quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
Mijn Ramses filmpje is af
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
En wist je trouwens dat er in Groningen een héle leuke studentenvereniging zit??quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Roel heeft de studie afgerond, maar hij heeft niets geleerd.![]()
Lolita Lieske heeft ook het VWO afgerond, maar die heeft ook niets geleerd.![]()
Sommigen ronden hun leven af en hebben nooit wat geleerd.![]()
Ik daarentegen, bla bla bla
Hier ben ik het helemaal mee eens ^ O^ Dat filmpje verdient een eigen topicquote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
TE GOED gewoon!!
En metRamses
![]()
Deze bewaar ik.
begin nu niet alweerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En wist je trouwens dat er in Groningen een héle leuke studentenvereniging zit??![]()
Ja, net zo als we tanja alleen op haar uiterlijk hebben beoordeeldquote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Heb mij overigens ook gestoord aan de opmerkingen over Brenda`s uiterlijk, maar weet inmiddels dat het cultuurtje op Fok nu eenmaal zo is, dat sommige mensen kwetsen, omdat ze het fijn anoniem kunnen doen.
k, zal ik doenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal ik wel zijn geweest, maar je moet mijn meningen gewoon met een grote korrel zout nemen denk ik dan en je er niet aan ergeren
toch n gemis als toekomstig psycholoogquote:Op donderdag 22 december 2005 00:55 schreef ioko het volgende:
[..]
Klop, ik denk dat hij het perfect kan uitleggen, maar hij heeft geen zelfreflectie, hij ziet dat niet als een eigenschap die hij zelf heeft
mwah... in het kader van zelfrefletie: Opmerkingen die ik over (bijvoorbeeld) tanja plaatste zou ik ook plaatsen als het niet anoniem was hoor...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Heb mij overigens ook gestoord aan de opmerkingen over Brenda`s uiterlijk, maar weet inmiddels dat het cultuurtje op Fok nu eenmaal zo is, dat sommige mensen kwetsen, omdat ze het fijn anoniem kunnen doen.
Waarom gaat ie niet open bij mij???quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef Muerte het volgende:
Welterusten allemaal, tot later deze dag!![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef Muerte het volgende:
Welterusten allemaal, tot later deze dag!![]()
![]()
Komt goed!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef Bartoli het volgende:slaap ze Muerte. Rust goed uit morgen straks weer een zware laatste cap dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |