als je stoned bent als een aap maakt t volgens mij niet echt veel uit wie er om je heen hangen. Tis volgens mij meer een carpool club dan een vriendengroep LOLquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor. ben nu eenmaal niet zo snel als jij!![]()
Ik hoop hetquote:
quote:
Cheers mate. Lekker rustig en goed verstaanbaar zo zonder L.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zoals afgesproken, glashelder
Je moet op de laatste avond je gewoonten niet ineens gaan aanpassen
Doe ik ook niet, trek ook maar even een biertje open
Cheers
Dat gaat toch zeker wel uitlopen ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:35 schreef F4iTH het volgende:
Van de site van Talpa:
[..]
Tanja weer boven water?
De opdracht dus tóch tijdens de Live. Hoe willen ze in godsnaam alles in 1.5uur proppen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:40 schreef Manu82 het volgende:
Joost gaat ook slapen en dromen over Brennie, waarna hij zich morgen kapot schrikt als hij haar ziet. Binnen 2 maanden is het uit tussen Bennie en Josti
Ach Talpa loopt nooit uit hequote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Vroegâh deden ze er de hele avond over![]()
Hij heeft haar al gezien tijdens bb... en heeft daar ook een foto van.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:40 schreef Manu82 het volgende:
Joost gaat ook slapen en dromen over Brennie, waarna hij zich morgen kapot schrikt als hij haar ziet. Binnen 2 maanden is het uit tussen Bennie en Josti
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:41 schreef robster16 het volgende:
rot op zeg, iemand op zijn uiterlijk afkraken is wel ERRUG laag!
dido kijkt geen streams zei zequote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef teamlead het volgende:
zou dido nu ook de streams zitten te kijken? Benieuwd hoe zij het vindt dat Roel zijn ex "de perfectie vindt naderen"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |