heb je niemand in je buurt met een abbonement? Dan weet je iig welke er wel dekking hebben bij jou.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Airelle het volgende:
Maar Peri, KPN zou het beste netwerk moeten hebben. Maar die hebben zelfs geen landelijke dekking..
Google. Leuk dingetje he? Deze houd ik voorlopig wel even anders dan verlies ik aan avatarbekendheidquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef Zhenar het volgende:
Airry, waar haalde jij jou ava vandaan?![]()
Hoe is het met jou? Nog steeds druk druk druk?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
heb je niemand in je buurt met een abbonement? Dan weet je iig welke er wel dekking hebben bij jou.
Hmm lastig.. Ik denk dat het komt door het bos dan. Maars de rest het wel redelijk doet, zou ik toch de goedkoopste nemen dan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:13 schreef Airelle het volgende:
Jawel. Alles doet het hier slecht. Vooral Vodafone en Orange. Zeg maar een dode hoek ofzo. Of gewoon middle of nowhere (woon in het bos).
Misschien ook wel slim in het vooruitzicht dat ik volgend jaar een uitwondende student benquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hmm lastig.. Ik denk dat het komt door het bos dan. Maars de rest het wel redelijk doet, zou ik toch de goedkoopste nemen dan.
Airry? Wat een nare bijnaam. Beetje kakquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef Zhenar het volgende:
Airry, waar haalde jij jou ava vandaan?![]()
Ziek. Koorts, misselijk, keel, pijn. En druk, ook dat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Nog steeds druk druk druk?
Dan komen de magere jarenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien ook wel slim in het vooruitzicht dat ik volgend jaar een uitwondende student ben. Nu kan dat allemaal makkelijk betalen... maar dan...
Ja, is wel zo verstandigquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien ook wel slim in het vooruitzicht dat ik volgend jaar een uitwondende student ben. Nu kan dat allemaal makkelijk betalen... maar dan...
Niet ziek, ik verveel me op school en ook druk met 3 verschillende projecten. Nog even een weekje doorbeunen en dan vrijquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ziek. Koorts, misselijk, keel, pijn. En druk, ook dat.Maar bijna vrij!
En jij?
Haha. Het eerste wat ik ga doen is een baantje zoeken, dat weet ik welquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan komen de magere jarenIk zat mijn zus ook altijd te stangen dat ze arm was, maar nu ben ik het zelf
Ik wil naar Narniaquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet ziek, ik verveel me op school en ook druk met 3 verschillende projecten. Nog even een weekje doorbeunen en dan vrijHarry Potter al gezien?
Ja, dan welquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja, is wel zo verstandig. En dan maakt het toch niet uit welke provider je hebt, heb je toch wel dekking.
Ik poogde Amerikaans te doen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Airry? Wat een nare bijnaam. Beetje kak.
Ja maar dan krijg je dus Airrrrrrrrrrrrrrrrriequote:Op dinsdag 20 december 2005 14:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik poogde Amerikaans te doen.Wel met een rollende 'r' idd.
quote:
En Tania18 en timbob en en en en en.......quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ga je zelf nog stemmen? En Copycat?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:33 schreef pberends het volgende:
"Barbiepop psychisch levensgevaarlijk voor kind"
Staat in de eerste zin hoor. Via de Spits!quote:
Oh nee, begint er al zo'n superdomme ouder te blaten dat het helemaaaaaaaaaal niet slecht is voor kinderen. Ik geloof dat wel meer onderzoeken uitwezen dat Barbiepoppen en ontzettend negatief zelfbeeld bij kinderen aanpraatte. Mattel heeft niet voor niets de vormen wat aangepast, maar het is nog steeds veel te. Zulke ouders moet je gewoon laten steriliseren.quote:
Sinds wanneer moet ik er een belang in hebben? Ik open zo vaak topics die eigenlijk in het belang van anderen zijn. Ik ben geen VVD'er.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:03 schreef Airelle het volgende:
Ik las ook wel dat dat onderzoek er echt is geweest. Maar ik bedoelde meer wat JIJ er mee moest....
Auw!!! That one hurts.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet ik er een belang in hebben? Ik open zo vaak topics die eigenlijk in het belang van anderen zijn. Ik ben geen VVD'er.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:47 schreef Airelle het volgende:
BVO? Wie/wat is dat lelijke schepsel in je ava?
Heb ik ooit iets positiefs over Bos gezegd?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Auw!!! That one hurts.. En jij bent zeker zo'n Wouter Bos-huilie?
.
quote:
Telefoonquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:00 schreef MissBliss het volgende:
Ja nou
Ik moet iets heel dringend vragen aan iemand...
Mja, zou kunnen...quote:
Of pak de fiets en rij er heenquote:
Lopen danquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OH,LeBeau
doet het ook, dus is het in orde!
![]()
![]()
! Jullie zijn allemaal luie donders! Grmbl.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef BVO het volgende:
MSN doet het trouwens gewoon.
[afbeelding]
Ja, en hier dus nietquote:
Jouw internet zuigt.quote:
quote:
quote:Sign In
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. If you are signed in, some features may be unavailable. Please try again later.
Bupatihquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef BVO het volgende:
MSN doet het trouwens gewoon.
[afbeelding]
Nou, bij mij doet hij het gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Doe eens gewoon Sven, en niet zo BVO.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:42 schreef Svensational het volgende:
Oiiiiiiiiiii.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, bij mij doet hij het gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webmessenger doet het trouwens wel, maar die is kut.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik heb het niet zo op kut, dus Webmessenger zal ik wel niks vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Webmessenger doet het trouwens wel, maar die is kut.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op kut, dus Webmessenger zal ik wel niks vinden.
OW ja!? Dát vinden jullie wel leuk en dit niet?!?!!?:quote:
Doe eens gewoon Emma, en niet zo BVO.quote:
Hij was toch grappiger toen jij het gewoon zeiquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:38 schreef Zhenar het volgende:
Beev, had je deze nog gezien?![]()
[afbeelding]Speciaal voor jou
![]()
Ja, DUH!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]LeBeau
?!?
Je bent gewoon jarloers omdat jij niet uit kunt slapen.
Ik vond die versie van Bupa eigenlijk ook wel erg grappigquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij was toch grappiger toen jij het gewoon zei.
Shaking that ass!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Leven in de brouwerij brengt.
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]Alsof je niet dagelijks mijn fobo checkt om die foto te zien.
![]()
Doe eens nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]Alsof ik hem nog niet als achtergrond ingesteld heb
Je kunt ook en Zhenaars kontavatar nemenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe eens niet! Nu ben ik niet meer uniek.
.
Ik ben ervoor in therapie, het werd een obsessiequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]Alsof je niet dagelijks mijn fobo checkt om die foto te zien.
![]()
Zóóóóó afgezaagd!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt ook en Zhenaars kontavatar nemen![]()
![]()
Idd, nadat half Fok! ermee heeft rondgelopen is het niet echt origineel meer.quote:
Ha, nu zeg ik expres niks meerquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Ey, wel doorposten, ik wil geen topickiller zijn.![]()
quote:
Op zn kop is ie een stuk duidelijkerquote:
Ik zie em niet!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op zn kop is ie een stuk duidelijker!
Wat een hoop lelijke beesten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:50 schreef MissBliss het volgende:
Gaat er helemaal niemand stemmen op Lucky?![]()
[afbeelding]
'Ik lees altijd trouw jullie posts, ShowChatters!', aldus Lucky.
Ja, maar hij sloeg dus nergens opquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:38 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Allemaal ja!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat een hoop lelijke beesten.![]()
Ik moet zelf ook nog stemmen.quote:Maar ook een paar leuke. Zal eens kijken.![]()
Die van mij was inderdaad leuker, ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:38 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Jaja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Verrassend! Met dank aan Bupatih voor de submit
Solitaire?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:39 schreef Zhenar het volgende:
Geen overbodige toevoeging, dat *gaap* in de TT.![]()
![]()
![]()
Ik moest gewoon even deftig kuchen, toevallig was dat in het awardstopic.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:16 schreef MissBliss het volgende:
alwaysthebest
Kusje van Lucky![]()
Oh en Duiveltja, wat was nu die mysterieuze schop van het awards topic?? Je durft zelf nog niet zo goed te stemmen?
You've had your chance, girlfriendquote:
Dat kwam door dat grafmsn dat ik niet kon aanmeldenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
You've had your chance, girlfriend[/supersized negerin]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat kwam door dat grafmsn dat ik niet kon aanmelden
Ja, toenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]We waren toch allebei online?! JIJ zei dat ik "ff moest wachten"!
![]()
![]()
![]()
Luuuuuv youIk ga een boek lezen in mijn
bed
.
!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, toenDat duurde 5 minuten omdat ik met HW aan het praten was..
Daarna![]()
![]()
was ik online met
webmessenger
![]()
Truste![]()
Blech!quote:
Pourquoi?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Pourquoi?
Airelle, zou je iets tofs gaan doen vandaag?
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!
Kan HW... praten?!?!?![]()
!
Sorrie hoor!quote:
Ik ben mild gewordenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sorrie hoor!Weet ik veel dat jij je boytoys niet langer knevelt. :’)
quote:
I'm sueing you wegens beledigen van een mod in functiequote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je weet best wat voor plaatje je gisteren had op msn
Behalve Aisha zou ik geen van de dames uit mijn bed dropkickenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Rikie
Oh en de rest ook
Kom maar op met die note danquote:Op woensdag 21 december 2005 12:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
I'm sueing you wegens beledigen van een mod in functie![]()
Zelfs Nikki?quote:Behalve Aisha zou ik geen van de dames uit mijn bed dropkicken
quote:
Zonnebanksnollen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Rikie
Oh en de rest ook
Hoi Zhenarquote:
Ik was al eerder wakker hoor, Zhenar!quote:
Hmmm, die stem is zo... erotisch!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi Zhenar [afbeelding][/kerstkaarterige computerstem]
Wat wil je, een koekje? Een stickertje voor in je opsta-schriftje?!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was al eerder wakker hoor, Zhenar!
Zeker om 11 uur ofzo.![]()
Een sticker.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat wil je, een koekje? Een stickertje voor in je opsta-schriftje?!![]()
!
NOU! DIE KRIJG JE MOOI NIET!quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]!
Nou, ik heb wel genoeg aan uitslapen hoor! Ik denk dat ik het morgen lekker WEER doe!!
Precies, Meneer Geen-Sticker-Voor-Lebeau.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Nu doe je het gewoon om m...mij te k...kwetsen!
![]()
quote:
Honey, I haven't been to bed yet.quote:
Mijn tere zieltje... wat doe je?!quote:
Arm zieltje.quote:
Een w.. we..wek... wat voor man?quote:
Ik moet er vrijdag om 6 uur uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:06 schreef Zhenar het volgende:
Een beetje met jullie slaap-luxe lopen te flaneren...Dat doet de werkende man pijn hoor!
![]()
Volgens mij is dat een figuur uit Sneeuwwitje.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een w.. we..wek... wat voor man?
's avonds?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik moet er vrijdag om 6 uur uit.![]()
Voelt dat al wat beter? Voor mij nou niet bepaald.
Is dat een van die dwergen?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een figuur uit Sneeuwwitje.
quote:
Past niet echt, hm?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef beaverhausen het volgende:
Sleepy, Dopey, Grumpy, Zhenar... Hmmz..
Die zat niet in Sneeuwwitje dus dat mag niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Past niet echt, hm?![]()
Dan ben ik nog liever Abu, het aapje.![]()
![]()
Abu? Zit die ook in Sneeuwwitje?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Past niet echt, hm?![]()
Dan ben ik nog liever Abu, het aapje.![]()
![]()
Abu is dat kleine kreng van Aladin.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Abu? Zit die ook in Sneeuwwitje?
dat klinkt ook best wel fout.
Ik moet m'n sprookjes toch maar weer eens gaan herlezen.
Ik ken wel Balou. Bedoel je die? Maar dat is geen aapje. En zit ook niet in Sneeuwwitje..
De aap dus, niet z'n vriendin.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Abu is dat kleine kreng van Aladin.
Ah.quote:
Als hij nou maar niet denkt dat we z'n huis gaan schoonmaken.quote:
Zijn we nu bij Assepoester beland?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als hij nou maar niet denkt dat we z'n huis gaan schoonmaken.
Nee joh, gekkie! Ik stel geen hoge eisen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als hij nou maar niet denkt dat we z'n huis gaan schoonmaken.
Sneeuwwitje ging toch ook samen met haar dierenvriendjes het huis schoonmaken?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn we nu bij Assepoester beland?.
Ik heb wel een idee waar ik die pompoen kwijt wil. Maar dat is niet voor je deur.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie! Ik stel geen hoge eisen.
Zolang jullie er maar voor zorgen dat je mijn jurk afmaakt samen met jullie dierenvriendjes.
EN LEG EEN POMPOEN VOOR DE DEUR!![]()
Ik denk dat ik me maar even ga openhalen aan een spinnewiel en morgen lekker uitslaap. EN DE KOMENDE 100 JAAR!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie! Ik stel geen hoge eisen.
Zolang jullie er maar voor zorgen dat je mijn jurk afmaakt samen met jullie dierenvriendjes.
EN LEG EEN POMPOEN VOOR DE DEUR!![]()
Ja, maar Assepoester kreeg een jurk van haar animal friends!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sneeuwwitje ging toch ook samen met haar dierenvriendjes het huis schoonmaken?
Dat waren toch dwergen?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sneeuwwitje ging toch ook samen met haar dierenvriendjes het huis schoonmaken?
Als je maar niet denkt dat ik in m'n eentje ga sch..scho.. schoo dingesen!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me maar even ga openhalen aan een spinnewiel en morgen lekker uitslaap. EN DE KOMENDE 100 JAAR!
Die waren aan het werk, Sneeuwwitje had ingebroken en een hele dierentuin mee naar binnen genomen. Dan is het ook niet zo gek dat je moet opruimen natuurlijk.quote:
Tis allemaal de schuld van Beautje!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:44 schreef MissBliss het volgende:
3 homomannen in 1 topic (ok 2 en een halve homo) en waar gaat het over?? Sprookjes
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis allemaal de schuld van Beautje!.
Een hele dierentuin mee naar binnen?!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die waren aan het werk, Sneeuwwitje had ingebroken en een hele dierentuin mee naar binnen genomen. Dan is het ook niet zo gek dat je moet opruimen natuurlijk.
STOERE sprookjes, ja?!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:44 schreef MissBliss het volgende:
3 homomannen in 1 topic (ok 2 en een halve homo) en waar gaat het over?? Sprookjes
![]()
Niet de schuld op de dwerg afschuiven!quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een figuur uit Sneeuwwitje.
Bweh.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Rikie
Oh en de rest ook
Met geweren, en bloed en tieten!quote:
M-maar... en dit dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet de schuld op de dwerg afschuiven!
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:06 schreef Zhenar het volgende:
de werkende man
Die heks in Sneeuwwitje ging echt vet dood man.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met geweren, en bloed en tieten!.
Of zoiets..
Buup!quote:
Nou inderdaad, Sneeuwitje is toch wel een Heel Stoer Sprookjequote:
oh ja dat was een van die dwergen he?quote:
Check die tieten van sneeuwwitje mên.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die heks in Sneeuwwitje ging echt vet dood man.![]()
Dit was dan weer wat minder stoer:quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alwéér?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Buup!
Dr zit een oude grijze vent op Kristin!.
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dit was dan weer wat minder stoer:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over die Steve Martin had...quote:
Ik vraag me af of ie ooit van dr af is gekomen.quote:
quote:
Je vergeet de brute choke-rape-scène tussen SW en haar op kinky wijze vermomde stiefmoeder!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou inderdaad, Sneeuwitje is toch wel een Heel Stoer Sprookje
Dwergjes
Een prinsesje
Een appel
Een oud vrouwtje
Vet stoer
Ik wil KD anders ook wel over mij heen hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ieeeuuuuw, ik heb KD over mn hele lichaam![]()
![]()
Moet je een .NET-passport aanmaken met je Gmail-adres.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:10 schreef LeBeau het volgende:
Kan je eigenlijk met een niet-hotmail adres op MSN? Ik ben al die spam in m'n hotmail zat en wilde overstappen op m'n gmail adres maar MSN pakt hem niet. Stomme MSN.
Hoe kon ik dat nu vergetenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vergeet de brute choke-rape-scène tussen SW en haar op kinky wijze vermomde stiefmoeder!!!Stoerrr!!
En als die glazen kist valt en in stukken breekt… VETTE Matrix-achtige effect mên!
quote:Twee studenten uit Bristol hebben zichzelf teruggevonden op een foto op Google Earth.
Dat schrijft één van hen, Matthew Wilkes, in een e-mail aan The Register. De twee lagen deze zomer regelmatig te zonnebaden in hun tuin. Op de foto van Google Earth zijn inderdaad twee witte vlekjes te zien die zouden kunnen duiden op de aanwezigheid van twee zonaanbidders.
Het zijn in ieder geval niet de vijf huisgenoten van de twee studenten, want die waren afgelopen zomer niet aanwezig.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Wat een hunk is het opeens geworden.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik herkende hem niet eens meteen!
Dat kan. Ik zit ook met een yahoo adres op msn.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:10 schreef LeBeau het volgende:
Kan je eigenlijk met een niet-hotmail adres op MSN? Ik ben al die spam in m'n hotmail zat en wilde overstappen op m'n gmail adres maar MSN pakt hem niet. Stomme MSN.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je een .NET-passport aanmaken met je Gmail-adres.
Ik zit daarom ook al meer dan een jaar met Gmail op MSN.
Nopequote:Op woensdag 21 december 2005 16:37 schreef Zhenar het volgende:
Is het mogelijk om met een oud MSN-adres (een hotmail.com adres) over te schakelen naar een nieuw adres, oftewel al je contacts e.d. mee te nemen?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Wat een hunk is het opeens geworden.
Mooi moment om je lijst uit te dunnen.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:37 schreef Zhenar het volgende:
Is het mogelijk om met een oud MSN-adres (een hotmail.com adres) over te schakelen naar een nieuw adres, oftewel al je contacts e.d. mee te nemen?![]()
Godvér [/Frans accent]quote:
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:37 schreef Zhenar het volgende:
Maarmaarmaar niksan zegt...!quote:
Half.quote:
Tut tut tut, niksan zegt dat, ja.quote:
Ik heb hem in het echt gezien.quote:
Excuse me??quote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef Zhenar het volgende:
Dus… wat jullie zeggen, is… dat niksan een gore slet is?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De ex-vriend van een vriend van mij zegt dat hij het met WB heeft gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb hem in het echt gezien.
En ook het lekkere kontje van Wouter.
Dat zeggen zij hè?quote:
Waar zeggen ze dat dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zeggen zij hè?Het gore lef van die BVO en Bupa...
!
Matig, Zhenar. Matig.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zeggen zij hè?Het gore lef van die BVO en Bupa...
!
Tussen de regels door!quote:
Heej... "matig" is mijn woordje!quote:
Houd jij anders je interpretaties voor jequote:
Gebruik jij eens niet van die moeilijke woorden.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:00 schreef niksan het volgende:
[..]
Houd jij anders je interpretaties voor je
Maar... I see insulting people!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:00 schreef niksan het volgende:
[..]
Houd jij anders je interpretaties voor je
Ik ben wel de laatste die niksan zou beledigen.quote:
I see annoying people!quote:
Bupatih! Pik je dat?! [/basisschool]quote:
Och, van niksan wel...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupatih! Pik je dat?! [/basisschool]
Doe jij eens meer smilies gebruiken op MSN, ik kan nog geeneensquote:
Om de grappige conversatie van daarnet.quote:
Die had ik al gedaan toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doe jij eens meer smilies gebruiken op MSN, ik kan nog geeneens-en met m'n andere adres.
Oké, dat mag.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Om de grappige conversatie van daarnet.
En ook al mocht het nietquote:
Ik had je vorige opmerking dan ook niet gezien.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:14 schreef MissBliss het volgende:
Topickiller.
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:23 schreef Bupatih het volgende:
forum.fok.nl/topic/793118/6/50#33281986
forum.fok.nl/topic/793118/6/50#33281987![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:23 schreef Bupatih het volgende:
forum.fok.nl/topic/793118/6/50#33281986
forum.fok.nl/topic/793118/6/50#33281987![]()
Zeg, doe jij eens die voetbal weghalen.quote:
Dat snap jij niet.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat snap jij niet.
Dat is iets speciaals tussen mij en beav.
Ja, dat was niet echt een goede keuze van MSN.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg, doe jij eens die voetbal weghalen.
Ik dacht bijna dat je hetereau was..
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat snap jij niet.
Dat is iets speciaals tussen mij en beav.
Of MSN leest mee in dit topic en dacht dat je na al dat sprookjes gekwebbel wel wat hetereau-igs kon gebruiken.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, dat was niet echt een goede keuze van MSN.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ik wou het toch al helemaal niet weten.
Kon je niet in de camera kijken dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:00 schreef LeBeau het volgende:
Niemand die nog kan zeggen dat ik niks in m'n fotoboek heb staan.
Verkapte kom-eens-in-mijn-fotoboek-kijken-post!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:00 schreef LeBeau het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:00 schreef LeBeau het volgende:
Het is ook nooit goed!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kon je niet in de camera kijken dan?
Het is ook niet echt nieuw he?quote:
Ooooh, dit is van het hele subforumquote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Bupatih het volgende:Wie hebben 't vaakst in het Soaps, Showbizz & Sterren-forum gepost?
001. 25018 Svensational
002. 21666 Bupatih
Damn, you Sven!
35ste.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Bupatih het volgende:Wie hebben 't vaakst in het Soaps, Showbizz & Sterren-forum gepost?
001. 25018 Svensational
002. 21666 Bupatih
Damn, you Sven!
quote:
Nee, die is gewoon wit.quote:
Woei, das bij elkaar plek 6quote:Op woensdag 21 december 2005 18:40 schreef Bruce117 het volgende:
omdat er geen totaalcijfers zijn, maar een overzichtje van de topposters van Soaps, Showbizz & Sterren.Wie hebben 't vaakst in het Soaps, Showbizz & Sterren-forum gepost?
015. 06546 ZOWIEE
020. 06213 MissBliss
ja, maar welke is dan Mutya??quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, Mutya.
Nu hebben ze een Marokkaanse in de plaats, dat moet BVO aanspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |