Oh ja joh??quote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zit er weer helemaal klaar voorEnne Josti flip werkt ook met pringles bus alleen maar een keer of 3. vandaag getest
![]()
Nee hoor zat ook door te tikken toen die dicht wasquote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Beertje, ik had nog op je gereageerd in het vorige topic maar die was al dicht. Dat je niet denkt dat ik je niet lieeeeeffff meer vind.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef CartWOman het volgende:
Alleen de expliciete naad naaT is forbidden.![]()
Onder invloed van euhm......quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van het padje af... uit zijn pannelap
Heerlijk tochquote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankzij beertje heb ik de![]()
tik gekregen
![]()
Moet die andere bus nog leeg eten voor die test maar als ik de bewoners hoor eten heb ik zelf ineens geen trek meer, heel raarquote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh ja joh??Bij mij lukte het niet
![]()
Tnxquote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die love beaver heb ik groot respect voor.![]()
Graag gedaan he?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
En bedankt Arliator, nu kan ik niet meer slapen....
(Oh ja, weet jij nog in welk topic je precies had gepost met je jostiflip met de cassiere?? ik had bijna hetzefde met mijn man midden in de Dirk vd Broek)
Ja he? Zit ik me op te verheugen, de laatste avond in het huis!!!quote:
Sluit ik me helemaal bij aanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
Roel ziet zichzelf niet winnen... daar kan hij zich niks bij voorstellen...
Dat vond ik nu ook al ja... jammer dat dit de laatste avond isquote:Op woensdag 21 december 2005 23:45 schreef yellowfirst het volgende:
Vergis ik me nu, maar Roel en Ingrid praten beter samen als Roel en Dido ooit gedaan hebben.![]()
Je vergis je niquote:Op woensdag 21 december 2005 23:45 schreef yellowfirst het volgende:
Vergis ik me nu, maar Roel en Ingrid praten beter samen als Roel en Dido ooit gedaan hebben.![]()
Echt meis, ik moet (en kan) het nu nog even aan je kwijt: ik weet nog heel goed dat je hier als newbie binnenkwam... zonder hoofdletters, punten en komma's. Ik dacht: ow jee, die gaat het moeilijk krijgen met die bijdehandte figuren hier.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor zat ook door te tikken toen die dicht was![]()
Zal wel aan mn drankje liggen
Vind je ook lieeeffffffff![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |