Ah beterschap en slaap zequote:Op maandag 19 december 2005 23:54 schreef PeRi het volgende:
Ik ben ziek, koorts, misselijk en ik had colleges tot half11, het was echt een hel. Nee het gaat niet goed.
Ik ga slapen, hopelijk tot morgenmiddag ofzo.
quote:
Ik ook. Maar ik vind eigenlijk dat het "burka" is.quote:
Ik noem het voortaan gewoon een 'viltwollen kozakkenmantel'. Weet meteen iedereen wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik vind eigenlijk dat het "burka" is.![]()
WTF?! Het is elf uur?!quote:
NOU ENquote:
Shut your mouth, ho!quote:
WhatEVAH!quote:
Ik was ook moe om 11 uur.quote:
ZIE JE ZHENAR???quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was ook moe om 11 uur.
En ook net wakker.
Ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was ook moe om 11 uur.
En ook net wakker.
Ik moet nog een presentatie maken voor Staatsinrichtingquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.
Nu aan het leren voor m'n laatste (her)tentamen, morgenmiddag.
OH,quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OH,LeBeau
doet het ook, dus is het in orde!
![]()
![]()
! Jullie zijn allemaal luie donders! Grmbl.
Nee, mijn telefoon is vier jaar oud en aan vernieuwing toe. En ik heb geen zin om geld uit te geven aan een dure simlock-vrije telefoon. En abonnement sowieso van Hi/KPN. Ik denk voor rond de 20 a 25 euro per maandquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:37 schreef PeRi het volgende:
Welk abbo wil je nemen, hoeveel minuten? Als je een goed werkende simlock vrije telefoon hebt, zou ik een sim only abbonnement nemen bij Tmobile of Telfort.
1 jarig of 2 jarig abbonnement? En Hi is best duur hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, mijn telefoon is vier jaar oud en aan vernieuwing toe. En ik heb geen zin om geld uit te geven aan een dure simlock-vrije telefoon. En abonnement sowieso van Hi/KPN. Ik denk voor rond de 20 a 25 euro per maand.
Ja maar ik moet het KPN netwerk hebben. Anders heb ik geen bereik hierzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
1 jarig of 2 jarig abbonnement? En Hi is best duur hoor.
Hmm okay. Ja ik zelf hou niet zo van 2jarige abbonnementen. En ik dacht dat Telfort op het KPN netwerk zou gaan lopen.. Maar ik zou trouwens voor de W8001 gaan van SonyEriccson.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar ik moet het KPN netwerk hebben. Anders heb ik geen bereik hierzo. En dan heb je niet zoveel aan een telefoon...
Twee-jarig en dan is je telefoon 'gratis'.
Ik heb nog nooit een abo gehad. Dus vertel...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hmm okay. Ja ik zelf hou niet zo van 2jarige abbonnementen. En ik dacht dat Telfort op het KPN netwerk zou gaan lopen.. Maar ik zou trouwens voor de W8001 gaan van SonyEriccson.
* Airelle gaat even googl'n hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:48 schreef PeRi het volgende:
De Motorola V3 Razr is trouwens ook een gaaf ding.
ja ik vind het zelf niet zo fijn om zo lang aan een abbo vast te zitten. En stel je voor dat je telefoon kapot gaat of iets dergelijks, dan krijg je pas na 2 jaar een nieuwe als je 'm verlengt. Ik weet niet, ik vind het gewoon niet fijn. Je kan ook niet overstappen als je ergens anders een aanbieding ziet. En stel dat je een goede telefoon hebt, kan je na een jaar stoppen en een sim only nemen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een abo gehad. Dus vertel.... Is het vanwege het feit dat je er dan zo lang aan vast zit? Dankje voor je info trouwens.
Ja, volgens mij zijn het beide wel mooie/goede telefoons.
Ja dat is wel waar. Maar ik zie niet zo op tegen die twee jaar... en het is ook relatief voor goedkoper om voor twee jaar een abo te nemen ipv één jaar. Voor zowel de telefoon als de kosten/maand.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
ja ik vind het zelf niet zo fijn om zo lang aan een abbo vast te zitten. En stel je voor dat je telefoon kapot gaat of iets dergelijks, dan krijg je pas na 2 jaar een nieuwe als je 'm verlengt. Ik weet niet, ik vind het gewoon niet fijn. Je kan ook niet overstappen als je ergens anders een aanbieding ziet. En stel dat je een goede telefoon hebt, kan je na een jaar stoppen en een sim only nemen.
Ik ken iemand die 'm heeft en het is echt een fijn dingetje. Handig, mooi, en er zitten best veel opties op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
* Airelle gaat even googl'n hoor.
Tofquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ken iemand die 'm heeft en het is echt een fijn dingetje. Handig, mooi, en er zitten best veel opties op.
ja alleen halen zij er meer uit, omdat jij in je abbonement betaalt voor je telefoonquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. Maar ik zie niet zo op tegen die twee jaar... en het is ook relatief voor goedkoper om voor twee jaar een abo te nemen ipv één jaar. Voor zowel de telefoon als de kosten/maand.
Ja dat snap ik. Vandaar ook gratis tussen aanhalingstekensquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
ja alleen halen zij er meer uit, omdat jij in je abbonement betaalt voor je telefoon. Dus betaal je twee jaar je telefoon af zeg maar. Maar als je het niet erg vindt, zou ik het zeker doen.
Wat voor een shop?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:55 schreef PeRi het volgende:
Je kan trouwens ook een prepaid toestel kopen, en die simlockvrij laten maken in een shop. En dan een sim only abbonnement afsluiten. Heb ik ook gedaan. Moet je wel ff gaan neuzen naar leuke telefoons.
Ik zou toch ff extra controleren of je geen dekking hebt met Telfort. Die is goedkoper qua minuten namelijkquote:Netwerk
Het netwerk van Telfort behoort tot de beste van Nederland. Telfort heeft landelijke dekking voor GSM
Een vaak dubieus uitziende gsmhop, waar de meest curieuze mensen naar binnen lopen altijdquote:
Vast niet hierquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een vaak dubieus uitziende gsmhop, waar de meest curieuze mensen naar binnen lopen altijd. Doen ze het voor een tientje meestal. Die zitten wel in bijna alle steden.
Ja, zie het ook in ja. De belkosten zijn ook veel lager p/minuut. Maar kun je dan je nummer behouden? Ik heb nu Hi/KPN PrePaid.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:01 schreef PeRi het volgende:
Als jij aan 100 minuten genoeg hebt, zou ik toch ergens een simlock vrije proberen vandaan te vissen en een sim only afsluiten. Is echt veel goedkoper.
Ik bedoel maar.quote:Hi ¤ 10 (120 belminuten of sms'jes voor ¤ 10 per maand)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |