Roel heeft de studie afgerond, maar hij heeft niets geleerd.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef robster16 het volgende:
[..]
En dat schept dan op dat ie zijn studie psychologie in MAAR 4 jaar heeft afgerond (en dus zijn zaakjes goed op zijn rij heeft)...![]()
Ja viel mij ook al op, maar ze maakt nu haar zinnen meer af. Misschien was ze in het begin toch heel onzekerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat viel mij laatst ook al op... waarschijnlijk gewenning...
oh, respect, maar ik vraag me toch af hoe t dan kan waarom die emotioneel gezien zooo zwaar onderontwikkeld is....quote:Op donderdag 22 december 2005 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar het is best zwaar om een universitaire studie in 4 jaar te doen. Dus daar kun je maar 1 ding op zeggen: HULDE
neuh.. ik noemde haar alleen een kenauquote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef robster16 het volgende:
[..]
die waar Brenda uitgemaakt werd voor vette zeug, en die andere waarin iemand zegt dat Joost zich wel kapot zal schrikken als ie haar weer ziet (niet gepost door jou hoor)...
dat vind ik toch wel stuitend, ik bedoel, waar haalt iemand t lef vandaan...![]()
Klopt, doe er voorlopig geen afstand van.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
De articulatie trofee is nog niet binnen handbereik, lijkt me zo.
En hij vind dat omdat hij dat doet, een vrouw niet meer onzeker kan zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
o.
Roel zei toch dat hij de vrouw op een voetstuk zet...
En daarom stijgt Ingrid in de peilingenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef Pijlemans het volgende:
Ik kan mij nog vaag herinneren dat Ing tegen Lieske zei:
Jaaa, ik kom zo.![]()
Kijk, dat is nou humor!![]()
En hem nog voor Dido innig omhelst en vol op zijn mond zoentquote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef SuperMOM het volgende:
Zou Ellen dit volgen, ben ik nieuwsgieriger naar, hoop zoooooo dat ze er morgen is![]()
jaquote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef kissa het volgende:
Hoe komt het toch dat Ingrid verstaanbaar praat. In het begin verstond ik er geen woord van...of lag dat aan mij?
Laat stoned en eigen muziek maar achterwegequote:Op donderdag 22 december 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja eerst zijn eigen behoefte, dan pas de ander![]()
TE GOED gewoon!!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
Mijn Ramses filmpje is af
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
Je kunt best een studie afmaken en emotioneel niet ontwikkeld zijn hoor, het is feiten leren, geen persoonlijkheids veranderingquote:Op donderdag 22 december 2005 00:50 schreef robster16 het volgende:
[..]
oh, respect, maar ik vraag me toch af hoe t dan kan waarom die emotioneel gezien zooo zwaar onderontwikkeld is....
ja.. dat zegt hij inderdaad..... maar een vrouw het gevoel geven dat ze het belangrijkste in de wereld is, is toch echt wat anders dan er kwijlend als een nog net niet zindelijke puppie achteraan kwispelen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
o.
Roel zei toch dat hij de vrouw op een voetstuk zet...
Dat wordt pas televisie! Ik ben echt zo benieuwd wie Roel als eerst in de armen vliegtquote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef SuperMOM het volgende:
Nou ben erg benieuwd of ons aller Diedje de streams volgt, heb zo'n idee van niet.....Is zo'n typetje die vertrouwd op de uitzendingen
Zou Ellen dit volgen, ben ik nieuwsgieriger naar, hoop zoooooo dat ze er morgen is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |