Nee dat is Joost die daar zit.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Menno zit in het bad tussen Dido en Lin in
Ah ok Dankquote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Menno zit in het bad tussen Dido en Lin in
Inderdaad, hij wet waar hij in het leven staat, dat hij slim is, dat hij het op een rijtje heeft, dat weet dat hij het ..........quote:Op donderdag 22 december 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
Hij is wel heel tevreden met zichzelf![]()
Ze zeiden net al... het maakt nu niks meer uit. Nominaties zijn weg en dit wordt waarschijnlijk toch niet uitgezonden denkt Roel.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Kinga het volgende:
Oe Ingrid vertelt Roel eens de waarheid, en wat hij liever niet wil horen..
Dat meende ik me dus ook te herinnerenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee dat is Joost die daar zit.
Menno was echt wel degene die eruit stapte om z'n zwembroek te gaan pakken![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik gun je wel die 1000ste topic maar dat wil niet zeggen dat je Roel mag afkraken hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef SuperMOM het volgende:
Wel een goed en leuk gesprek tussen Ingrid en Roel.....hij heeft zijn ex nog niet achter zich gelaten blijkt wel en Ingrid heeft ook wel zoiets meegemaakt dus die 2 snappen elkaar in tegenstelling tot Dido die alleen over Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik en mijn mijn mijn mijn mijn mijn mijn mijn ex relaties kan praten
Op uhm .......quote:Op donderdag 22 december 2005 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dus ik maak nog wel een beetje kans dus![]()
![]()
Een grandioos idee:quote:Op donderdag 22 december 2005 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dus ik maak nog wel een beetje kans dus![]()
![]()
Hier ben ik even stil van.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieverd heb t hier echt naar mn zin gehad, en veel bijgeleerd.
Heb ook veel lieve mensen leren kennen waaronder ook jij.
Die me af en toe ook op t goede spoor zette.
En me flink aan t lachen hebben gemaakt.
Zit hier ontroerd achter mn beeldscherm
Vind t echt lief van je![]()
![]()
Je bent niet alleen gezellie en lief in de SC en daarbuiten
Maar je bent ook een top Mod![]()
Moest t ook even kwijt
Klopt ookquote:Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat meende ik me dus ook te herinneren![]()
Krijgen wij ook een Bakkie?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Een grandioos idee:
Ga ik even zetten
Jep heb het ook live gezienquote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee dat is Joost die daar zit.
Menno was echt wel degene die eruit stapte om z'n zwembroek te gaan pakken![]()
Ja hoor Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef robster16 het volgende:
Roel vind dat ie zijn gevoel altijd goed kan uiten en verwoorden...
Zou het dan tóch hebben geholpen?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
Dat zwaaien was eigenlijk op zijn leukst toen het verboden was![]()
Dat gaan we zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hier ben ik even stil van.![]()
Dankjewel beertje..
We gaan er nog een leuke laatste periode van maken.
![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ik ga gewoon zeggen wat ik wil, heb ik alle topics gedaan en blijf ik doen.
Roel kan het niet hebben dat hij een blauwtje heeft gelopen, en kan NIET tegen kritiek![]()
Mooooi... dan kom ik nog ff gezellig bij je langsquote:Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Op uhm .......hahahahaha
ja hoor is zo gezet
![]()
![]()
![]()
M'n nachtrust *poef* zo het raam uit...quote:
..een beetjequote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Inderdaad, hij wet waar hij in het leven staat, dat hij slim is, dat hij het op een rijtje heeft, dat weet dat hij het ..........
Beetje overkill aan zelf inschatting.
hai teamleadquote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef teamlead het volgende:
mogen we alweer zwaaien?
navond samen!
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef teamlead het volgende:
mogen we alweer zwaaien?
navond samen!
Dit mag ingelijst worden. Hoor je niet vaak.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:09 schreef odie22 het volgende:
Ik luister wel een poosje naar Lieske , is stuk interessanter
Hai teamlead!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef teamlead het volgende:
mogen we alweer zwaaien?
navond samen!
Hoi hoiquote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef teamlead het volgende:
mogen we alweer zwaaien?
navond samen!
Liever niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op verzoek van Ingrid komt hij toch weer erbij zitten![]()
Is goedquote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mooooi... dan kom ik nog ff gezellig bij je langs![]()
Natuurlijk ik zet wel een pot.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Krijgen wij ook een Bakkie?![]()
teamleadquote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef teamlead het volgende:
mogen we alweer zwaaien?
navond samen!
heeft die wel behalve voor zijn exquote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef robster16 het volgende:
Roel schuift in relaties alles af op anderen. Naar mijn mening heeft hij gewoon een compleet gebrek aan voelsprieten...
Koffiequote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Natuurlijk ik zet wel een pot.
En daar komen ze:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er nog meer nodig is, dan zet ik wel verse![]()
Hoi hoi teamleadquote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef teamlead het volgende:
mogen we alweer zwaaien?
navond samen!
Op één of andere manier doet diequote:
nu stel je me teleur hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
teamlead![]()
![]()
![]()
M'n favo Limbo is er ook weer![]()
![]()
![]()
hij heeft helemaal geen hoog EQ, mocht hij willen, was hij vast veel leukerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:09 schreef Peter6000 het volgende:
Joost heeft ook een hoog EQ.
Hij voelt zomaar aan dat zijn verhaaltjes vanavond niet handig zijn
MMMMMM lekkerrrrrrquote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Natuurlijk ik zet wel een pot.
En daar komen ze:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er nog meer nodig is, dan zet ik wel verse![]()
quote:
Het zij zo.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef Muerte het volgende:
Roel: onzeker voelen, mijn vriendin zich onzeker voelen bij mij, nou dat ka echt niet Ing.
Arrogante zak!![]()
Dat idee heb ik ook... Hij wil niet veranderen (hij laat zich zijn rave-party's niet afpakken) maar er is ook nog iets als rekening houden met.... geven/nemen...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef robster16 het volgende:
Roel schuift in relaties alles af op anderen. Naar mijn mening heeft hij gewoon een compleet gebrek aan voelsprieten...
Dan zitten we hier nog wel, maar is alles over...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef teamlead het volgende:hallo allemaal.... ontroerend zo'n ontvangst
Raar idee dat we hier morgen om deze tijd niet meer zullen zitten hoor![]()
Tuurlijk zitten we hier wel... forum blijft nog ff open en dan is hier de BB after partyquote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef teamlead het volgende:hallo allemaal.... ontroerend zo'n ontvangst
Raar idee dat we hier morgen om deze tijd niet meer zullen zitten hoor![]()
psssssssssst, ik bedoelde het ironischquote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
hij heeft helemaal geen hoog EQ, mocht hij willen, was hij vast veel leuker
quote:
Ja hij heeft weinig emphatisch vermogen, al vindtquote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef robster16 het volgende:
hij draait wel een keer bijquote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook... Hij wil niet veranderen (hij laat zich zijn rave-party's niet afpakken) maar er is ook nog iets als rekening houden met.... geven/nemen...
Ja hé, ben af en toe gewoon een klein duiveltjequote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op één of andere manier doet dieme toch twijvelen
![]()
![]()
Hai Wickedangel,quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen.
jah, maar het zal nooit meer hetzelfde zijn als er niemand is om je aan te ergerenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tuurlijk zitten we hier wel... forum blijft nog ff open en dan is hier de BB after party![]()
Maar weet Roel dat òòk?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook... Hij wil niet veranderen (hij laat zich zijn rave-party's niet afpakken) maar er is ook nog iets als rekening houden met.... geven/nemen...
Denk niet dat daar het juiste moment voor is nu... voelsprietenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
Zou joost nog komen met de jostiflip vanavond ?
Zeker niet, die is chagerijnigquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
Voelsprieten odie, voelsprieten...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
Daar kunnen APK en/of LS zo verandering in brengen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
jah, maar het zal nooit meer hetzelfde zijn als er niemand is om je aan te ergerenop de streams dan....
Gamma!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Denk niet dat daar het juiste moment voor is nu... voelsprieten
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
psssssssssst, ik bedoelde het ironisch![]()
Ik heb de wijn al op.quote:
Moeten ze nu naar 178 dagen , de aller aller aller laatste avond serieus gaan lopen ouwehoeren ???????quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Denk niet dat daar het juiste moment voor is nu... voelsprieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |