abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33337206
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 02:19 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

waarom niet hellingproef met handrem? is stuk eenvoudiger.
Ja, maar niet als de helling net iets naar achter loopt, ik denk dat die dat bedoeld. Ik heb daar overigens totaal geen last van...

Pff, ik wil echt slagen. Me pa heeft een automaat, lekker rlxd rijden is dat.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33337294
Ik heb net 2 uur rijles gehad voor mn ttt, en ging erg lekker! Mn instructeur zei dat als ik het vanmiddag zo doe, dat ik het dan haal.
Maar eerst maar eens proberen om het vanmiddag zo te doen!
pi_33338000
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:59 schreef Gelderland het volgende:

[..]

mijn instructeur reed ook mee en in het begin dacht ik ook van: dat is niet fijn, dat er 2 op je rijgedrag letten. Maar die vergeet je zo.

Ik zag zijn gezicht niet want hij zat gewoon achter mijn stoel en ik had de spiegel zo gesteld dat ik hem dus niet zag (en verder wél alles door mijn achterruit zag). Bij fileparkeren deed hij zijn hoofd een beetje omlaag/opzij en ook daar zag ik zijn gezicht dus niet.

Ik zal het wél doen dus. Als hij achter je zit en hij beetje sneaky (en aardig) is kan hij je zelfs nog seinen met zijn knie ofzo. Van 'let op' . Ook overlegt hij volgens mij ook altijd even met de examinator na het rijden. Want ik moest uitstappen en toen bleven zijn nog even in de auto (met z'n 2en). Niet zo lang want waarschijnlijk zei ze alleen: 'geslaagd' tegen hem maar dat weet ik dus niet zeker. Heb ooit wél gehoord dat er best wel eens een discussie kan onststaan....dus het kan in je voordeel werken. Ook is het zo dat je instructeur precies ziet wat je fout doet..

dat was het wel zo'n beetje
Mijn instructeur zei:
Wanneer we allemaal tegelijk uitstappen is het óf heel erg duidelijk dat je geslaagd/gezakt bent. Wanneer de instructeur en examinator beiden blijven zitten is het een behoorlijk twijfelgeval of je gezakt/geslaagd bent..
pi_33338675
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:46 schreef Raissa het volgende:

[..]

Mijn instructeur zei:
Wanneer we allemaal tegelijk uitstappen is het óf heel erg duidelijk dat je geslaagd/gezakt bent. Wanneer de instructeur en examinator beiden blijven zitten is het een behoorlijk twijfelgeval of je gezakt/geslaagd bent..
ja dat bedoel ik dus...zoiets dacht ik. Maar bij mij stapte ze eigenlijk na mij uit en ik was dus ook (duidelijk) geslaagd
Haleloeja
pi_33339989
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:46 schreef Raissa het volgende:

[..]

Mijn instructeur zei:
Examinator zei tegen mij, dat ik al vast naar binnen mocht lopen, maar zat nog maar net en toen kwamen hij en m'n instructeur er ook al weer aanlopen, maar ze bleven dus wel heel ff zitten
pi_33340017
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
om 2 uur een uur rijles, en daarna een uur theorie. ben benieuwd
Hoe ging het?
pi_33340108
Ik heb vanavond ook weer les (al weeeer anderhalve week geleden, en de laatste tot minstens 2 januari ofzo) Moet ik nou mn theorie certificaat meenemen (willen ze die zien, er staat op welke fouten ik gemaakt heb (catagorieen))
pi_33340398
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:17 schreef Robin__ het volgende:
Ik heb vanavond ook weer les (al weeeer anderhalve week geleden, en de laatste tot minstens 2 januari ofzo) Moet ik nou mn theorie certificaat meenemen (willen ze die zien, er staat op welke fouten ik gemaakt heb (catagorieen))
Nee, alleen tijdens je TTT..
pi_33340855
14:15 ga ik voor het eerste keer achter het stuur
pi_33341299
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:49 schreef Knoekie het volgende:
14:15 ga ik voor het eerste keer achter het stuur
Succes
pi_33341382
vandaag 20ste les gehad, na 1,5 maaand er tussen uit te zijn geweest. Moet 15 februari afrijden, ging wel lekker vandaag
pi_33342582
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:08 schreef MaPo het volgende:

[..]

Succes
Dankje
pi_33344056
Jammer zonnestraaltje dat is gewoon super pech hebben en kan iedereen overkomen, ik vind het zo stom dat je daar dan 185 euro voor moet betalen terwijl het voor hetzelfde geld wel goed kon gaan...

En over dat de instructeur meerijd bij 't examen, de 1e keer bij mij ging ie wel mee en de 2e keer niet en m'n instructeur had daar z'n redenen voor:
Hij zei dat ik meer kans had op slagen als hij niet meereed, omdat dan die examinator dan wel eens een fout door de vingers wil zien, en als de instructeur er bij is dan niet want dan wordt hij zelf slechter aangeschreven, als je snapt wat ik bedoel...

maar zonder instructeur erbij dus geslaagd
pi_33344215
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 02:19 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

waarom niet hellingproef met handrem? is stuk eenvoudiger.
omdat ik het over wegen heb waar je gewoon voor het stoplicht staat te wachten die net iets naar achter aflopen... Dan ga je niet helemaal de handrem erbij pakken....
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:55:56 #215
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_33344348
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:51 schreef Repeat het volgende:

[..]

omdat ik het over wegen heb waar je gewoon voor het stoplicht staat te wachten die net iets naar achter aflopen... Dan ga je niet helemaal de handrem erbij pakken....
tuurlijk wel
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_33344745
Even iets anders: mn instructeur zegt dat als je 3/4 (dus linksaf) wilt op een rotonde, je je knipperlicht bij het naderen van de rotonde naar links moet aanzetten, linkerknipper aanhouden op de rotonde, en vlak voor de afslag rechts aangeven.

Maar in mn anwb boekje (en ook op gratistheorie.nl) staat dat je zolang je op de rotonde zelf zit je helemaal geen richting aan moet geven, pas rechts aangeven als je eraf gaat.
Dit lijkt me toch logischer? Hoe wordt jullie dit geleerd?
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:11:44 #217
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_33344864
dat zegt mijn instructeur ook, en eigenlijk kan ik me er wel in vinden. Dan geef je dus duidelijk aan dat je niet afgaat op een andere afslag. Eigenlijk zou het wel veel beter zijn als iedereen dat zo deed
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:14:48 #218
88233 Steve
Still the best.
pi_33344973
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:08 schreef Repeat het volgende:
Even iets anders: mn instructeur zegt dat als je 3/4 (dus linksaf) wilt op een rotonde, je je knipperlicht bij het naderen van de rotonde naar links moet aanzetten, linkerknipper aanhouden op de rotonde, en vlak voor de afslag rechts aangeven.
Zo moet ik het ook doen.
quote:
Maar in mn anwb boekje (en ook op gratistheorie.nl) staat dat je zolang je op de rotonde zelf zit je helemaal geen richting aan moet geven, pas rechts aangeven als je eraf gaat.
Je hoeft niet per se richting aan te geven, dat moet pas als je afslaat. Maar het is duidelijker als je dat wel doet.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_33345001
ja als je geen richting aangeeft betekent dat natuurlijk ook dat je niet afslaat

Even voor de duidelijkheid; mijn instructeur zegt dus dat ik alleen bij 3/4 rond mn linkerknipper aan moet doen, bij 1/2 rond oid niet....
pi_33345427
Jeu
pi_33345817
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:51 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet zo gek hoor, volgens het theorie boek (verjo) mag je de handrem gewoon vast houden (knopje ingedrukt houden) Oke toegeven, het is meer werk, maar je weet wel zeker dat je niet terug rolt. Het is denk maar een beetje wat je jezelf aanwent (ik ben lui dus ik ga voor de voetrem )

[ Bericht 1% gewijzigd door Robin__ op 23-12-2005 15:42:17 (typ tyfus) ]
pi_33345868
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:28 schreef Knoekie het volgende:
Jeu
Ik dacht dat jij moest rijden? (of rijd je maar 1 uur ipv 1.5?)

Hoe ging het?
pi_33347522
ik moest altijd als ik 3/4 rond ga linkerknipperlicht aandoen en op de rotonde knipperlicht uit doen, en dan als ik afslag m'n rechterknipperlicht aan doen... op examen een keertje vergeten, maar examinator zei er niets van..

zal wel nie zoveel uitmaken denk ik
pi_33347772
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:08 schreef Repeat het volgende:

Links, en dan als je eraf gaat rechts...
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33347812
Ja, maar het is zo raar dat hij dus zegt dat je alleen links aan moet gooien als je 3/4 gaat, en niet als je 1/2 gaat ofzo. Volgens het boekje hoeft het iig nergens, dus zoveel zal het wel niet uitmaken denk ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')