abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33302752
Nou hopen dan dat ik het centrale topic tegen die tijd ook gestart heb, anders zie ik het somber voor je in

Grapje natuurljk Alvast succes
pi_33305354
Ik vat 'm niet
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33307819
en weet je al iets Zonnestraaltje ?
Haleloeja
pi_33313080
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef Gelderland het volgende:
en weet je al iets Zonnestraaltje ?
Ja, ben gezakt.

Had wel 'n heel toffe examinator dit keer.. vorige keer op zich ook wel, wel vriendelijk enzo, maar 't kwam beetje op mij over alsof dat vriendelijke beetje 'nep' was, deze van vandaag was echt heel aardig!

Maargoed het afrijden... 't Begon supergoed, na vijf minuten moest ik acheruit fileparkeren. De eerste/vorige keer met afrijden was dit verkeerd gegaan, stond scheef en veel te ver van de stoep toen. M'n examinator zei dit keer: we gaan hem achter die en die auto neer zetten... En dan zet je 'm wel even netter neer dan hij gedaan heeft he? (stond heel scheef ) Ik zo: ja is goed. En dat was ook wel gelukt.

Daarna de snelweg op.. Ging ook supergoed.. Goed ingevoegd, goed gekeken met inhalen telkens (waren veel vrachtwagens op de weg)..
Achteraf had de examinator wel een opmerking.. Als ik bij inhalen ed het knipperlicht aanzette, liet ik één hand los van 't stuur, hij zo: 't Verbaasde me hoe netjes je ondanks dat bleef reden, heel recht enzo, maar tis eigenlijk wel heel onhandig.

Naja daarna de snelweg weer af.. stad in.. ingreep!
Wéér een fietspad niet gezien, inclusief fietser..

Gezakt dus.

Flink balen...
Maargoed, al met al eigenlijk 'n veel beter gevoel aan over gehouden dan de vorige keer afrijden, m'n instructeur zei ook wel dat ik wel veel beter reed en het in principe ook wel kán, maar beetje pech had. (hij zat op achterbank tijdens afrijden )
pi_33313207
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ja, ben gezakt.

[--uitleg--]
kutzooi

Het zijn idd die kleine dingen waar je op zakt, en je had idd pech.
pi_33313345
balen zeg zonnestraatlje

mijn rijles ging ook kut, was er echt niet met me gedachten bij
pi_33314362
quote:

[..]

Ja, ben gezakt.
Ahh klote zeg
pi_33314522
mijn 13e rijles ging juist heel erg goed . Ik reed echt supergoed mee met het verkeer enzo. Ik keek goed en zag alles wel van te voren aankomen zodat ik op tijd in kon grijpen. De motor sloeg nog wel 1 keer af, dat beginnersfoutje was eigenlijk het enige
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_33316594
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:11 schreef Robin__ het volgende:
oke jammer ik mag de op niet meer editen

modje?

- jopper27 (4 oktober)

- juliusbackpacking (20 december)
- Ratt (20 december)
- ImPrEzA (21 december)
- MaPo (21 december)
- missblack (21 december)
- Nol.. (21 december)
- Raissa (21 december)
- livefortoday (21 december)
- mirelia (21 december)
21 december was een goeie dag! Nog gefeliciteerd mensen !
pi_33316691
quote:

[..]

verhaal

(hij zat op achterbank tijdens afrijden )
Jammer, maar there's always a next time

is dat fijn? ik zit nog te twijfelen of ik mijn instructeur moet meenemen, maar lijkt me eigenlijk zwaar irritant als je tegen zijn gezicht moet aankijken als je in de achteruitkijk spiegel kijkt. kan me voorstellen dat het afleidt als je zijn gezichtsuitdrukking ziet.
pi_33317745
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:58 schreef ASroma het volgende:

[..]

is dat fijn? ik zit nog te twijfelen of ik mijn instructeur moet meenemen, maar lijkt me eigenlijk zwaar irritant als je tegen zijn gezicht moet aankijken als je in de achteruitkijk spiegel kijkt. kan me voorstellen dat het afleidt als je zijn gezichtsuitdrukking ziet.
Ja daar zat ik ook tot op het laatste moment over te twijfelen, ik heb het toch maar wel gedaan, en ik vond het heerlijk. Die twee de hele tijd ouwehoeren over hun gezin enzo. Dat werkte wel ontspannend op mij.
pi_33317977
ik ga om 8 uur weer rijden
heb er weer zin in, was redelijk lang geleden, vorige week woensdag voor het laatst....
pi_33318386
Ik ben ook bezig met mn rijbewijs! Al vanaf half oktober, ik heb nu ongeveer 26 lessen gehad, en morgen heb ik mijn TTT. Zometeen nog een les, en morgen voor de ttt nog 2 uur. Mijn examen is nog niet ingepland, eerst maar eens kijken hoeveel lessen ik nodig denk te hebben
pi_33318869
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:52 schreef Tasje het volgende:
Mijn examen is nog niet ingepland, eerst maar eens kijken hoeveel lessen ik nodig denk te hebben
Wacht niet te lang met je examen, want er is meestal een wachttijd van 6-8 weken, en als je nu TTT gaat doen, schiet het al aardig op
pi_33321655
zo'n TTT is toch eik alleen maar een manier van het cbr om je nóg meer geld afhandig te maken...
pi_33321660
Dan ga ik morgen gelijk vragen wanneer ik op zou kunnen, als ik 8 weken moet wachten heb ik nog genoeg tijd om te oefenen
pi_33321790
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef Thomas B. het volgende:
zo'n TTT is toch eik alleen maar een manier van het cbr om je nóg meer geld afhandig te maken...
En om een vrijstelling voor je bijzondere verrichtingen te krijgen, en om een keer het gevoel van examen rijden te krijgen, zodat je mss minder zenuwachtig bent
pi_33321923
de theorie van mijn vorige rij instructeur was :
TTT is verspilling van je geld, voor dat geld kun je net zo goed meteen examen doen, mocht je zakken, kan je die 2e keer ook doen, ben je in principe niks extra kwijt. bovendien, als je je bijzondere verrichtingen tijdens je examen moet doen, zijn dat momenten waarop je vrij weinig met ander verkeer te maken krijgt, en dus minder tijd over hebt om fouten te maken enz.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_33322347
mijn examen is ook nog steeds niet ingepland terwijl ik nu al 40 lessen gehad heb Ik kan heel goed autorijden, maar heb gewoon nog niet genoeg inzicht soms
pi_33322839
zo net terug. Ik heb de 28e theorie-examen, als ik dat haal plan ik ook gelijk mn praktijk in voor jan/feb oid

Ging net goed, behalve dat ik hem 3 keer liet afslaan bij het wegrijden
Dat is als je stilstaat op een helling een beetje achteruit, je moet dan je rem loslaten, koppeling oplatenkomen en gas geven zonder achteruit te rollen (als er een auto achter je staat is dat kut) (extra kut omdat ik ook nog eens benzine rij, dus moet je helemaal voorzichtig zijn met koppeling en gas ). Dat moet ik eigenlijk gewoon een paar keer achter elkaar doen, en dan heb ik het zo onder de knie, maar omdat het nu 2 keer voorkomt in 1 uur ofzo, word ik er niet zo snel handig in, omdat ik het niet wat vaker achter elkaar kan proberen. Opzich raar want als ik in de auto van mn ma rij gaat het wel altijd goed...
pi_33329491
quote:

[..]

Ja klopt, er is zeker een volgende keer, maar 't wás al de tweede keer

Ja, ik vind het wel fijn. Heb 'n goede band met m'n instructeur. Mócht de examinator jou ergens op laten zakken wat écht onredelijk is, dan heb je altijd nog je instructeur die er bij was.
Verder zit ie niet in het zicht van de achteruitkijk spiegel hoor, tenminste de mijne beide keren niet. Ging achter de bijrijdersstoel zitten (of hoe je dat mag noemen )
Bovendien heb ik 'm met fileparkeren gezien, maar hij had geen bepaalde gezichtsuitdrukking, was gewoon geconcentreerd (professioneel dus ).

Ik zou 't gewoon doen als ik jou was Succes iig!
pi_33329915
quote:

[..]

mijn instructeur reed ook mee en in het begin dacht ik ook van: dat is niet fijn, dat er 2 op je rijgedrag letten. Maar die vergeet je zo.

Ik zag zijn gezicht niet want hij zat gewoon achter mijn stoel en ik had de spiegel zo gesteld dat ik hem dus niet zag (en verder wél alles door mijn achterruit zag). Bij fileparkeren deed hij zijn hoofd een beetje omlaag/opzij en ook daar zag ik zijn gezicht dus niet.

Ik zal het wél doen dus. Als hij achter je zit en hij beetje sneaky (en aardig) is kan hij je zelfs nog seinen met zijn knie ofzo. Van 'let op' . Ook overlegt hij volgens mij ook altijd even met de examinator na het rijden. Want ik moest uitstappen en toen bleven zijn nog even in de auto (met z'n 2en). Niet zo lang want waarschijnlijk zei ze alleen: 'geslaagd' tegen hem maar dat weet ik dus niet zeker. Heb ooit wél gehoord dat er best wel eens een discussie kan onststaan....dus het kan in je voordeel werken. Ook is het zo dat je instructeur precies ziet wat je fout doet..

dat was het wel zo'n beetje
Haleloeja
pi_33329997
met me TTT was me instructeur er niet bij, maar met me examen heb ik hem er liever wel bij, want dan ziet hij met eigen ogen hoe het gaat en heeft hij het niet van horen zeggen

en geeft toch wel een beetje vertrouwd gevoel als hij er wel bij is denk ik en hij kan je examninator een beetje afleiden natuurlijk
pi_33334035
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef Repeat het volgende:
zo net terug. Ik heb de 28e theorie-examen, als ik dat haal plan ik ook gelijk mn praktijk in voor jan/feb oid

Ging net goed, behalve dat ik hem 3 keer liet afslaan bij het wegrijden
Dat is als je stilstaat op een helling een beetje achteruit, je moet dan je rem loslaten, koppeling oplatenkomen en gas geven zonder achteruit te rollen (als er een auto achter je staat is dat kut) (extra kut omdat ik ook nog eens benzine rij, dus moet je helemaal voorzichtig zijn met koppeling en gas ). Dat moet ik eigenlijk gewoon een paar keer achter elkaar doen, en dan heb ik het zo onder de knie, maar omdat het nu 2 keer voorkomt in 1 uur ofzo, word ik er niet zo snel handig in, omdat ik het niet wat vaker achter elkaar kan proberen. Opzich raar want als ik in de auto van mn ma rij gaat het wel altijd goed...
waarom niet hellingproef met handrem? is stuk eenvoudiger.
"Trust can kill you, or set you free"
pi_33337182
Ik heb gisteren mijn, als alles goed gaat op het examen , laatste rijles gehad. Het ging gewoon lekker, m'n instructeur had geen op/aanmerkingen meer (en dat zegt toch wel wat bij hem :p). Ik mag 4 januari op examen, helaas heb ik tot die tijd geen rijles meer. Ivm vakantie, en omdat hij op 2 januari een nieuwe auto krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')