quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:33 schreef pberends het volgende:
"Barbiepop psychisch levensgevaarlijk voor kind"
Staat in de eerste zin hoor. Via de Spits!quote:
Oh nee, begint er al zo'n superdomme ouder te blaten dat het helemaaaaaaaaaal niet slecht is voor kinderen. Ik geloof dat wel meer onderzoeken uitwezen dat Barbiepoppen en ontzettend negatief zelfbeeld bij kinderen aanpraatte. Mattel heeft niet voor niets de vormen wat aangepast, maar het is nog steeds veel te. Zulke ouders moet je gewoon laten steriliseren.quote:
Sinds wanneer moet ik er een belang in hebben? Ik open zo vaak topics die eigenlijk in het belang van anderen zijn. Ik ben geen VVD'er.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:03 schreef Airelle het volgende:
Ik las ook wel dat dat onderzoek er echt is geweest. Maar ik bedoelde meer wat JIJ er mee moest....
Auw!!! That one hurts.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet ik er een belang in hebben? Ik open zo vaak topics die eigenlijk in het belang van anderen zijn. Ik ben geen VVD'er.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:47 schreef Airelle het volgende:
BVO? Wie/wat is dat lelijke schepsel in je ava?
Heb ik ooit iets positiefs over Bos gezegd?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Auw!!! That one hurts.. En jij bent zeker zo'n Wouter Bos-huilie?
.
quote:
Telefoonquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:00 schreef MissBliss het volgende:
Ja nou
Ik moet iets heel dringend vragen aan iemand...
Mja, zou kunnen...quote:
Of pak de fiets en rij er heenquote:
Lopen danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |