Ze zat Ing op te poken om in bed met z'n tween te gaan 'kletsen'.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef Manu82 het volgende:
Ik las net ergens dat ze vroeg gingen slapen ofzo, weet iemand waarom?
Zal ik wel zijn geweest, maar je moet mijn meningen gewoon met een grote korrel zout nemen denk ik dan en je er niet aan ergerenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef robster16 het volgende:
[..]
die waar Brenda uitgemaakt werd voor vette zeug, en die andere waarin iemand zegt dat Joost zich wel kapot zal schrikken als ie haar weer ziet (niet gepost door jou hoor)...
dat vind ik toch wel stuitend, ik bedoel, waar haalt iemand t lef vandaan...![]()
Klop, ik denk dat hij het perfect kan uitleggen, maar hij heeft geen zelfreflectie, hij ziet dat niet als een eigenschap die hij zelf heeftquote:Op donderdag 22 december 2005 00:53 schreef robster16 het volgende:
[..]
een studie psychologie, waarin je (volgens mij) toch redelijk zou moeten kunnen verplaatsen in de belevingswereld van een ander en moet snappen wat egocentrisme is...
Hai samenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:54 schreef M-en-A het volgende:
Hallo allemaal,![]()
even tijd voor wat ontspanning![]()
Wauw, het ziet er práchtig uit!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
Mijn Ramses filmpje is af
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
Hierom,quote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef Manu82 het volgende:
Ik las net ergens dat ze vroeg gingen slapen ofzo, weet iemand waarom?
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef M-en-A het volgende:
BB: "Beste bewoners willen jullie vanavond niet te laat gaan slapen. Jullie moeten er morgen vroeg uit en het wordt een zware dag".
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
En wist je trouwens dat er in Groningen een héle leuke studentenvereniging zit??quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Roel heeft de studie afgerond, maar hij heeft niets geleerd.![]()
Lolita Lieske heeft ook het VWO afgerond, maar die heeft ook niets geleerd.![]()
Sommigen ronden hun leven af en hebben nooit wat geleerd.![]()
Ik daarentegen, bla bla bla
Hier ben ik het helemaal mee eens ^ O^ Dat filmpje verdient een eigen topicquote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
TE GOED gewoon!!
En metRamses
![]()
Deze bewaar ik.
begin nu niet alweerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En wist je trouwens dat er in Groningen een héle leuke studentenvereniging zit??![]()
Ja, net zo als we tanja alleen op haar uiterlijk hebben beoordeeldquote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Heb mij overigens ook gestoord aan de opmerkingen over Brenda`s uiterlijk, maar weet inmiddels dat het cultuurtje op Fok nu eenmaal zo is, dat sommige mensen kwetsen, omdat ze het fijn anoniem kunnen doen.
k, zal ik doenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal ik wel zijn geweest, maar je moet mijn meningen gewoon met een grote korrel zout nemen denk ik dan en je er niet aan ergeren
toch n gemis als toekomstig psycholoogquote:Op donderdag 22 december 2005 00:55 schreef ioko het volgende:
[..]
Klop, ik denk dat hij het perfect kan uitleggen, maar hij heeft geen zelfreflectie, hij ziet dat niet als een eigenschap die hij zelf heeft
mwah... in het kader van zelfrefletie: Opmerkingen die ik over (bijvoorbeeld) tanja plaatste zou ik ook plaatsen als het niet anoniem was hoor...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Heb mij overigens ook gestoord aan de opmerkingen over Brenda`s uiterlijk, maar weet inmiddels dat het cultuurtje op Fok nu eenmaal zo is, dat sommige mensen kwetsen, omdat ze het fijn anoniem kunnen doen.
Waarom gaat ie niet open bij mij???quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef Muerte het volgende:
Welterusten allemaal, tot later deze dag!![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef Muerte het volgende:
![]()
Komt goed!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef Bartoli het volgende:slaap ze Muerte. Rust goed uit morgen straks weer een zware laatste cap dag
Kunnen blikken niet duidelijk genoeg zijn?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Hallo M-en-Aquote:Op donderdag 22 december 2005 00:54 schreef M-en-A het volgende:
Hallo allemaal,![]()
Hoi hoiquote:Op donderdag 22 december 2005 00:54 schreef M-en-A het volgende:
Hallo allemaal,![]()
Zeker, bedenk maar eens dat je Roel als psycholoog hebt, en je komt met pleinvrees naar hem toe.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef robster16 het volgende:
[..]
toch n gemis als toekomstig psycholoog
Ja, maar hij/het gaat niet open bij mij!!!!!!!quote:
Oh das jammer want juist de muziek erbij was juist zo goedquote:Op donderdag 22 december 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wauw, het ziet er práchtig uit!![]()
Heb alleen geen geluid, ik heb Ramses er zelf bij gezongen.
Truste!!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef Muerte het volgende:
![]()
Cuallllllllllquote:
En leuk stukje.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
wat zal jij het na morgen rustig krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
Hallo M&A![]()
Coos![]()
Trusten Muerte![]()
Jezus wat gaat het hier snel, en de finale is nog niet eens geweest
Ja hier scoort hij niet echt meequote:Op donderdag 22 december 2005 00:56 schreef robster16 het volgende:
oooooh, pijnlijk, nou gaat ie zijn schoonfamilie afkraken... ouch
Echt fantastisch hoe je dat hebt gemaakt.quote:
Slaap lekker makkerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:58 schreef Muerte het volgende:
![]()
Gelukkig welquote:Op donderdag 22 december 2005 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
wat zal jij het na morgen rustig krijgen.![]()
pffft wat denkt ie wel!quote:Op donderdag 22 december 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
CuallllllllllKlaar voor je marathon opblijven om de 1000e SC te kunnen openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |