quote:Op donderdag 22 december 2005 00:40 schreef Manu82 het volgende:
Joost gaat ook slapen en dromen over Brennie, waarna hij zich morgen kapot schrikt als hij haar ziet. Binnen 2 maanden is het uit tussen Bennie en Josti
Ach Talpa loopt nooit uit hequote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Vroegâh deden ze er de hele avond over![]()
Hij heeft haar al gezien tijdens bb... en heeft daar ook een foto van.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:40 schreef Manu82 het volgende:
Joost gaat ook slapen en dromen over Brennie, waarna hij zich morgen kapot schrikt als hij haar ziet. Binnen 2 maanden is het uit tussen Bennie en Josti
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:41 schreef robster16 het volgende:
rot op zeg, iemand op zijn uiterlijk afkraken is wel ERRUG laag!
dido kijkt geen streams zei zequote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef teamlead het volgende:
zou dido nu ook de streams zitten te kijken? Benieuwd hoe zij het vindt dat Roel zijn ex "de perfectie vindt naderen"...
zal een vrouwending zijn....quote:Op donderdag 22 december 2005 00:41 schreef Bocaj het volgende:
Ingird snapt de ex van Roel maar kan het niet uitleggen
We moeten natuurlijk nog wel een aantal topics vullen....quote:Op donderdag 22 december 2005 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop hetheb me voor het eerst voorgenomen om net zolang te blijven als zij
is ook beter voor haar, zijn ex heeft tegen Roel gezegd dat ze zich nog nooit zo sexy had gevoeld als bij hemquote:
nou is dat ook niet zo heel moeilijk hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:42 schreef Dropkick het volgende:
Roel zijn ego is veel groter dan zijn piemeltje.
dat wel, maar die opmerkingen vind ik wel n beetje heel erg bot en grof. Zo praat hij hopelijk ook niet over zijn eigen vriendin, want anders zou ze hem eens flink in zijn gezichtje moeten toeken LOLquote:Op donderdag 22 december 2005 00:41 schreef teamlead het volgende:
[..]Je volgt BB nog niet zo lang?
Nope, volgieten die handelquote:Op donderdag 22 december 2005 00:42 schreef teamlead het volgende:Roel moet echt minder drinken geloof ik...
En dat is afhankelijk van mijquote:Op donderdag 22 december 2005 00:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk nog wel een aantal topics vullen....
Ze is nog niet zover dat zij dat begrijpt.quote:
Zijn wenkbrauw ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:42 schreef Dropkick het volgende:
Roel zijn ego is veel groter dan zijn piemeltje.
Natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 00:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk nog wel een aantal topics vullen....
Alle beetjes helpenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat is afhankelijk van mijIk heb net 5 posts ofzo in de BB SC
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:43 schreef cuall het volgende:
Oh wat is die Roel pissed dat Ellen hem in de kou heeft laten staan![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:42 schreef teamlead het volgende:Roel moet echt minder drinken geloof ik...
Roel moet naar de psiegoloogquote:Op donderdag 22 december 2005 00:44 schreef ioko het volgende:
Roel is echt ZO egocentrisch, hij snapt het echt niet
Wat is die jongen primitief zeg, hij heeft echt issues
En trouwens, meteen alle mannen snappen dat niet, tuurlijk Roel....![]()
Daar zit iets inquote:
ehm.. even voor de duidelijkheid.... over welke opmerking heb je het nu precies?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:43 schreef robster16 het volgende:
[..]
dat wel, maar die opmerkingen vind ik wel n beetje heel erg bot en grof. Zo praat hij hopelijk ook niet over zijn eigen vriendin, want anders zou ze hem eens flink in zijn gezichtje moeten toeken LOL
aaaanyway....
Tot zoquote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef White_Pearl het volgende:
ben even sigaretten halen laters
Empatisch vermogen is echt laag, ben bang dat een psycholoog daar weinig aan kan doenquote:
tot zoquote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef White_Pearl het volgende:
Hij zal 't morgen te druk hebben met "knetterstoned" uit zijn dak te gaan op zijn "eigen" muziekquote:Op donderdag 22 december 2005 00:44 schreef teamlead het volgende:
[..]hij kan het niet verwerken dat iemand hem irritant vindt blijkbaar..... Kan iemand hem morgen ff op Fok wijzen?
Rook jij?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef White_Pearl het volgende:
En dat schept dan op dat ie zijn studie psychologie in MAAR 4 jaar heeft afgerond (en dus zijn zaakjes goed op zijn rij heeft)...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:44 schreef ioko het volgende:
Roel is echt ZO egocentrisch, hij snapt het echt niet
Wat is die jongen primitief zeg, hij heeft echt issues
En trouwens, meteen alle mannen snappen dat niet, tuurlijk Roel....![]()
een vrouwending dus....quote:
Volgens mij moeten die lui het hier gewoon niet doorlezen. Denkt dat Mini-Me het ook niet echt fantastisch vind als ik vrijdag voor de martinitoren zit te wachten tot ze gaat bungeejumpen zonder touwquote:Op donderdag 22 december 2005 00:44 schreef teamlead het volgende:
[..]hij kan het niet verwerken dat iemand hem irritant vindt blijkbaar..... Kan iemand hem morgen ff op Fok wijzen?
Ja eerst zijn eigen behoefte, dan pas de anderquote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij zal 't morgen te druk hebben met "knetterstoned" uit zijn dak te gaan op zijn "eigen" muziek![]()
Dat viel mij laatst ook al op... waarschijnlijk gewenning...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef kissa het volgende:
Hoe komt het toch dat Ingrid verstaanbaar praat. In het begin verstond ik er geen woord van...of lag dat aan mij?
Als Roel sex wilde in zijn vorige relatie en zijn vriendin wilde niet, snapte hij dat niet, en Ingrid snapt dat wel (niet zo moeilijk ookquote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef Bocaj het volgende:
Wtf wie weet waar Ing het nu over heeft?
Ze rookt ook niet... ze steekt hem aan en laat hem in de asbak oproken.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Rook jij?
Dat is toch alleen maar voor decoratie?
Ik wil niet vervelend zijn, maar het is best zwaar om een universitaire studie in 4 jaar te doen. Dus daar kun je maar 1 ding op zeggen: HULDEquote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef robster16 het volgende:
[..]
En dat schept dan op dat ie zijn studie psychologie in MAAR 4 jaar heeft afgerond (en dus zijn zaakjes goed op zijn rij heeft)...![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef F4iTH het volgende:
Sorry ik kan het gewoon niet laten...noem het een tikje, noem het haat, noem het opgekropte frustraties...dunno
[afbeelding]
Met dank aan wup voor de mooie cap
Ik kan er af en toe nog steeds geen touw aan vastknopenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef kissa het volgende:
Hoe komt het toch dat Ingrid verstaanbaar praat. In het begin verstond ik er geen woord van...of lag dat aan mij?
ow.. dus jij gelooft hemquote:Op donderdag 22 december 2005 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar het is best zwaar om een universitaire studie in 4 jaar te doen. Dus daar kun je maar 1 ding op zeggen: HULDE
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef robster16 het volgende:
[..]
En dat schept dan op dat ie zijn studie psychologie in MAAR 4 jaar heeft afgerond (en dus zijn zaakjes goed op zijn rij heeft)...![]()
Je bent onbewust beter geworden in het vertalen ervan.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef kissa het volgende:
die waar Brenda uitgemaakt werd voor vette zeug, en die andere waarin iemand zegt dat Joost zich wel kapot zal schrikken als ie haar weer ziet (niet gepost door jou hoor)...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. even voor de duidelijkheid.... over welke opmerking heb je het nu precies?
o.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Vrouw wil dat je haar het belangrijkste vind![]()
Roel heeft de studie afgerond, maar hij heeft niets geleerd.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef robster16 het volgende:
[..]
Ja viel mij ook al op, maar ze maakt nu haar zinnen meer af. Misschien was ze in het begin toch heel onzekerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat viel mij laatst ook al op... waarschijnlijk gewenning...
oh, respect, maar ik vraag me toch af hoe t dan kan waarom die emotioneel gezien zooo zwaar onderontwikkeld is....quote:Op donderdag 22 december 2005 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar het is best zwaar om een universitaire studie in 4 jaar te doen. Dus daar kun je maar 1 ding op zeggen: HULDE
neuh.. ik noemde haar alleen een kenauquote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef robster16 het volgende:
[..]
die waar Brenda uitgemaakt werd voor vette zeug, en die andere waarin iemand zegt dat Joost zich wel kapot zal schrikken als ie haar weer ziet (niet gepost door jou hoor)...
dat vind ik toch wel stuitend, ik bedoel, waar haalt iemand t lef vandaan...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |