Ja, ben gezakt.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef Gelderland het volgende:
en weet je al iets Zonnestraaltje ?
kutzooiquote:Op donderdag 22 december 2005 16:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ja, ben gezakt.![]()
![]()
[--uitleg--]
21 december was een goeie dag!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:11 schreef Robin__ het volgende:
oke jammer ik mag de op niet meer editen
modje?
- jopper27 (4 oktober)
- juliusbackpacking (20 december)
- Ratt (20 december)
- ImPrEzA (21 december)
- MaPo (21 december)
- missblack (21 december)
- Nol.. (21 december)
- Raissa (21 december)
- livefortoday (21 december)
- mirelia (21 december)
Jammer, maar there's always a next timequote:Op donderdag 22 december 2005 16:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
verhaal
(hij zat op achterbank tijdens afrijden)
Ja daar zat ik ook tot op het laatste moment over te twijfelen, ik heb het toch maar wel gedaan, en ik vond het heerlijk. Die twee de hele tijd ouwehoeren over hun gezin enzo. Dat werkte wel ontspannend op mij.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
Jammer, maar there's always a next time![]()
is dat fijn? ik zit nog te twijfelen of ik mijn instructeur moet meenemen, maar lijkt me eigenlijk zwaar irritant als je tegen zijn gezicht moet aankijken als je in de achteruitkijk spiegel kijkt. kan me voorstellen dat het afleidt als je zijn gezichtsuitdrukking ziet.
Wacht niet te lang met je examen, want er is meestal een wachttijd van 6-8 weken, en als je nu TTT gaat doen, schiet het al aardig opquote:Op donderdag 22 december 2005 19:52 schreef Tasje het volgende:
Mijn examen is nog niet ingepland, eerst maar eens kijken hoeveel lessen ik nodig denk te hebben![]()
En om een vrijstelling voor je bijzondere verrichtingen te krijgen, en om een keer het gevoel van examen rijden te krijgen, zodat je mss minder zenuwachtig bentquote:Op donderdag 22 december 2005 21:16 schreef Thomas B. het volgende:
zo'n TTT is toch eik alleen maar een manier van het cbr om je nóg meer geld afhandig te maken...
Ja klopt, er is zeker een volgende keer, maar 't wás al de tweede keerquote:Op donderdag 22 december 2005 18:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
is dat fijn? ik zit nog te twijfelen of ik mijn instructeur moet meenemen, maar lijkt me eigenlijk zwaar irritant als je tegen zijn gezicht moet aankijken als je in de achteruitkijk spiegel kijkt. kan me voorstellen dat het afleidt als je zijn gezichtsuitdrukking ziet.
mijn instructeur reed ook mee en in het begin dacht ik ook van: dat is niet fijn, dat er 2 op je rijgedrag letten. Maar die vergeet je zo.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
waarom niet hellingproef met handrem? is stuk eenvoudiger.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef Repeat het volgende:
zo net terug. Ik heb de 28e theorie-examen, als ik dat haal plan ik ook gelijk mn praktijk in voor jan/feb oid
Ging net goed, behalve dat ik hem 3 keer liet afslaan bij het wegrijden![]()
Dat is als je stilstaat op een helling een beetje achteruit, je moet dan je rem loslaten, koppeling oplatenkomen en gas geven zonder achteruit te rollen (als er een auto achter je staat is dat kut) (extra kut omdat ik ook nog eens benzine rij, dus moet je helemaal voorzichtig zijn met koppeling en gas). Dat moet ik eigenlijk gewoon een paar keer achter elkaar doen, en dan heb ik het zo onder de knie, maar omdat het nu 2 keer voorkomt in 1 uur ofzo, word ik er niet zo snel handig in, omdat ik het niet wat vaker achter elkaar kan proberen. Opzich raar want als ik in de auto van mn ma rij gaat het wel altijd goed...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |