ik kwam er ook na 4 lessen achterquote:Op zondag 25 december 2005 12:22 schreef Nuna het volgende:
Serieus, ik weet echt niet in welke auto ik les behalve dat het een Golf is
Mijn instructrice ziet me al aankomenquote:Op zondag 25 december 2005 12:27 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ik kwam er ook na 4 lessen achter
toen anderen mij vroegen naar het type heb ik even gekeken
Ik weet het ook niet. Zal wel door de spanning komen dat ik niet had gekekenquote:Op zondag 25 december 2005 12:22 schreef Nuna het volgende:
Serieus, ik weet echt niet in welke auto ik les behalve dat het een Golf is
Rij jij ook vaak door R'dam heen?quote:Op zondag 25 december 2005 13:12 schreef Thomas B. het volgende:
Nice
Ik rij in een Golf TDI 1.4... hoewel ik die 1.4 niet helemaal zeker weet.
Haha, precies. Ze zijn weer helemaal op de hoogtequote:Op zondag 25 december 2005 18:25 schreef Robin__ het volgende:
Jullie vandaag ook de hele familie 8 keer verteld hoe de lessen er voor staan
Fijne kerstdagen allemaal, ik ga nu veeeel te veel eten![]()
nee, geen familie gezien hier en die vragen er ook niet echt naar, maar me moeder en stiefvader vragen het de laatste tijd wel erg veel, omdat die me rijlessen betalen en ik al 40 lessen gehad heb inmiddels en me instructeur examen nog steeds niet wil aanvragen en me ouders ook geen zin hebben om eeuwig door te betalenquote:Op zondag 25 december 2005 18:25 schreef Robin__ het volgende:
Keer of 4 pasquote:Op zondag 25 december 2005 18:25 schreef Robin__ het volgende:
Fijne kerstdagen allemaal, ik ga nu veeeel te veel eten![]()
Sorry ik weet het, maar ik kan de openings post niet meer wijzigen, ff een mod op zn bek hoeken dusquote:Op zondag 25 december 2005 20:12 schreef ImPrEzA het volgende:
Tss, staan de 21-december-geslaagden nog steeds niet in de OP! :p
Ik leste overigens in een Peugeot 206, diesel, meer weet ik ook niet ¬¬
Mja dat is behoorlijk balen (voor jou én je (stief)ouders) dat je het nog niet hebt.. Mare wat is het probleem dan? een specifiek iets wat gewoon niet wil lukken of steeds weer iets anders (allebij frustrerend) Eerst is lessen eventjes leuk, maar dat gaat dr voor mij snel af (nu 12 lessen) dat motiveerd natuurlijk ook niet echt..quote:Op zondag 25 december 2005 20:23 schreef Sylvana het volgende:
nee, geen familie gezien hier en die vragen er ook niet echt naar, maar me moeder en stiefvader vragen het de laatste tijd wel erg veel, omdat die me rijlessen betalen en ik al 40 lessen gehad heb inmiddels en me instructeur examen nog steeds niet wil aanvragen en me ouders ook geen zin hebben om eeuwig door te betalen
ik kan prima rijden, maar mis gewoon nog een stukje inzichtquote:Op zondag 25 december 2005 21:53 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Mja dat is behoorlijk balen (voor jou én je (stief)ouders) dat je het nog niet hebt.. Mare wat is het probleem dan? een specifiek iets wat gewoon niet wil lukken of steeds weer iets anders (allebij frustrerend) Eerst is lessen eventjes leuk, maar dat gaat dr voor mij snel af (nu 12 lessen) dat motiveerd natuurlijk ook niet echt..
Ja, ze vroegen allemaal hoe me eerste les wasquote:Op zondag 25 december 2005 18:25 schreef Robin__ het volgende:
precies, en dat komt er pas in met veel oefenen, en ja, dat kost dus veel lessen en veel geld dusquote:Op zondag 25 december 2005 22:18 schreef crossover het volgende:
hm ja daar heb ik ook moeite mee..goed vooruit kijken en daar naar handelen.. dat moet er gewoon inzitten, en dat is niet bij iedereen even makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |