Hm, doe ik morgen wel. Help je me herinneren? want daarna heb ik geen tijd meer (om alle filmpjes te kijken enzo)quote:
Dat herinneren deed ik nu dus, IK BLIJF NIET BEZIG!!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, doe ik morgen wel. Help je me herinneren? want daarna heb ik geen tijd meer (om alle filmpjes te kijken enzo)
Heheh, OK, fair enough.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat herinneren deed ik nu dus, IK BLIJF NIET BEZIG!!rrrr!!
Wij zitten toch niet in de politiek, Tomquote:
Zou wat zijn. Ik had het zó lullig gevonden voor jequote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij zitten toch niet in de politiek, Tom
Het is sowieso al lullig dat hij echt lijnrecht tegenover mij staat qua politieke meningquote:Op woensdag 21 december 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Ik had het zó lullig gevonden voor je.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is sowieso al lullig dat hij echt lijnrecht tegenover mij staat qua politieke mening
Maar goed: daarom praten we daar lekker niet over
Dat is een goede oplossing zegquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is sowieso al lullig dat hij echt lijnrecht tegenover mij staat qua politieke mening
Hij staat aan de goede kantquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb ook een soort van vakantie.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Anyway, ik heb vakantieeeeeeeeeeeeeeee!
Vrijdagavond uit.
Zaterdagavond kerstavond.
Jaquote:
Liever nietquote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is een goede oplossing zeg. Je zou genknipt zijn voor de politiek.
Nietquote:
Nietquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Anyway, ik heb vakantieeeeeeeeeeeeeeee!
Vrijdagavond uit.
Zaterdagavond kerstavond.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb ook een soort van vakantie.. Ik ben ziek, virusje ofzo
.
Haha, dankjequote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]Beterschap dan. Had ik 1.5 week terug, had het behoorlijk te pakken
(letterlijk
.).
Bij "Dit was het nieuws" werd over haar deze harde grap gemaakt.quote:
Check die vette voorsprongquote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Bupatih het volgende:Wie hebben 't vaakst in het Soaps, Showbizz & Sterren-forum gepost?
001. 25018 Svensational
002. 21666 Bupatih
Damn, you Sven!
Poes?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik zelf m'n achternaam mocht kiezen, zou ik graag Beentjes heten.
quote:
Whehe.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus Tom.. je zet zelfs een puntje achter een foto![]()
Met jou ben ik toch altijd tevreden, Svenniepennieklemmiewhammy?!quote:Op donderdag 22 december 2005 07:55 schreef Svensational het volgende:
Goeiemorgen.
.
Nu tevreden Zhenar?
Ah. Dus dat is de reden van jouw (voor jouw doen) exorbitant vroege opstaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:01 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen
Ik heb vandaag 2!!! presentaties![]()
Yes, en daarnaquote:Op donderdag 22 december 2005 09:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ah. Dus dat is de reden van jouw (voor jouw doen) exorbitant vroege opstaan.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
De staatssecretaressen zijn veel lekkerder..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Tegenwoordig is het haar van Femke veel korter. Loesewies van der Laan vind ik een prima politica, maar dat terzijdequote:Op donderdag 22 december 2005 09:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Die heb ik dinsdag in het echt mogen aanschouwen...
quote:
Dinsdag was ze anders goed bezig.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het haar van Femke veel korter. Loesewies van der Laan vind ik een prima politica, maar dat terzijde.
Femke is een gefrustreerde doos, die m.i. niet uitblinkt in debatteren.
Uitbuiten die hap!quote:Op donderdag 22 december 2005 09:16 schreef Airelle het volgende:
Bedankt Zhenar, maar het heeft niet echt geholpen. Ik heb wel lekker uitgeslapen trouwnens
. Ik mag van me ouders niet naar school (hoe jammer), lief he die bezorgdheid...
Dat maak je mij niet wijsquote:Op donderdag 22 december 2005 09:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dinsdag was ze anders goed bezig.![]()
Doin' it at the momentquote:
Waarom ben je wakker dan??quote:Op donderdag 22 december 2005 09:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Doin' it at the moment.
Mooi een beetje aan het bijslapen (dat had ik blijkbaar nogal nodig) voor de Kerst.
Het is half tien!!!. Ik heb al vet lang uitgeslapen (als je je bedenkt dat ik normaal tot half zeven slaap). En ik had gister tot twee uur geslapen, dus mijn slaap was een beetje 'op'.quote:
Vet langquote:Op donderdag 22 december 2005 09:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is half tien!!!. Ik heb al vet lang uitgeslapen (als je je bedenkt dat ik normaal tot half zeven slaap). En ik had gister tot twee uur geslapen, dus mijn slaap was een beetje 'op'.
Maar ik moet naar school en in het weekend werken enzoquote:Op donderdag 22 december 2005 09:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vet lang
Tot half 3 slapen in het weekend, dát is pas vet lang! En doordeweeks is een uurtje of 11 wel normaal voor mij
Oh ja.... nou wacht maar tot je studeertquote:Op donderdag 22 december 2005 09:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar ik moet naar school en in het weekend werken enzo. (om 8 uur).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |