Mee eens.quote:Op zondag 20 november 2005 00:23 schreef Svensational het volgende:
In het fimpje is ze veel leuker. Ze was idd erg leuk
.
Ja, en die stemmen meestal op degene op wie ze het meeste geilen, een jongen dus.quote:Op maandag 28 november 2005 06:29 schreef apestaartje het volgende:
Het zijn vooral vrouwen die stemmen, hè.
degene die dat doen mogen van mij als eerste afvallen, ik vind dat echt rete-irritant klinkenquote:Op maandag 28 november 2005 10:36 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
Ze doet ook de hele tijd van dat 'yeahhhh,,,' tussendoor enzo.
Daar ken ik haar dus van. Ze kwam me echt bekend voor!quote:Op zondag 20 november 2005 07:12 schreef apestaartje het volgende:
Die heeft in Idols 2 ook al meegedaan. Ook toen kwam ze in de theaterronde. Ik vond haar leuk, maar helaas kwam ze toen niet verder.
dat doet die van krezip dus ookquote:Op maandag 28 november 2005 11:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
degene die dat doen mogen van mij als eerste afvallen, ik vind dat echt rete-irritant klinken
Hoezo niet aardig?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef innepin het volgende:
Ze zat bij mij op school. Ze was niet aardig. Ze doet al voor de 3e keer mee met Idols, kwam vorige keren tot theaterronde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |