quote:Op zondag 8 januari 2006 21:09 schreef Xtr3mE het volgende:
Helaas ik race niet in arcade
Alleen in career mét carriere auto's
en Jouw voorstel is SS dus eigenlijk geen raceuto's. Komt dus op cruisen neer en niet racen
Maar mijn snelste is dus 5.36.784
Met een Sauber C9 (niks aan veranderd, zo heb ik hem gekregen)![]()
![]()
Dus kom maar op met je ongetunde auto uit je career en suprise me![]()
ik gewoon alles digitaal zowel sturen als gas/rem geven, vind ik fijnste en ben zo sinds GT1 begonnenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:27 schreef Robin__ het volgende:
Pff dat zijn tijden waar ik echt niet aan kom, en dan staat ie nog op automatic..
Gebruiken jullie de rechter stick voor gas/rem of gewoon kruisje en vierkant?
Softsquote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef Xtr3mE het volgende:
Netjes hoor![]()
ik zal es binnenkort mijn dual shock weer in handen nemen en er even voor gaan zitten
(Helaas kan je niet de banden bij deze screen zien(geen arcade ik weet) maar ik ga er van uit dat het gewoon de Racing medium zijn)
Ik ook digitaal. Ook omdat ik zo op GT1 begonnen ben.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:27 schreef Robin__ het volgende:
Pff dat zijn tijden waar ik echt niet aan kom, en dan staat ie nog op automatic..
Gebruiken jullie de rechter stick voor gas/rem of gewoon kruisje en vierkant?
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:03 schreef Xtr3mE het volgende:
mja als iedereen andere instellingen en banden gaat gebruiken...kom je ook niet ver
dus beter ff afspreken wat wel en niet mag
Stel voor om gewoon aracde te pakken idd en dan:
banden]Racing Medium
asists naar keuze (is niet controleerbaar op screen)
transmissie naar keuze (ook niet controleerbaar)
fine tuning enzo mag (downforce bijv)
?
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef Robin__ het volgende:
Sorry maar moeten we echt op de nurburgring racen.. vette baan hoor maar je kan pas echt hard gaan als je een baan goed kent. waarom niet laguna seca of midfield ofzo (zaten ook al in 3)
quote:De uitdager geeft de auto en het circuit aan en zijn/haar eigen tijd (met bewijs).
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef Xtr3mE het volgende:
Dan lijkt me dat we vanaf nu echt beginnen en vorige tijden uit career achterwege laten
Misschien kan de TS ff in de OP ff de regels aanpassen en daar de tot nu toe snelste tijd neerzetten
Dan zal ik beginnen met de 1e tijd
Had net de tv kaart zooi ingesteld en had nog geen kleur en duidelijk foto, maar is leesbaar lijkt me
[afbeelding]
dus![]()
![]()
Vergeet niet dat die Sauber een stuk sneller hoort te zijn. Ik ben op het net wat tijden nagegaan en:quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:04 schreef Xtr3mE het volgende:
ik zal es binnenkort wat tijden neerzetten en ff jouw ringtijd verbeterren(althans proberen)
http://www.gpforums.co.nz/thread/266411/?s=quote:Nürburgring Nordschleife
1) 5'11.300 - Sauber Merceds C9 - madracer
2) 5'41.712 - Nissan R89C Race Car '89 - JRS
3) 6'12.377 - H - On1on
Nitro wordt geloof ik niet als tuning gezien door GT4 en weight reduction ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef JumperJack het volgende:
ach, das lang geleden voor mij, die nurnburgring, maar wat een lol om dat ding te doen in een (!!!) Benz Motorwager (!!!) ongeveer 55 minuten (!!!) omdat hij het heuveltje niet opkwam (ja hobbyloos he)
zal ook wel een keer weer de nurnburgring doen, als mijn gebroken pols over is...
off-topic aan
ik zit vast op precies 25% , dan moet je met een ongetunede wagen tegen karren als de W12 en GT40. mijn Pagani Zonda Le Mans mocht niet meedoendus had ik maar wat andere karretjes gekocht zoals idd de GT40, maar toch lukt me het niet om te winnen
help anybody help, want als ik die gedaan heb zal de kans groot zijn dat ik weer ga beginnen met GT4
off-topic uit
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nitro wordt geloof ik niet als tuning gezien door GT4 en weight reduction ook nietdat zou je een stukkie op weg moeten helpen.
quote:
Al doe je het met de Formula Gran Turismoquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:42 schreef Robin__ het volgende:
Ja die bak heb ik nog nietga nu ff spelen, post ik daarna wel een ander record.. kies ik wel een andere baan met een of andere suffe bak
Maar als er geen betere auto is komt het toch JUIST aan op de rij-eigenschappen van de coureur?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:59 schreef Xtr3mE het volgende:
ik wou dus net zeggen geen F1 plz....das gewoon not done.
De f1 heeft geen concurrentie waardoor je niet uit andere soortgelijke kan kiezen zoals de le mans bakken. Komt daarbij nog es dat niet iedereen er 1 heeft (ik heb er 2, maak je niet zorgen over) En die handling (op de ring na) is gewoon te 'goed' waardoor het minder op de coureur komt. Als je begrijpt wat ik beedoel. Dus ik ben tegen de F1 auto's voor dit
Nürburgring Nordschleiffequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:19 schreef Robin__ het volgende:
El Capitan
Hommel Berlinette r/s coupe '99 (alles zoals het standaard staat in arcade) (frans merk)
2'04.417
Met nog ruimte voor verbetering (foto maak ik morgen wel als ik eronder zit)
Als je onder de 2 min komt, respect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog geen foto als bewijs? Effe tijdelijk tussen spoiler tags!
[ Bericht 5% gewijzigd door Googolplexian op 12-01-2006 11:07:12 ]Calm down, please!
Nurburg, Oval of La Sarthe win je echt niet met een F1quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:02 schreef Xtr3mE het volgende:
mja ik vind dat GT gewoon een 'auto' spel moet zijn en niet dat ze van die wilde bakken erbij moeten doen die het dan 'verpesten' zoals de F1 in GT3 en 4 en de Escudo dat was in de GT2....
als je die dingen eenmal hebt ben je godalmightyen is de fun eraf
RM staat voor de banden ... Race Mediumquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:15 schreef Robin__ het volgende:
Waar staat die RM voorHeb het gevoel dat ik dit topic best aan het verkutten ben.
ja weet ik, maar noem es nog paar dan ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nurburg, Oval of La Sarthe win je echt niet met een F1zo zijn er wel meer
believe me, I've tried
Dan houden we toch een aparte F1 leaguequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
ja weet ik, maar noem es nog paar dan ?(ja oke van die smalle italiaanse dorpen zooi misschien, maar verder is de F1 de baas over alles)
Nog niemand die mijn tijden beat ?dan hoef ik voorlopig niks te doen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:15 schreef Xtr3mE het volgende:
Kleine verbetering voor de Laguna Seca, want ik voelde de hete adem van Googolplexian![]()
1.09.515 met de Sauber Mercedes C9(en er kan nog minimaal 4 tiende eraf!!!)
[afbeelding]
Nürburgring Nordschleiffe
5'32.142 - Xtr3mE - Nissan R92CP RaceCar '92 - RM
Laguna Seca
1'09.515 - Xtr3mE - Sauber Mercedes C9 RaceCar '89 - RMDat doe je lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog niet veel gereden maar wel geprobeerd en zit nu op 1'10.059.
Timing, man!! Maar d'r kan inderdaad nog wel een paar tienden af
Calm down, please!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:15 schreef Xtr3mE het volgende:
Kleine verbetering voor de Laguna Seca, want ik voelde de hete adem van Googolplexian![]()
1.09.515 met de Sauber Mercedes C9(en er kan nog minimaal 4 tiende eraf!!!)
[afbeelding]
Nürburgring Nordschleiffe
5'32.142 - Xtr3mE - Nissan R92CP RaceCar '92 - RM
Laguna Seca
1'09.515 - Xtr3mE - Sauber Mercedes C9 RaceCar '89 - RMGeen zorgen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1'09.350 op Seca (en ik heb de foto) maar ik dacht... ik geef je alvast een waarschuwinkje ... gaat echt een snellere aankomen.
Calm down, please!
Bring it onquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor1'09.350 op Seca (en ik heb de foto) maar ik dacht... ik geef je alvast een waarschuwinkje ... gaat echt een snellere aankomen.
nou GT4 is dus allesbehalve arcadequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:43 schreef peristilius het volgende:
Net dat filmpje even bekeken, GT4 lijkt toch wel behoorlijk arcade vergeleken met Forza.
Kleine foutjes worden daar keihard afgestraft, terwijl je hier gewoon door kunt scheuren als je naast de baan gaat.
Wel aardig netjes gereden.
Ik weet dat het niet arcade is, het kan ook zo lijken doordat ik zelf niet speel, maar ik heb het gevoel dat ik niet zo kan rijden met Forza.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:52 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
nou GT4 is dus allesbehalve arcade![]()
probeer hier maar es ook op het gras en je bent hem zo kwijt. Dat ik hier ff niet eraf vloog was beetje geluk en beetje ervaring(niet sturen als je er ff op zit) Maar geloof me als je hier denkt om af en toe af te snijden via het gras dan ben je echt de lul
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |