Aha, hmmm zij en Keisha staan allebei een beetje eng op de foto vind ikquote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ze heet Amelle Berrabah..
quote:We're sorry...
... but we can't process your request right now. A computer virus or spyware application is sending us automated requests, and it appears that your computer or network has been infected.
We'll restore your access as quickly as possible, so try again soon. In the meantime, you might want to run a virus checker or spyware remover to make sure that your computer is free of viruses and other spurious software.
We apologize for the inconvenience, and hope we'll see you again on Google.
Jezus Tom.. je zet zelfs een puntje achter een fotoquote:Op woensdag 21 december 2005 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach, ze zijn toch allemaal niet zo leuk als. Siobhan.
. was.
. [afbeelding].
.
Voor hetquote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
Jezus Tom.. je zet zelfs een puntje achter een foto![]()
Dus je vindt Donner ook hip?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
Nou ja, het staat wel hip natuurlijk.
Mwah, ik vind het CDA niet per se vreselijk. Ik heb alleen niet zoveel met die 'C'. Al zijn er ook veel kamerleden van het CDA die niet zoveel hebben met die Cquote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar eigenlijk vind ik het hele CDA vreselijk.
Ook die nare van der Hoeven..
quote:
Mwah...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
De staatssecretaressen zijn veel lekkerder..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nou en ofquote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bedoelde je deze Tom?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef Airelle het volgende:
http://www.regering.nl/Images/Van%20der%20Hoeven_tcm42-17662.jpe
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Balkenende is wel al een verbetering.![]()
Als je het toch over het uiterlijk van politici hebt, d'r zit ook zo'n vrouw met zwart en haar een wit (?) plukje vooraan.Zit even te zoeken wie het is.
Waarom slaat haar beleid nergens op?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, relatief dan he?
En Medy van der Laan moet verder gewoon haar bek houwen, want haar beleid slaat nergens op.
Pechtold vind ik niet zo heel tof. Verdonk is oké. Ze verdient al die kritiek niet m.i.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, onze Maria van onderwijs. [afbeelding]
Ik vind alleen Pechtold en Verdonk tof.
www.6pack.tvquote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef BVO het volgende:
Hoe snel tik jij?.
http://frenzy.morpheme.co.uk/frenzy/
Maart/april pas hequote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
www.6pack.tv.
Ik kende het dus al.
Hey oppersletquote:
Haar plannen gaan de publieke omroep nog veel verder in problemen brengen. Het grote probleem van de PO is dat er teveel zenders zijn voor te weinig programma's. Ik bedoel, overdag op Nederland 1 en 2 zijn er eigenlijk alleen maar herhalingen. Je kunt het dan volgens mij veel efficienter inrichten op 2 zenders.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef Airelle het volgende:
Waarom slaat haar beleid nergens op?
Ik opende toch al met "sletjes"!?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey opperslet
Het gaat weer over politiek hier
Snel, begin over seks ofzo!
Ja! Ga zo doorquote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik opende toch al met "sletjes"!?![]()
quote:
Niet mijn fout, this timequote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey opperslet
Het gaat weer over politiek hier
Snel, begin over seks ofzo!
Neequote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een wilde vrijpartij tussen Sybilla Dekker en Piet Hein Donner, word je daar vrolijk van MissBabe?.
Hm, doe ik morgen wel. Help je me herinneren? want daarna heb ik geen tijd meer (om alle filmpjes te kijken enzo)quote:
Dat herinneren deed ik nu dus, IK BLIJF NIET BEZIG!!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, doe ik morgen wel. Help je me herinneren? want daarna heb ik geen tijd meer (om alle filmpjes te kijken enzo)
Heheh, OK, fair enough.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat herinneren deed ik nu dus, IK BLIJF NIET BEZIG!!rrrr!!
Wij zitten toch niet in de politiek, Tomquote:
Zou wat zijn. Ik had het zó lullig gevonden voor jequote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij zitten toch niet in de politiek, Tom
Het is sowieso al lullig dat hij echt lijnrecht tegenover mij staat qua politieke meningquote:Op woensdag 21 december 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Ik had het zó lullig gevonden voor je.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is sowieso al lullig dat hij echt lijnrecht tegenover mij staat qua politieke mening
Maar goed: daarom praten we daar lekker niet over
Dat is een goede oplossing zegquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is sowieso al lullig dat hij echt lijnrecht tegenover mij staat qua politieke mening
Hij staat aan de goede kantquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb ook een soort van vakantie.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Anyway, ik heb vakantieeeeeeeeeeeeeeee!
Vrijdagavond uit.
Zaterdagavond kerstavond.
Jaquote:
Liever nietquote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is een goede oplossing zeg. Je zou genknipt zijn voor de politiek.
Nietquote:
Nietquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Anyway, ik heb vakantieeeeeeeeeeeeeeee!
Vrijdagavond uit.
Zaterdagavond kerstavond.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb ook een soort van vakantie.. Ik ben ziek, virusje ofzo
.
Haha, dankjequote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]Beterschap dan. Had ik 1.5 week terug, had het behoorlijk te pakken
(letterlijk
.).
Bij "Dit was het nieuws" werd over haar deze harde grap gemaakt.quote:
Check die vette voorsprongquote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Bupatih het volgende:Wie hebben 't vaakst in het Soaps, Showbizz & Sterren-forum gepost?
001. 25018 Svensational
002. 21666 Bupatih
Damn, you Sven!
Poes?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik zelf m'n achternaam mocht kiezen, zou ik graag Beentjes heten.
quote:
Whehe.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus Tom.. je zet zelfs een puntje achter een foto![]()
Met jou ben ik toch altijd tevreden, Svenniepennieklemmiewhammy?!quote:Op donderdag 22 december 2005 07:55 schreef Svensational het volgende:
Goeiemorgen.
.
Nu tevreden Zhenar?
Ah. Dus dat is de reden van jouw (voor jouw doen) exorbitant vroege opstaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:01 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen
Ik heb vandaag 2!!! presentaties![]()
Yes, en daarnaquote:Op donderdag 22 december 2005 09:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ah. Dus dat is de reden van jouw (voor jouw doen) exorbitant vroege opstaan.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tegenwoordig is het haar van Femke veel korter. Loesewies van der Laan vind ik een prima politica, maar dat terzijdequote:Op donderdag 22 december 2005 09:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Die heb ik dinsdag in het echt mogen aanschouwen...
quote:
Dinsdag was ze anders goed bezig.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het haar van Femke veel korter. Loesewies van der Laan vind ik een prima politica, maar dat terzijde.
Femke is een gefrustreerde doos, die m.i. niet uitblinkt in debatteren.
Uitbuiten die hap!quote:Op donderdag 22 december 2005 09:16 schreef Airelle het volgende:
Bedankt Zhenar, maar het heeft niet echt geholpen. Ik heb wel lekker uitgeslapen trouwnens
. Ik mag van me ouders niet naar school (hoe jammer), lief he die bezorgdheid...
Dat maak je mij niet wijsquote:Op donderdag 22 december 2005 09:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dinsdag was ze anders goed bezig.![]()
Doin' it at the momentquote:
Waarom ben je wakker dan??quote:Op donderdag 22 december 2005 09:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Doin' it at the moment.
Mooi een beetje aan het bijslapen (dat had ik blijkbaar nogal nodig) voor de Kerst.
Het is half tien!!!. Ik heb al vet lang uitgeslapen (als je je bedenkt dat ik normaal tot half zeven slaap). En ik had gister tot twee uur geslapen, dus mijn slaap was een beetje 'op'.quote:
Vet langquote:Op donderdag 22 december 2005 09:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is half tien!!!. Ik heb al vet lang uitgeslapen (als je je bedenkt dat ik normaal tot half zeven slaap). En ik had gister tot twee uur geslapen, dus mijn slaap was een beetje 'op'.
Maar ik moet naar school en in het weekend werken enzoquote:Op donderdag 22 december 2005 09:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vet lang
Tot half 3 slapen in het weekend, dát is pas vet lang! En doordeweeks is een uurtje of 11 wel normaal voor mij
Oh ja.... nou wacht maar tot je studeertquote:Op donderdag 22 december 2005 09:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar ik moet naar school en in het weekend werken enzo. (om 8 uur).
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 22 december 2005 09:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja.... nou wacht maar tot je studeert![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja.... nou wacht maar tot je studeert![]()
Haha.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]Idd. Wat een gaar ritme krijg je dan, zeg.
Had wel eens dagen dat ik om zeven uur 's ochtends thuis kwam, tot vijf uur sliep, dan even chillen en eten met m'n huisgenoten, om twee uur weer slapen en dan om acht uur op omdat ik een (verplicht) collega had.Dat waren de tijden.
WAT BEN IK SAAI NU!!!!!
Vragenuurtje.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat maak je mij niet wijs. Waar was je kijken?
Oh dat kijk ik wel eens op TVquote:Op donderdag 22 december 2005 09:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vragenuurtje.
En daarna was er nog iets over vanalles en nog wat.
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vragenuurtje.
Wat was het onderwerp/de onderwerpen? Afganistan? Of de boerka?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vragenuurtje.
Eventuele toetreding EU door Armeniëquote:Op donderdag 22 december 2005 09:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat was het onderwerp/de onderwerpen? Afganistan? Of de boerka?
Publieke Omroep: *zucht...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eventuele toetreding EU door Armenië
Vergadering over de publieke omroep (of en wanneer die moest komen)
1 miljard korting door Zalmpie en Balkie (en waar dat aan besteed moest worden)
OZB
En nog wat..maar dat ben ik alweer vergeten.
Maar jij hebt het in dit land dan ook niet voor het zeggen...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Publieke Omroep: *zucht...
Die één miljard moeten we maar gaan verkwanselen aan de energiecompensatie.
Toetredingen... Ik zeg: voorlopig even geen toetredingen.
Iedereen heeft het een beetje voor het zeggen natuurlijk. En op welk punt ben je het niet met me eens?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij hebt het in dit land dan ook niet voor het zeggen...
*bijlagen uitprint*quote:Op donderdag 22 december 2005 10:04 schreef Airelle het volgende:
Buup: http://www.minocw.nl/omroep/.
Weet ik veel.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Iedereen heeft het een beetje voor het zeggen natuurlijk. En op welk punt ben je het niet met me eens?
Nou dat lijkt me ook!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik ken natuurlijk niet álle ins en outs wat betreft de toetreding.Een beetje dom om er dan iets over te gaan zeggen
Ja, een tennisnet.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:08 schreef Airelle het volgende:
Daarbij vind ik het ook wel een idee om één net op te heffen.
Oh jij bent sociaal enzoquote:Op donderdag 22 december 2005 10:12 schreef Bupatih het volgende:
Het zal mij allemaal aan mijn reet roesten.
Als ik maar mijn wekelijkse portie cabaret binnenkrijg.
Half jaartje rust nemen. Doen de meeste schrijvers ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:14 schreef Copycat het volgende:
Kut...
Ik heb een writer's block...
Ben al een kwartier bezig met een eerste zin...
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:15 schreef Airelle het volgende:
Half jaartje rust nemen. Doen de meeste schrijvers ook..
Ik ben 18, hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh jij bent sociaal enzo. Eigenbelangert!
.
Jij stemt zeker ook op zo'n 'sociale' partij. Oh je mag nog helemaal niet stemmen (ik ook niet overigens).
Haha, nou succes he!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou willen dat ik me dat kon veroorloven, zo'n halve sabatical.
Maar opeens was de eerste zin daar.
Als het in dit tempo doorgaat, hoef ik waarschijnlijk volgende week niet eens een dag terug te komen. Misschien niet eens een halve dag.
Ik ben hartstikke sociaal.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh jij bent sociaal enzo. Eigenbelangert!
.
Jij stemt zeker ook op zo'n 'sociale' partij. Oh je mag nog helemaal niet stemmen (ik ook niet overigens).
Hmm...ik regel wel ff iets...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh maar het kabinet is nog niet gevallen.
Nee, want jij bent heet opportunistischquote:Op donderdag 22 december 2005 10:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke sociaal.
Maar ik wil wél mijn cabaret houden.
Echnie!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, want jij bent heet opportunistisch. Sociaal zijn zie ik meer als mensen/organisaties helpen zonder eigen belang.
Jij met je cabaret.
Whahahahaquote:Op donderdag 22 december 2005 10:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echnie!
En ik help altijd mensen zonder eigen belang.
Zelfs in ShowChat en op Fok!
Nee, die avatars maken en de OP telkens updaten doe ik omdat ik er voor betaald krijg, nou goed?quote:
En mod zijn is natuurlijk ook voor eigenbelang.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, die avatars maken en de OP telkens updaten doe ik omdat ik er voor betaald krijg, nou goed?
En de hele tijd van die constructieve reacties posten.Apuffff
Nu maak je me nog harder aan het lachen!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, die avatars maken en de OP telkens updaten doe ik omdat ik er voor betaald krijg, nou goed?
En de hele tijd van die constructieve reacties posten.Apuffff
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echnie!
En ik help altijd mensen zonder eigenbelang.
Zelfs in ShowChat en op Fok!
.......... En nu nog harder!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En mod zijn is natuurlijk ook voor eigenbelang.
Nee klopt, helemaal waar.quote:
Dat blijkt maar weer...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel!Ik neem alles serieus, hoor!
Hmm...oké, oké....ligt er aan wat je bedoelt met '9 van de 10'. Alle handelingen op een dag?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef Bupatih het volgende:
9 van de 10?
Hmm...als iemand vraagt of ik een avatar voor diegene wil maken, doe ik dat toch écht niet uit eigenbelang, hoor.![]()
Of als iemand op school vraagt of ik hun bericht wil redigeren, doe ik dat louter om diegene van dienst te zijn.
quote:
Dat is nog geen altruďsme. De voldoening die je haalt uit het helpen van anderen geldt ook als eigenbelang.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef Bupatih het volgende:
9 van de 10?
Hmm...als iemand vraagt of ik een avatar voor diegene wil maken, doe ik dat toch écht niet uit eigenbelang, hoor.![]()
Of als iemand op school vraagt of ik hun bericht wil redigeren, doe ik dat louter om diegene van dienst te zijn.
Ik had het dan ook over mezelf.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef Bupatih het volgende:
9 van de 10?
Ik had het met dat 'berichten redigeren' toch ook over het echte leven?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over mezelf.. Lezen blijft een kunst
.
Oh en als ik toch nog even in mag gaan op je post: Ik heb het dan niet over pietluttige dingentjes als het maken van een avatar () als iemand mij vraagt om dat te doen (kan het me haast niet voorstellen maar toch) doe ik dat gewoon, omdat het ook geen moeite is. Ik doelde meer op 'het echte leven'
.
So true, waarom denk je dat mensen vrijwilligers werk doen? Precies omdat ze hopen daar voldoening uit te halen. Of een soort waardering.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is nog geen altruďsme. De voldoening die je haalt uit het helpen van anderen geldt ook als eigenbelang.
Voor mij geld precies hetzelfde. Maar nog handel ik 9 van de 10 keer uit eigen belangquote:Op donderdag 22 december 2005 10:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het met dat 'berichten redigeren' toch ook over het echte leven?En ja, als iemand mij iets vraagt, waar ik capabel genoeg in ben om dát te doen, dan doe ik dat.
Al moet het niet téveel aanvragen betreffen en téveel tijd kosten.
Dat weet ik, Airelle.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe ging de presentatie?
(Kijk bupa dit is geeeeen eigen belang, maar puur intresse tonen.)
Yeah baby! You work it! You work it fine!quote:
Ik snap jullie punt ook wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
So true, waarom denk je dat mensen vrijwillegers werk doen? Precies omdat ze hopen daar voldoening uit te halen. Of een soort waardering.
Maar leg dat maar eens uit aan Bupa.
Ik zal het je nog sterker vertellen: Ik heb meerdere malen een avatar gemaakt voor Orgiquote:Op donderdag 22 december 2005 10:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik, Airelle.Daarom was ik ook van de weinigen die aan Orgi vroeg hoe het met hem ging, toen hij hier nog in SC vertoefde.
Misschien niet denken, maar onbewust is het toch een soort eigen belang. Zoals dat voorbeeld van vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 22 december 2005 10:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap jullie punt ook wel.En ik ben het ermee eens dat niemand voor de volle 100% altruďstisch kan zijn.
Maar toch kan je in sommige gevallen eens níet aan je eigenbelang denken. Dat weet ik zeker.
Bweh.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen: Ik heb meerdere malen een avatar gemaakt voor Orgi.
Nou blij?
Nee, van mij was wel serieusquote:Op donderdag 22 december 2005 10:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bweh.Je vraagt om voldoening en waardering!
Maar dat van mij was een licht ironische opmerking, omdat jij die ene zin tussen haakjes postte onder de vraag hoe het met MB's presentatie ging.
![]()
Ik heb het over sommige gevallenquote:Op donderdag 22 december 2005 10:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien niet denken, maar onbewust is het toch een soort eigen belang. Zoals dat voorbeeld van vrijwilligerswerk.
En nee, onbewust is dat niet handelen uit eigenbelang.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het over sommige gevallen
Zal ik er een noemen?
Als iemand bungelend aan een grassprietje aan de top van een ravijn hangt en jij hebt toevallig de kracht om zo iemand te redden.
Je bent wel érg 'ziek' in je kop als je op zo'n penibel moment nog aan je eigenbelang denkt.
Dat kan inderdaad, en is ook nog een erg nobel. Maar het blijft altijd een afweging van verschillende belangen, een heel natuurlijke ook. Puur altruďsme is mijn inziens iets ongezonds, omdat het uiteindelijk eigenbelang is, dat een mens (of dier, for that matter) doet overleven.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap jullie punt ook wel.En ik ben het ermee eens dat niemand voor de volle 100% altruďstisch kan zijn.
Maar toch kan je in sommige gevallen eens níet aan je eigenbelang denken. Dat weet ik zeker.
Bungelend aan een grasprietje? Dat lijkt me nogal sterkquote:Op donderdag 22 december 2005 10:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik er een noemen?
Als iemand bungelend aan een grassprietje aan de top van een ravijn hangt en jij hebt toevallig de kracht om zo iemand te redden.
Je bent wel érg 'ziek' in je kop als je op zo'n penibel moment nog aan je eigenbelang denkt.
Ik was het dan ook met je eens dat iemand niet voor de volle 100% altruďstisch kan zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, en is ook nog een erg nobel. Maar het blijft altijd een afweging, een heel natuurlijk ook. Puur altruďsme is mijn inziens iets ongezonds, omdat het uiteindelijk eigenbelang is, dat een mens (of dier, for that matter) doet overleven.
Puur altruďstisch zou bijvoorbeeld zijn: je beste vriend vermoorden omdat deze een vendetta heeft met een totale vreemdeling (voor jou dan). Het is iets dat je zelf echt niet wilt doen, iets strafbaars, iets dat je veel verdriet doet, maar je helpt er wel een ander mee, zonder dat het ook maar op enige wijze eigenbelang bij komt kijken.
Dan had ik toch gelijk met 'sommige gevallen'? En dáár gaf jij toen als reactie op: " Misschien niet denken, maar onbewust is het toch een soort eigen belang. Zoals dat voorbeeld van vrijwilligerswerk".quote:Op donderdag 22 december 2005 10:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bungelend aan een grasprietje? Dat lijkt me nogal sterk. Maar om inhoudelijk op je post in te gaan: Tuurlijk zou ik zo iemand dan helpen, maar dat past in mijn 1 van de 10 keer
. Zie het is allemaal ingecalculeerd
.
Het is nog altijd een grassprietje, hč.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bungelend aan een grasprietje? Dat lijkt me nogal sterk. Maar om inhoudelijk op je post in te gaan: Tuurlijk zou ik zo iemand dan helpen, maar dat past in mijn 1 van de 10 keer
. Zie het is allemaal ingecalculeerd
.
Hoevaak komt zoiets eigenlijk voor?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik er een noemen?
Geef je me dus impliciet gelijk?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is nog altijd een grassprietje, hč.
Nou, vorige week kon ik nog twee keer opdraven om een oud vrouwtje en een klein kind van de dood te gaan te redden...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoevaak komt zoiets eigenlijk voor?.
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Geef je me dus impliciet gelijk?.
Ik zag een vaag teken op mijn slaapkamermuur verschijnen...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, vorige week kon ik nog twee keer opdraven om een oud vrouwtje en een klein kind van de dood te gaan te redden...
Mijn 9 van de 10 keer bleef staan als hoofdregel hoor. Ik probeerde alleen aan jou duidelijk te maken dat het begrip 'handelen uit eigen belang' iets breder is dan door jou verondersteld.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was het dan ook met je eens dat iemand niet voor de volle 100% altruďstisch kan zijn.
[..]
Dan had ik toch gelijk met 'sommige gevallen'? En dáár gaf jij toen als reactie op: " Misschien niet denken, maar onbewust is het toch een soort eigen belang. Zoals dat voorbeeld van vrijwilligerswerk".
...
Wel aardig, de tweede wordt moeilijker.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe ging de presentatie?
(Kijk bupa dit is geeeeen eigen belang, maar puur intresse tonen.)
Wat zijn je onderwerpen?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wel aardig, de tweede wordt moeilijker.
Heel vaak als ik dat teken zie, zie ik er een slecht onderhouden gebit inquote:Op donderdag 22 december 2005 10:49 schreef Bupatih het volgende:
Ik zag een vaag teken op mijn slaapkamermuur verschijnen...
Zoiets:
[afbeelding]
En tóch ben ik het niet eens met die '9 uit de 10'.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mijn 9 van de 10 keer bleef staan als hoofdregel hoor. Ik probeerde alleen aan jou duidelijk te maken dat het begrip 'handelen uit eigen belang' iets breder is dan door jou verondersteld.
En het uitzonderlijke geval van een grassssssprietje-ravijn, valt daar buiten (maar zoiets komt dan ook zeer zelden voor). Maar het pas dus binnen de 1 van 10 keerdat je dus niet uit eigen belang handelt.
Zo had ik het nog niet eens bekeken.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel vaak als ik dat teken zie, zie ik er een slecht onderhouden gebit in.
Moet ik echt focussen om het Batman logo erin te herkennen.
---> Weer aan het werk. Bezig met tweede alinea.
Dan verschillen we op dat punt van mening. Ik denk nog steeds dat het meer een onenigheid is over de breedte van het begrip. Maar als jij vaker dan 1 van 10 keer NIET uit eigen belang handelt (ook niet onbewust) kan ik dat alleen maar toejuichenquote:Op donderdag 22 december 2005 10:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En tóch ben ik het niet eens met die '9 uit de 10'.
Oké, toegegeven, dat grasssssssprietje-ravijn-scenario is best....uniek
Maar toch zijn er méér gevallen waarbij ik gewoon écht niet uit eigenbelang handel (en ook niet onderbewust)
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik er een noemen?
Ik geef mijn konijn enzo nooit eten. Tjah krijg er tenslotte ook geen blijk van waardering voorquote:Op donderdag 22 december 2005 10:59 schreef Bupatih het volgende:
Ik was net mijn visjes aan het voeren...
Dat is toch ook geen eigenbelang?True, ik heb ze ooit gekocht, omdat ik het leuk vind om ernaar te kijken (soort van eigenbelang).
Maar dat ik ze dagelijks voer, is niet omdat ik zit te wachten tot die visjes mij gaan bedanken...Want dan kan ik wachten tot ik een ons weeg.
En het geeft me ook niet een gevoel van voldoening ofzo.Ik geef die vissen voer, omdat zij zo niet verhongeren, niet omdat ik dan trots op mezelf ben, ofzo...
Als je vissen dood gaan is het jouw schuld. Als je ze niet voert omdat je hun gezelschap waardeert/het grappig vindt/oid, dan is het wel om jezelf niet schuldig te voelen vanwege hun dood. Of inderdaad, zoals Airelle aangeeft, omdat het "moreel juist is" en dan zijn we weer terug bij mijn eerdere verhaal over moraliteit, normen en waarden en hoe die ook eigenbelang ondersteunen. Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij inmiddels al een felle antireactie daarop gepost hebt.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:59 schreef Bupatih het volgende:
Ik was net mijn visjes aan het voeren...
Dat is toch ook geen eigenbelang?True, ik heb ze ooit gekocht, omdat ik het leuk vind om ernaar te kijken (soort van eigenbelang).
Maar dat ik ze dagelijks voer, is niet omdat ik zit te wachten tot die visjes mij gaan bedanken...Want dan kan ik wachten tot ik een ons weeg.
En het geeft me ook niet een gevoel van voldoening ofzo.Ik geef die vissen voer, omdat zij zo niet verhongeren, niet omdat ik dan trots op mezelf ben, ofzo...
Ja, hallo.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij met je grassprietje.
“Je moet wel behoorlijk ziek in je hoofd zijn” als je iemand dan niet helpt, zeg je. Als je iemand aan een grassprietje ziet hangen (laten we aannemen dat het een volslagen onbekend iemand is), dan help je die niet uit altruďsme, maar omdat je de beslissing afzet tegen je eigen (opgelegd/aangeleerde) normen en waarden en besluit dat dit “zo hoort”. Dat is geen altruďsme, dat is conditionering. Je handelt volgens een patroon waarvan jij gelooft dat dit “juist” is, en daarmee handel je in eigenbelang (want je bevestigt hiermee het positieve zelfbeeld).
En dan laat ik nog het feit buiten beschouwing, dat er talloze mensen rondlopen die niets doen als er iemand voor hun neus in elkaar wordt geslagen en wellicht ook niets zouden ondernemen tijdens dit grassprietjesincident.
Nee hoor, Bupa houdt even wijselijk zijn mondquote:Op donderdag 22 december 2005 11:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je vissen dood gaan is het jouw schuld. Als je ze niet voert omdat je hun gezelschap waardeert/het grappig vindt/oid, dan is het wel om jezelf niet schuldig te voelen vanwege hun dood. Of inderdaad, zoals Airelle aangeeft, omdat het "moreel juist is" en dan zijn we weer terug bij mijn eerdere verhaal over moraliteit, normen en waarden en hoe die ook eigenbelang ondersteunen. Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij inmiddels al een felle antireactie daarop gepost hebt.![]()
Het is niet zo dat ik ze eten geef omdat ik me anders schuldig voel.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik geef mijn konijn enzo nooit eten. Tjah krijg er tenslotte ook geen blijk van waardering voor.
Dat je ooit vissen heb gekocht, is je eigen schuld natuurlijk. Je bent een soort van verplicht (moreel gezien) om ze eten te geven. Dit heeft niets met eigen belang te maken.
Zoals ik net ook al tegen Airelle zei. Ik voer ze niet, om me niet schuldig te voelen. Ik voer ze, omdat ze gevoerd moeten worden. Ze hebben eten nodig. Net als jij en ik.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je vissen dood gaan is het jouw schuld. Als je ze niet voert omdat je hun gezelschap waardeert/het grappig vindt/oid, dan is het wel om jezelf niet schuldig te voelen vanwege hun dood. Of inderdaad, zoals Airelle aangeeft, omdat het "moreel juist is" en dan zijn we weer terug bij mijn eerdere verhaal over moraliteit, normen en waarden en hoe die ook eigenbelang ondersteunen. Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij inmiddels al een felle antireactie daarop gepost hebt.![]()
Ik en mijn mond houden?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee hoor, Bupa houdt even wijselijk zijn mond.
DUS JIJ ZOU JE NIET SCHULDIG VOELEN ALS JE JE VISJES ZOU UITHONGEREN??? Vieze sadist, dierenhater!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik ze eten geef omdat ik me anders schuldig voel.
Want anders kon ik mezelf ook niet meer eerlijk aankijken, toen mijn oude visjes overleden.
[..]
Zoals ik net ook al tegen Airelle zei. Ik voer ze niet, om me niet schuldig te voelen. Ik voer ze, omdat ze gevoerd moeten worden. Ze hebben eten nodig. Net als jij en ik.
En tuurlijk, ik heb ze ooit gekocht, dus moet ik op de een of andere manier wel voor ze zorgen. Maar dát ik voor ze zorg, is niet omdat ik me anders schuldig ga voelen (als ik het niet doe)
"Visjes?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
DUS JIJ ZOU JE NIET SCHULDIG VOELEN ALS JE JE VISJES ZOU UITHONGEREN??? Vieze sadist, dierenhater!!!!.
Ik en 'wijselijk' in één zin...dat is dubbelop.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het vooral over dat 'wijselijk'.
Tuurlijk niet. Je bent nu zo'n beetje alle van nature menselijke eigenschappen aan het ontkennenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Visjes?Visjes? Oh ja! Dáár...hmm, ik had ook nog een aquarium.
Al jaren niet meer naar omgekeken"
In your dreams, baby!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik en 'wijselijk' in één zin...dat is dubbelop.
Ik hoef jullie ook niks te bewijzen.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
In your dreams, baby!
Vandaag heb je niet echt bewezen moet ik zeggen.
Oké, blijf ook vooral zo denkenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoef jullie ook niks te bewijzen.
Zolang ik het zélf maar weet.
Nee hoor is puur eigen belangquote:Op donderdag 22 december 2005 11:25 schreef Bupatih het volgende:
Maar nu luister ik naar Alderliefste met Ramses Shaffy en Liesbeth List - Laat me / Vivre.
Want zúlke dingen moeten ook gebeuren.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:18 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij komt Zhenar zodadelijk met een hele grote lap tekst.
En die ga ik dan -om hem te jennen- negeren.
Bedankt voor het melden, ik wilde nét gaan klikken.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
Mooi filmpje zeg.
http://media.putfile.com/BB5-Zing-vecht-huil-lach
En ja't is BB, dus als je dat niks vindt kijk je niet![]()
.
Achgossie, wat issie zielug.quote:Samir A. is ernstig ziek, zo vertelt zijn vrouw Abida vanmorgen in de Volkskrant: "Hij is misselijk, heeft bloederige diarree en heeft de hele dag door steken in zijn darmen". Samir (19) lijdt sinds eind 2003 aan de chronische darmziekte colitis ulcerosa, een variant van de ziekte van Crohn. Samir heeft al een paar keer afscheid genomen van Abida en zij vreest dat het binnenkort inderdaad is afgelopen.
De normaal gesproken niet zo erg spraakzame echtgenote van Samir komt met deze verklaring aan de pers, omdat er volgens haar sprake is van een noodsituatie. Een gevangenisbewaarder heeft namelijk aan Samir verteld dat de Nederlandse staat niet van plan is hem een goede medische behandeling te geven.
Het ministerie van Justitie wil niet ingaan op 'individuele gedetineerden': "Gevangenen staan onder dokterscontrole, en zonodig wordt een specialist gezocht".
Jammer dat Bupa mijn “lap tekst” écht negeert!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik nomineer ShowChat voor diepzinnigste topicreeks van het jaar.
Jaquote:Op donderdag 22 december 2005 11:34 schreef BVO het volgende:
Iedereen denkt aan zichzelf, zo simpel is dat.
Whaha, prima planquote:Op donderdag 22 december 2005 11:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik nomineer ShowChat voor diepzinnigste topicreeks van het jaar.
Best sneu inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Achgossie, wat issie zielug..
De eerste was voor Engels, over een business case die we moesten maken.. 2 bedrijven die aan het onderhandelen zijn.. Dat ging meer over hoe je Engels praat dan de inhoud eigenlijkquote:
Nou, wel een mooi cijferquote:Op donderdag 22 december 2005 13:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De eerste was voor Engels, over een business case die we moesten maken.. 2 bedrijven die aan het onderhandelen zijn.. Dat ging meer over hoe je Engels praat dan de inhoud eigenlijk
En de tweede was voor Sales en ging over Slecht nieuwsgesprekken.. de do'n en dont's.
En ik had een 7
Verder vrij saai dus allebei
Oh vanavond finale he?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
Mooi filmpje zeg.
http://media.putfile.com/BB5-Zing-vecht-huil-lach
En ja't is BB, dus als je dat niks vindt kijk je niet![]()
.
Ik had al hoofdpijn ja!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hoi!
Jaaa, ik was ook wel blij ermeequote:
Je bent niet erg kritisch ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 13:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaa, ik was ook wel blij ermee
ALLE punten zijn welkom bij mij!
Hallo, het is geen vwo ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 13:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je bent niet erg kritisch ofzo.
Op het VWO zitten juist altijd de nochalante luierds! Tenminste bij ons... op het Gym zitten dan wel wat meer de 'strebertjes'.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hallo, het is geen vwo ofzo[afbeelding]
Je moet gewoon altijd de nonchalante luiaard uithangen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Op het VWO zitten juist altijd de nochalante luierds! Tenminste bij ons... op het Gym zitten dan wel wat meer de 'strebertjes'.
Maar op de HAVO zitten de harde werkers.
Neequote:Op donderdag 22 december 2005 13:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je bent niet erg kritisch ofzo.
Net alsof het VWO moeilijk isquote:Op donderdag 22 december 2005 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet gewoon altijd de nonchalante luiaard uithangen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Net alsof het VWO moeilijk is. Je krijgt gewoon 6 jaar de tijd voor wat Havo in 5 jaar doet
.
Wat dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Blijf dat maar tegen jezelf zeggen...
quote:
Havo en VWO met elkaar vergelijken...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Net alsof het VWO moeilijk is. Je krijgt gewoon 6 jaar de tijd voor wat Havo in 5 jaar doet
.
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:24 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Ach je hebt gelijk ook. Op havo zitten alle domme sukkels. En het VWO is elitairquote:Op donderdag 22 december 2005 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Havo en VWO met elkaar vergelijken...
Euh...néé, dat ook weer niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach je hebt gelijk ook. Op havo zitten alle domme sukkels. En het VWO is elitair.
Ik zit op het 'Modern Gymnasium' (Beat-project), praat je dan nog wel tegen mij?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik herhaal mijn woorden niet tegenover havo-gepeupel.
Ook niet tegenoverathaneum
gepeupel trouwens.
En zo hoort het ookquote:Op donderdag 22 december 2005 13:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik herhaal mijn woorden niet tegenover havo-gepeupel.
Ook niet tegenoverathaneum
gepeupel trouwens.
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent goed
Jeetje, moet je nou alles wat ik zeg serieus nemen?quote:
Nee man, de sukkels zitten op het mavo! Of hoe heet dat tegenwoordig? vmbo ofzo.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach je hebt gelijk ook. Op havo zitten alle domme sukkels. En het VWO is elitair.
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kán dat soort dingen... tja, student he?
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jeetje, moet je nou alles wat ik zeg serieus nemen?. Bij sommige mensen zou ik willen dat ze me serieus namen, maar in dit geval
.
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh! Ik voel me best stoer, zo. Met al die enen en nullen...
Ohhhhhhhhhhh dat mag je niet zeggen!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee man, de sukkels zitten op het mavo! Of hoe heet dat tegenwoordig? vmbo ofzo.Die naam blijven ze echt maar veranderen om telkens de nare bijsmaak weg te spoelen.
![]()
Goed punt, Buup.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef Bupatih het volgende:
Dit is net zoiets als 'Andijvie!', als reactie ergens op, posten.![]()
![]()
Broccoli!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snapte ook wel dat je het niet serieus meende...maar dan nog sloeg jouw opmerking (hoe niet-serieus het ook was) gewoon nergens op... Maar jouw intentie was toch wel om het zó over te laten komen dat ik zoiets zou denken??
Dit is net zoiets als 'Andijvie!', als reactie ergens op, posten.![]()
![]()
WTF is een Beat Project? Zit je op Latijnse breakdance-school ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zit op het 'Modern Gymnasium' (Beat-project), praat je dan nog wel tegen mij?
Doei, nul van mequote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal binairen nu ga ik naar huis
Ik heb zeg maar zes vakken extra gedaan. Maar jouw omschrijving komt ook redelijk in de buurtquote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF is een Beat Project? Zit je op Latijnse breakdance-school ofzo?![]()
![]()
Waarom denk je dat hier amper VMBO'ers zitten? Omdat ze internet niet snappen, dan wel niet kunnen betalen!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhh dat mag je niet zeggen!.
VMBO staat garant voor een goede toekomst. Mits je het afmaakt natuurlijk.
Wauw, in dat geval wil ik mijn woorden zelfs drie keer tegen je herhalen!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb zeg maar zes vakken extra gedaan. Maar jouw omschrijving komt ook redelijk in de buurt.
VMBO'ers hebben een leven en staat nu op straat een beetje te blowenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hier amper VMBO'ers zitten? Omdat ze internet niet snappen, dan wel niet kunnen betalen!!!Zo kut hebben die VMBO'ers het nou voor elkaar.
![]()
Blowenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
VMBO'ers hebben een leven en staat nu op straat een beetje te blowen.
Ach...ik zag de fout al wel, maar ik heb er (voor deze éne keerquote:
Alsof vwo’ers niet blowen. Of universitaire studenten. :’)quote:Op donderdag 22 december 2005 13:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
VMBO'ers hebben een leven en staat nu op straat een beetje te blowen.
Jij bent meer van het type "de spuit erin"?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Blowen.
Een echte vent gaat voor het echte werk.
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent meer van het type "de spuit erin"?
Doe maar dan. Bij ons op school heb je alleen maar de 'Theoretische Leerweg' van het VMBO trouwens. De rest van het gespuis hebben ze in een ander gebouw gepropt, net als de brugklassers trouwens.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw, in dat geval wil ik mijn woorden zelfs drie keer tegen je herhalen!![]()
Goede opmerkingquote:
Volgens Bupa niet, want zij zijn verstanding en 'hebben dat niet nodig'quote:Op donderdag 22 december 2005 13:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof vwo’ers niet blowen. Of universitaire studenten. :’)
Whahahahahaquote:Op donderdag 22 december 2005 13:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Blowen.
Een echte vent gaat voor het echte werk.
Dát heb ik nooit gezegd.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens Bupa niet, want zij zijn verstanding en 'hebben dat niet nodig'.
Hebben we het over het nieuws van vanmorgen, dat op ongeveer 60% van alle scholen (en dan vooral op havo/vwo) drugs wordt gedeald?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens Bupa niet, want zij zijn verstanding en 'hebben dat niet nodig'.
Zijn er back-ups van FOK SHO IRC??? Dat heb je wel degelijk gezegd!!! Naar aanleiding van het Spuiten en Slikken-verhaal.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zijn er back-ups van FOK SHO IRC??? Dat heb je wel degelijk gezegd!!! Naar aanleiding van het Spuiten en Slikken-verhaal.
quote:
Idd, ik was er ook "bij"!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zijn er back-ups van FOK SHO IRC??? Dat heb je wel degelijk gezegd!!! Naar aanleiding van het Spuiten en Slikken-verhaal.
Ik ontken nietsquote:Op donderdag 22 december 2005 13:42 schreef niksan het volgende:
[..]
Hebben we het over het nieuws van vanmorgen, dat op ongeveer 60% van alle scholen (en dan vooral op havo/vwo) drugs wordt gedeald?
HAH HAH HAH HAH!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd, ik was er ook "bij"!![]()
HAH! Alle getuigen aanwezig!
Alleen Sven of Tom geloof ik was toen ook in dat kanaal... Maar drie getuigen, daar kun je toch niet tegenop. HAH!![]()
Jij telt niet meequote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd, ik was er ook "bij"!![]()
HAH! Alle getuigen aanwezig!
Alleen Sven of Tom geloof ik was toen ook in dat kanaal... Maar drie getuigen, daar kun je toch niet tegenop. HAH!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou en of he! Wat een bitch die Airelle, hoe durft ze!
Ik bedoelde de opmerking van Bupatihquote:Op donderdag 22 december 2005 13:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou en of he! Wat een bitch die Airelle, hoe durft ze!
OMDAT IK IN EEN ROLSTOEL ZIT ZEKER?!quote:
't Is echt zoquote:Op donderdag 22 december 2005 13:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whihihih, die vind ik grappig![]()
!
DRIE GETUIGEN IS MEER DAN GENOEG!!11!11!!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef Bupatih het volgende:
En het wachten is op de o zo belangrijke getuigen die met bewijsmateriaal aan komen zetten...
Mannenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef BVO het volgende:
[..]
't Is echt zo.
Ik ben als de dood voor naalden.
Hm, da's wel waar. Je sprak voor jezelf.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:46 schreef Bupatih het volgende:
Ja, al waren er 100 getuigen. So what?
Ik weet zeker dat ik het toentertijd alleen over mezelf had en niet over vwo'ers in het algemeen, waar Airelle het net dus over had.
Ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 13:46 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik bedoelde de opmerking van Bupatih
Maar dan moeten het wel geloofwaardige getuigen zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef BVO het volgende:
[..]
DRIE GETUIGEN IS MEER DAN GENOEG!!11!11!!
Wat zei ik nouquote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef BVO het volgende:
[..]
DRIE TWEE GETUIGEN IS MEER DAN GENOEG!!11!11!!
Hahaha, het opportunisme is nu aan onze zijdequote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, da's wel waar. Je sprak voor jezelf.
SO WHAT?! Wij verdraaien je woorden gewoon; er is toch geen log van.![]()
quote:
Hoppa. Dat wilde ik horen. Dank u, dank u. Dag getuigen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, da's wel waar. Je sprak voor jezelf.
Oh jee, ga je me nu slaan?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ook. He! Ik ben niet achterlijk he.
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hahaha, het opportunisme is nu aan onze zijde.
Hoe durf je Zhenar en BVO ongeloofwaardig te noemen!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan moeten het wel geloofwaardige getuigen zijn.
Ja. En ik ben de Verlosser / wereldverbeteraar en word later samen met pberends beroemd.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe durf je Zhenar en BVO ongeloofwaardig te noemen!!!. Het zijn de meest integere users van heel SHO!
Oh wacht...dát klopt.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. En ik ben de Verlosser / wereldverbeteraar en word later samen met pberends beroemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |