quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:35 schreef Googolplexian het volgende:
dacht je dat je alle hidden plekken al kende?
http://video.google.com/videoplay?docid=8487891508319065005&q=speed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:18 schreef babba het volgende:
[..]dat wist ik wel maar wist jij dat je ook door de berg kon rijden VOORDAT die weg überhaupt open is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De politie stopt voor de berg...
Calm down, please!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:35 schreef Googolplexian het volgende:
dacht je dat je alle hidden plekken al kende?
http://video.google.com/videoplay?docid=8487891508319065005&q=speed
Die auto maakt 2 keer een vage sprong, waarschijnlijk met een trainer ofzo...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dat wist ik wel maar wist jij dat je ook door de berg kon rijden VOORDAT die weg überhaupt open is?
De politie stopt voor de berg...
Yup. er is een trainer waarbij je oneindig nos/speedbreaker kan gebruiken en jump kan maken tot 100 meter (alles in te stellen)quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:25 schreef babba het volgende:
[..]
Die auto maakt 2 keer een vage sprong, waarschijnlijk met een trainer ofzo...
Waar heb je het geconfigureerd?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef PallominnoXIII het volgende:
Okay, ik heb dus een stuur(microschoft saaidwindur usb)en die is aangesloten en in orde en blablabla
Goed, als ik dus voorwaards op de Y- as wil proppen, gaat dat gewoon zonder probleem
Wil ik achteruit ook op de Y-as doen, dan kan dat niet(want tja, vooruit en achteruit, zelfde as, want zijn pedalen)
Iemand weet dit te fixen?![]()
Hehe, dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:08 schreef PallominnoXIII het volgende:
Hoe bedoel je?
Uiteraard in controls en dan het stuur zelf, en niet het toetsenbord.
Ja, en daar doet de achteruit het wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hehe, dat bedoel ik niet
Heb jij hem ook geconfigureerd in Windows zelf?
Oké. Dus je hebt het in Windows geprobeerd te configureren al ik het nu goed begrijp?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ja, en daar doet de achteruit het wel.
Trouwens, in nfsu 1 en 2 kon het wel gewoon![]()
Krijg je hè met trainersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iemand>?
Jup, als je dan de Y-as bind op achteruit, kan het niet meer op vooruit. en vica versaquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oké. Dus je hebt het in Windows geprobeerd te configureren al ik het nu goed begrijp?
En hoe zit het als je het configureert in het spel zelf? Of krijg je dan hetzelfde probleem?
Weird, heel weird. Ik zal het eens navragen wat het probleem kan zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Jup, als je dan de Y-as bind op achteruit, kan het niet meer op vooruit. en vica versa![]()
nou ik krijg dat sterretje zelfs niet om dat een van de 3 nog niet completed is...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Krijg je hè met trainers
Maar, hoe probeer jij hem te challengen? Via de spelersbiography of gewoon Free Roam?
Ik heb dat ook eens gehadEn toen ben ik maar gaan rijden naar het sterretje.
Ik zal het verder echt niet weten gastquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nou ik krijg dat sterretje zelfs niet om dat een van de 3 nog niet completed is...
dus de races zijn klaar, de bounty challenges zijn klaar, alleen mn total bounty moet 10 miljoen zijn maar die is nu inmiddels 4 miljard ofzow... en nu is dat teveel blijkbaar... maar ik krijg t niet meer omlaag naar bv 30 miljoen ofzow... en nu pakt ie em niet... VAAAGGG
Ik heb je probleem voorgesteld aan Microsoft, hoop dat ik wat krijg te horenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef PallominnoXIII het volgende:
Oh trouwens, net gezien, ik kan sturen ook maar 1 keer binden(x-as, dus óf links óf rechts)maar het spel doet automatisch sturen, links en rechts aan de x-as, dus het zou dat ook moeten doen bij de y-as ..
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
bizarrrrrrrrrrrr
IK HAAL NET DE 5 MILJARD EN OPEENS IS TIE UNLOCKED... NOU SCHIET MIJ MAAR LEK....
MAAR THNX ANYWAY... NU KAN IK EINDELIJK FF MN BMW TERUG GAAN WINNEN!
ooh sorry voor de caps...
Misschien een apart topic openen in DIG? Ik denk dat je daar meer kans maaktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef PallominnoXIII het volgende:
Oh trouwens, net gezien, ik kan sturen ook maar 1 keer binden(x-as, dus óf links óf rechts)maar het spel doet automatisch sturen, links en rechts aan de x-as, dus het zou dat ook moeten doen bij de y-as ..
Dank!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb je probleem voorgesteld aan Microsoft, hoop dat ik wat krijg te horen
Alleen zeggen ze (hoe slim) dat je moet configureren in Wndows, anders in het spel zelfquote:
Is het niet handiger om bij de leverancier van het stuur te beginnen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Alleen zeggen ze (hoe slim) dat je moet configureren in Wndows, anders in het spel zelf
Nu probeer ik het bij de makers van het spel zelf.
Kan ook. Maar aangezien ik het al bij Microsoft ben geweest...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Is het niet handiger om bij de leverancier van het stuur te beginnen?
Is microschoftquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Is het niet handiger om bij de leverancier van het stuur te beginnen?
gewoon blijven wachten daar, ze rijden zich zelf wel stuk en als ze weggaan beweeg je gewoon even dan vinden ze je weer. dat kan je uren volhouden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:27 schreef janrad het volgende:
Sta 3 op de Blacklist, moet nog een milestone om de nummer 2 uit te dagen maar dat lukt maar niet wat een helVerstoppen op het dak van de bussen op het busstation helpt ook al niet meer want die coppers worden steeds slimmer en kunnen me daar steeds makkelijker vinden.
Nooit problemen mee gehad, gewoon heen en weer rijden en ze verliezen je gewoonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:27 schreef janrad het volgende:
Sta 3 op de Blacklist, moet nog een milestone om de nummer 2 uit te dagen maar dat lukt maar niet wat een helVerstoppen op het dak van de bussen op het busstation helpt ook al niet meer want die coppers worden steeds slimmer en kunnen me daar steeds makkelijker vinden.
Wat voor scherm had je dan? Zelf mijn 8 jaar oude scherm bij mijn server draait op 1024, de resolutie ligt meestal aan je videokaart:)quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst sinds 1 maand ofzo weer is mw gedaan. Ik heb nl. een nieuwe flatscreen, nu kon ik eindelijk op 1280*1024 spelen.Vele vetter dan 800*600.
Inderdaad. Volgens mij had hij gewoon een TNT2quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat voor scherm had je dan? Zelf mijn 8 jaar oude scherm bij mijn server draait op 1024, de resolutie ligt meestal aan je videokaart:)
Eigenlijk moet ik een 21" lcd scherm hebben........quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij had hij gewoon een TNT2
En waarom dat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:51 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een 21" lcd scherm hebben........
Mijn huidige 17" crt is natuurlijk een aanfluiting voor een prof gamerquote:
Koop dan gewoon een TFT man.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Mijn huidige 17" crt is natuurlijk een aanfluiting voor een prof gamer![]()
Nee dat niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:01 schreef Arnold_fan het volgende:
Maakt het scherm veel uit dan? Ik draai nu met een 9600XT en dat gaat ook redelijk goed, maar jij denkt dat met een goed scherm mijn instellingen omhoog kunnen qua kwaliteit?
Wat voor videokaart heb jij er eigenlijk inzitten?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee dat niet.Maar hoe groter je scherm (vooral met TFT monitoren ) hoe hoger je resolutie kan
Met CRT schermen maakt het geen fuck uit eigenlijk. Die kunnen veel hoger dan een TFT
nVidia N6600GTquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat voor videokaart heb jij er eigenlijk inzitten?
AMD 64 3200+quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:27 schreef Arnold_fan het volgende:
En verder systeem? Ik heb
2,4 GHZ
1024 werkgeheugen
9600XT 256 MB
200 GB HD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |