Gewoon gassenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
nog iemand een tip voor de tollbooth van challenge 49 die met de porsche ?
volgens mij is het de porsche gt :x de eerste porsche in challenge.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:25 schreef Henkmanz het volgende:
Omg gasten, dit is behalve rete-offtopic ook nog 's poser-gathering-of-tweakers-stijl.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:25 schreef Henkmanz het volgende:
Omg gasten, dit is behalve rete-offtopic ook nog 's poser-gathering-of-tweakers-stijl.
-edit-
dat systeem-specs-gelul dan...
Dude, ik weet heel goed wat er in mijn systeem en zit en weet heus wel wat de specs van jouw pc'tje inhouden hoor. Ik vroeg me alleen af wat het in godsnaam toevoegd aan een topic over NFS:MW. Maar goed, dit is ook offtopic.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, we hebben er terminste nog verstand van
Je kan met de muis op de pijltjes naast Gloss klikken. Je krijgt dan nog Metallic en Custom.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hmmm, kan iemand mij vertellen hoe ik andere paints dan "Gloss" kan selecteren? Of moet je daarvoor al heel ver in het spel zijn? Ik zit ongeveer op 25%.
Probleem is dat ik in dat scherm geen muiscursor hebquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je kan met de muis op de pijltjes naast Gloss klikken. Je krijgt dan nog Metallic en Custom.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Probleem is dat ik in dat scherm geen muiscursor heb... Iemand enig idee hoe dit komt?
Net geprobeerd, wel vet irritant, maar goed...quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:37 schreef Henkmanz het volgende:
[..]had ik ook.
gewoon proberen. Je ziet hem van kleur veranderen als je er overheen gaat
Uhm, mag hij dat niet vragen dan :quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dude, ik weet heel goed wat er in mijn systeem en zit en weet heus wel wat de specs van jouw pc'tje inhouden hoor. Ik vroeg me alleen af wat het in godsnaam toevoegd aan een topic over NFS:MW. Maar goed, dit is ook offtopic.
De vraag is wat dan nog een nuttige toevoeging er nog in topic 12 kan, zal ik anders gelijk maar een slotje vragenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dude, ik weet heel goed wat er in mijn systeem en zit en weet heus wel wat de specs van jouw pc'tje inhouden hoor. Ik vroeg me alleen af wat het in godsnaam toevoegd aan een topic over NFS:MW. Maar goed, dit is ook offtopic.
[..]
Je kan met de muis op de pijltjes naast Gloss klikken. Je krijgt dan nog Metallic en Custom.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
De vraag is wat dan nog een nuttige toevoeging er nog in topic 12 kan, zal ik anders gelijk maar een slotje vragen![]()
Je ging wel die richting opquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Henkmanz het volgende:
[..]het is dat je zelf zo redeneert, ik zei het niet.
Ok het was challenge 29 :$quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
nog iemand een tip voor de tollbooth van challenge 49 die met de porsche ?
volgens mij is het de porsche gt :x de eerste porsche in challenge.
0 en/of 9quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net geprobeerd, wel vet irritant, maar goed...
anyone?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:50 schreef Arnold_fan het volgende:
Hoe kan ik de FPS (frames per seconde) in het spel zien? Dan kan ik mijn instellingen beter maken.
Bedankt, ik heb hem gedownload, zo even installeren en dan kijken of het werkt.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef Retuobak het volgende:
Het programma FRAPS downloaden.
Meer overtredingen maken, meer ruzie met politie, hoe meer bounty hoe beterquote:Op maandag 23 januari 2006 19:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Als ik mijn gamestats bekijk (1), loopt mijn rap sheet percentage erg achter bij de andere. Hoe kan ik wat meer rap sheet procenten krijgen?
Maak je niet al te druk, de laatste paar racers vragen erg veel bountie, dus tegen die tijd wordt je wel gedwongen om je score beter te maken. En hoe verder je in het spel bent hoe makkelijker het wordt, want hoe hoger je wantedlevel, hoe meer punten je overal voor krijgt...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:31 schreef Quyxz_ het volgende:
OK, want met carreer enzo heb ik wel telkens genoeg bounty voor de blacklist enzo.
Heb je ook alle races van de verslagen bl;acklist racers gedaan? Want als je nummer 7 bijvoorbeeld niet helemaal verslagen hebt( lees alle races die mogelijk waren) kom je niet op 100%quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef armmoetzaaier het volgende:
de politie opdracht zijn opzich lastig maar de laaste race tegen razor of zo die was erg makkelijk.
maar wat ik niet snap ik sta nu op 95% hen hoef nog meer twee politie opdrachten te doen. wat moet ik nog meer doen om 100% te halen.
ik hoef nog alleen 2 politie opdrachen van blacklist 1quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:05 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Heb je ook alle races van de verslagen bl;acklist racers gedaan? Want als je nummer 7 bijvoorbeeld niet helemaal verslagen hebt( lees alle races die mogelijk waren) kom je niet op 100%
Nr 1 vraagt een 30 minuten durende achtervolging.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:47 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
ik hoef nog alleen 2 politie opdrachen van blacklist 1
13 minurten rijden en 250.000 geld bij elkaar rijden
15, hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nr 1 vraagt een 30 minuten durende achtervolging.
Waarschijnlijk omdat jij cheatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom moest ik dan 30 minuten doen om tegen Razor te mogen racen
Cheaten is voor newbies.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:43 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij cheatOf omdat je verder te slecht hebt gereden
![]()
ik denk dat je je vergist hebt, het moet echt geen half uur zijn, dat heb ik gereden nadat ik hem verslagen heb, nadat hij verslagen was was mijn hoogste totaaltijd veel lager![]()
Wat voor eentje?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:23 schreef Arnold_fan het volgende:
Morgen komt mijn videokaart binnen, en kan ik mijn pc afbouwen..... Even kijken hoe hij op mijn nieuwe pc speelt......
P 3,2 GHZ Intel Dual core 64 bitquote:
Netjes.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
P 3,2 GHZ Intel Dual core
512werkgeheugen DDR2 (ga ik nieuwe ingooien uiteraard, maar over 2 weken zijn die in de aanbieding bij de winkel waar de onderdelen vandaan komen, dan kan deze terug, en krijg ik 2x 1024 of 2x 512, afhankelijk van de prijs)
6800 GS 256 MB
120 GB HD
dvd brander
En dat voor slechts 800 eurotjes...... Komt natuurlijk wel minimaal 150 bij voor geheugen, DDR2 schijnt een stuk sneller te zijn, ik heb ook aparte sloten hiervoor, dan is 1024 leuk, maar 2048 zou wel ultiem zijn natuurlijk....quote:
Ik ga binnenkort over naar SLIquote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En dat voor slechts 800 eurotjes...... Komt natuurlijk wel minimaal 150 bij voor geheugen, DDR2 schijnt een stuk sneller te zijn, ik heb ook aparte sloten hiervoor, dan is 1024 leuk, maar 2048 zou wel ultiem zijn natuurlijk....
Kijk kijk, ga je een hele nieuwe pc kopen? Of stop je er 1 in je huidige computer bij?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort over naar SLI. 2 videokaarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |