Neequote:Op vrijdag 23 december 2005 23:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
lessen in een 7 serieweet je zeker dat het geen andere was?
ach iedereen heeft rijles gehad. Je moet wel erg triest zijn om dan als een malloot te gaan zitten toeteren of absurd inhalen ofzo...quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:41 schreef Knoekie het volgende:
Ik dacht trouwens dat de meesten automobilisten een beetje ge ergerd zouden zijn. Maar ze gaan altijd al wachten
Wel geinig zo'n hele stoet achter je aanquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
ach iedereen heeft rijles gehad. Je moet wel erg triest zijn om dan als een malloot te gaan zitten toeteren of absurd inhalen ofzo...
je maakt een geintjequote:Op vrijdag 23 december 2005 23:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke ik rijEigenlijk heb ik daar niet gelet. Maar het is er gewoon zo eetje: [afbeelding]
Ook blauw![]()
Ja, weet ik veel wat voor type het is. Die lijkt erop, maar volgens mij is het een iets ouder typequote:
Bah als ik nou een plaatje ervan kon vinden, zou ik het meteen zeggen van ja die is het. Hoe moet ik het nou uitleggenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:56 schreef Thomas B. het volgende:
anders zou ik me wel genaaid voelen in m'n golfje
goed bezigquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:59 schreef Knoekie het volgende:
Volgens mij is het een M3
Ach dat afslaan komt nog welquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ging wel aardig vond ikNatuurlijk is de eerste les meer een beetje 'kennismaking met de auto'
maar hij is in iedergeval niet afgeslagen
Nouja een stuk goedkoper, scheelt 60 euro, en een herkansing is 20 euro minder dan het eerste examen dus dan is het verschil nog minder.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:08 schreef Sylvana het volgende:
ik vond het toch wel fijn om TTTT te doen, ook al verneukte ik hem helemaal, weet nou wel beetje hoe het gaat, hoe het is om examinator naast je te hebben, hoe het in zijn werk gaat enzo, hoe iemand anders dan je instructeur tegen je rijden aankijkt, omgaan met de stress, ben echt wel blij dat ik het gedaan heb en tis stuk goedkoper dan afrijden
lol....9 lessen is wel erg weinig. Dan je de gemiddelde leerling nét pas een beetje goed overweg mte de autoquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:16 schreef Repeat het volgende:
Nu 9 lessen gehad
Ben volgens hem wel klaar voor het examen
Mijn (half) broer had z'n autorijbewijs na 9 rijlessen op zak.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:51 schreef Gelderland het volgende:
[..]
lol....9 lessen is wel erg weinig. Dan je de gemiddelde leerling nét pas een beetje goed overweg mte de auto(schakelen etc). Of zijn het 9 lessen van 4 uur...:P Want het gemiddelde ligt toch rond de 35 lessen (van 1 uur)...
Ik kon voordat ik begon al overweg met de auto, dus optrekken en schakelen enzquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:51 schreef Gelderland het volgende:
[..]
lol....9 lessen is wel erg weinig. Dan je de gemiddelde leerling nét pas een beetje goed overweg mte de auto(schakelen etc). Of zijn het 9 lessen van 4 uur...:P Want het gemiddelde ligt toch rond de 35 lessen (van 1 uur)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |