Oh ja joh??quote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zit er weer helemaal klaar voorEnne Josti flip werkt ook met pringles bus alleen maar een keer of 3. vandaag getest
![]()
Nee hoor zat ook door te tikken toen die dicht wasquote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Beertje, ik had nog op je gereageerd in het vorige topic maar die was al dicht. Dat je niet denkt dat ik je niet lieeeeeffff meer vind.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef CartWOman het volgende:
Alleen de expliciete naad naaT is forbidden.![]()
Onder invloed van euhm......quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van het padje af... uit zijn pannelap
Heerlijk tochquote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankzij beertje heb ik de![]()
tik gekregen
![]()
Moet die andere bus nog leeg eten voor die test maar als ik de bewoners hoor eten heb ik zelf ineens geen trek meer, heel raarquote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh ja joh??Bij mij lukte het niet
![]()
Tnxquote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die love beaver heb ik groot respect voor.![]()
Graag gedaan he?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
En bedankt Arliator, nu kan ik niet meer slapen....
(Oh ja, weet jij nog in welk topic je precies had gepost met je jostiflip met de cassiere?? ik had bijna hetzefde met mijn man midden in de Dirk vd Broek)
Ja he? Zit ik me op te verheugen, de laatste avond in het huis!!!quote:
Sluit ik me helemaal bij aanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
Roel ziet zichzelf niet winnen... daar kan hij zich niks bij voorstellen...
Dat vond ik nu ook al ja... jammer dat dit de laatste avond isquote:Op woensdag 21 december 2005 23:45 schreef yellowfirst het volgende:
Vergis ik me nu, maar Roel en Ingrid praten beter samen als Roel en Dido ooit gedaan hebben.![]()
Je vergis je niquote:Op woensdag 21 december 2005 23:45 schreef yellowfirst het volgende:
Vergis ik me nu, maar Roel en Ingrid praten beter samen als Roel en Dido ooit gedaan hebben.![]()
Echt meis, ik moet (en kan) het nu nog even aan je kwijt: ik weet nog heel goed dat je hier als newbie binnenkwam... zonder hoofdletters, punten en komma's. Ik dacht: ow jee, die gaat het moeilijk krijgen met die bijdehandte figuren hier.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor zat ook door te tikken toen die dicht was![]()
Zal wel aan mn drankje liggen
Vind je ook lieeeffffffff![]()
![]()
nee ik bedoel de streams zijn kleiner dan normaal bij mij.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dubbel klikken en je hebt full screen
Ja, leuke gozer nu.quote:
quote:
Jep hadden we het van de week over en moest weer zo vreselijk lachen totdat ik zelf "de bussen" zag staan en er 1 grijp en hem op mijn man richt en zeg: Jostiflip!!!! .....huh..? wat doe jij nou midden in de Dirk vd Broek?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Graag gedaan he?![]()
Hahahaa, ik hoorde al zoiets!!![]()
In dit -> [BB SC] 965 We babbelen nog even verder topic staat het, het begint gelijk op pagina 1.
Met dank aan m'n vrouwtje, die had het al voor me opgezocht![]()
rechtermuisknop, zoom, en dan op 100% zetten mssquote:Op woensdag 21 december 2005 23:48 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nee ik bedoel de streams zijn kleiner dan normaal bij mij.
dat ie groter word als je dubbelklikt snap ik {ben ook vanaf het begin verslaafd}
maar ze zijn kleiner als normaal ik vroeg me af of iemand dit ook had
Dido is wat dat betreft op tijd eruit gegaan.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De piemels mogen gewoon hoor, de FA's zijn er zelf ook niet over uit.
Alleen de expliciete naad is forbidden.![]()
na morgen zijn ze weer samen. Dido was er mss wel op tijd uit om Roel zien bij te draaien. Maar vind niet dat BB erop vooruit is gegaan sinds Died weg isquote:Op woensdag 21 december 2005 23:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dido is wat dat betreft op tijd eruit gegaan.
Precies!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dido is wat dat betreft op tijd eruit gegaan.
Ik zie het voor me!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jep hadden we het van de week over en moest weer zo vreselijk lachen totdat ik zelf "de bussen" zag staan en er 1 grijp en hem op mijn man richt en zeg: Jostiflip!!!! .....huh..? wat doe jij nou midden in de Dirk vd Broek?hahahaha Je had er bij moeten zijn denk ik
(nu ik het hem heb uitgelegd snapt hij het en verplicht de live meekijken verheugt hij zich zelfs op de Finale!
)
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jep hadden we het van de week over en moest weer zo vreselijk lachen totdat ik zelf "de bussen" zag staan en er 1 grijp en hem op mijn man richt en zeg: Jostiflip!!!! .....huh..? wat doe jij nou midden in de Dirk vd Broek?hahahaha Je had er bij moeten zijn denk ik
(nu ik het hem heb uitgelegd snapt hij het en verplicht de live meekijken verheugt hij zich zelfs op de Finale!
)
vanmiddag stonden Lies en Josti nog op 4quote:Op woensdag 21 december 2005 23:51 schreef I_doubt het volgende:
Leuke theorie van Roel
Hoe mensen stemmen
Jongens met relaties verliezen meisjesstemmen
Roel stond bij mij op nr 4 en daar blijft hij gewoon staan
Thnxxx Muerte die was ik al kwijtquote:
Je kijkt de herhaling nuquote:Op woensdag 21 december 2005 23:53 schreef odie22 het volgende:
Ingrid had dat bloesje gisteren ook al aan.
Das wel heel lief van je CWquote:Op woensdag 21 december 2005 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Echt meis, ik moet (en kan) ....etccccccc
Dit moest echt even.
Alfabetischquote:Op woensdag 21 december 2005 23:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vanmiddag stonden Lies en Josti nog op 4![]()
wat is je top 6 dan inclusief de muis en de baviaan![]()
Ja dat zat ik ook al te denken , die streams zijn niet livequote:Op woensdag 21 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kijkt de herhaling nuDe winnaar is al bekend
Helemaal mee eens. Dido had ik ook liever erin gehad omdat ze levendig was, positief en negatief. Dat heb ik gemist na haar vertrek.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
na morgen zijn ze weer samen. Dido was er mss wel op tijd uit om Roel zien bij te draaien. Maar vind niet dat BB erop vooruit is gegaan sinds Died weg is
Zit een vertraging in van ruim 30 seconden ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja dat zat ik ook al te denken , die streams zijn niet live
Is dit de man waar Lolita Lieske altijd zo prat over gaat in Groningen?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Thnxxx Muerte die was ik al kwijt![]()
Ongelovelijk dat ding, kan bijna niet echt zijnMaar oke, dan moet hij nog groeien dus zal niet veel groter worden
![]()
Je vergist je niet, leuk gesprek zo samen, jammer voor Roel dat hij Dido tegenkwam in het huis, zo heeft hij zijn glazen ingegooid (voor mij) maar je weet niet wat de sms-ers gaan doen he?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:45 schreef yellowfirst het volgende:
Bij mij wel 2 minuten , maar ik zit de hh te kijken op tvquote:Op woensdag 21 december 2005 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zit een vertraging in van ruim 30 seconden ja.
Op die manier... ik maakte een grapje dat je naar de herhaling van de streams keekquote:Op woensdag 21 december 2005 23:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
Bij mij wel 2 minuten , maar ik zit de hh te kijken op tv
Nope, is een van de ex bewoners van het BB5 huis en tevens de ex van Nathalie.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Is dit de man waar Lolita Lieske altijd zo prat over gaat in Groningen?
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kijkt de herhaling nuDe winnaar is al bekend
En ik heb zelf de baviaan geïntroduceerd als reactie op Josti's frustratie bij het kaartenhuis bouwenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Baviaan
Ingrid
Joost
Lies
Muis
Roel
zoiets I_doubt![]()
Zijn eigen brandweerslangquote:Op woensdag 21 december 2005 23:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nope, is een van de ex bewoners van het BB5 huis en tevens de ex van Nathalie.
Nee regulier weer half gemist , door mee-etersquote:Op woensdag 21 december 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op die manier... ik maakte een grapje dat je naar de herhaling van de streams keek
alleen dat kleffe gedoe ontbreek nogquote:Op woensdag 21 december 2005 23:59 schreef Pijlemans het volgende:
Ing wil wel eens mee naar een Party van Roel.
Kijk, tussen die twee zie ik nou eens echt iets goeds onstaan.![]()
Best wel een leuk stel zo saampjesquote:Op woensdag 21 december 2005 23:59 schreef Pijlemans het volgende:
Tssssquote:Op woensdag 21 december 2005 23:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk niet dat alleen je man raar stond te kijken hahahaahah![]()
Dus op de valreep kijkt je man ook naar BB?
Dus bij BB6 hebben we ook een superPAP?![]()
Leroy vanuit een undermousepositiequote:Op donderdag 22 december 2005 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn voorspelling dat Leroy BB vanuit een underdogpositie gaat winnen, zal wel niet meer uitkomen.
Maar ja, ik zat er wel dicht bij
Passie zou kunnen maar klef, nee dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
alleen dat kleffe gedoe ontbreek nog![]()
Dat is toch Menno?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nope, is een van de ex bewoners van het BB5 huis en tevens de ex van Nathalie.
Hahaha dan wordt meneer Pearl boos natuurlijkquote:
Lieverd heb t hier echt naar mn zin gehad, en veel bijgeleerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Echt meis, ik moet (en kan) het nu nog even aan je kwijt: ik weet nog heel goed dat je hier als newbie binnenkwam... zonder hoofdletters, punten en komma's. Ik dacht: ow jee, die gaat het moeilijk krijgen met die bijdehandte figuren hier.
Dat leek ook die kant op te gaan, want je kreeg wat kritiek te verduren.
Maar je bleef gewoon je lieve zelf, en dat is hét bewijs geweest dat je daarmee respect afdwingt, plus dat je op jouw manier van je af ging bijten en het niet opgaf.
Dat je je best ging doen qua interpunctie heeft ook wel geholpen, natuurlijk.
Dit moest echt even.
quote:
zoietsquote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef cuall het volgende:
Zit Roel nou weer te zeurren over zijn ex???
Welke meneer Pearlquote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha dan wordt meneer Pearl boos natuurlijk
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
Op een bepaalde manier passen Roel en Ingrid wel bij elkaar
Allebei uitgaanstypes, en eea meegemaakt
Kijk, zo zie ik het nou ook. Beiden wel partypeople, en wel iets meegemaakt, ik vind die 2 beter bij elkaar passen dan Died en Roel.....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:59 schreef Pijlemans het volgende:
Ik gun je wel die 1000ste topic maar dat wil niet zeggen dat je Roel mag afkraken hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef cuall het volgende:
Zit Roel nou weer te zeurren over zijn ex???
Dus ik maak nog wel een beetje kans dusquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is ze net gaan slapen. Zonder te zwaaien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |