Bij "Dit was het nieuws" werd over haar deze harde grap gemaakt.quote:
Check die vette voorsprongquote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Bupatih het volgende:Wie hebben 't vaakst in het Soaps, Showbizz & Sterren-forum gepost?
001. 25018 Svensational
002. 21666 Bupatih
Damn, you Sven!
Poes?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik zelf m'n achternaam mocht kiezen, zou ik graag Beentjes heten.
quote:
Whehe.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus Tom.. je zet zelfs een puntje achter een foto![]()
Met jou ben ik toch altijd tevreden, Svenniepennieklemmiewhammy?!quote:Op donderdag 22 december 2005 07:55 schreef Svensational het volgende:
Goeiemorgen.
.
Nu tevreden Zhenar?
Ah. Dus dat is de reden van jouw (voor jouw doen) exorbitant vroege opstaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:01 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen
Ik heb vandaag 2!!! presentaties![]()
Yes, en daarnaquote:Op donderdag 22 december 2005 09:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ah. Dus dat is de reden van jouw (voor jouw doen) exorbitant vroege opstaan.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
De staatssecretaressen zijn veel lekkerder..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Tegenwoordig is het haar van Femke veel korter. Loesewies van der Laan vind ik een prima politica, maar dat terzijdequote:Op donderdag 22 december 2005 09:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Die heb ik dinsdag in het echt mogen aanschouwen...
quote:
Dinsdag was ze anders goed bezig.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het haar van Femke veel korter. Loesewies van der Laan vind ik een prima politica, maar dat terzijde.
Femke is een gefrustreerde doos, die m.i. niet uitblinkt in debatteren.
Uitbuiten die hap!quote:Op donderdag 22 december 2005 09:16 schreef Airelle het volgende:
Bedankt Zhenar, maar het heeft niet echt geholpen. Ik heb wel lekker uitgeslapen trouwnens
. Ik mag van me ouders niet naar school (hoe jammer), lief he die bezorgdheid...
Dat maak je mij niet wijsquote:Op donderdag 22 december 2005 09:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dinsdag was ze anders goed bezig.![]()
Doin' it at the momentquote:
Waarom ben je wakker dan??quote:Op donderdag 22 december 2005 09:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Doin' it at the moment.
Mooi een beetje aan het bijslapen (dat had ik blijkbaar nogal nodig) voor de Kerst.
Het is half tien!!!. Ik heb al vet lang uitgeslapen (als je je bedenkt dat ik normaal tot half zeven slaap). En ik had gister tot twee uur geslapen, dus mijn slaap was een beetje 'op'.quote:
Vet langquote:Op donderdag 22 december 2005 09:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is half tien!!!. Ik heb al vet lang uitgeslapen (als je je bedenkt dat ik normaal tot half zeven slaap). En ik had gister tot twee uur geslapen, dus mijn slaap was een beetje 'op'.
Maar ik moet naar school en in het weekend werken enzoquote:Op donderdag 22 december 2005 09:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vet lang
Tot half 3 slapen in het weekend, dát is pas vet lang! En doordeweeks is een uurtje of 11 wel normaal voor mij
Oh ja.... nou wacht maar tot je studeertquote:Op donderdag 22 december 2005 09:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar ik moet naar school en in het weekend werken enzo. (om 8 uur).
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 22 december 2005 09:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja.... nou wacht maar tot je studeert![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja.... nou wacht maar tot je studeert![]()
Haha.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]Idd. Wat een gaar ritme krijg je dan, zeg.
Had wel eens dagen dat ik om zeven uur 's ochtends thuis kwam, tot vijf uur sliep, dan even chillen en eten met m'n huisgenoten, om twee uur weer slapen en dan om acht uur op omdat ik een (verplicht) collega had.Dat waren de tijden.
WAT BEN IK SAAI NU!!!!!
Vragenuurtje.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat maak je mij niet wijs. Waar was je kijken?
Oh dat kijk ik wel eens op TVquote:Op donderdag 22 december 2005 09:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vragenuurtje.
En daarna was er nog iets over vanalles en nog wat.
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vragenuurtje.
Wat was het onderwerp/de onderwerpen? Afganistan? Of de boerka?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vragenuurtje.
Eventuele toetreding EU door Armeniëquote:Op donderdag 22 december 2005 09:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat was het onderwerp/de onderwerpen? Afganistan? Of de boerka?
Publieke Omroep: *zucht...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eventuele toetreding EU door Armenië
Vergadering over de publieke omroep (of en wanneer die moest komen)
1 miljard korting door Zalmpie en Balkie (en waar dat aan besteed moest worden)
OZB
En nog wat..maar dat ben ik alweer vergeten.
Maar jij hebt het in dit land dan ook niet voor het zeggen...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Publieke Omroep: *zucht...
Die één miljard moeten we maar gaan verkwanselen aan de energiecompensatie.
Toetredingen... Ik zeg: voorlopig even geen toetredingen.
Iedereen heeft het een beetje voor het zeggen natuurlijk. En op welk punt ben je het niet met me eens?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij hebt het in dit land dan ook niet voor het zeggen...
*bijlagen uitprint*quote:Op donderdag 22 december 2005 10:04 schreef Airelle het volgende:
Buup: http://www.minocw.nl/omroep/.
Weet ik veel.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Iedereen heeft het een beetje voor het zeggen natuurlijk. En op welk punt ben je het niet met me eens?
Nou dat lijkt me ook!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik ken natuurlijk niet álle ins en outs wat betreft de toetreding.Een beetje dom om er dan iets over te gaan zeggen
Ja, een tennisnet.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:08 schreef Airelle het volgende:
Daarbij vind ik het ook wel een idee om één net op te heffen.
Oh jij bent sociaal enzoquote:Op donderdag 22 december 2005 10:12 schreef Bupatih het volgende:
Het zal mij allemaal aan mijn reet roesten.
Als ik maar mijn wekelijkse portie cabaret binnenkrijg.
Half jaartje rust nemen. Doen de meeste schrijvers ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:14 schreef Copycat het volgende:
Kut...
Ik heb een writer's block...
Ben al een kwartier bezig met een eerste zin...
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:15 schreef Airelle het volgende:
Half jaartje rust nemen. Doen de meeste schrijvers ook..
Ik ben 18, hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh jij bent sociaal enzo. Eigenbelangert!
.
Jij stemt zeker ook op zo'n 'sociale' partij. Oh je mag nog helemaal niet stemmen (ik ook niet overigens).
Haha, nou succes he!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou willen dat ik me dat kon veroorloven, zo'n halve sabatical.
Maar opeens was de eerste zin daar.
Als het in dit tempo doorgaat, hoef ik waarschijnlijk volgende week niet eens een dag terug te komen. Misschien niet eens een halve dag.
Ik ben hartstikke sociaal.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh jij bent sociaal enzo. Eigenbelangert!
.
Jij stemt zeker ook op zo'n 'sociale' partij. Oh je mag nog helemaal niet stemmen (ik ook niet overigens).
Hmm...ik regel wel ff iets...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh maar het kabinet is nog niet gevallen.
Nee, want jij bent heet opportunistischquote:Op donderdag 22 december 2005 10:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke sociaal.
Maar ik wil wél mijn cabaret houden.
Echnie!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, want jij bent heet opportunistisch. Sociaal zijn zie ik meer als mensen/organisaties helpen zonder eigen belang.
Jij met je cabaret.
Whahahahaquote:Op donderdag 22 december 2005 10:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echnie!
En ik help altijd mensen zonder eigen belang.
Zelfs in ShowChat en op Fok!
Nee, die avatars maken en de OP telkens updaten doe ik omdat ik er voor betaald krijg, nou goed?quote:
En mod zijn is natuurlijk ook voor eigenbelang.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, die avatars maken en de OP telkens updaten doe ik omdat ik er voor betaald krijg, nou goed?
En de hele tijd van die constructieve reacties posten.Apuffff
Nu maak je me nog harder aan het lachen!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, die avatars maken en de OP telkens updaten doe ik omdat ik er voor betaald krijg, nou goed?
En de hele tijd van die constructieve reacties posten.Apuffff
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echnie!
En ik help altijd mensen zonder eigenbelang.
Zelfs in ShowChat en op Fok!
.......... En nu nog harder!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En mod zijn is natuurlijk ook voor eigenbelang.
Nee klopt, helemaal waar.quote:
Dat blijkt maar weer...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel!Ik neem alles serieus, hoor!
Hmm...oké, oké....ligt er aan wat je bedoelt met '9 van de 10'. Alle handelingen op een dag?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef Bupatih het volgende:
9 van de 10?
Hmm...als iemand vraagt of ik een avatar voor diegene wil maken, doe ik dat toch écht niet uit eigenbelang, hoor.![]()
Of als iemand op school vraagt of ik hun bericht wil redigeren, doe ik dat louter om diegene van dienst te zijn.
quote:
Dat is nog geen altruïsme. De voldoening die je haalt uit het helpen van anderen geldt ook als eigenbelang.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef Bupatih het volgende:
9 van de 10?
Hmm...als iemand vraagt of ik een avatar voor diegene wil maken, doe ik dat toch écht niet uit eigenbelang, hoor.![]()
Of als iemand op school vraagt of ik hun bericht wil redigeren, doe ik dat louter om diegene van dienst te zijn.
Ik had het dan ook over mezelf.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef Bupatih het volgende:
9 van de 10?
Ik had het met dat 'berichten redigeren' toch ook over het echte leven?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over mezelf.. Lezen blijft een kunst
.
Oh en als ik toch nog even in mag gaan op je post: Ik heb het dan niet over pietluttige dingentjes als het maken van een avatar () als iemand mij vraagt om dat te doen (kan het me haast niet voorstellen maar toch) doe ik dat gewoon, omdat het ook geen moeite is. Ik doelde meer op 'het echte leven'
.
So true, waarom denk je dat mensen vrijwilligers werk doen? Precies omdat ze hopen daar voldoening uit te halen. Of een soort waardering.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is nog geen altruïsme. De voldoening die je haalt uit het helpen van anderen geldt ook als eigenbelang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |