Bedankt allemaal voor de felicitaties!!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:53 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Mirelia, jij ook gefeliciteerd!![]()
![]()
't Is echt een topdag hier!
Ja, inderdaad, wie o wie voegt ons toe??quote:Op woensdag 21 december 2005 21:28 schreef mirelia het volgende:
[..]
Bedankt allemaal voor de felicitaties!!
Idd een topdag
Wie voegt ons toe aan de SP....pfff dat lijkt wel werk haha
probeer gewoon rustig met je koppeling om te gaan, ook dan kan je met een benzine alleen op de koppeling parkeren...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:24 schreef livefortoday het volgende:
ja ik ook net voor 't eerst gereden en benzine, vooral wegkomen is 't lastigst vind ik, m'n motor sloeg wel 4x af!! en ook kon ik in m'n lesauto bv fileparkeren gewoon alleen de kopeling doen zonder gas nu moet dat wel echt met gas erbij, fftjes wennen en zelfs al ff helemaal alleen in de auto gereden wel machtig gevoel!
ikke.. over een uurtje okequote:Op woensdag 21 december 2005 21:47 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, wie o wie voegt ons toe??![]()
gewoon zoals mijn examinator zei: We gaan er vanuit dat je kan autorijden, tot het tegeldeel bewezen isquote:Op donderdag 22 december 2005 09:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Over twintig minuten staat m'n instructeur op de stoep om me op te halen. Moet om 11.40 voor de tweede keer op voor m'n examen...![]()
Ik ben benieuwd! Heb slecht (!) geslapen, m'n moeder kwam me ff succes wensen voor ze naar der werk ging, om 7 (!) uur, dankjewel mam, daarna kon ik niet meer in slaap komen.
Verder is hier dichte mist, maar ik moet in Meppel afrijden, en niet in dit boerengehucht waar m'n ouders wonen, dus wie weet is de mist wel heel plaatselijk.
Denken jullie aan me dadelijk?
Gaat gewoon helemaal goed komenquote:Op donderdag 22 december 2005 09:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Over twintig minuten staat m'n instructeur op de stoep om me op te halen. Moet om 11.40 voor de tweede keer op voor m'n examen...![]()
Ik ben benieuwd! Heb slecht (!) geslapen, m'n moeder kwam me ff succes wensen voor ze naar der werk ging, om 7 (!) uur, dankjewel mam, daarna kon ik niet meer in slaap komen.
Verder is hier dichte mist, maar ik moet in Meppel afrijden, en niet in dit boerengehucht waar m'n ouders wonen, dus wie weet is de mist wel heel plaatselijk.
Denken jullie aan me dadelijk?
Ja, ben gezakt.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef Gelderland het volgende:
en weet je al iets Zonnestraaltje ?
kutzooiquote:Op donderdag 22 december 2005 16:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ja, ben gezakt.![]()
![]()
[--uitleg--]
21 december was een goeie dag!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:11 schreef Robin__ het volgende:
oke jammer ik mag de op niet meer editen
modje?
- jopper27 (4 oktober)
- juliusbackpacking (20 december)
- Ratt (20 december)
- ImPrEzA (21 december)
- MaPo (21 december)
- missblack (21 december)
- Nol.. (21 december)
- Raissa (21 december)
- livefortoday (21 december)
- mirelia (21 december)
Jammer, maar there's always a next timequote:Op donderdag 22 december 2005 16:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
verhaal
(hij zat op achterbank tijdens afrijden)
Ja daar zat ik ook tot op het laatste moment over te twijfelen, ik heb het toch maar wel gedaan, en ik vond het heerlijk. Die twee de hele tijd ouwehoeren over hun gezin enzo. Dat werkte wel ontspannend op mij.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
Jammer, maar there's always a next time![]()
is dat fijn? ik zit nog te twijfelen of ik mijn instructeur moet meenemen, maar lijkt me eigenlijk zwaar irritant als je tegen zijn gezicht moet aankijken als je in de achteruitkijk spiegel kijkt. kan me voorstellen dat het afleidt als je zijn gezichtsuitdrukking ziet.
Wacht niet te lang met je examen, want er is meestal een wachttijd van 6-8 weken, en als je nu TTT gaat doen, schiet het al aardig opquote:Op donderdag 22 december 2005 19:52 schreef Tasje het volgende:
Mijn examen is nog niet ingepland, eerst maar eens kijken hoeveel lessen ik nodig denk te hebben![]()
En om een vrijstelling voor je bijzondere verrichtingen te krijgen, en om een keer het gevoel van examen rijden te krijgen, zodat je mss minder zenuwachtig bentquote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef Thomas B. het volgende:
zo'n TTT is toch eik alleen maar een manier van het cbr om je nóg meer geld afhandig te maken...
Ja klopt, er is zeker een volgende keer, maar 't wás al de tweede keerquote:Op donderdag 22 december 2005 18:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
Jammer, maar there's always a next time![]()
is dat fijn? ik zit nog te twijfelen of ik mijn instructeur moet meenemen, maar lijkt me eigenlijk zwaar irritant als je tegen zijn gezicht moet aankijken als je in de achteruitkijk spiegel kijkt. kan me voorstellen dat het afleidt als je zijn gezichtsuitdrukking ziet.
mijn instructeur reed ook mee en in het begin dacht ik ook van: dat is niet fijn, dat er 2 op je rijgedrag letten. Maar die vergeet je zo.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
Jammer, maar there's always a next time![]()
is dat fijn? ik zit nog te twijfelen of ik mijn instructeur moet meenemen, maar lijkt me eigenlijk zwaar irritant als je tegen zijn gezicht moet aankijken als je in de achteruitkijk spiegel kijkt. kan me voorstellen dat het afleidt als je zijn gezichtsuitdrukking ziet.
waarom niet hellingproef met handrem? is stuk eenvoudiger.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef Repeat het volgende:
zo net terug. Ik heb de 28e theorie-examen, als ik dat haal plan ik ook gelijk mn praktijk in voor jan/feb oid
Ging net goed, behalve dat ik hem 3 keer liet afslaan bij het wegrijden![]()
Dat is als je stilstaat op een helling een beetje achteruit, je moet dan je rem loslaten, koppeling oplatenkomen en gas geven zonder achteruit te rollen (als er een auto achter je staat is dat kut) (extra kut omdat ik ook nog eens benzine rij, dus moet je helemaal voorzichtig zijn met koppeling en gas). Dat moet ik eigenlijk gewoon een paar keer achter elkaar doen, en dan heb ik het zo onder de knie, maar omdat het nu 2 keer voorkomt in 1 uur ofzo, word ik er niet zo snel handig in, omdat ik het niet wat vaker achter elkaar kan proberen. Opzich raar want als ik in de auto van mn ma rij gaat het wel altijd goed...
![]()
Ja, maar niet als de helling net iets naar achter loopt, ik denk dat die dat bedoeld. Ik heb daar overigens totaal geen last van...quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:19 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
waarom niet hellingproef met handrem? is stuk eenvoudiger.
Mijn instructeur zei:quote:Op donderdag 22 december 2005 23:59 schreef Gelderland het volgende:
[..]
mijn instructeur reed ook mee en in het begin dacht ik ook van: dat is niet fijn, dat er 2 op je rijgedrag letten. Maar die vergeet je zo.
Ik zag zijn gezicht niet want hij zat gewoon achter mijn stoel en ik had de spiegel zo gesteld dat ik hem dus niet zag (en verder wél alles door mijn achterruit zag). Bij fileparkeren deed hij zijn hoofd een beetje omlaag/opzij en ook daar zag ik zijn gezicht dus niet.
Ik zal het wél doen dus. Als hij achter je zit en hij beetje sneaky (en aardig) is kan hij je zelfs nog seinen met zijn knie ofzo. Van 'let op'. Ook overlegt hij volgens mij ook altijd even met de examinator na het rijden. Want ik moest uitstappen en toen bleven zijn nog even in de auto (met z'n 2en). Niet zo lang want waarschijnlijk zei ze alleen: 'geslaagd' tegen hem maar dat weet ik dus niet zeker. Heb ooit wél gehoord dat er best wel eens een discussie kan onststaan....dus het kan in je voordeel werken. Ook is het zo dat je instructeur precies ziet wat je fout doet..
dat was het wel zo'n beetje![]()
![]()
ja dat bedoel ik dus...zoiets dacht ik. Maar bij mij stapte ze eigenlijk na mij uit en ik was dus ook (duidelijk) geslaagdquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mijn instructeur zei:
Wanneer we allemaal tegelijk uitstappen is het óf heel erg duidelijk dat je geslaagd/gezakt bent. Wanneer de instructeur en examinator beiden blijven zitten is het een behoorlijk twijfelgeval of je gezakt/geslaagd bent..
Examinator zei tegen mij, dat ik al vast naar binnen mocht lopen, maar zat nog maar net en toen kwamen hij en m'n instructeur er ook al weer aanlopen, maar ze bleven dus wel heel ff zittenquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mijn instructeur zei:
Wanneer we allemaal tegelijk uitstappen is het óf heel erg duidelijk dat je geslaagd/gezakt bent. Wanneer de instructeur en examinator beiden blijven zitten is het een behoorlijk twijfelgeval of je gezakt/geslaagd bent..
Hoe ging het?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
om 2 uur een uur rijles, en daarna een uur theorie. ben benieuwd
Nee, alleen tijdens je TTT..quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:17 schreef Robin__ het volgende:
Ik heb vanavond ook weer les (al weeeer anderhalve week geleden, en de laatste tot minstens 2 januari ofzo) Moet ik nou mn theorie certificaat meenemen (willen ze die zien, er staat op welke fouten ik gemaakt heb (catagorieen))
Succesquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:49 schreef Knoekie het volgende:
14:15 ga ik voor het eerste keer achter het stuur![]()
omdat ik het over wegen heb waar je gewoon voor het stoplicht staat te wachten die net iets naar achter aflopen... Dan ga je niet helemaal de handrem erbij pakken....quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:19 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
waarom niet hellingproef met handrem? is stuk eenvoudiger.
tuurlijk welquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
omdat ik het over wegen heb waar je gewoon voor het stoplicht staat te wachten die net iets naar achter aflopen... Dan ga je niet helemaal de handrem erbij pakken....
Zo moet ik het ook doen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:08 schreef Repeat het volgende:
Even iets anders: mn instructeur zegt dat als je 3/4 (dus linksaf) wilt op een rotonde, je je knipperlicht bij het naderen van de rotonde naar links moet aanzetten, linkerknipper aanhouden op de rotonde, en vlak voor de afslag rechts aangeven.
Je hoeft niet per se richting aan te geven, dat moet pas als je afslaat. Maar het is duidelijker als je dat wel doet.quote:Maar in mn anwb boekje (en ook op gratistheorie.nl) staat dat je zolang je op de rotonde zelf zit je helemaal geen richting aan moet geven, pas rechts aangeven als je eraf gaat.
Dit lijkt me toch logischer? Hoe wordt jullie dit geleerd?
Dat is helemaal niet zo gek hoor, volgens het theorie boek (verjo) mag je de handrem gewoon vast houden (knopje ingedrukt houden) Oke toegeven, het is meer werk, maar je weet wel zeker dat je niet terug rolt. Het is denk maar een beetje wat je jezelf aanwent (ik ben lui dus ik ga voor de voetremquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
omdat ik het over wegen heb waar je gewoon voor het stoplicht staat te wachten die net iets naar achter aflopen... Dan ga je niet helemaal de handrem erbij pakken....
Links, en dan als je eraf gaat rechts...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:08 schreef Repeat het volgende:
Even iets anders: mn instructeur zegt dat als je 3/4 (dus linksaf) wilt op een rotonde, je je knipperlicht bij het naderen van de rotonde naar links moet aanzetten, linkerknipper aanhouden op de rotonde, en vlak voor de afslag rechts aangeven.
Maar in mn anwb boekje (en ook op gratistheorie.nl) staat dat je zolang je op de rotonde zelf zit je helemaal geen richting aan moet geven, pas rechts aangeven als je eraf gaat.
Dit lijkt me toch logischer? Hoe wordt jullie dit geleerd?
Bij 1/2e ga je in feite rechtdoor, vergelijk het maar is met een kruispuntquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Repeat het volgende:
Ja, maar het is zo raar dat hij dus zegt dat je alleen links aan moet gooien als je 3/4 gaat, en niet als je 1/2 gaat ofzo. Volgens het boekje hoeft het iig nergens, dus zoveel zal het wel niet uitmaken denk ik...
ik moet het doen zoals je instructeur zegtquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:08 schreef Repeat het volgende:
Even iets anders: mn instructeur zegt dat als je 3/4 (dus linksaf) wilt op een rotonde, je je knipperlicht bij het naderen van de rotonde naar links moet aanzetten, linkerknipper aanhouden op de rotonde, en vlak voor de afslag rechts aangeven.
Maar in mn anwb boekje (en ook op gratistheorie.nl) staat dat je zolang je op de rotonde zelf zit je helemaal geen richting aan moet geven, pas rechts aangeven als je eraf gaat.
Dit lijkt me toch logischer? Hoe wordt jullie dit geleerd?
Ja dat weet ik, maar het kost wel bijna 200 euro en dan kanje voor dat geld net zo goed een keer voor je examen zakken. Voor het zelfde geld haal je het dan meteen en scheelt het je 200 euro.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
En om een vrijstelling voor je bijzondere verrichtingen te krijgen, en om een keer het gevoel van examen rijden te krijgen, zodat je mss minder zenuwachtig bent
ik weet niet hoor, maar mijn TTT is toch echt wel een stuk goedkoper dan een examenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het kost wel bijna 200 euro en dan kanje voor dat geld net zo goed een keer voor je examen zakken. Voor het zelfde geld haal je het dan meteen en scheelt het je 200 euro.
Ja ik had precies hetzelfde, geen idee wat ze hebben besproken.. Die examinator zal toch al wel hebben besloten of je bent geslaagd..quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:12 schreef MaPo het volgende:
[..]
Examinator zei tegen mij, dat ik al vast naar binnen mocht lopen, maar zat nog maar net en toen kwamen hij en m'n instructeur er ook al weer aanlopen, maar ze bleven dus wel heel ff zitten![]()
Zo heb ik het ook geleerd ja !quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik moet het doen zoals je instructeur zegt
1/4: knipperlicht naar rechts aan als je erop gaat
1/2: knipperlicht naar rechts aan als je eraf gaat
3/4: knipperlicht naar links als je eropgaat, knipperlicht naar rechts als je eraf gaat
Bij mij zat mijn ttt bij mijn pakket erbij, vind het wel een fijne voorbereiding op je examen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar mijn TTT is toch echt wel een stuk goedkoper dan een examen
TTT was 134 euro en examen is 194 euro
Dan had je pakket dus ook 134 euro goedkoper kunnen zijn, niet? maargoed als het helpt waarom nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:52 schreef Tasje het volgende:
[..]
Bij mij zat mijn ttt bij mijn pakket erbij, vind het wel een fijne voorbereiding op je examen.
Ik heb hem vanmiddag gehad en gehaald!Dus nu hoef ik op mn examen ook geen bijzondere verrichtingen meer te doen, wel lekker!
![]()
Inderdaad, zo'n TTT is net als penaltys nemen na de training (met publiek). Je kan het dan 100x achter elkaar raak schieten, maar in het écht (in de wedstrijd) is het tóch iets anders omdat er dan druk op je staat, het gaat ergens om. En zo is het ook met de TTT. Het is een leuke bijverdienste voor het CBR, en het enige voordeel is dat er een keer een ander persoon naast je zit. Want voor de rest kan je instructeur ook ALLES doen/nabootsen zoals die vent van het CBR het doet. (het praatje vooraf, ogentest afhandeling achteraf etc.). Maar als het toch standaart in je pakket zit dan moet je het uiteraard doen, anders zou ik het niet doen iigquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:45 schreef juliusbackpacking het volgende:
TTT is mijn inziens complete geldverspilling, heb ik dan ook niet gedaan. Voornaamste voordeel volgens mijn instructeur was dat je vast een beetje in de examensfeer terecht komt, examinator naast je ed. Ik was van mening dat je de spanning bij het echte examen niet kan wegnemen door een soort nepexamen te doen. En wat die bijzondere verrihctingen betreft. Als je dat op je TTT goed kan zal het ook geen probleem zijn tijdens je examen.
Ging wel aardig vond ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:40 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij moest rijden? (of rijd je maar 1 uur ipv 1.5?)
Hoe ging het?
Dat is wel lullig jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:47 schreef livefortoday het volgende:
nouja afslaan van de motor is helemaal niet erg als dat gebeurt, zelfs op 't examen kan je dan nog slagen volgens m'n instructeur... en nu ik m'n rijbewijs heb gister ritje door de spits in de stad sloeg m'n motor 4x af wel grappig.. :p maar tis ook een kut autozelfs m'n moeder zegt dat ie bij haar best vaak afslaat
Ja, ik les nu ook een BMW (Diesel)quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:07 schreef livefortoday het volgende:
honda civic, best oude.. kweet nie zoveel van auto's maar hij rijdt opzich wel goed alleen wegrijden is beetje probleem :p, en uhm trekt veeeel slomer op dan de auto waarin ik leste (bmw)
Ik weet niet in welke ik rijquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:20 schreef livefortoday het volgende:
wat voor bmw precies ik in een bmw1serie ook diesel ofcourseeen blauwe!
9 lessen?? das wel erg snel
lessen in een 7 seriequote:Op vrijdag 23 december 2005 23:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke ik rijEigenlijk heb ik daar niet gelet. Maar het is er gewoon zo eetje: [afbeelding]
Ook blauw![]()
Neequote:Op vrijdag 23 december 2005 23:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
lessen in een 7 serieweet je zeker dat het geen andere was?
ach iedereen heeft rijles gehad. Je moet wel erg triest zijn om dan als een malloot te gaan zitten toeteren of absurd inhalen ofzo...quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:41 schreef Knoekie het volgende:
Ik dacht trouwens dat de meesten automobilisten een beetje ge ergerd zouden zijn. Maar ze gaan altijd al wachten
Wel geinig zo'n hele stoet achter je aanquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
ach iedereen heeft rijles gehad. Je moet wel erg triest zijn om dan als een malloot te gaan zitten toeteren of absurd inhalen ofzo...
je maakt een geintjequote:Op vrijdag 23 december 2005 23:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke ik rijEigenlijk heb ik daar niet gelet. Maar het is er gewoon zo eetje: [afbeelding]
Ook blauw![]()
Ja, weet ik veel wat voor type het is. Die lijkt erop, maar volgens mij is het een iets ouder typequote:
Bah als ik nou een plaatje ervan kon vinden, zou ik het meteen zeggen van ja die is het. Hoe moet ik het nou uitleggenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:56 schreef Thomas B. het volgende:
anders zou ik me wel genaaid voelen in m'n golfje
goed bezigquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:59 schreef Knoekie het volgende:
Volgens mij is het een M3
Ach dat afslaan komt nog welquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ging wel aardig vond ikNatuurlijk is de eerste les meer een beetje 'kennismaking met de auto'
maar hij is in iedergeval niet afgeslagen
Nouja een stuk goedkoper, scheelt 60 euro, en een herkansing is 20 euro minder dan het eerste examen dus dan is het verschil nog minder.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:08 schreef Sylvana het volgende:
ik vond het toch wel fijn om TTTT te doen, ook al verneukte ik hem helemaal, weet nou wel beetje hoe het gaat, hoe het is om examinator naast je te hebben, hoe het in zijn werk gaat enzo, hoe iemand anders dan je instructeur tegen je rijden aankijkt, omgaan met de stress, ben echt wel blij dat ik het gedaan heb en tis stuk goedkoper dan afrijden
lol....9 lessen is wel erg weinig. Dan je de gemiddelde leerling nét pas een beetje goed overweg mte de autoquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:16 schreef Repeat het volgende:
Nu 9 lessen gehad
Ben volgens hem wel klaar voor het examen
Mijn (half) broer had z'n autorijbewijs na 9 rijlessen op zak.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:51 schreef Gelderland het volgende:
[..]
lol....9 lessen is wel erg weinig. Dan je de gemiddelde leerling nét pas een beetje goed overweg mte de auto(schakelen etc). Of zijn het 9 lessen van 4 uur...:P Want het gemiddelde ligt toch rond de 35 lessen (van 1 uur)...
Ik kon voordat ik begon al overweg met de auto, dus optrekken en schakelen enzquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:51 schreef Gelderland het volgende:
[..]
lol....9 lessen is wel erg weinig. Dan je de gemiddelde leerling nét pas een beetje goed overweg mte de auto(schakelen etc). Of zijn het 9 lessen van 4 uur...:P Want het gemiddelde ligt toch rond de 35 lessen (van 1 uur)...
ik kwam er ook na 4 lessen achterquote:Op zondag 25 december 2005 12:22 schreef Nuna het volgende:
Serieus, ik weet echt niet in welke auto ik les behalve dat het een Golf is
Mijn instructrice ziet me al aankomenquote:Op zondag 25 december 2005 12:27 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ik kwam er ook na 4 lessen achter
toen anderen mij vroegen naar het type heb ik even gekeken
Ik weet het ook niet. Zal wel door de spanning komen dat ik niet had gekekenquote:Op zondag 25 december 2005 12:22 schreef Nuna het volgende:
Serieus, ik weet echt niet in welke auto ik les behalve dat het een Golf is
Rij jij ook vaak door R'dam heen?quote:Op zondag 25 december 2005 13:12 schreef Thomas B. het volgende:
Nice
Ik rij in een Golf TDI 1.4... hoewel ik die 1.4 niet helemaal zeker weet.
Haha, precies. Ze zijn weer helemaal op de hoogtequote:Op zondag 25 december 2005 18:25 schreef Robin__ het volgende:
Jullie vandaag ook de hele familie 8 keer verteld hoe de lessen er voor staan
Fijne kerstdagen allemaal, ik ga nu veeeel te veel eten![]()
nee, geen familie gezien hier en die vragen er ook niet echt naar, maar me moeder en stiefvader vragen het de laatste tijd wel erg veel, omdat die me rijlessen betalen en ik al 40 lessen gehad heb inmiddels en me instructeur examen nog steeds niet wil aanvragen en me ouders ook geen zin hebben om eeuwig door te betalenquote:Op zondag 25 december 2005 18:25 schreef Robin__ het volgende:
Jullie vandaag ook de hele familie 8 keer verteld hoe de lessen er voor staan
Keer of 4 pasquote:Op zondag 25 december 2005 18:25 schreef Robin__ het volgende:
Jullie vandaag ook de hele familie 8 keer verteld hoe de lessen er voor staan
Fijne kerstdagen allemaal, ik ga nu veeeel te veel eten![]()
Sorry ik weet het, maar ik kan de openings post niet meer wijzigen, ff een mod op zn bek hoeken dusquote:Op zondag 25 december 2005 20:12 schreef ImPrEzA het volgende:
Tss, staan de 21-december-geslaagden nog steeds niet in de OP! :p
Ik leste overigens in een Peugeot 206, diesel, meer weet ik ook niet ¬¬
Mja dat is behoorlijk balen (voor jou én je (stief)ouders) dat je het nog niet hebt.. Mare wat is het probleem dan? een specifiek iets wat gewoon niet wil lukken of steeds weer iets anders (allebij frustrerend) Eerst is lessen eventjes leuk, maar dat gaat dr voor mij snel af (nu 12 lessen) dat motiveerd natuurlijk ook niet echt..quote:Op zondag 25 december 2005 20:23 schreef Sylvana het volgende:
nee, geen familie gezien hier en die vragen er ook niet echt naar, maar me moeder en stiefvader vragen het de laatste tijd wel erg veel, omdat die me rijlessen betalen en ik al 40 lessen gehad heb inmiddels en me instructeur examen nog steeds niet wil aanvragen en me ouders ook geen zin hebben om eeuwig door te betalen
ik kan prima rijden, maar mis gewoon nog een stukje inzichtquote:Op zondag 25 december 2005 21:53 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Mja dat is behoorlijk balen (voor jou én je (stief)ouders) dat je het nog niet hebt.. Mare wat is het probleem dan? een specifiek iets wat gewoon niet wil lukken of steeds weer iets anders (allebij frustrerend) Eerst is lessen eventjes leuk, maar dat gaat dr voor mij snel af (nu 12 lessen) dat motiveerd natuurlijk ook niet echt..
Ja, ze vroegen allemaal hoe me eerste les wasquote:Op zondag 25 december 2005 18:25 schreef Robin__ het volgende:
Jullie vandaag ook de hele familie 8 keer verteld hoe de lessen er voor staan
precies, en dat komt er pas in met veel oefenen, en ja, dat kost dus veel lessen en veel geld dusquote:Op zondag 25 december 2005 22:18 schreef crossover het volgende:
hm ja daar heb ik ook moeite mee..goed vooruit kijken en daar naar handelen.. dat moet er gewoon inzitten, en dat is niet bij iedereen even makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |