![]()
.
Wat houdt de IdolsProno eigenlijk in?De IdolsProno test jouw voorspellende gaven bij Idols 3.
![]()
. Elke ronde zul je opnieuw jouw voorspelling moeten doorgeven in dit topic. Voor een juiste voorspelling krijg je punten. Degene die uiteindelijk de meeste punten heeft, die wint.
![]()
.
![]()
.
Okay, maar waar moet ik een voorspelling over geven dan?Dat verschilt natuurlijk, in de theaterronde gaat het uiteraard om andere dingen dan tijdens de workshops. De vragen voor de volgende ronde verschijnen dus elke week zo snel mogelijk in dit topic.
![]()
.
Hoeveel punten kan ik steeds verdienen dan?De puntentelling vind je
hier!![]()
.
Ik heb een ronde gemist, kan ik dan nog meedoen?Uiteraard, er zijn zóveel punten te verdienen dat meedoen altijd nog zin heeft.
![]()
.
![]()
.
Wat is de stand?De stand tot nu toe vind je
hier!* WILDCARDRONDE Voor de wildcard krijgt het publiek een week de tijd om op zijn favoriete afvaller te stemmen, uiteindelijk mag de top 6 daarvan aanstaande zaterdag in de wildcardronde aantreden.
Voorspel voor de prono welke zes deelnemers dat zullen zijn. Nadat zij alle 6 hebben opgetreden wordt er weer gestemd, degene die dan de meeste stemmen krijgt is de laatste finalist.
Voorspel dus ook wie deze laatste finalist wordt! Per juist voorspelde deelnemer in de top 6 verdien je 10 punten. Voorspel je ook nog eens de uiteindelijke winnaar goed, levert dat 25 extra punten op. Totaal kan je dus 85 punten (6x10 en 25) verdienen. De deadline voor het voorspellen ligt uiteraard bij de start van de uitzending, op zaterdag 24 december om 20:00.
WILDCARDRONDE Karlijn
![]()
Bekijk hier Karlijns optreden tijdens de workshopronde! | Topic: Karlijn, die met die zware stem
Royena
![]()
Bekijk hier Royena's optreden tijdens de workshopronde! | Topic: Royena
Alex
![]()
Bekijk hier Alex zijn optreden tijdens de workshopronde! | Topic: Alex.
Merle
![]()
Bekijk hier Merle's optreden tijdens de workshopronde! | Topic: Merle
Sonny
![]()
Bekijk hier Sonny's optreden tijdens de workshopronde! | Topic: Sonny
Dàvide
![]()
Bekijk hier Dàvides optreden tijdens de workshopronde! | Topic: Davide, huilende Italiaan.
Clarissa
![]()
Bekijk hier Clarissa's optreden tijdens de workshopronde! | Topic: Clarissa.
Esther
![]()
Bekijk hier Esthers optreden tijdens de workshopronde! | Topic: Lachebekje Esther.
Gabriel
![]()
Bekijk hier Gabriels optreden tijdens de workshopronde! | Topic: Gabriel winnaar Idols 3?
Marscha
![]()
Bekijk hier Marscha's optreden tijdens de workshopronde! | Topic: Marscha, te oud of gewoon goed?
William
![]()
Bekijk hier William zijn optreden tijdens de workshopronde! | Topic: William, idool met Braziliaans bloed!
Sanne
![]()
Bekijk hier Sannes optreden tijdens de workshopronde! | Topic: Sanne!
Serge
![]()
Bekijk hier Serges optreden tijdens de workshopronde! | Topic: Serge!!!
Maaike
![]()
Bekijk hier Maaikes optreden tijdens de workshopronde! | Topic: Maaike O+!!!!
Aisata
![]()
Bekijk hier Aisata's optreden tijdens de workshopronde! | Topic: Aisata
[ Bericht 12% gewijzigd door BVO op 17-12-2005 23:58:38 ]