Ja hij heeft weinig emphatisch vermogen, al vindtquote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef robster16 het volgende:
Roel schuift in relaties alles af op anderen. Naar mijn mening heeft hij gewoon een compleet gebrek aan voelsprieten...
hij draait wel een keer bijquote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook... Hij wil niet veranderen (hij laat zich zijn rave-party's niet afpakken) maar er is ook nog iets als rekening houden met.... geven/nemen...
Ja hé, ben af en toe gewoon een klein duiveltjequote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op één of andere manier doet dieme toch twijvelen
![]()
![]()
Hai Wickedangel,quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen.
jah, maar het zal nooit meer hetzelfde zijn als er niemand is om je aan te ergerenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tuurlijk zitten we hier wel... forum blijft nog ff open en dan is hier de BB after party![]()
Maar weet Roel dat òòk?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook... Hij wil niet veranderen (hij laat zich zijn rave-party's niet afpakken) maar er is ook nog iets als rekening houden met.... geven/nemen...
Denk niet dat daar het juiste moment voor is nu... voelsprietenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
Zou joost nog komen met de jostiflip vanavond ?
Zeker niet, die is chagerijnigquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
Voelsprieten odie, voelsprieten...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
Daar kunnen APK en/of LS zo verandering in brengen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
jah, maar het zal nooit meer hetzelfde zijn als er niemand is om je aan te ergerenop de streams dan....
Gamma!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Denk niet dat daar het juiste moment voor is nu... voelsprieten
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
psssssssssst, ik bedoelde het ironisch![]()
Ik heb de wijn al op.quote:
Moeten ze nu naar 178 dagen , de aller aller aller laatste avond serieus gaan lopen ouwehoeren ???????quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Denk niet dat daar het juiste moment voor is nu... voelsprieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |