Iemand had dat laatst ook, gewoon PC/game herstarten en problem fixed.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:09 schreef cappp het volgende:
jawel, maar zodra ik de controls krijg, kan ik hem alleen maar restarten of terug gaan via dat menuutje![]()
Is het gelukt?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:36 schreef cappp het volgende:
Okay, dat had ik nog niet geprobeerdBedankt iig
![]()
Ik ben nu bij 2, had ik goffedomme alle milestones in de pursuit..quote:Op maandag 2 januari 2006 15:03 schreef Crazy-M het volgende:
hmm zit nu op blacklist 3
rijd alles uit in mn mazda rx8, 300 in 5de versnelling en nog een 6de versnelling over
moet denk ik alleen naar een nieuwe auto toe want net met een race zat die lambo de hele tijd in mn nek te hijgen. heb al wel de viper in mn garage maar ben ik niet echt tevreden over
heat 5 kun je al krijgen als je met blacklist 4 bezig bent. had namelijk toen al heat 5
ligt volgens mij aan je total bounty.
Jep, uitgespeeldquote:
Moeilijk, moeilijk. Ik heb het voor de eerste keer in 1 keer uitgespeeldquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:02 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik moet nu alleen die laatste van de challenges doen, hij schijnt het moeilijkst te zijn, we zullen zien.....
is zoooo 2005quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:45 schreef janrad het volgende:
Leuk trucje voor het verkrijgen van een hoge bounty en mijlpalen. Rij naar het busstation en parkeer je auto op de rij bussen tijdens een achtervolging in heat 4 ofzo helemaal achteraan. De politie auto's blijven tegen elkaar opbotsen als gekken en je premie loopt hoog op terwijl ze je niet kunnen vinden. Als je dreigt te ontsnappen als je premie nog niet hoog genoeg is rijd je gewoon een rondje en ga weer op het dak van de bussen staan en laat de bounty teller oplopen. Het werkt echt .
Dat heb ik ook nog niet doorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef Focusdriver het volgende:
Hoe krijg je nu eigenlijk je eigen muziek in het spel ?
Vertel eens meer, ik wil mijn eigen muziek in most wantedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog niet doormaar er is wel een mogelijkheid om je MP3's te converten in het spel
Zoals ik zei. Met welk programma je dat doet, geeen ideequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:02 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Vertel eens meer, ik wil mijn eigen muziek in most wanted
surequote:Op zondag 8 januari 2006 16:51 schreef Googolplexian het volgende:
Als we zo gaan beginnen zie ik jullie graag in een eventueel GT4 topic![]()
Jaquote:Op zondag 8 januari 2006 18:16 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
surewil je mijn nordschleife tijd weten ?
![]()
Ik vind de uitdaging juist om met standaard auto's zo hard mogelijk te knallenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:09 schreef Xtr3mE het volgende:
Helaas ik race niet in arcade
Alleen in career mét carriere auto's
en Jouw voorstel is SS dus eigenlijk geen raceuto's. Komt dus op cruisen neer en niet racen
Maar mijn snelste is dus 5.36.784
Met een Sauber C9 (niks aan veranderd, zo heb ik hem gekregen)![]()
![]()
Dus kom maar op met je ongetunde auto uit je career en suprise me![]()
- sry voor offtopic-
GT4 : Het Grote Laptimes Topicquote:Op zondag 8 januari 2006 21:09 schreef Xtr3mE het volgende:
Helaas ik race niet in arcade
Alleen in career mét carriere auto's
en Jouw voorstel is SS dus eigenlijk geen raceuto's. Komt dus op cruisen neer en niet racen
Maar mijn snelste is dus 5.36.784
Met een Sauber C9 (niks aan veranderd, zo heb ik hem gekregen)![]()
![]()
Dus kom maar op met je ongetunde auto uit je career en suprise me![]()
- sry voor offtopic-
Verslaafd?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed. Ben nu voor de derde keer bezigop naar #13
Zijn er niet meer spellen die je kunt spelen? Ik speel bijv ook COD2, een heel leuk spel...quote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed. Ben nu voor de derde keer bezigop naar #13
Ik doe ook nog SC4quote:Op maandag 9 januari 2006 15:50 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zijn er niet meer spellen die je kunt spelen? Ik speel bijv ook COD2, een heel leuk spel...
As usualquote:
1quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:28 schreef Onnib het volgende:
Wat vraagjes:de optie Catch Up aan/uit kan ik niet meer vinden sinds ik de 1.3 patch heb geinstalleerd, waar kan ik m vinden? Hoe kan ik de fimpjes terug zien nadat ik t heb uitgespeeld? (dus niet de bio's van de racers)
klopt.. ik heb de movie extractor gebruikt van nfsmostwanted.nl maar die maakt rare filmpjes: videogedeelte is realtime, maar audio is half zo traag, dus halverwege is het filmpje zwart en loopt de audio nog steeds op halve snelheid door... crap dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:32 schreef LaZZ het volgende:
Jij zal de filmpjes vast wel in een bepaalde DIR hebben staan van NFS. [...]
ik had m in ieder geval gevonden bij de quick match bij de bonus cars ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 15:48 schreef SynXteR het volgende:
Hallo mensen,
ik heb met een cheat de Castrol Ford GT geunlocked. Waar kan ik deze auto nou vinden dan?
In de racers biography. En die fout heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:39 schreef Onnib het volgende:
[..]
klopt.. ik heb de movie extractor gebruikt van nfsmostwanted.nl maar die maakt rare filmpjes: videogedeelte is realtime, maar audio is half zo traag, dus halverwege is het filmpje zwart en loopt de audio nog steeds op halve snelheid door... crap dus.
maar is er geen mogelijkheid om ze ingame terug te zien?
daar kan ik alleen de filmpjes vinden van de auto's die ze rijden, niet de cut-scenes zeg maarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:47 schreef _moder8or_ het volgende:
In de racers biography. En die fout heb ik ook gehad
Ow je bedoeld met Mia enzo? En de intro?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:03 schreef Onnib het volgende:
[..]
daar kan ik alleen de filmpjes vinden van de auto's die ze rijden, niet de cut-scenes zeg maar
Nou, die filmpjes doe je met die movie ripper!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |