Mijn neefje deed vandaag een weergaloze imitatie van Roel, die doorgeblowde stem, dat suffe hoofd, 't was 'm helemaalquote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef teamlead het volgende:
pffff.... 30 seconden Roel is al een overkill....
De onzin die die gozer uitslaat is toch werkelijk onbeschrijfelijk...
mmmmmm kijk, dat maakt weer een hoop goedquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hé, ben af en toe gewoon een klein duiveltjeeen knuffie
![]()
om je twijfel weg te nemen![]()
ik leef met je meequote:
Hoiiiii Angelquote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn neefje deed vandaag een weergaloze imitatie van Roel, die doorgeblowde stem, dat suffe hoofd, 't was 'm helemaal![]()
Ik kan je op een papiertje geven dat Dido exact hetzelfde zal hebben dan zijn ex....quote:Op donderdag 22 december 2005 00:19 schreef yellowfirst het volgende:
Roel...zet gewoon Dido uit je kop!![]()
yep, that's rightquote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef SuperMOM het volgende:
Heeft Roel nu de laatste avond voor BB (in het hotel) nog met Ellen (zijn ex) doorgebracht?????
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef SuperMOM het volgende:
Heeft Roel nu de laatste avond voor BB (in het hotel) nog met Ellen (zijn ex) doorgebracht?????
quote:
Ga ook maar een borrel inschenkenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef I_doubt het volgende:op
en nu nog een lekker glaasje wijn
Als het maar bij een imitatie blijftquote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn neefje deed vandaag een weergaloze imitatie van Roel, die doorgeblowde stem, dat suffe hoofd, 't was 'm helemaal![]()
Manu the man is back... in effectquote:
coca bladeren filmen...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef odie22 het volgende:
Zie je Roel al lopen met zijn videocamera in guatemala ?
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx![]()
Ik ga mn bedje in slaap lekker allemaal streamse nog.
Zie jullie morgen weer![]()
![]()
![]()
Hij wil niet naar huis misschien, geen idee waar dat stuk chagerijn last van heeft eigenlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef teamlead het volgende:
eh.. ik ben te lui om terug te lezen....
wat is er met de adhd'er vanavond
He W.A. ook weer van de partij!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Truste CWquote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
Modje gaat slapen.
De Finaledag is inmiddels aangebroken!![]()
Trusten lieverds, en tot morgen.![]()
Manu in da housequote:
Hij is negen, dus wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Als het maar bij een imitatie blijft![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
Modje gaat slapen.
Een hele dikkequote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
Modje gaat slapen.
Ja dat begreep ik uit zijn verhaal en toen heeft zij het uitgemaaktquote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef SuperMOM het volgende:
ja vind je het gek. Jij was er niet om mee te lullenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje lamzakken, maar 4 topics volgeluld sinds 5 uur :S
Droom fijn CWquote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
Modje gaat slapen.
Ook truste Lovebearquote:Op donderdag 22 december 2005 00:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx![]()
![]()
![]()
Hoeraaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef I_doubt het volgende:
[..]
He W.A. ook weer van de partij! [afbeelding]
De laatste dag, de dag der dagen is aangebroken
Join the party![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik uit zijn verhaal en toen heeft zij het uitgemaakt![]()
Hij gaat momenteel erg lekker........quote:Op donderdag 22 december 2005 00:25 schreef Manu82 het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje lamzakken, maar 4 topics volgeluld sinds 5 uur :S
slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
Modje gaat slapen.
overdaglevenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:26 schreef I_doubt het volgende:
Het BB leven is echt nachtleven aan het worden.![]()
Mijn overdag-leven is ernstig ondermijnd.![]()
Wat is er dan? Snurkt Roelemans?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef Bartoli het volgende:
hopen dat Dido nu niet luistert voor hem
Slaap lekker beertje en tot morgenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx![]()
![]()
![]()
Kan je nagaan... je kijkt nog maar een paar weken mee... de echte die hards al 4 maandenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:26 schreef I_doubt het volgende:
Het BB leven is echt nachtleven aan het worden.![]()
Mijn overdag-leven is ernstig ondermijnd.![]()
ik denk nog voor de finale hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:26 schreef Arcee het volgende:
Deeltje 1000 gaat toch nog wel gehaald worden.
Is 't niet voor de finale, dan toch zeker niet lang er na.
Oh jee, dat doe je niet zomaar DIDO!!quote:
CW, slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
Modje gaat slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |