Als hij nou maar niet denkt dat we z'n huis gaan schoonmaken.quote:
Zijn we nu bij Assepoester beland?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als hij nou maar niet denkt dat we z'n huis gaan schoonmaken.
Nee joh, gekkie! Ik stel geen hoge eisen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als hij nou maar niet denkt dat we z'n huis gaan schoonmaken.
Sneeuwwitje ging toch ook samen met haar dierenvriendjes het huis schoonmaken?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn we nu bij Assepoester beland?.
Ik heb wel een idee waar ik die pompoen kwijt wil. Maar dat is niet voor je deur.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie! Ik stel geen hoge eisen.
Zolang jullie er maar voor zorgen dat je mijn jurk afmaakt samen met jullie dierenvriendjes.
EN LEG EEN POMPOEN VOOR DE DEUR!![]()
Ik denk dat ik me maar even ga openhalen aan een spinnewiel en morgen lekker uitslaap. EN DE KOMENDE 100 JAAR!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie! Ik stel geen hoge eisen.
Zolang jullie er maar voor zorgen dat je mijn jurk afmaakt samen met jullie dierenvriendjes.
EN LEG EEN POMPOEN VOOR DE DEUR!![]()
Ja, maar Assepoester kreeg een jurk van haar animal friends!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sneeuwwitje ging toch ook samen met haar dierenvriendjes het huis schoonmaken?
Dat waren toch dwergen?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sneeuwwitje ging toch ook samen met haar dierenvriendjes het huis schoonmaken?
Als je maar niet denkt dat ik in m'n eentje ga sch..scho.. schoo dingesen!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me maar even ga openhalen aan een spinnewiel en morgen lekker uitslaap. EN DE KOMENDE 100 JAAR!
Die waren aan het werk, Sneeuwwitje had ingebroken en een hele dierentuin mee naar binnen genomen. Dan is het ook niet zo gek dat je moet opruimen natuurlijk.quote:
Tis allemaal de schuld van Beautje!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:44 schreef MissBliss het volgende:
3 homomannen in 1 topic (ok 2 en een halve homo) en waar gaat het over?? Sprookjes
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis allemaal de schuld van Beautje!.
Een hele dierentuin mee naar binnen?!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die waren aan het werk, Sneeuwwitje had ingebroken en een hele dierentuin mee naar binnen genomen. Dan is het ook niet zo gek dat je moet opruimen natuurlijk.
STOERE sprookjes, ja?!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:44 schreef MissBliss het volgende:
3 homomannen in 1 topic (ok 2 en een halve homo) en waar gaat het over?? Sprookjes
![]()
Niet de schuld op de dwerg afschuiven!quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een figuur uit Sneeuwwitje.
Bweh.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Rikie
Oh en de rest ook
Met geweren, en bloed en tieten!quote:
M-maar... en dit dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet de schuld op de dwerg afschuiven!
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:06 schreef Zhenar het volgende:
de werkende man
Die heks in Sneeuwwitje ging echt vet dood man.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met geweren, en bloed en tieten!.
Of zoiets..
Buup!quote:
Nou inderdaad, Sneeuwitje is toch wel een Heel Stoer Sprookjequote:
oh ja dat was een van die dwergen he?quote:
Check die tieten van sneeuwwitje mên.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die heks in Sneeuwwitje ging echt vet dood man.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |