Dit was dan weer wat minder stoer:quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zolang jullie er maar voor zorgen dat je mijn jurk afmaakt samen met jullie dierenvriendjes.
Alwéér?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Buup!
Dr zit een oude grijze vent op Kristin!.
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dit was dan weer wat minder stoer:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over die Steve Martin had...quote:
Ik vraag me af of ie ooit van dr af is gekomen.quote:
quote:
Je vergeet de brute choke-rape-scène tussen SW en haar op kinky wijze vermomde stiefmoeder!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou inderdaad, Sneeuwitje is toch wel een Heel Stoer Sprookje
Dwergjes
Een prinsesje
Een appel
Een oud vrouwtje
Vet stoer
Ik wil KD anders ook wel over mij heen hebben.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ieeeuuuuw, ik heb KD over mn hele lichaam![]()
![]()
Moet je een .NET-passport aanmaken met je Gmail-adres.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:10 schreef LeBeau het volgende:
Kan je eigenlijk met een niet-hotmail adres op MSN? Ik ben al die spam in m'n hotmail zat en wilde overstappen op m'n gmail adres maar MSN pakt hem niet. Stomme MSN.
Hoe kon ik dat nu vergetenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vergeet de brute choke-rape-scène tussen SW en haar op kinky wijze vermomde stiefmoeder!!!Stoerrr!!
En als die glazen kist valt en in stukken breekt… VETTE Matrix-achtige effect mên!
quote:Twee studenten uit Bristol hebben zichzelf teruggevonden op een foto op Google Earth.
Dat schrijft één van hen, Matthew Wilkes, in een e-mail aan The Register. De twee lagen deze zomer regelmatig te zonnebaden in hun tuin. Op de foto van Google Earth zijn inderdaad twee witte vlekjes te zien die zouden kunnen duiden op de aanwezigheid van twee zonaanbidders.
Het zijn in ieder geval niet de vijf huisgenoten van de twee studenten, want die waren afgelopen zomer niet aanwezig.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Wat een hunk is het opeens geworden.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik herkende hem niet eens meteen!
Dat kan. Ik zit ook met een yahoo adres op msn.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:10 schreef LeBeau het volgende:
Kan je eigenlijk met een niet-hotmail adres op MSN? Ik ben al die spam in m'n hotmail zat en wilde overstappen op m'n gmail adres maar MSN pakt hem niet. Stomme MSN.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je een .NET-passport aanmaken met je Gmail-adres.
Ik zit daarom ook al meer dan een jaar met Gmail op MSN.
Nopequote:Op woensdag 21 december 2005 16:37 schreef Zhenar het volgende:
Is het mogelijk om met een oud MSN-adres (een hotmail.com adres) over te schakelen naar een nieuw adres, oftewel al je contacts e.d. mee te nemen?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Wat een hunk is het opeens geworden.
Mooi moment om je lijst uit te dunnen.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:37 schreef Zhenar het volgende:
Is het mogelijk om met een oud MSN-adres (een hotmail.com adres) over te schakelen naar een nieuw adres, oftewel al je contacts e.d. mee te nemen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |