Ik ben hartstikke sociaal.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh jij bent sociaal enzo. Eigenbelangert!
.
Jij stemt zeker ook op zo'n 'sociale' partij. Oh je mag nog helemaal niet stemmen (ik ook niet overigens).

Hmm...ik regel wel ff iets...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh maar het kabinet is nog niet gevallen.

Nee, want jij bent heet opportunistischquote:Op donderdag 22 december 2005 10:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke sociaal.
Maar ik wil wél mijn cabaret houden.

Echnie!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, want jij bent heet opportunistisch. Sociaal zijn zie ik meer als mensen/organisaties helpen zonder eigen belang.
Jij met je cabaret.

Whahahahaquote:Op donderdag 22 december 2005 10:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echnie!
En ik help altijd mensen zonder eigen belang.
Zelfs in ShowChat en op Fok!

Nee, die avatars maken en de OP telkens updaten doe ik omdat ik er voor betaald krijg, nou goed?quote:

En mod zijn is natuurlijk ook voor eigenbelang.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, die avatars maken en de OP telkens updaten doe ik omdat ik er voor betaald krijg, nou goed?
En de hele tijd van die constructieve reacties posten.Apuffff

Nu maak je me nog harder aan het lachen!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, die avatars maken en de OP telkens updaten doe ik omdat ik er voor betaald krijg, nou goed?
En de hele tijd van die constructieve reacties posten.Apuffff

quote:Op donderdag 22 december 2005 10:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echnie!
En ik help altijd mensen zonder eigenbelang.
Zelfs in ShowChat en op Fok!

.......... En nu nog harder!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En mod zijn is natuurlijk ook voor eigenbelang.

Nee klopt, helemaal waar.quote:

Dat blijkt maar weer...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel!Ik neem alles serieus, hoor!

Hmm...oké, oké....ligt er aan wat je bedoelt met '9 van de 10'. Alle handelingen op een dag?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef Bupatih het volgende:
9 van de 10?
Hmm...als iemand vraagt of ik een avatar voor diegene wil maken, doe ik dat toch écht niet uit eigenbelang, hoor.![]()
Of als iemand op school vraagt of ik hun bericht wil redigeren, doe ik dat louter om diegene van dienst te zijn.

quote:

Dat is nog geen altruïsme. De voldoening die je haalt uit het helpen van anderen geldt ook als eigenbelang.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef Bupatih het volgende:
9 van de 10?
Hmm...als iemand vraagt of ik een avatar voor diegene wil maken, doe ik dat toch écht niet uit eigenbelang, hoor.![]()
Of als iemand op school vraagt of ik hun bericht wil redigeren, doe ik dat louter om diegene van dienst te zijn.

Ik had het dan ook over mezelf.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef Bupatih het volgende:
9 van de 10?

Ik had het met dat 'berichten redigeren' toch ook over het echte leven?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over mezelf.. Lezen blijft een kunst
.
Oh en als ik toch nog even in mag gaan op je post: Ik heb het dan niet over pietluttige dingentjes als het maken van een avatar () als iemand mij vraagt om dat te doen (kan het me haast niet voorstellen maar toch) doe ik dat gewoon, omdat het ook geen moeite is. Ik doelde meer op 'het echte leven'
.

So true, waarom denk je dat mensen vrijwilligers werk doen? Precies omdat ze hopen daar voldoening uit te halen. Of een soort waardering.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is nog geen altruïsme. De voldoening die je haalt uit het helpen van anderen geldt ook als eigenbelang.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |