Aha, hmmm zij en Keisha staan allebei een beetje eng op de foto vind ikquote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ze heet Amelle Berrabah..
quote:We're sorry...
... but we can't process your request right now. A computer virus or spyware application is sending us automated requests, and it appears that your computer or network has been infected.
We'll restore your access as quickly as possible, so try again soon. In the meantime, you might want to run a virus checker or spyware remover to make sure that your computer is free of viruses and other spurious software.
We apologize for the inconvenience, and hope we'll see you again on Google.
Jezus Tom.. je zet zelfs een puntje achter een fotoquote:Op woensdag 21 december 2005 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach, ze zijn toch allemaal niet zo leuk als. Siobhan.
. was.
. [afbeelding].
.
Voor hetquote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
Jezus Tom.. je zet zelfs een puntje achter een foto![]()
Dus je vindt Donner ook hip?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
Nou ja, het staat wel hip natuurlijk.
Mwah, ik vind het CDA niet per se vreselijk. Ik heb alleen niet zoveel met die 'C'. Al zijn er ook veel kamerleden van het CDA die niet zoveel hebben met die Cquote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar eigenlijk vind ik het hele CDA vreselijk.
Ook die nare van der Hoeven..
quote:
Mwah...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
De staatssecretaressen zijn veel lekkerder..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nou en ofquote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
De staatssecretaressen zijn veel lekkerder..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Bedoelde je deze Tom?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef Airelle het volgende:
http://www.regering.nl/Images/Van%20der%20Hoeven_tcm42-17662.jpe
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Balkenende is wel al een verbetering.![]()
Als je het toch over het uiterlijk van politici hebt, d'r zit ook zo'n vrouw met zwart en haar een wit (?) plukje vooraan.Zit even te zoeken wie het is.
Waarom slaat haar beleid nergens op?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, relatief dan he?
En Medy van der Laan moet verder gewoon haar bek houwen, want haar beleid slaat nergens op.
Pechtold vind ik niet zo heel tof. Verdonk is oké. Ze verdient al die kritiek niet m.i.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, onze Maria van onderwijs. [afbeelding]
Ik vind alleen Pechtold en Verdonk tof.
www.6pack.tvquote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef BVO het volgende:
Hoe snel tik jij?.
http://frenzy.morpheme.co.uk/frenzy/
Maart/april pas hequote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
www.6pack.tv.
Ik kende het dus al.
Hey oppersletquote:
Haar plannen gaan de publieke omroep nog veel verder in problemen brengen. Het grote probleem van de PO is dat er teveel zenders zijn voor te weinig programma's. Ik bedoel, overdag op Nederland 1 en 2 zijn er eigenlijk alleen maar herhalingen. Je kunt het dan volgens mij veel efficienter inrichten op 2 zenders.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef Airelle het volgende:
Waarom slaat haar beleid nergens op?
Ik opende toch al met "sletjes"!?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey opperslet
Het gaat weer over politiek hier
Snel, begin over seks ofzo!
Ja! Ga zo doorquote:Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik opende toch al met "sletjes"!?![]()
quote:
Niet mijn fout, this timequote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey opperslet
Het gaat weer over politiek hier
Snel, begin over seks ofzo!
Neequote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een wilde vrijpartij tussen Sybilla Dekker en Piet Hein Donner, word je daar vrolijk van MissBabe?.
Hm, doe ik morgen wel. Help je me herinneren? want daarna heb ik geen tijd meer (om alle filmpjes te kijken enzo)quote:
Dat herinneren deed ik nu dus, IK BLIJF NIET BEZIG!!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, doe ik morgen wel. Help je me herinneren? want daarna heb ik geen tijd meer (om alle filmpjes te kijken enzo)
Heheh, OK, fair enough.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat herinneren deed ik nu dus, IK BLIJF NIET BEZIG!!rrrr!!
Wij zitten toch niet in de politiek, Tomquote:
Zou wat zijn. Ik had het zó lullig gevonden voor jequote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij zitten toch niet in de politiek, Tom
Het is sowieso al lullig dat hij echt lijnrecht tegenover mij staat qua politieke meningquote:Op woensdag 21 december 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Ik had het zó lullig gevonden voor je.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is sowieso al lullig dat hij echt lijnrecht tegenover mij staat qua politieke mening
Maar goed: daarom praten we daar lekker niet over
Dat is een goede oplossing zegquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is sowieso al lullig dat hij echt lijnrecht tegenover mij staat qua politieke mening
Hij staat aan de goede kantquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb ook een soort van vakantie.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Anyway, ik heb vakantieeeeeeeeeeeeeeee!
Vrijdagavond uit.
Zaterdagavond kerstavond.
Jaquote:
Liever nietquote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is een goede oplossing zeg. Je zou genknipt zijn voor de politiek.
Nietquote:
Nietquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Anyway, ik heb vakantieeeeeeeeeeeeeeee!
Vrijdagavond uit.
Zaterdagavond kerstavond.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb ook een soort van vakantie.. Ik ben ziek, virusje ofzo
.
Haha, dankjequote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]Beterschap dan. Had ik 1.5 week terug, had het behoorlijk te pakken