Mijn neefje deed vandaag een weergaloze imitatie van Roel, die doorgeblowde stem, dat suffe hoofd, 't was 'm helemaalquote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef teamlead het volgende:
pffff.... 30 seconden Roel is al een overkill....
De onzin die die gozer uitslaat is toch werkelijk onbeschrijfelijk...
mmmmmm kijk, dat maakt weer een hoop goedquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hé, ben af en toe gewoon een klein duiveltjeeen knuffie
![]()
om je twijfel weg te nemen![]()
ik leef met je meequote:
Hoiiiii Angelquote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn neefje deed vandaag een weergaloze imitatie van Roel, die doorgeblowde stem, dat suffe hoofd, 't was 'm helemaal![]()
Ik kan je op een papiertje geven dat Dido exact hetzelfde zal hebben dan zijn ex....quote:Op donderdag 22 december 2005 00:19 schreef yellowfirst het volgende:
Roel...zet gewoon Dido uit je kop!![]()
yep, that's rightquote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef SuperMOM het volgende:
Heeft Roel nu de laatste avond voor BB (in het hotel) nog met Ellen (zijn ex) doorgebracht?????
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef SuperMOM het volgende:
Heeft Roel nu de laatste avond voor BB (in het hotel) nog met Ellen (zijn ex) doorgebracht?????
quote:
Ga ook maar een borrel inschenkenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef I_doubt het volgende:op
en nu nog een lekker glaasje wijn
Als het maar bij een imitatie blijftquote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn neefje deed vandaag een weergaloze imitatie van Roel, die doorgeblowde stem, dat suffe hoofd, 't was 'm helemaal![]()
Manu the man is back... in effectquote:
coca bladeren filmen...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef odie22 het volgende:
Zie je Roel al lopen met zijn videocamera in guatemala ?
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx![]()
Ik ga mn bedje in slaap lekker allemaal streamse nog.
Zie jullie morgen weer![]()
![]()
![]()
Hij wil niet naar huis misschien, geen idee waar dat stuk chagerijn last van heeft eigenlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef teamlead het volgende:
eh.. ik ben te lui om terug te lezen....
wat is er met de adhd'er vanavond
He W.A. ook weer van de partij!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Truste CWquote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
Modje gaat slapen.
De Finaledag is inmiddels aangebroken!![]()
Trusten lieverds, en tot morgen.![]()
Manu in da housequote:
Hij is negen, dus wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Als het maar bij een imitatie blijft![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
Modje gaat slapen.
Een hele dikkequote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
Modje gaat slapen.
Ja dat begreep ik uit zijn verhaal en toen heeft zij het uitgemaaktquote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef SuperMOM het volgende:
ja vind je het gek. Jij was er niet om mee te lullenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje lamzakken, maar 4 topics volgeluld sinds 5 uur :S
Droom fijn CWquote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
Modje gaat slapen.
Ook truste Lovebearquote:Op donderdag 22 december 2005 00:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx![]()
![]()
![]()
Hoeraaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef I_doubt het volgende:
[..]
He W.A. ook weer van de partij! [afbeelding]
De laatste dag, de dag der dagen is aangebroken
Join the party![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik uit zijn verhaal en toen heeft zij het uitgemaakt![]()
Hij gaat momenteel erg lekker........quote:Op donderdag 22 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje lamzakken, maar 4 topics volgeluld sinds 5 uur :S
slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
Modje gaat slapen.
overdaglevenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:26 schreef I_doubt het volgende:
Het BB leven is echt nachtleven aan het worden.![]()
Mijn overdag-leven is ernstig ondermijnd.![]()
Wat is er dan? Snurkt Roelemans?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef Bartoli het volgende:
hopen dat Dido nu niet luistert voor hem
Slaap lekker beertje en tot morgenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx![]()
![]()
![]()
Kan je nagaan... je kijkt nog maar een paar weken mee... de echte die hards al 4 maandenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:26 schreef I_doubt het volgende:
Het BB leven is echt nachtleven aan het worden.![]()
Mijn overdag-leven is ernstig ondermijnd.![]()
ik denk nog voor de finale hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:26 schreef Arcee het volgende:
Deeltje 1000 gaat toch nog wel gehaald worden.
Is 't niet voor de finale, dan toch zeker niet lang er na.
Oh jee, dat doe je niet zomaar DIDO!!quote:
CW, slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
Modje gaat slapen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk nog voor de finale hoor![]()
* en we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet
ben net ingeschakeld maar zei hij niet dat er 1 persoon van wie hij de mening belangrijk vindt en dat zij dat isquote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee hij trekt een boekje open over zijn ex. Hij haalt er flink door het slijk
Thanksquote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee hij trekt een boekje open over zijn ex. Hij haalt er flink door het slijk
quote:
Vast niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:28 schreef yellowfirst het volgende:
Heeft die eikel (Roel) nu eindelijk door dat Dido hem gebruikt heeft?
![]()
Zou je willen stoppen met dat gezuig van je de laatste dag?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef Manu82 het volgende:
Loopt Mini-Me nou al te slapen???
Op de laatste avond???
Moet zich zeker voorbereiden voor het bungee-jumpen!!!
En daarna in de hoek en naar beneden kijken.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef Manu82 het volgende:
Loopt Mini-Me nou al te slapen???
Op de laatste avond???
Moet zich zeker voorbereiden voor het bungee-jumpen!!!
Nee joh.. hij is afgestudeerd psycholoog.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:28 schreef yellowfirst het volgende:
Heeft die eikel (Roel) nu eindelijk door dat Dido hem gebruikt heeft?
![]()
ja klopt maar hij haalde haar eerst door de mand met allerlei verhalenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben net ingeschakeld maar zei hij niet dat er 1 persoon van wie hij de mening belangrijk vindt en dat zij dat is
zou hij nou echt vrienden hebben danquote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef robster16 het volgende:
Roel lijkt te leven voor ZIJN vrienden, ZIJN feestjes, ZIJN manier van leven....en verder niet zo heel veel...
Mattiesquote:Op donderdag 22 december 2005 00:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou hij nou echt vrienden hebben dan![]()
Die Brenda lijkt me een eerste klas feeksquote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid: volgens mij is Brenda helemaal geen moeilijk meisje
(paar seconden stilte)
Joost: Nee, een heel lief meisje
Waarom geloof ik dit niet?
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is negen, dus wat niet is kan nog komen![]()
Ingrid of Joost mogen van hem winnen, Lieske en Roel vindt hij STOM.
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan je nagaan... je kijkt nog maar een paar weken mee... de echte die hards al 4 maanden
Rave vriendenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou hij nou echt vrienden hebben dan![]()
Mij ook... Joost ligt vanavond alweer aan de kettingquote:Op donderdag 22 december 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die Brenda lijkt me een eerste klas feeks![]()
![]()
quote:
Feeks..ietwat zacht uitgedrukt dunkt me.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die Brenda lijkt me een eerste klas feeks![]()
![]()
Boe terugquote:
Het verschil tussen roel en joost is dat roel wel hetero isquote:Op donderdag 22 december 2005 00:32 schreef Manu82 het volgende:
Weet je dat ik denk dat Joost vergeten hoe die dikke lelijke zeug eruit ziet. Hij heeft echt een beeld van alsof ze een soort godin is. Ik heb vorig jaar een half jaar in het buitenland (en nu weer maar dan met vriendin) gezeten en daar waren heel veel mensen met vriendinnen en ook best leuke en aardige, maar ik heb nog nooit iemand zo als een hondje achter iemand aan zien lopen en dan durven mensen hier nog te zeggen dat Roel als een hondje achter Dido aan loopt....
Omdat het misschien niet zo is, tenminste dat is wat ik denk,quote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid: volgens mij is Brenda helemaal geen moeilijk meisje
(paar seconden stilte)
Joost: Nee, een heel lief meisje
Waarom geloof ik dit niet?
Met als echte hoofdprijs de laatste enveloppe van BB:quote:Op donderdag 22 december 2005 00:31 schreef yellowfirst het volgende:
Ingrid vertelt nu wel even de heren het hoe en wat...dus een terechte winnares,![]()
Thats where friends are for...quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Omdat het misschien niet zo is, tenminste dat is wat ik denk,
pffff paar keer in de live uitzending, kdacht als je ogen geweren
waren schoten ze![]()
Tanja weer boven water?quote:De prijs die de gelukkige mee naar huis neemt is niet mis.
De pot bedraagt op dit moment 250.000 euro. Tijdens de Finaleshow kunnen de overgebleven vier Bewoners er nog 50.000 euro bij verdienen. De Finalisten hebben al negen Bewoners achter zich gelaten in de strijd, maar bij de ontknoping zijn ze er allemaal weer bij.
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
is dit hummie in een jonger versie![]()
als die wint verplaats ik m'n vlucht van vrijdag naar morgen en zal ik ervoor zorgen dat ze niet zonder taart in de auto komt. Heb verdomme speciaal m'n vlucht op vrijdag morgen gezet zodat ik de live uitzending nog kon zien en kon vieren dat Lieske niet wint!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
En daarna in de hoek en naar beneden kijken.
Je zzal zien dat ze nog wint ook.![]()
Ze gaan ook op tijd naar bed.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef DaMook het volgende:
Whehe roel trekt nog maar een flesje open
Dacht dat ze optijd naar bed moesten
ik dacht dat ik nu ook bijna naar bed kon![]()
Oh NEEEEEEEE!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef Lamon het volgende:
Ik heb morgenavond afgesproken met vrienden om verder te werken aan ons cabaretprogramma, dus ik ga de finale gewoon missen.
Je doet het nu gewoon expres hequote:
zoals afgesproken, glashelderquote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef Bartoli het volgende:
Roel gaat door met alcohol nuttigen
proost je brengt me op een ideequote:Op donderdag 22 december 2005 00:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zoals afgesproken, glashelder
Je moet op de laatste avond je gewoonten niet ineens gaan aanpassen
Doe ik ook niet, trek ook maar even een biertje open
Cheers
Nee hoor. ben nu eenmaal niet zo snel als jij!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je doet het nu gewoon expres he
Wat als je alles hebt gehad, van caviaar tot aan patat lalalalalalquote:Op donderdag 22 december 2005 00:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ook nog een Boe terug![]()
Ik begrijp dat ook niet. Vroegâh deden ze er de hele avond overquote:Op donderdag 22 december 2005 00:35 schreef F4iTH het volgende:
Van de site van Talpa:
[..]
Tanja weer boven water?
De opdracht dus tóch tijdens de Live. Hoe willen ze in godsnaam alles in 1.5uur proppen?
Hey je kunt ook met je vrienden gewoon naar de finale gaan kijken en waarschijnlijk krijg je er wel wat inspiratie door voor programmaquote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef Lamon het volgende:
![]()
De laatste dag
![]()
![]()
Ik heb morgenavond afgesproken met vrienden om verder te werken aan ons cabaretprogramma, dus ik ga de finale gewoon missen.
Schandelijk eigenlijk, na al die weken.
Nu maar hopen dat niemand op straat de winnaar gilt ofzo, aangezien ik het uiteraard op ga nemen.
Maar ik heb goede hoop, als ik naar de kijkcijfers kijk.
als je stoned bent als een aap maakt t volgens mij niet echt veel uit wie er om je heen hangen. Tis volgens mij meer een carpool club dan een vriendengroep LOLquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor. ben nu eenmaal niet zo snel als jij!![]()
Ik hoop hetquote:
quote:
Cheers mate. Lekker rustig en goed verstaanbaar zo zonder L.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zoals afgesproken, glashelder
Je moet op de laatste avond je gewoonten niet ineens gaan aanpassen
Doe ik ook niet, trek ook maar even een biertje open
Cheers
Dat gaat toch zeker wel uitlopen ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:35 schreef F4iTH het volgende:
Van de site van Talpa:
[..]
Tanja weer boven water?
De opdracht dus tóch tijdens de Live. Hoe willen ze in godsnaam alles in 1.5uur proppen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:40 schreef Manu82 het volgende:
Joost gaat ook slapen en dromen over Brennie, waarna hij zich morgen kapot schrikt als hij haar ziet. Binnen 2 maanden is het uit tussen Bennie en Josti
Ach Talpa loopt nooit uit hequote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Vroegâh deden ze er de hele avond over![]()
Hij heeft haar al gezien tijdens bb... en heeft daar ook een foto van.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:40 schreef Manu82 het volgende:
Joost gaat ook slapen en dromen over Brennie, waarna hij zich morgen kapot schrikt als hij haar ziet. Binnen 2 maanden is het uit tussen Bennie en Josti
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:41 schreef robster16 het volgende:
rot op zeg, iemand op zijn uiterlijk afkraken is wel ERRUG laag!
dido kijkt geen streams zei zequote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef teamlead het volgende:
zou dido nu ook de streams zitten te kijken? Benieuwd hoe zij het vindt dat Roel zijn ex "de perfectie vindt naderen"...
zal een vrouwending zijn....quote:Op donderdag 22 december 2005 00:41 schreef Bocaj het volgende:
Ingird snapt de ex van Roel maar kan het niet uitleggen
We moeten natuurlijk nog wel een aantal topics vullen....quote:Op donderdag 22 december 2005 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop hetheb me voor het eerst voorgenomen om net zolang te blijven als zij
is ook beter voor haar, zijn ex heeft tegen Roel gezegd dat ze zich nog nooit zo sexy had gevoeld als bij hemquote:
nou is dat ook niet zo heel moeilijk hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:42 schreef Dropkick het volgende:
Roel zijn ego is veel groter dan zijn piemeltje.
dat wel, maar die opmerkingen vind ik wel n beetje heel erg bot en grof. Zo praat hij hopelijk ook niet over zijn eigen vriendin, want anders zou ze hem eens flink in zijn gezichtje moeten toeken LOLquote:Op donderdag 22 december 2005 00:41 schreef teamlead het volgende:
[..]Je volgt BB nog niet zo lang?
Nope, volgieten die handelquote:Op donderdag 22 december 2005 00:42 schreef teamlead het volgende:Roel moet echt minder drinken geloof ik...
En dat is afhankelijk van mijquote:Op donderdag 22 december 2005 00:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk nog wel een aantal topics vullen....
Ze is nog niet zover dat zij dat begrijpt.quote:
Zijn wenkbrauw ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:42 schreef Dropkick het volgende:
Roel zijn ego is veel groter dan zijn piemeltje.
Natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 00:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk nog wel een aantal topics vullen....
Alle beetjes helpenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat is afhankelijk van mijIk heb net 5 posts ofzo in de BB SC
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:43 schreef cuall het volgende:
Oh wat is die Roel pissed dat Ellen hem in de kou heeft laten staan![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:42 schreef teamlead het volgende:Roel moet echt minder drinken geloof ik...
Roel moet naar de psiegoloogquote:Op donderdag 22 december 2005 00:44 schreef ioko het volgende:
Roel is echt ZO egocentrisch, hij snapt het echt niet
Wat is die jongen primitief zeg, hij heeft echt issues
En trouwens, meteen alle mannen snappen dat niet, tuurlijk Roel....![]()
Daar zit iets inquote:
ehm.. even voor de duidelijkheid.... over welke opmerking heb je het nu precies?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:43 schreef robster16 het volgende:
[..]
dat wel, maar die opmerkingen vind ik wel n beetje heel erg bot en grof. Zo praat hij hopelijk ook niet over zijn eigen vriendin, want anders zou ze hem eens flink in zijn gezichtje moeten toeken LOL
aaaanyway....
Tot zoquote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef White_Pearl het volgende:
ben even sigaretten halen laters
Empatisch vermogen is echt laag, ben bang dat een psycholoog daar weinig aan kan doenquote:
tot zoquote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef White_Pearl het volgende:
Hij zal 't morgen te druk hebben met "knetterstoned" uit zijn dak te gaan op zijn "eigen" muziekquote:Op donderdag 22 december 2005 00:44 schreef teamlead het volgende:
[..]hij kan het niet verwerken dat iemand hem irritant vindt blijkbaar..... Kan iemand hem morgen ff op Fok wijzen?
Rook jij?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef White_Pearl het volgende:
En dat schept dan op dat ie zijn studie psychologie in MAAR 4 jaar heeft afgerond (en dus zijn zaakjes goed op zijn rij heeft)...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:44 schreef ioko het volgende:
Roel is echt ZO egocentrisch, hij snapt het echt niet
Wat is die jongen primitief zeg, hij heeft echt issues
En trouwens, meteen alle mannen snappen dat niet, tuurlijk Roel....![]()
een vrouwending dus....quote:
Volgens mij moeten die lui het hier gewoon niet doorlezen. Denkt dat Mini-Me het ook niet echt fantastisch vind als ik vrijdag voor de martinitoren zit te wachten tot ze gaat bungeejumpen zonder touwquote:Op donderdag 22 december 2005 00:44 schreef teamlead het volgende:
[..]hij kan het niet verwerken dat iemand hem irritant vindt blijkbaar..... Kan iemand hem morgen ff op Fok wijzen?
Ja eerst zijn eigen behoefte, dan pas de anderquote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij zal 't morgen te druk hebben met "knetterstoned" uit zijn dak te gaan op zijn "eigen" muziek![]()
Dat viel mij laatst ook al op... waarschijnlijk gewenning...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef kissa het volgende:
Hoe komt het toch dat Ingrid verstaanbaar praat. In het begin verstond ik er geen woord van...of lag dat aan mij?
Als Roel sex wilde in zijn vorige relatie en zijn vriendin wilde niet, snapte hij dat niet, en Ingrid snapt dat wel (niet zo moeilijk ookquote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef Bocaj het volgende:
Wtf wie weet waar Ing het nu over heeft?
Ze rookt ook niet... ze steekt hem aan en laat hem in de asbak oproken.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Rook jij?
Dat is toch alleen maar voor decoratie?
Ik wil niet vervelend zijn, maar het is best zwaar om een universitaire studie in 4 jaar te doen. Dus daar kun je maar 1 ding op zeggen: HULDEquote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef robster16 het volgende:
[..]
En dat schept dan op dat ie zijn studie psychologie in MAAR 4 jaar heeft afgerond (en dus zijn zaakjes goed op zijn rij heeft)...![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef F4iTH het volgende:
Sorry ik kan het gewoon niet laten...noem het een tikje, noem het haat, noem het opgekropte frustraties...dunno
[afbeelding]
Met dank aan wup voor de mooie cap
Ik kan er af en toe nog steeds geen touw aan vastknopenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef kissa het volgende:
Hoe komt het toch dat Ingrid verstaanbaar praat. In het begin verstond ik er geen woord van...of lag dat aan mij?
ow.. dus jij gelooft hemquote:Op donderdag 22 december 2005 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar het is best zwaar om een universitaire studie in 4 jaar te doen. Dus daar kun je maar 1 ding op zeggen: HULDE
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef robster16 het volgende:
[..]
En dat schept dan op dat ie zijn studie psychologie in MAAR 4 jaar heeft afgerond (en dus zijn zaakjes goed op zijn rij heeft)...![]()
Je bent onbewust beter geworden in het vertalen ervan.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef kissa het volgende:
die waar Brenda uitgemaakt werd voor vette zeug, en die andere waarin iemand zegt dat Joost zich wel kapot zal schrikken als ie haar weer ziet (niet gepost door jou hoor)...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. even voor de duidelijkheid.... over welke opmerking heb je het nu precies?
o.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Vrouw wil dat je haar het belangrijkste vind![]()
Roel heeft de studie afgerond, maar hij heeft niets geleerd.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef robster16 het volgende:
[..]
Ja viel mij ook al op, maar ze maakt nu haar zinnen meer af. Misschien was ze in het begin toch heel onzekerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat viel mij laatst ook al op... waarschijnlijk gewenning...
oh, respect, maar ik vraag me toch af hoe t dan kan waarom die emotioneel gezien zooo zwaar onderontwikkeld is....quote:Op donderdag 22 december 2005 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar het is best zwaar om een universitaire studie in 4 jaar te doen. Dus daar kun je maar 1 ding op zeggen: HULDE
neuh.. ik noemde haar alleen een kenauquote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef robster16 het volgende:
[..]
die waar Brenda uitgemaakt werd voor vette zeug, en die andere waarin iemand zegt dat Joost zich wel kapot zal schrikken als ie haar weer ziet (niet gepost door jou hoor)...
dat vind ik toch wel stuitend, ik bedoel, waar haalt iemand t lef vandaan...![]()
Klopt, doe er voorlopig geen afstand van.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
De articulatie trofee is nog niet binnen handbereik, lijkt me zo.
En hij vind dat omdat hij dat doet, een vrouw niet meer onzeker kan zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
o.
Roel zei toch dat hij de vrouw op een voetstuk zet...
En daarom stijgt Ingrid in de peilingenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef Pijlemans het volgende:
Ik kan mij nog vaag herinneren dat Ing tegen Lieske zei:
Jaaa, ik kom zo.![]()
Kijk, dat is nou humor!![]()
En hem nog voor Dido innig omhelst en vol op zijn mond zoentquote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef SuperMOM het volgende:
Zou Ellen dit volgen, ben ik nieuwsgieriger naar, hoop zoooooo dat ze er morgen is![]()
jaquote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef kissa het volgende:
Laat stoned en eigen muziek maar achterwegequote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja eerst zijn eigen behoefte, dan pas de ander![]()
TE GOED gewoon!!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
Mijn Ramses filmpje is af
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
Je kunt best een studie afmaken en emotioneel niet ontwikkeld zijn hoor, het is feiten leren, geen persoonlijkheids veranderingquote:Op donderdag 22 december 2005 00:50 schreef robster16 het volgende:
[..]
oh, respect, maar ik vraag me toch af hoe t dan kan waarom die emotioneel gezien zooo zwaar onderontwikkeld is....
ja.. dat zegt hij inderdaad..... maar een vrouw het gevoel geven dat ze het belangrijkste in de wereld is, is toch echt wat anders dan er kwijlend als een nog net niet zindelijke puppie achteraan kwispelen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
o.
Roel zei toch dat hij de vrouw op een voetstuk zet...
Dat wordt pas televisie! Ik ben echt zo benieuwd wie Roel als eerst in de armen vliegtquote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef SuperMOM het volgende:
Nou ben erg benieuwd of ons aller Diedje de streams volgt, heb zo'n idee van niet.....Is zo'n typetje die vertrouwd op de uitzendingen
Zou Ellen dit volgen, ben ik nieuwsgieriger naar, hoop zoooooo dat ze er morgen is![]()
Was een advies van bb... ik denk ivm met de komende opdracht.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef Manu82 het volgende:
Ik las net ergens dat ze vroeg gingen slapen ofzo, weet iemand waarom?
Ook ik kan me dat nog herinnerenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef Pijlemans het volgende:
Jaaa, ik kom zo.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef M-en-A het volgende:
Lieske vertrekt naar de slaapkamer maar komt al snel weer terug om Ingrid te halen. Die moet van haar ook mee naar bed. Maar Ingrid lijkt daar niet veel zin in te hebben. Als Lieske door blijft zeuren zegt ze: "Ik kom zo Lies, ga nou maar".
...
een studie psychologie, waarin je (volgens mij) toch redelijk zou moeten kunnen verplaatsen in de belevingswereld van een ander en moet snappen wat egocentrisme is...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef ioko het volgende:
[..]
Je kunt best een studie afmaken en emotioneel niet ontwikkeld zijn hoor, het is feiten leren, geen persoonlijkheids verandering
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
Iddquote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef Pijlemans het volgende:
Jaaa, ik kom zo.![]()
Ing is bij mij sinds ze "eruit" wasiig heeeeel erg gestegenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En daarom stijgt Ingrid in de peilingen
Bij mij nietquote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En daarom stijgt Ingrid in de peilingen
voor morgen ivm die opdracht ofzoietsquote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef Manu82 het volgende:
Ja... ik hoop dan maar dat Dido dat niet wil... (Dat het haar niet zoveel uitmaakt dat hij 3 weekenden weg is...)quote:Op donderdag 22 december 2005 00:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. dat zegt hij inderdaad..... maar een vrouw het gevoel geven dat ze het belangrijkste in de wereld is, is toch echt wat anders dan er kwijlend als een nog net niet zindelijke puppie achteraan kwispelen hoor
Ze zat Ing op te poken om in bed met z'n tween te gaan 'kletsen'.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef Manu82 het volgende:
Zal ik wel zijn geweest, maar je moet mijn meningen gewoon met een grote korrel zout nemen denk ik dan en je er niet aan ergerenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef robster16 het volgende:
[..]
die waar Brenda uitgemaakt werd voor vette zeug, en die andere waarin iemand zegt dat Joost zich wel kapot zal schrikken als ie haar weer ziet (niet gepost door jou hoor)...
dat vind ik toch wel stuitend, ik bedoel, waar haalt iemand t lef vandaan...![]()
Klop, ik denk dat hij het perfect kan uitleggen, maar hij heeft geen zelfreflectie, hij ziet dat niet als een eigenschap die hij zelf heeftquote:Op donderdag 22 december 2005 00:53 schreef robster16 het volgende:
[..]
een studie psychologie, waarin je (volgens mij) toch redelijk zou moeten kunnen verplaatsen in de belevingswereld van een ander en moet snappen wat egocentrisme is...
Hai samenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:54 schreef M-en-A het volgende:
Hallo allemaal,![]()
even tijd voor wat ontspanning![]()
Wauw, het ziet er práchtig uit!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
Hierom,quote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef M-en-A het volgende:
BB: "Beste bewoners willen jullie vanavond niet te laat gaan slapen. Jullie moeten er morgen vroeg uit en het wordt een zware dag".
En wist je trouwens dat er in Groningen een héle leuke studentenvereniging zit??quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Roel heeft de studie afgerond, maar hij heeft niets geleerd.![]()
Lolita Lieske heeft ook het VWO afgerond, maar die heeft ook niets geleerd.![]()
Sommigen ronden hun leven af en hebben nooit wat geleerd.![]()
Ik daarentegen, bla bla bla
Hier ben ik het helemaal mee eens ^ O^ Dat filmpje verdient een eigen topicquote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
TE GOED gewoon!!
En metRamses
![]()
Deze bewaar ik.
begin nu niet alweerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En wist je trouwens dat er in Groningen een héle leuke studentenvereniging zit??![]()
Ja, net zo als we tanja alleen op haar uiterlijk hebben beoordeeldquote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Heb mij overigens ook gestoord aan de opmerkingen over Brenda`s uiterlijk, maar weet inmiddels dat het cultuurtje op Fok nu eenmaal zo is, dat sommige mensen kwetsen, omdat ze het fijn anoniem kunnen doen.
k, zal ik doenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal ik wel zijn geweest, maar je moet mijn meningen gewoon met een grote korrel zout nemen denk ik dan en je er niet aan ergeren
toch n gemis als toekomstig psycholoogquote:Op donderdag 22 december 2005 00:55 schreef ioko het volgende:
[..]
Klop, ik denk dat hij het perfect kan uitleggen, maar hij heeft geen zelfreflectie, hij ziet dat niet als een eigenschap die hij zelf heeft
mwah... in het kader van zelfrefletie: Opmerkingen die ik over (bijvoorbeeld) tanja plaatste zou ik ook plaatsen als het niet anoniem was hoor...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Heb mij overigens ook gestoord aan de opmerkingen over Brenda`s uiterlijk, maar weet inmiddels dat het cultuurtje op Fok nu eenmaal zo is, dat sommige mensen kwetsen, omdat ze het fijn anoniem kunnen doen.
Waarom gaat ie niet open bij mij???quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef Muerte het volgende:
Welterusten allemaal, tot later deze dag!![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef Muerte het volgende:
![]()
Komt goed!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef Bartoli het volgende:slaap ze Muerte. Rust goed uit morgen straks weer een zware laatste cap dag
Kunnen blikken niet duidelijk genoeg zijn?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Hallo M-en-Aquote:Op donderdag 22 december 2005 00:54 schreef M-en-A het volgende:
Hallo allemaal,![]()
Hoi hoiquote:Op donderdag 22 december 2005 00:54 schreef M-en-A het volgende:
Hallo allemaal,![]()
Zeker, bedenk maar eens dat je Roel als psycholoog hebt, en je komt met pleinvrees naar hem toe.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef robster16 het volgende:
[..]
toch n gemis als toekomstig psycholoog
Ja, maar hij/het gaat niet open bij mij!!!!!!!quote:
Oh das jammer want juist de muziek erbij was juist zo goedquote:Op donderdag 22 december 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wauw, het ziet er práchtig uit!![]()
Heb alleen geen geluid, ik heb Ramses er zelf bij gezongen.
Truste!!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef Muerte het volgende:
![]()
Cuallllllllllquote:
En leuk stukje.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
wat zal jij het na morgen rustig krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
Hallo M&A![]()
Coos![]()
Trusten Muerte![]()
Jezus wat gaat het hier snel, en de finale is nog niet eens geweest
Ja hier scoort hij niet echt meequote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef robster16 het volgende:
oooooh, pijnlijk, nou gaat ie zijn schoonfamilie afkraken... ouch
Echt fantastisch hoe je dat hebt gemaakt.quote:
Slaap lekker makkerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef Muerte het volgende:
![]()
Gelukkig welquote:Op donderdag 22 december 2005 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
wat zal jij het na morgen rustig krijgen.![]()
pffft wat denkt ie wel!quote:Op donderdag 22 december 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
CuallllllllllKlaar voor je marathon opblijven om de 1000e SC te kunnen openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |