Hm, doe ik morgen wel. Help je me herinneren? want daarna heb ik geen tijd meer (om alle filmpjes te kijken enzo)quote:
Dat herinneren deed ik nu dus, IK BLIJF NIET BEZIG!!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, doe ik morgen wel. Help je me herinneren? want daarna heb ik geen tijd meer (om alle filmpjes te kijken enzo)
Heheh, OK, fair enough.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat herinneren deed ik nu dus, IK BLIJF NIET BEZIG!!rrrr!!
Wij zitten toch niet in de politiek, Tomquote:
Zou wat zijn. Ik had het zó lullig gevonden voor jequote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij zitten toch niet in de politiek, Tom
Het is sowieso al lullig dat hij echt lijnrecht tegenover mij staat qua politieke meningquote:Op woensdag 21 december 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Ik had het zó lullig gevonden voor je.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is sowieso al lullig dat hij echt lijnrecht tegenover mij staat qua politieke mening
Maar goed: daarom praten we daar lekker niet over
Dat is een goede oplossing zegquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is sowieso al lullig dat hij echt lijnrecht tegenover mij staat qua politieke mening
Hij staat aan de goede kantquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb ook een soort van vakantie.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Anyway, ik heb vakantieeeeeeeeeeeeeeee!
Vrijdagavond uit.
Zaterdagavond kerstavond.
Jaquote:
Liever nietquote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is een goede oplossing zeg. Je zou genknipt zijn voor de politiek.
Nietquote:
Nietquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Anyway, ik heb vakantieeeeeeeeeeeeeeee!
Vrijdagavond uit.
Zaterdagavond kerstavond.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb ook een soort van vakantie.. Ik ben ziek, virusje ofzo
.
Haha, dankjequote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]Beterschap dan. Had ik 1.5 week terug, had het behoorlijk te pakken