abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33309255

Inleiding

Need For Speed. Wie kent deze serie nou niet? Van Need For Speed komt er elk jaar weer een nieuwe deel uit. Na NFS, NFS2, NFS2SE, Hot Pursuit, Road Challenge/High Stakes, Porsche Unleashed, Hot Pursuit 2, Underground in 2003, en Underground 2 in 2004, komt er in dit jaar - november 2005 - een nieuwe serie van, genaamd: Most Wanted.

Volgens de makers van Most Wanted - EA Games - is het een kruising tussen de twee Underground series en Hot Pursuit. Ja, dit betekend dus weer dat er eindelijk politie-achtervolgingen zijn!

Need For Speed: Most Wanted word nog dit jaar verwacht. Scheur naar jouw verkooppunt op 16 november 2005!

Nieuwberichten
quote:
Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd

Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.

In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!

Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
Verhaal
quote:
Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.

Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.

Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....

Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!

Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.

Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.

Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...

"the most wanted"

Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
Opgesteld door Worldracing.nl Forum

Screenshots

pi_33309267
Verpakking

Hieronder kan je zien hoe je Need For Speed Most Wanted kan vinden in de winkels Ze zien er allemaal hetzelfde uit. Echter, voor de PSP versie is er nog een getal erbij toegevoegd.

Black Edition
Vanwege het 10-jarig bestaan van de NFS-serie brengt EA naast de gewone versie ook een speciale versie uit van NFS: Most Wanted, de Black Edition. Deze versie zal verschillende extra's bevatten.
quote:
# 2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enigste American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.

# 8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.

# Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.

# Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.

# Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.

# Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
Movies

Hit the Streets (17 mei 2005)
Hoge resolutie - Lage resolutie

Intro - Mustang GT (20 juli 2005)

Thrill of the Chase (22 juli 2005)

Blacklist Tournamet - Sonoma (12 augustus 2005)

Blacklist Tournamet - Highlight Video (13 september 2005)

Need For Speed: Most Wanted Customization (27 september 2005)

Vorige Need For Speed: Most Wanted topics

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 |

Showroom NFS:MW
| 01 | 02 |

Officiële Need For Speed Website
www.needforspeed.com
pi_33309286
Hoop shots in de OP van de PS2 versie zeker?
pi_33309376
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd dan?
Had een virusje/spyware op mn pc met als gevolg dat ik alles moest gaan formatteren

Kan nog wel ff duren voordat ik weer bij de nr. 3 ben
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  donderdag 22 december 2005 @ 14:56:37 #5
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_33309582
Ik zit nu op 86% ben nummer 1.
Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
pi_33310059
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:50 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Had een virusje/spyware op mn pc met als gevolg dat ik alles moest gaan formatteren

Dan had je deze keer toch wel je savegame kunnen bewaren........

Ik ben blij dat ik de career uit heb, alleen mijn rapsheet staat op 98% terwijl ik alles gehaald heb.....
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_33310205
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik de career uit heb, alleen mijn rapsheet staat op 98% terwijl ik alles gehaald heb.....
Dat had ik ook gedaan maarja als dat virus ook naar mn andere schijven gaat dan is dat toch een probleempje
pi_33310239
teeveepee
Calm down, please!
  donderdag 22 december 2005 @ 15:15:35 #9
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_33310261
ik ben nu challenges aan het doen....
zit bij 49 of 50
sommige zijn echt zo super lastig hahaha maar wel cool, houd je bezig
ik rij nu een tollbooth race met de witte politie corvette
echt bruut!!
pi_33310607
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Heb je bij lifetime ook wel alles op 1 staan? Zo niet, dan kan het kloppen dat je nog geen 100% hebt voor je Rap Sheet.
pi_33311092
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:26 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Heb je bij lifetime ook wel alles op 1 staan? Zo niet, dan kan het kloppen dat je nog geen 100% hebt voor je Rap Sheet.
Bij lifetime? Die mis ik even, waar kan ik dat opbouwen?
pi_33311332
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:39 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Bij lifetime? Die mis ik even, waar kan ik dat opbouwen?
Als je de lijst voor je hebt van Single Pursuit kan je via 1 overschakelen naar Lifetime Pursuit (zie onderstaande pics). In beide lijsten moet je overal op de eerste plaats staan. Als je dat eenmaal staat heb je 100% gehaald voor je Rap Sheet.

pi_33311489
D
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Als je de lijst voor je hebt van Single Pursuit kan je via 1 overschakelen naar Lifetime Pursuit (zie onderstaande pics). In beide lijsten moet je overal op de eerste plaats staan. Als je dat eenmaal staat heb je 100% gehaald voor je Rap Sheet.

[[url=http://xs60.xs.to/pics/05514/single.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs60.xs.to/pics/05514/lifetime.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

Dank, ik zal er vanavond even naar kijken.
pi_33312459
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een kutspel zeg. Met kutgraphics, terwijl ik een erg degelijke videokaart heb. En kut-filmpjes. En kut-muziek.
stel je aan
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_33313481
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:50 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Ik heb anders voor jou wel een savegame
pi_33313502
quote:

[..]

[[url=http://xs60.xs.to/pics/05514/single.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs60.xs.to/pics/05514/lifetime.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Moest je weer patsen
pi_33313976
Ik moet nou tegen Blacklist 5, maar ik heb écht geen zin meer in al die milestones en die eindeloze pursuits... Dat er politie in zit is op zich wel leuk, maar om dat nou zo groot te maken dat je de helft van je tijd tegen politie aan het racen bent is wel overdreven vind ik.
pi_33314122
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een kutspel zeg. Met kutgraphics, terwijl ik een erg degelijke videokaart heb. En kut-filmpjes. En kut-muziek.
fokking huilie, dan heb je dus een kutvideokaart want op mijn 6800 ziet het er retegeil uit.
pi_33314269
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:54 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ik heb anders voor jou wel een savegame
Tnx, maar nee ik race er liever zelf doorheen

Ga met kerst wel onder de boom zitten met mn pc, toch nog beetje kerstgevoel
pi_33317496
Ik ga hem nu oko weer is spelen na 2 of 3 dagen ofzo niet gedaan!

TVP ook.
gr gr
pi_33318380
quote:
Op donderdag 22 december 2005 17:19 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Tnx, maar nee ik race er liever zelf doorheen

Ga met kerst wel onder de boom zitten met mn pc, toch nog beetje kerstgevoel
!
Jij bent dus een echte gamer
pi_33318603
Ik was in een pursuit, neem ik een scherpe bocht sla ik gewoon compleet om.

Gelijk opgepakt.

Alt + F4
gr gr
pi_33326155
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik was in een pursuit, neem ik een scherpe bocht sla ik gewoon compleet om.

Gelijk opgepakt.

Alt + F4
"two wheel drive" zien vol te houden beetje heen en weer sturen
namaste
pi_33326737
Ik heb alle auto's nu vrij, maar welke kan ik het beste nemen om nog een beetje politie te pesten? Ik rijd nu in een subaru of de M3, maar er zullen toch wel betere 4 wheel drives zijn?
pi_33326826
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef Dulk het volgende:

[..]

"two wheel drive" zien vol te houden beetje heen en weer sturen
Ja, ik stuurde gelijk tegen, maar ik was al omgeslagen tegen zo'n muurtje.
gr gr
pi_33327588
quote:

[..]

Met lifetime sta ik overal op 1, maar bij single niet, bij de meeste rond de 3...... Ik stopte altijd als ik mijn milestones had gehaald.
pi_33328042
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:51 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb alle auto's nu vrij, maar welke kan ik het beste nemen om nog een beetje politie te pesten? Ik rijd nu in een subaru of de M3, maar er zullen toch wel betere 4 wheel drives zijn?
M3 is geen 4WD

maar persoonlijk gaat mijn voorkeur naar de Impreza
En dan ook nog de quick tuning ff de turbo helemaal links zetten (voor harde acceleratie) en weg ben je in no time van die wouten
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:13:27 #28
109856 Devox
Marcel Fässler
pi_33330415
Help !!
Ik heb een probleempje als ik nfs heb geinstaleerd en het spel wil opstarten dan krijg ik een fout melding in speed.exe.
Ik heb alles geupdate maar het probleem blijft zich voor doen terwijl het spel op de pc van een vriend van mij het wel doet en die zit zelf onder de minimum systeemeisen .

Ik ben radeloos
Nederland: Van A naar Beroerder
DTM is zo'n mooie sport
Marcel Fässler - Opel Vectra GTS V8 - GMAC Team OPC GmbH
http://www.dtm.de/index.en.php
pi_33330935
kan meerdere oorzaken hebben, wat is je configuratie ? en heb je directx9 al geinstalleerd, nieuwste patch al gedownload (is er toch wel ??) enzo

btw net de career mode uitgespeeld
namaste
pi_33331001

de eerste race tegen razor; speedtrap, makkie uiteindelijk met een verschil van 600+km gewonnen
namaste
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:45:56 #31
109856 Devox
Marcel Fässler
pi_33331358
Operating System Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 1(Build 2600)
System Memory 1024.5
Processor Speed 2393.8
DirectX Version 9.0c
Display Device RADEON 9800 SERIES
Display Memory 256.0
Display Driver 6.14.10.6587
Sound Device C-Media Wave Device
Sound Driver 5.12.01.0639

Volgens EAsy info is alles voldoende
Patch 1.3 staat er op
DTM is zo'n mooie sport
pi_33331636
al geprobeerd compatibiliteit op win2000 te zetten (moest bij mij iig zo)

[ Bericht 8% gewijzigd door Dulk op 23-12-2005 00:57:08 (zinsopbouw klopte van geen kant) ]
namaste
pi_33332127
wat dacht je van SP2
eerst dat maar es proberen

Wist niet eens van die 1.3 patch...

voor de belangstellenden HIER te downloaden.

(mag ook in ts de link )

[ Bericht 44% gewijzigd door Xtr3mE op 23-12-2005 01:22:16 ]
pi_33333639
hahah ja SP2 kan ook wel is, maarja eigenlijk niet als windows al langer dan uhm 50 dagen geinstalleerd staat
namaste
pi_33333735
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 01:57 schreef Dulk het volgende:
hahah ja SP2 kan ook wel is, maarja eigenlijk niet als windows al langer dan uhm 50 dagen geinstalleerd staat
dat denk jij ja
pi_33335274
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef Dulk het volgende:
[afbeelding]
de eerste race tegen razor; speedtrap, makkie uiteindelijk met een verschil van 600+km gewonnen
Maarja, daar staat die race nu wel voor bekend. Vinger-in-je-neus-race
pi_33341184
Hoe kan ik NFS MW nederlands maken ?
Ik heb het Dutch.bin file.. maar ik weet niet hoe ik die moet gebruiken om hem NL te maken..

Alvast bedankt voor jullie hulp
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:15:31 #38
109856 Devox
Marcel Fässler
pi_33341451
Ik ben nu SP2 aan het installeren ik hoop dat dat het is
DTM is zo'n mooie sport
pi_33341796
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef hejwazzup het volgende:
Ik heb het Dutch.bin file.. maar ik weet niet hoe ik die moet gebruiken om hem NL te maken..

In deel 11 staat het ergens uitgebreid beschreven
pi_33342751
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef hejwazzup het volgende:

nederlandse versie is drama, alles is veels te letterlijk vertaald !
namaste
pi_33342804
ohw aangezien ik de career mode heb uitgespeeld en met me challenge mode momenteel even vast zit (43 ofzo),
ben ik met de rap sheet verder en je moest een pursuit time hebben van 30 minuten , en zie hier de bounty die daar aan gekoppeld zat

namaste
pi_33347469
nr 43 van de challenge gehaald die rode drama minivan met wel 0,26sec over
namaste
pi_33348703
Ik ging ook ff challenges doen. Ik was bij 43. Mijn verhaal:

Ik begon dus bij 43, maar die lukt me maar niet!!!

Toen ging ik 44 doen en die haalde ik!

Vervolgens ging ik 45 doen met die GTO-cop, dacht ik. Die auto reed beter dan ik dacht! Maar die haalde ik dus ook!

Daarna had ik geen zin meer, maar ik was wel benieuwd naar wat challenge 46 zou zijn, dat was met zo'n vrachtwagen, een vuiniswagen ofzo, dat is gewoon een tank man. Lijkt net GTA 2.

En als laatste ging ik nog ff snel kijken wat 47 zou zijn, dat was met een taxi in een toolboth. Ik haalde de tweede tollbooth met 0.01 seconde. Maar daarna was ik dood.

gr gr
pi_33359238
dood ?
pi_33360306
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:06 schreef Xtr3mE het volgende:
dood ?
Hij speelt te veel shooters
pi_33367146
Nee, ik speel zo goed als geen shooters, maar ik noem dat altijd dood, ook bij Mario vroeger enzo als je af bent. xD
gr gr
pi_33367190
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Nee, ik speel zo goed als geen shooters, maar ik noem dat altijd dood, ook bij Mario vroeger enzo als je af bent. xD
'af zijn' . Mooie uitspraak.
pi_33367325
Ja, wat moet ik dan zeggen?
gr gr
pi_33368173
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja, wat moet ik dan zeggen?
Uhm, ontopic blijven?
pi_33368665
zooo... "even" de 30 minuten persuit gedaan, best wel te doen, zolang je blijft rollen...
ook nog wel even de 50 Immobilized voor de rapsheet gelijk gedaan (na 30 minuten nog maar stuk of 5 te doen)

>> www.tighthead.nl << Hardcore mixjes te downloaden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')