Nog 35 te gaan!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:00 schreef Wickedangel het volgende:
Gaat goed hè? OP NAAR DE DUIZEND!!!!!!!
Jaaa wij zijn de die hards, de harde kern, anders dan die mietjes daar in het huis!!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 04:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog 35 te gaan!!!!
Wij maken deze opdracht wel af!!!![]()
domme dozen daar ookquote:Op zondag 18 december 2005 04:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaaa wij zijn de die hards, de harde kern, anders dan die mietjes daar in het huis!!!!!
quote:
En???quote:Op zondag 18 december 2005 03:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog niet of ik in de goede richting zit![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 04:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
domme dozen daar ookmet dank aan fb
Sorry...... ik was juist zo goed bezig iedereen 'te lezen'.... en heb ik dit gemist....quote:
Volgens derden; wij zijn losers, hebben geen leven, zijn de realiteit van het leven kwijt.quote:Op zondag 18 december 2005 04:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaaa wij zijn de die hards, de harde kern, anders dan die mietjes daar in het huis!!!!!
Wij zijn de freaks!quote:Op zondag 18 december 2005 04:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgens derden; wij zijn losers, hebben geen leven, zijn de realiteit van het leven kwijt.
Mijn mening, wij zijn de BOMB!!!!!!!!!!!!!
Daarom quote ik het bericht ookquote:Op zondag 18 december 2005 04:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Sorry...... ik was juist zo goed bezig iedereen 'te lezen'.... en heb ik dit gemist....
*zoekt even terug*
Nou.....quote:Op zondag 18 december 2005 04:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daarom quote ik het bericht ook
En alweer, vrouwen!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb de live gezien, en staat me niks van bijquote:Op zondag 18 december 2005 04:07 schreef Wickedangel het volgende:
Oww dat wilde ik nog vragen, heeft iemand gehoord of Ruud de Wild afgelopen donderdag tijdens de live het over 'internetrukkers' had??????
Ik moest even terug lezen om te kijken welke richting het ook al weer gingquote:Op zondag 18 december 2005 03:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog niet of ik in de goede richting zit![]()
Helemaal aan het eind, toen hij en Bridget het over de internetuitzending erna hadden, ik meende dat hij 'internetrukkers' zei. Maar zeker weten doe ik dat dus niet.quote:Op zondag 18 december 2005 04:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb de live gezien, en staat me niks van bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |