quote:Op donderdag 22 december 2005 00:42 schreef teamlead het volgende:Roel moet echt minder drinken geloof ik...

Roel moet naar de psiegoloogquote:Op donderdag 22 december 2005 00:44 schreef ioko het volgende:
Roel is echt ZO egocentrisch, hij snapt het echt niet
Wat is die jongen primitief zeg, hij heeft echt issues
En trouwens, meteen alle mannen snappen dat niet, tuurlijk Roel....![]()

Daar zit iets inquote:

ehm.. even voor de duidelijkheid.... over welke opmerking heb je het nu precies?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:43 schreef robster16 het volgende:
[..]
dat wel, maar die opmerkingen vind ik wel n beetje heel erg bot en grof. Zo praat hij hopelijk ook niet over zijn eigen vriendin, want anders zou ze hem eens flink in zijn gezichtje moeten toeken LOL
aaaanyway....

Tot zoquote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef White_Pearl het volgende:
ben even sigaretten halen laters

Empatisch vermogen is echt laag, ben bang dat een psycholoog daar weinig aan kan doenquote:

tot zoquote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef White_Pearl het volgende:

Hij zal 't morgen te druk hebben met "knetterstoned" uit zijn dak te gaan op zijn "eigen" muziekquote:Op donderdag 22 december 2005 00:44 schreef teamlead het volgende:
[..]hij kan het niet verwerken dat iemand hem irritant vindt blijkbaar..... Kan iemand hem morgen ff op Fok wijzen?

Rook jij?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef White_Pearl het volgende:

En dat schept dan op dat ie zijn studie psychologie in MAAR 4 jaar heeft afgerond (en dus zijn zaakjes goed op zijn rij heeft)...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:44 schreef ioko het volgende:
Roel is echt ZO egocentrisch, hij snapt het echt niet
Wat is die jongen primitief zeg, hij heeft echt issues
En trouwens, meteen alle mannen snappen dat niet, tuurlijk Roel....![]()

een vrouwending dus....quote:

Volgens mij moeten die lui het hier gewoon niet doorlezen. Denkt dat Mini-Me het ook niet echt fantastisch vind als ik vrijdag voor de martinitoren zit te wachten tot ze gaat bungeejumpen zonder touwquote:Op donderdag 22 december 2005 00:44 schreef teamlead het volgende:
[..]hij kan het niet verwerken dat iemand hem irritant vindt blijkbaar..... Kan iemand hem morgen ff op Fok wijzen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |