quote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
is dit hummie in een jonger versie![]()
als die wint verplaats ik m'n vlucht van vrijdag naar morgen en zal ik ervoor zorgen dat ze niet zonder taart in de auto komt. Heb verdomme speciaal m'n vlucht op vrijdag morgen gezet zodat ik de live uitzending nog kon zien en kon vieren dat Lieske niet wint!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
En daarna in de hoek en naar beneden kijken.
Je zzal zien dat ze nog wint ook.![]()
Ze gaan ook op tijd naar bed.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef DaMook het volgende:
Whehe roel trekt nog maar een flesje open
Dacht dat ze optijd naar bed moesten
ik dacht dat ik nu ook bijna naar bed kon![]()
Oh NEEEEEEEE!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef Lamon het volgende:
Ik heb morgenavond afgesproken met vrienden om verder te werken aan ons cabaretprogramma, dus ik ga de finale gewoon missen.
Je doet het nu gewoon expres hequote:
zoals afgesproken, glashelderquote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef Bartoli het volgende:
Roel gaat door met alcohol nuttigen
proost je brengt me op een ideequote:Op donderdag 22 december 2005 00:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zoals afgesproken, glashelder
Je moet op de laatste avond je gewoonten niet ineens gaan aanpassen
Doe ik ook niet, trek ook maar even een biertje open
Cheers
Nee hoor. ben nu eenmaal niet zo snel als jij!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je doet het nu gewoon expres he
Wat als je alles hebt gehad, van caviaar tot aan patat lalalalalalquote:Op donderdag 22 december 2005 00:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ook nog een Boe terug![]()
Ik begrijp dat ook niet. Vroegâh deden ze er de hele avond overquote:Op donderdag 22 december 2005 00:35 schreef F4iTH het volgende:
Van de site van Talpa:
[..]
Tanja weer boven water?
De opdracht dus tóch tijdens de Live. Hoe willen ze in godsnaam alles in 1.5uur proppen?
Hey je kunt ook met je vrienden gewoon naar de finale gaan kijken en waarschijnlijk krijg je er wel wat inspiratie door voor programmaquote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef Lamon het volgende:
![]()
De laatste dag
![]()
![]()
Ik heb morgenavond afgesproken met vrienden om verder te werken aan ons cabaretprogramma, dus ik ga de finale gewoon missen.
Schandelijk eigenlijk, na al die weken.
Nu maar hopen dat niemand op straat de winnaar gilt ofzo, aangezien ik het uiteraard op ga nemen.
Maar ik heb goede hoop, als ik naar de kijkcijfers kijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |