Bij 1/2e ga je in feite rechtdoor, vergelijk het maar is met een kruispuntquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Repeat het volgende:
Ja, maar het is zo raar dat hij dus zegt dat je alleen links aan moet gooien als je 3/4 gaat, en niet als je 1/2 gaat ofzo. Volgens het boekje hoeft het iig nergens, dus zoveel zal het wel niet uitmaken denk ik...
ik moet het doen zoals je instructeur zegtquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:08 schreef Repeat het volgende:
Even iets anders: mn instructeur zegt dat als je 3/4 (dus linksaf) wilt op een rotonde, je je knipperlicht bij het naderen van de rotonde naar links moet aanzetten, linkerknipper aanhouden op de rotonde, en vlak voor de afslag rechts aangeven.
Maar in mn anwb boekje (en ook op gratistheorie.nl) staat dat je zolang je op de rotonde zelf zit je helemaal geen richting aan moet geven, pas rechts aangeven als je eraf gaat.
Dit lijkt me toch logischer? Hoe wordt jullie dit geleerd?
Ja dat weet ik, maar het kost wel bijna 200 euro en dan kanje voor dat geld net zo goed een keer voor je examen zakken. Voor het zelfde geld haal je het dan meteen en scheelt het je 200 euro.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
En om een vrijstelling voor je bijzondere verrichtingen te krijgen, en om een keer het gevoel van examen rijden te krijgen, zodat je mss minder zenuwachtig bent
ik weet niet hoor, maar mijn TTT is toch echt wel een stuk goedkoper dan een examenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het kost wel bijna 200 euro en dan kanje voor dat geld net zo goed een keer voor je examen zakken. Voor het zelfde geld haal je het dan meteen en scheelt het je 200 euro.
Ja ik had precies hetzelfde, geen idee wat ze hebben besproken.. Die examinator zal toch al wel hebben besloten of je bent geslaagd..quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:12 schreef MaPo het volgende:
[..]
Examinator zei tegen mij, dat ik al vast naar binnen mocht lopen, maar zat nog maar net en toen kwamen hij en m'n instructeur er ook al weer aanlopen, maar ze bleven dus wel heel ff zitten![]()
Zo heb ik het ook geleerd ja !quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik moet het doen zoals je instructeur zegt
1/4: knipperlicht naar rechts aan als je erop gaat
1/2: knipperlicht naar rechts aan als je eraf gaat
3/4: knipperlicht naar links als je eropgaat, knipperlicht naar rechts als je eraf gaat
Bij mij zat mijn ttt bij mijn pakket erbij, vind het wel een fijne voorbereiding op je examen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar mijn TTT is toch echt wel een stuk goedkoper dan een examen
TTT was 134 euro en examen is 194 euro
Dan had je pakket dus ook 134 euro goedkoper kunnen zijn, niet? maargoed als het helpt waarom nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:52 schreef Tasje het volgende:
[..]
Bij mij zat mijn ttt bij mijn pakket erbij, vind het wel een fijne voorbereiding op je examen.
Ik heb hem vanmiddag gehad en gehaald!Dus nu hoef ik op mn examen ook geen bijzondere verrichtingen meer te doen, wel lekker!
![]()
Inderdaad, zo'n TTT is net als penaltys nemen na de training (met publiek). Je kan het dan 100x achter elkaar raak schieten, maar in het écht (in de wedstrijd) is het tóch iets anders omdat er dan druk op je staat, het gaat ergens om. En zo is het ook met de TTT. Het is een leuke bijverdienste voor het CBR, en het enige voordeel is dat er een keer een ander persoon naast je zit. Want voor de rest kan je instructeur ook ALLES doen/nabootsen zoals die vent van het CBR het doet. (het praatje vooraf, ogentest afhandeling achteraf etc.). Maar als het toch standaart in je pakket zit dan moet je het uiteraard doen, anders zou ik het niet doen iigquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:45 schreef juliusbackpacking het volgende:
TTT is mijn inziens complete geldverspilling, heb ik dan ook niet gedaan. Voornaamste voordeel volgens mijn instructeur was dat je vast een beetje in de examensfeer terecht komt, examinator naast je ed. Ik was van mening dat je de spanning bij het echte examen niet kan wegnemen door een soort nepexamen te doen. En wat die bijzondere verrihctingen betreft. Als je dat op je TTT goed kan zal het ook geen probleem zijn tijdens je examen.
Ging wel aardig vond ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:40 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij moest rijden? (of rijd je maar 1 uur ipv 1.5?)
Hoe ging het?
Dat is wel lullig jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:47 schreef livefortoday het volgende:
nouja afslaan van de motor is helemaal niet erg als dat gebeurt, zelfs op 't examen kan je dan nog slagen volgens m'n instructeur... en nu ik m'n rijbewijs heb gister ritje door de spits in de stad sloeg m'n motor 4x af wel grappig.. :p maar tis ook een kut autozelfs m'n moeder zegt dat ie bij haar best vaak afslaat
Ja, ik les nu ook een BMW (Diesel)quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:07 schreef livefortoday het volgende:
honda civic, best oude.. kweet nie zoveel van auto's maar hij rijdt opzich wel goed alleen wegrijden is beetje probleem :p, en uhm trekt veeeel slomer op dan de auto waarin ik leste (bmw)
Ik weet niet in welke ik rijquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:20 schreef livefortoday het volgende:
wat voor bmw precies ik in een bmw1serie ook diesel ofcourseeen blauwe!
9 lessen?? das wel erg snel
lessen in een 7 seriequote:Op vrijdag 23 december 2005 23:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke ik rijEigenlijk heb ik daar niet gelet. Maar het is er gewoon zo eetje: [afbeelding]
Ook blauw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |