abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33216983

Altijd al een keer willen doen, een Ajax-topic openen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33217006
Pienaar dus naar Dortmund
quote:
Steven Pienaar verruilt Ajax definitief voor Borussia Dortmund. Voorzitter Watzke van de Duitse club heeft dit vandaag bevestigd.

Onduidelijk is alleen nog wanneer Pienaar richting Dortmund vertrekt. Als de Tsjech Tomas Rosicky in de winterstop naar Atletico Mardrid vertrekt, is de kans groot dat Pienaar vanaf januari al in Duitsland speelt. Dortmund vraagt dertien miljoen euro voor de Tsjechische spelverdeler, Madrid wil daar op dit moment nog niet aan voldoen.

Steven Pienaar wordt bij Dortmund de vijfde speler die de eredivisie verruilt voor de Bundesliga. Eerder trok Dortmund al Ebi Smolarek, Dennis Gentenaar, Cedric van der Gun en Matthew Amoah aan.
6 jaar bij Ajax en nooit een echte kans gehad op z'n favoriete plek
pi_33217057
Een spits is volgens mij niet echt een prioriteit....

Als het allemaal doorgaat hebben we dus straks Huntelaar, Rosenberg, Charisteas, Babel en Anastasiou. Het contract van Yannis zal wel niet verlengd worden, dus zitten we nog met 4 spitsen voor 1 plek. Proberen die andere Griek maar te slijten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33217080
Mooi. Pienaar weg, hopelijk vangen we er nog wat voor.
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:23 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ho ho, ik ben neutraal he, vandaar waarschijnlijk dat ik er een mening op na houd die niet geheel 100% pro-ajax is!
Iedereen is diep van binnen een klein beetje Ajacied, dat blijkt wel uit onze vrienden Cartman, cultheld en Dylan Dog.
pi_33217105
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:41 schreef zjroentje het volgende:
Een spits is volgens mij niet echt een prioriteit....

Als het allemaal doorgaat hebben we dus straks Huntelaar, Rosenberg, Charisteas, Babel en Anastasiou. Het contract van Yannis zal wel niet verlengd worden, dus zitten we nog met 4 spitsen voor 1 plek. Proberen die andere Griek maar te slijten.
Anastasiou gaat weg en Charisteas blijft denk ik ook niet lang. Dan heb je Rosenberg, Huntelaar en Babel, in mijn ogen een prima voorhoede.
  maandag 19 december 2005 @ 14:43:12 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33217110
TT is kut, moet sowieso beginnen met: Het Grote AFC Ajax topic #240:
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33217152
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een gelul. Systemen worden bij PSV per seizoen aangepast vanwege de aangekochte spelers.
Wat een gelul. PSV kan verschillend spelen. Ik vind KJ te traag voor ons systeem. Kun jij het niet mee eens zijn hoor, dat mag...

En devv05:
Wat een vrouw!
spits!
pi_33217175
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef devv05 het volgende:

[..]

Anastasiou gaat weg en Charisteas blijft denk ik ook niet lang. Dan heb je Rosenberg, Huntelaar en Babel, in mijn ogen een prima voorhoede.
Maar zo krijgt Babel ook helemaal geen minuten.

Ik zeg verhuren aan Vitesse. Die spelen ook 4-3-3 en raken Amoah kwijt.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 19 december 2005 @ 14:47:35 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33217198
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat een gelul. PSV kan verschillend spelen. Ik vind KJ te traag voor ons systeem. Kun jij het niet mee eens zijn hoor, dat mag...

En devv05:
VoH doet het ondanks z'n beperkte snelheid en totale gebrek aan techniek anders best aardig
  maandag 19 december 2005 @ 14:49:02 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33217233
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:46 schreef zjroentje het volgende:
Maar zo krijgt Babel ook helemaal geen minuten.

Ik zeg verhuren aan Vitesse. Die spelen ook 4-3-3 en raken Amoah kwijt.
Volgens mij is dat Babel z'n eer te na. Maar als je erover nadenkt is Babel nog zo jong. Ik zeg, probeer 'm eens op rechts te zetten. Op links is het geen succes omdat hij stijf links is, maar op rechts hebben we ook alleen maar Rosales die niet vodoende presteert.
pi_33217237
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:42 schreef devv05 het volgende:
Iedereen is diep van binnen een klein beetje Ajacied, dat blijkt wel uit onze vrienden Cartman, cultheld en Dylan Dog.

Lijkt wel een kern van waarheid in te zitten als je ziet hoeveel fans van Feijenoord en PSV meer met Ajax bezig zijn in vergelijking met hun eigen cluppie..

Hopen dat Pienaar nog wat oplevert, al betwijfel ik dat met die blessure van hem. Dortmund vind ik trouwens helemaal geen club voor hem.
pi_33217238
Moet het niet HET GROTE AFC AJAX TOPIC zijn?
Houd van een lijntje.
pi_33217296
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:47 schreef twi het volgende:

[..]

VoH doet het ondanks z'n beperkte snelheid en totale gebrek aan techniek anders best aardig
Als noodoplossing ja. In principe staat ie niet in de basis.
VoH is een 'variant' op Huntelaar: slechter over de grond, beter in de lucht. Iets minder langzaam, meer ervaring, beter met de elleboogjes...
Wat een vrouw!
spits!
pi_33217317
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Lijkt wel een kern van waarheid in te zitten als je ziet hoeveel fans van Feijenoord en PSV meer met Ajax bezig zijn in vergelijking met hun eigen cluppie..
Niet zo gek he: Huntelaat komt van PSV en we vangen geld voor hem...

Eigenbelang dus!
Wat een vrouw!
spits!
pi_33217342
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:39 schreef 2Drix het volgende:
[..]

Pienaar is een waardeloze speler. Ik snap niet waar al die belangstelling voor hem vandaan komt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33217358
Goede aankoop speler

Wat een luxe, scorende spitsen
pi_33217364
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:39 schreef 2Drix het volgende:
[..]

Gelukkig, maar geen strik erom, das te duur.
pi_33217369
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef twi het volgende:

[..]

Volgens mij is dat Babel z'n eer te na. Maar als je erover nadenkt is Babel nog zo jong. Ik zeg, probeer 'm eens op rechts te zetten. Op links is het geen succes omdat hij stijf links is, maar op rechts hebben we ook alleen maar Rosales die niet vodoende presteert.
Ik ben er nog steeds voor om, als Pienaar en de Jong straks weggaan in de winterstop, en als Blind aan 442 blijft vasthouden, om Rosales op rechtshalf te zetten. Verdedigend vond ik hem in die wedstrijden die ik hem heb gezien best oke, en bij omschakeling kan hij dan mooi rechtsbuiten spelen. Op linkshalf dan Emanuelson, dan heb je 2 flanken die zowel verdedigend als aanvallend aardig uit de voeten kunnen.
pi_33217372
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:53 schreef VoreG het volgende:
Wat een luxe, scorende spitsen
Whehe. Dan voeren we wel direct de topscoorderslijst aan.
  maandag 19 december 2005 @ 14:54:53 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33217383
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:

Eigenbelang dus!
Joh, van die paar ton die je krijgt kan je de selectie net aan een keertje heen en weer naar Lyon vliegen. Heb 't ooit eens uitgerekend aan de hand van het geld wat Groningen kreeg voor Robben. Dat was van 18 miljoen euro geloof ik 5 ton.
pi_33217392
TT in de lijn van de vorige topics iets aangepast.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33217401
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Whehe. Dan voeren we wel direct de topscoorderslijst aan.
Wat nou wij hebben slecht scorende spitsen
pi_33217403
quote:

[..]

Eigenbelang dus!
Er zijn vast wel andere clubs dan Ajax die hem willen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 19 december 2005 @ 14:56:09 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33217415
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pienaar is een waardeloze speler. Ik snap niet waar al die belangstelling voor hem vandaan komt.
Onzin. Pienaar kan prima andere spelers bedienen en is zeer goed in de kleine ruimte. Dat hij het wat weinig laat zien, dat is jammer. Maar daarom zijn we ook niet zo treurig over z'n vertrek.
pi_33217420
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:54 schreef twi het volgende:

[..]

Joh, van die paar ton die je krijgt kan je de selectie net aan een keertje heen en weer naar Lyon vliegen. Heb 't ooit eens uitgerekend aan de hand van het geld wat Groningen kreeg voor Robben. Dat was van 18 miljoen euro geloof ik 5 ton.
Mits PSV met Heerenveen een bepaalde doorverkoopclausule is overeengekomen....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 19 december 2005 @ 14:57:14 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33217439
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Mits PSV met Heerenveen een bepaalde doorverkoopclausule is overeengekomen....
Even opzoeken hoe dat destijds is gegaan....Maar volgens mij was z'n contract gewoon ten einde in Eindhoven.
pi_33217451
quote:

[..]

Als hij bij Ajax slaagt zal hij bovendien ook een stuk meer opleveren dan het bedrag dat psv ervoor krijgt. Kapitaalvernietiging dus.
Houd van een lijntje.
pi_33217452
quote:

[..]

Elk kwartje is welkom bij ons! Trouwens, Lyon doen we vanuit kostenbesparingsoogpunt met de bus...

En inderdaad, hebben jullie de topscorer, zeker als ie in zijn laatste wedstrijd voor Heerenveen er nog drie bijknalt!
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 19 december 2005 @ 14:57:57 #29
82589 S-Two
barba macacu
pi_33217454
Ik weet het nog niet met Huntelaar. Het is natuurlijk een hele goede voetballer, maar dan zal Charisteas wel moeten worden verkocht. Maar goed, eerst maar wachten tot dat de berichten volledig en officieel zijn.

Wat twi zei ben ik het trouwens wel mee eens. Huntelaar in de zomer laten komen en dan Charisteas in de etalage zetten

Ajaxxxxxx
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_33217461
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:57 schreef twi het volgende:

[..]

Even opzoeken hoe dat destijds is gegaan....Maar volgens mij was z'n contract gewoon ten einde in Eindhoven.
Nee, 750.000 euro en een clausule als ik het goed heb.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33217473
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:57 schreef twi het volgende:

[..]

http://www.ajaxonline.org/1726.htm
  maandag 19 december 2005 @ 14:59:01 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33217481
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Als hij bij Ajax slaagt zal hij bovendien ook een stuk meer opleveren dan het bedrag dat psv ervoor krijgt. Kapitaalvernietiging dus.
Als hij bij Ajax slaagt gaat hij echt niet ineens voor veel meer dan 8 miljoen de deur uit hoor. Hij heeft gewoon niet de potentie van een Ibrahimovic.
pi_33217553
Wie heeft het over Ibrahimovic. Je kan Huntelaar wel vergelijken met het niveau Kuijt en die gaat ook 15 miljoen euro opleveren.

Bovendien was 16 miljoen voor Zlatan natuurlijk een lachertje.
Houd van een lijntje.
pi_33217635
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Mits Tenzij PSV met Heerenveen een bepaalde doorverkoopclausule is overeengekomen....
Wat een vrouw!
spits!
pi_33217707
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie heeft het over Ibrahimovic. Je kan Huntelaar wel vergelijken met het niveau Kuijt en die gaat ook 15 miljoen euro opleveren.

Bovendien was 16 miljoen voor Zlatan natuurlijk een lachertje.
ach ja, in termijnen ook nog hij is nu 100 miljoen waard beetje jammer.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 19 december 2005 @ 15:19:25 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33217770
Wie weet of het Duitse Sport1 betrouwbaar is?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 19 december 2005 @ 15:21:10 #37
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33217801
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:57 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En inderdaad, hebben jullie de topscorer, zeker als ie in zijn laatste wedstrijd voor Heerenveen er nog drie bijknalt!
Dat moest hij maar eens niet doen...

Laatste wedstrijd voor de "winterstop" is Heerneveen - AJAX......
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_33217802
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
Wie weet of het Duitse Sport1 betrouwbaar is?
Is betrouwbaar.
pi_33217808
quote:
Spaanse interesse voor Juanfran
Pieter Hanson | 19-12-2005 14:19:42

Wed ¤15 gratis bij MrBookmaker
Mocht Ajax besluiten om de optie tot koop in het huurcontract van Juanfran niet te lichten, dan hoeft de linkervleugelverdediger niet te wanhopen. Volgens De Telegraaf hebben Levante en Malaga belangstelling voor de Spanjaard.

Ajax, dat Juanfran momenteel huurt van Besiktas, zal in de winterstop besluiten of het de linksback definitief overneemt. Trainer Danny Blind liet zich al enkele keren zeer positief over hem uit.
Voetbalzone, dat dan weer wel.
  maandag 19 december 2005 @ 15:23:24 #40
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33217827
quote:

[..]

25% van 10 miljoen is toch nog altijd 2.5 miljoen Euri twitje.........thank you for that
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_33217837
Lijkt me geen moeilijke keus. Die jongen is ons in de schoot geworpen en daar moeten we maar van profiteren ook.

Heb daar ook wel vertrouwen in aangezien Blind zo positief is
Houd van een lijntje.
  maandag 19 december 2005 @ 15:26:31 #42
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33217895
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:21 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Voetbalzone, dat dan weer wel.
Hij mag van mij een contract tekenen hoor....hij doet het goed...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_33218022
Huntelaar en Rosenberg voorin dit seizoen dan maar, of Ajax moet een linksbuiten halen.
pi_33218062
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:21 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik het zeg?
Wat een vrouw!
spits!
pi_33218075
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:21 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ie het daarom zei he
  maandag 19 december 2005 @ 15:35:41 #46
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33218126
quote:
'Ajax heeft oogje op Jenner'

Ajax volgt nadrukkelijk de verrichtingen van Julian Jenner, zo meldt AD Sportwereld vandaag. De Amsterdammers zijn op zoek naar versterking voor de rechtsbuitenpositie en legden in dat kader eerder Michael Krohn-Dehli (RKC Waalwijk) vast.

De 21-jarige Jenner heeft bij NAC Breda nog een contract tot medio 2007. Naar verwachting zullen de Bredanaars geen exorbitant hoge transfersom voor de rechterspits vragen.

In oktober werd Ajax ook al gelinkt aan Jenner. Toen zaten Gerard van der Lem en Ruud Krol voor hem op de tribune bij de wedstrijd NAC - FC Twente (1-1).
pi_33218127
ik vind het nutteloos om KJ nu al te halen. Koop eerst eens een goede linksbuiten en verkoop 2 van de spitsen (charisteas en anastasiou).
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_33218139
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
pi_33218159
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Jenner-fan?
Klik dan als je durft
pi_33218167
Huntelaar
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_33218182
quote:

[..]

Eigenbelang dus!
Hoeveel? Een ton? De man kwam eerst nog van AGOVV he dus die vangen er ook nog voor.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
pi_33218185
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:37 schreef Suijk het volgende:

[..]

Jenner-fan?
Dat valt wel mee, maar dat is in mijn ogen de enige goede rechtsbuiten die er in Nederland rondloopt.
pi_33218237
Wij Rosenberg en 5 miljoen en jullie de beugel. Deal?
pi_33218254
Nee, maar Charisteas mag je hebben.
Porcupine Tee - Normal
pi_33218261
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:58 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee, 750.000 euro en een clausule als ik het goed heb.
PSV heeft natuurlijk enorm geblunderd omtrent KJH, laten we daar nou geen witte doekjes om winden.
pi_33218265
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:41 schreef StarGazer het volgende:
Nee, maar Charisteas mag je hebben.
pi_33218285
Alhoewel misschien zijn Samaras en Charisteas wel een koningskoppel, maar dan wordt het 7 miljoen
pi_33218292
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan mogen jullie bij psv aankloppen voor Sibon
Porcupine Tee - Normal
pi_33218308
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef twi het volgende:

[..]

Babel heeft ook al een paar keer op rechts gespeeld, en toen trok hij ook constant naar binnen. Veel verschil zal het niet maken dus
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_33218341
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:42 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dan mogen jullie bij psv aankloppen voor Sibon
Dan nog liever zonder spits

Maar wij hebben de opvolger van KJ al in huis eigenlijk, met Tavajaarvin (of zoiets)
pi_33218345
Wat heb je aan 3 goede spitsen als je 4-3-3 speelt.
Koop dan 2 goede buitenspelers.
En waarom willen ze Jenner kopen als ze al Krohn-dehli en Rosales als rechtsbuiten hebben?
Dit is kapitaalvernietiging.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_33218362
Rosales
Porcupine Tee - Normal
pi_33218426
Hoe lang gaat het duren voordat jullie KJ afschrijven?
  maandag 19 december 2005 @ 15:48:47 #64
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33218474
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:44 schreef partyyboyy het volgende:
Wat heb je aan 3 goede spitsen als je 4-3-3 speelt.
Koop dan 2 goede buitenspelers.
En waarom willen ze Jenner kopen als ze al Krohn-dehli en Rosales als rechtsbuiten hebben?
Dit is kapitaalvernietiging.
Michael Krohn-Dehli is geen rechtsbuiten. Maar verder heb je gelijk, probleem van Ajax ligt aan de vleugelspelers, want met een goede rechts- en linksbuiten scoren zowel Markus Rosenberg als Angelos Charisteas aan de lopende band, om nog maar te zwijgen over Ryan Babel.
  maandag 19 december 2005 @ 15:52:04 #65
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_33218553
Volgens mij had Ajax met de Ridder al een beter versie van Jenner in huis.
Leuke actie, maar niet constant genoeg, misschien dat hij nog kan groeien, maar vooralsnog vind ik hem te wisselvallig.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 19 december 2005 @ 15:53:19 #66
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_33218587
zn laatste wedstrijd is dan heerenveen-ajax
Who the fuck is ajax ?
  maandag 19 december 2005 @ 15:54:01 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33218607
Klaas-Jan Huntelaar wil natuurlijk naar het WK van 2006 in Duitsland, een transfer naar Ajax in de winterstop is bijna een garantie voor een selectie. Slimme jongen dus!
pi_33218656
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:38 schreef Martuh het volgende:

[..]

Hoeveel? Een ton? De man kwam eerst nog van AGOVV he dus die vangen er ook nog voor.
Le-zen. PSV heeft én een clausule afgesloten bij verkoop aan Heerenveen én het heeft recht op opleidingskosten. Daarnaast krijgt AGOVV natuurlijk geen drol, want daar stond ie nooit onder contract. Alleen De Graafschap, PSV en Heerenveen zouden opleidingskosten krijgen.
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:41 schreef SCH het volgende:

[..]

PSV heeft natuurlijk enorm geblunderd omtrent KJH, laten we daar nou geen witte doekjes om winden.
Tuurlijk. Maar You win some, you lose some. Met Ruud hebben we er wel garen bij gesponnen. Plus KJ wilde niet bijtekenen, dan kun je hem beter een jaar van tevoren verkopen.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 19 december 2005 @ 15:57:01 #69
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 19 december 2005 @ 16:01:18 #70
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33218806
quote:

[..]

Hij is een jaar uitgeleend geweest aan AGOVV, hoezo vangen hun er ook nog voor dan?
PSV vangt sowieso de opleidingskosten + 25% die zijn opgenomen in de clausule naar verluid...

Maar zoals SCH al zei heeft PSV (waarschijnlijk) geblunderd al vind ik KJH niet echt bij PSV passen.
pi_33218822

Kapitaal vernietiging...

Wat heeft Jenner dat de Ridder of de Mul niet heeft?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 19 december 2005 @ 16:05:15 #72
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33218855
Harrie linksbuiten, Klaas Jan centraal en Markus rechstbuiten. Klinkt grandioos, niet?
pi_33218888
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:05 schreef pfaf het volgende:
Harrie linksbuiten, Klaas Jan centraal en Markus rechstbuiten. Klinkt grandioos, niet?
4-4-2 met Klaas-Jan en rosenberg totdat we goede buitenspelers hebben, dan mag rosenberg op de bank.
  maandag 19 december 2005 @ 16:13:25 #74
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33218956
En als Huntelaar na 3 wedstrijden niet gescoord heeft, kunnen we altijd nog Kufo kopen. Die schijnt ook wel zin in een hoger salaris te hebben.
  maandag 19 december 2005 @ 16:15:59 #75
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33218995
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:13 schreef pfaf het volgende:
En als Huntelaar na 3 wedstrijden niet gescoord heeft, kunnen we altijd nog Kufo kopen. Die schijnt ook wel zin in een hoger salaris te hebben.
En dan in de zomerstop Shota terug.
pi_33219039
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar wil natuurlijk naar het WK van 2006 in Duitsland, een transfer naar Ajax in de winterstop is bijna een garantie voor een selectie. Slimme jongen dus!
Slimme jongen??? Kan je zo goed voetballen laat je je kwaliteiten een beetje verkloten bij Ajax . Hij kan uit zoveel goede cubs kiezen en dan kies je ajax.
Ik kan me nog een topspeler herinneren die te lang bij Ajax is blijven hangen: Van der Vaart, moet je kijken hoe die nu speelt.

Arme Klaas Jan, dat wordt nog zwaar voor je
pi_33219053
En dan gelijk babangida voor rechtbuiten en reuser voor links
  maandag 19 december 2005 @ 16:27:23 #78
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33219156
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:18 schreef scarryharry het volgende:

[..]

Slimme jongen??? Kan je zo goed voetballen laat je je kwaliteiten een beetje verkloten bij Ajax . Hij kan uit zoveel goede cubs kiezen en dan kies je ajax.
Ik kan me nog een topspeler herinneren die te lang bij Ajax is blijven hangen: Van der Vaart, moet je kijken hoe die nu speelt.

Arme Klaas Jan, dat wordt nog zwaar voor je
Toch lief dat je Ajax goed vind.

En vd Vaart speelt helemaal niet, die is zwaar geblesseerd. Of is dat de schuld van Ajax? Ik snap je punt niet helemaal...
pi_33219177
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:08 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

4-4-2 met Klaas-Jan en rosenberg totdat we goede buitenspelers hebben, dan mag rosenberg op de bank.
Niet zozeer op de bank, het is toch alleen maar gunstig dat je dan twee goede spitsen hebt. (en eigenlijk 3 met Babel)
pi_33219213
KJH .
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:21 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Huntelaar komt naar Feijenoord, let maar op.
.
pi_33219238
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:27 schreef pfaf het volgende:

[..]

Toch lief dat je Ajax goed vind.

En vd Vaart speelt helemaal niet, die is zwaar geblesseerd. Of is dat de schuld van Ajax? Ik snap je punt niet helemaal...
Heb je gezien hoe vd Vaart nu speelt en hoe die speelde in zijn laatste periode bij Ajax? lijkt me duidelijk.....
En sneijder kan ook 10x beter voetballen, alleen het probleem bij dat hel ajax van je is dat ze niet weten hoe ze met goede spelers om moeten gaan
  maandag 19 december 2005 @ 16:31:25 #82
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33219254
Goeie aankoop KJH! Ben benieuwd of ie het trekt bij een topclub!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_33219259
Ik heb een dubbel gevoel bij Huntelaar. Allereerst kost hij behoorlijk wat geld. Ten tweede wil Ajax met de aankoop van Huntelaar terug naar een 4-3-3 systeem. Maar wat doen we dan met Rosenberg? Die jongen begint net in zijn vel te komen, en begint nu ook te scoren. Hetzelfde geldt voor Charisteas die een prima rendement heeft.

Als Ajax daadwerkelijk wil spelen met een 4-4-3 systeem, dan lijkt het mij zinvoller om te investeren in goede buitenspelers, dan in de zoveelste spits.
pi_33219304
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb een dubbel gevoel bij Huntelaar. Allereerst kost hij behoorlijk wat geld. Ten tweede wil Ajax met de aankoop van Huntelaar terug naar een 4-3-3 systeem. Maar wat doen we dan met Rosenberg? Die jongen begint net in zijn vel te komen, en begint nu ook te scoren. Hetzelfde geldt voor Charisteas die een prima rendement heeft.

Als Ajax daadwerkelijk wil spelen met een 4-4-3 systeem, dan lijkt het mij zinvoller om te investeren in goede buitenspelers, dan in de zoveelste spits.
Inderdaad!!
pi_33219310
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeie aankoop KJH! Ben benieuwd of ie het trekt bij een topclub!
ajax is misschien wel een top-club maar totaal geen topploeg, Ajax is totaal geen stap hoger als Heerenveen, geen uitdaging voor hem aan dus
pi_33219358
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:35 schreef partyyboyy het volgende:
ik vind het nutteloos om KJ nu al te halen. Koop eerst eens een goede linksbuiten en verkoop 2 van de spitsen (charisteas en anastasiou).
En dan achteraf lopen mekkeren als hij naar een concurrent gaat omdat ze te lang hebben gewacht. Volgens mij staan er best wel wat clubs in de rij om hem binnen te halen, en op zich is het niet zo'n slechte zet om nu al actie te ondernemen - afgezien van het feit dat ik ook liever goede buitenspelers zie.

Maar we wachten het nog even af...
Madrid cabrón, saluda al campeón!
  maandag 19 december 2005 @ 16:36:48 #87
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33219388
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:30 schreef scarryharry het volgende:

[..]

Heb je gezien hoe vd Vaart nu speelt en hoe die speelde in zijn laatste periode bij Ajax? lijkt me duidelijk.....
Inderdaad, Ajax heeft een wereldspeler opgeleid, niets dan hulde.
  maandag 19 december 2005 @ 16:38:55 #88
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33219432
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:33 schreef scarryharry het volgende:

[..]

ajax is misschien wel een top-club maar totaal geen topploeg, Ajax is totaal geen stap hoger als Heerenveen, geen uitdaging voor hem aan dus
Ik denk wel degelijk dat het trainingsniveau van Ajax stukken hoger ligt dan bij Heerenveen, maar ik heb dan ook niet zoveel voetbalverstand als jij.
pi_33219514
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:36 schreef pfaf het volgende:

[..]

Inderdaad, Ajax heeft een wereldspeler opgeleid, niets dan hulde.
en vervolgens naar de klote geholpen klasse Moet je is kijken wat voor kwaliteit Ajax de laatste jaren heeft rondlopen en wat ze nu daadwerkelijk presteren. Een beetje kritische blik naar je clubje is totaal niet verkeerd
pi_33219516
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als hij [Huntelaar, DD] tussen Ajax en Feyenoord kan kiezen, dan kiest hij voor Ajax hoor. Dat weet ik 110% zeker en ik durf mijn lul er voor in het vuur te steken dat hij niet naar Rotterdam verkast.
jammer
pi_33219544

maandag 19 december 2005 @ 16:43:14 #92
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33219550
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:41 schreef scarryharry het volgende:

[..]

en vervolgens naar de klote geholpen klasse Moet je is kijken wat voor kwaliteit Ajax de laatste jaren heeft rondlopen en wat ze nu daadwerkelijk presteren. Een beetje kritische blik naar je clubje is totaal niet verkeerd
Tuurlijk ben ik wel kritisch, zo vind ik het onzin dat Klaas Jan gekocht gaat worden. Óf dat Markus gekocht is.
  maandag 19 december 2005 @ 16:43:39 #93
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33219575
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef pfaf het volgende:

[..]

Hij is er nog niet zo blij mee.
Nee idd
  maandag 19 december 2005 @ 16:45:03 #95
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33219618
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk heeft ie best een jodekop! Of is het jodenkop?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_33219619
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:38 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik denk wel degelijk dat het trainingsniveau van Ajax stukken hoger ligt dan bij Heerenveen, maar ik heb dan ook niet zoveel voetbalverstand als jij.
misschien mogen ze dan ook wel een x een extra training beleggen in effectiviteit, met zoveel kwaliteit onder je niveau presteren, niets dan hulde
Dit heeft niks met voetbalkennis te maken, dit heet gewoon je boerenverstand gebruiken
pi_33219650
Hey daar ben ik weer,

ik was zojuist even aan het rondkijken op Wikipedia NL en "bij toeval" stuitte ik op de volgende pagina:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Klaas_Jan_Huntelaar

Ik raad jullie aan om ook eens een kijkje te nemen op deze pagina. Er gaat een wereld voor je open!

KJH die vanaf 2006 onder contract staat van ons aller Ajax. Primeurtje?
pi_33219677
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef Rednas_7221 het volgende:
Hey daar ben ik weer,

ik was zojuist even aan het rondkijken op Wikipedia NL en "bij toeval" stuitte ik op de volgende pagina:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Klaas_Jan_Huntelaar

Ik raad jullie aan om ook eens een kijkje te nemen op deze pagina. Er gaat een wereld voor je open!

KJH die vanaf 2006 onder contract staat van ons aller Ajax. Primeurtje?
Hahaha .
  maandag 19 december 2005 @ 16:49:10 #99
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33219730
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:45 schreef scarryharry het volgende:

[..]

misschien mogen ze dan ook wel een x een extra training beleggen in effectiviteit, met zoveel kwaliteit onder je niveau presteren, niets dan hulde
Dit heeft niks met voetbalkennis te maken, dit heet gewoon je boerenverstand gebruiken
Jij je zin.
  maandag 19 december 2005 @ 16:50:01 #100
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_33219752
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hij is een jaar uitgeleend geweest aan AGOVV, hoezo vangen hun er ook nog voor dan?
PSV vangt sowieso de opleidingskosten + 25% die zijn opgenomen in de clausule naar verluid...

Maar zoals SCH al zei heeft PSV (waarschijnlijk) geblunderd al vind ik KJH niet echt bij PSV passen.
Ok gehuurd, ik dacht dat ie gekocht was. Foutje dan.

Maar het blijft pure geldverspilling.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
pi_33219761
quote:

[..]

AGOVV heeft hem gehuurd destijds en PSV is met Heerenveen een doorverkoopclausule overeengekomen.
pi_33219841
quote:
AZ legt Vlaar boete op

AZ heeft Ron Vlaar een boete opgelegd naar aanleiding van diens uitspraken in De Telegraaf van vorige week. De 19-jarige verdediger stelde dat hij gechanteerd werd door trainer Louis van Gaal.

Overigens zijn verder geen maatregelen getroffen tegen Vlaar. De centrumverdediger blijft een volwaardig lid van de AZ-selectie. De Alkmaarse club deed geen mededelingen over de hoogte van de boete.
  maandag 19 december 2005 @ 16:59:42 #103
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33219986
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:53 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]
Het wordt tijd dat die in het warme Ajax-nest terecht komt...
pi_33220277
Klaas Jood Huntelaar.
slettebak [@] gmail.com
pi_33220375
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:17 schreef JaWi het volgende:
Klaas Jood Huntelaar.
Die K staat ergens anders voor hoor...
pi_33220418
Klaas Jan Jodelaar ben ik ook al tegengekomen
pi_33220453
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:24 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Die K staat ergens anders voor hoor...
Wat dan?
slettebak [@] gmail.com
pi_33220501
Hebben we eindelijk weer eens een topscorer .
slettebak [@] gmail.com
pi_33220528
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:27 schreef JaWi het volgende:

[..]

Wat dan?
Keigoeie
pi_33220553
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:30 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Keigoeie
Feyenoord wilde hem ook maar wat graag hebben .
slettebak [@] gmail.com
pi_33220608
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:

[..]

Feyenoord wilde hem ook maar wat graag hebben .
Maar ja, als ajax ook interesse heeft, is de keuze natuurlijk snel gemaakt
pi_33220686
Logisch .
slettebak [@] gmail.com
pi_33220876
Hij heeft iig wel lef in z'n donder om het bij Ajax te gaan proberen.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_33220890
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:53 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]
Vlaar is toch al 20?
pi_33220956
Geboortedatum: 16-02-1985

Ja.
slettebak [@] gmail.com
  maandag 19 december 2005 @ 17:48:35 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33220993
Had door mijn tijdelijke afwezigheid het al een paar dagen niet kunnen roepen:

AJAX!!!!!!!

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 19 december 2005 @ 18:17:47 #117
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33221544
AJAX!
pi_33221611
Mag Huntelaar nou meedoen tegen Inter?
pi_33221664
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:21 schreef Radegast het volgende:
Mag Huntelaar nou meedoen tegen Inter?
Nee.
pi_33221706
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:24 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee.
Dan begrijp ik de aankoop nu nog minder.
pi_33221769
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:26 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dan begrijp ik de aankoop nu nog minder.
Ik had de aankoop juist minder begrepen als hij speciaal voor inter gehaald was .
slettebak [@] gmail.com
pi_33221906
Seizoenskaart Dortmund voor MM .
quote:
19/12/2005 - Dortmund bevestigt komst Pienaar
(Gepost door RvN)

Vorige week meldde Talpa het al. Vandaag bevestigde de financieel directeur van Borussia Dortmund tegenover het ANP (zie Nu.nl) dat Steven Pienaar de Duitse club komt versterken. Dat gebeurt in ieder geval aan het einde van het seizoen als de Zuid-Afrikaan transfervrij is, wellicht nog eerder.
slettebak [@] gmail.com
pi_33222008
Hopen dat Atletico snel Rosicky koopt, dan kan Ajax nog wat poen vangen voor Pienaar.
  maandag 19 december 2005 @ 18:40:06 #124
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33222062
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:34 schreef JaWi het volgende:
Seizoenskaart Dortmund voor MM .
[..]
Hartstikke leuk voor Pienaar natuurlijk, maar wel zonde dat je niets voor hem kunt vangen.
pi_33222070
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:38 schreef Radegast het volgende:
Hopen dat Atletico snel Rosicky koopt, dan kan Ajax nog wat poen vangen voor Pienaar.
Hij komt pas in de zomer heb ik elders gelezen.
  maandag 19 december 2005 @ 18:48:49 #126
8540 Peter83
All the way
pi_33222290
Huntelaar mag wel meedoen tegen Inter Je mag namelijk 1 iemand toevoegen die in de UEFA cup heeft gespeeld. Kijk het pdf bestand er op uefa.com maar op na.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_33222328
Dat zou mooi zijn.
slettebak [@] gmail.com
  maandag 19 december 2005 @ 18:58:01 #128
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33222519
Pienaar weg?

Lekker dan
pi_33222548
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:48 schreef Peter83 het volgende:
Huntelaar mag wel meedoen tegen Inter Je mag namelijk 1 iemand toevoegen die in de UEFA cup heeft gespeeld. Kijk het pdf bestand er op uefa.com maar op na.
15.07 Excluding the first three rounds of the UEFA Intertoto Cup, and subject to paragraph 15.13 below, a player may not play UEFA club competition matches for more than one competing club in the course of the same season. A substitute player who is not fielded is entitled to play for another club competing in the same season's UEFA club competitions, provided that he is registered with the UEFA Administration in accordance with the present Regulations.
pi_33222599
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:59 schreef F1Bas het volgende:

[..]

15.07 Excluding the first three rounds of the UEFA Intertoto Cup, and subject to paragraph 15.13 below, a player may not play UEFA club competition matches for more than one competing club in the course of the same season. A substitute player who is not fielded is entitled to play for another club competing in the same season's UEFA club competitions, provided that he is registered with the UEFA Administration in accordance with the present Regulations.
who is not fielded? dat betekent dat je op de bank zit?
dan mag hij dus niet spelen.
  maandag 19 december 2005 @ 19:04:29 #131
8540 Peter83
All the way
pi_33222637
15.13 One player from the above quota of three who has played for another competing club in the current season may exceptionally be registered by 1 February 2006, provided that his new club is taking part in a UEFA Club competition other than the one in which his former club is participating or has participated in the current season.

Dat is dus de uitzondering.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_33222659
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:01 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

who is not fielded? dat betekent dat je op de bank zit?
dan mag hij dus niet spelen.
Precies.
pi_33222722
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:04 schreef Peter83 het volgende:
15.13 One player from the above quota of three who has played for another competing club in the current season may exceptionally be registered by 1 February 2006, provided that his new club is taking part in a UEFA Club competition other than the one in which his former club is participating or has participated in the current season.

Dat is dus de uitzondering.
  maandag 19 december 2005 @ 19:30:54 #134
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_33223116
Is het van Huntelaar al zeker? Staat niets op vi oid
  maandag 19 december 2005 @ 19:31:08 #135
45511 TimmyAsd
pi_33223123
En zonde van pienaar
De beste nummer 10 imo, totaal verkeerd gebruikt
pi_33223140
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Is het van Huntelaar al zeker? Staat niets op vi oid
telegraaf

en het kwam vanmiddag zelfs op het nieuws.
  maandag 19 december 2005 @ 19:32:53 #137
45511 TimmyAsd
pi_33223174
Die foto op de telegraaf
Huntelaar in Ajax shirt..
pi_33223183
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:31 schreef TimmyAsd het volgende:
En zonde van pienaar
De beste nummer 10 imo, totaal verkeerd gebruikt
Pienaar is nooit de beste nummer 10 geweest, eerst was VdV dat en nu Sneijder.

Pienaar is de beste rechtermiddenvelder die Ajax heeft, dat wel.
  maandag 19 december 2005 @ 19:34:15 #139
45511 TimmyAsd
pi_33223219
Maargoed, zal Ajax 10 miljoen gaan betalen dan?
pi_33223248
Zó, we hebben eindelijk weer eens een topscoorder
pi_33223316
Uitstekende zet natuurlijk, ik zie KJ niet mislukken bij Ajax. Nu nog een club vinden die een paar miljoen voor Harry neer wil leggen.
That's all folks!
pi_33223364
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nogal logisch, gewoon een prima voetballer. Assistkoning van de CL 2005/06, samen met Johan Micoud. Dan kan je inderdaad niks.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33223404
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitstekende zet natuurlijk, ik zie KJ niet mislukken bij Ajax. Nu nog een club vinden die een paar miljoen voor Harry neer wil leggen.
Ik moet het nog zien met Huntelaar. Zolang er 4-3-3 gespeeld wordt zonder vleugelspitsen kan hij ook vrij weinig. En Charisteas wordt veel te snel afgeschreven zo.
www.thuisuiteten.nl
pi_33223449
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ik denk(weet wel zeker) dat je blij wordt gemaakt met een dooie mus.
pi_33223468
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik moet het nog zien met Huntelaar. Zolang er 4-3-3 gespeeld wordt zonder vleugelspitsen kan hij ook vrij weinig. En Charisteas wordt veel te snel afgeschreven zo.
Helemaal mee eens.
pi_33224104
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:

[..]

Een brede selectie kan ook nooit kwaad, daarnaast zou het voor oa Babel niet slecht zijn om is een jaar of twee bij een club als Heerenveen te gaan spelen, even terug op aarde komen.

Dan houd je dus over Huntelaar, Harry en Rosenberg. Want Yannis gaat ook weg. En het voordeel van Huntelaar is dat ie ook zelf kansen kan maken dat mis ik bij Harry, Rosenberg kan zelf ook kansen maken maar mist nog de afwerking.
pi_33224127
Babel naar Heerenveen, kom op zeg. Die is goed genoeg voor Ajax 1 en moet gewoon in de basis. Heb je meer aan dan aan Klaas Jan of Markus.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 december 2005 @ 20:08:04 #148
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33224194
Het staat nu ook op vi.nl van Pienaar.

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33224212
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Babel naar Heerenveen, kom op zeg. Die is goed genoeg voor Ajax 1 en moet gewoon in de basis. Heb je meer aan dan aan Klaas Jan of Markus.
Dat hebben we gezien dit seizoen, meneer loopt zich telkens vast.... elke keer dezelfde doorzichtige actie. Hoe vaak staat Markus niet heeeeeeeeelemaal vrij, is een pass genoeg van Babel maar probeerd ie nog 4 spelers te passeren waardoor Markus inmiddels vast staat en Babel tjah de bal weer kwijt is....
pi_33224243
Btw de reacties op het artikel over Huntelaar op telegraaf.nl
quote:
Weet je hoe we hem in Amsterdam gaan noemen HUNTELAAR DE STUNTELAAR.
LOEK, ROTTERDAM ma 19/12, 12:16
Het zal toch niet
pi_33224324
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Btw de reacties op het artikel over Huntelaar op telegraaf.nl
[..]

Het zal toch niet
  maandag 19 december 2005 @ 20:17:16 #152
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33224392
de lol komt ook weer terug
quote:
,,De eindstand is 15-0, dat wordt dus gebak trakteren’’, strooide assistent-trainer Ruud Krol nog wat extra zout in de wonden van de verliezende ‘wereldploeg’. De ploeggenoten van Sneijder zaten er toen al lang en breed werkeloos bij. De ballen kwamen toch niet terug.
Er werd weer heel wat afgelachen op het trainingsveld naast de ArenA. Natuurlijk, de kersverse overwinning op NAC gaf alle aanleiding tot glimlachen en lolbroekerij. ,,We pakken punten, zijn bezig aan een goede reeks. Dan wordt er automatisch meer gedold’’, legt John Heitinga uit. ,,Zoiets zie je meteen terug in een spelletje als kopvolleybal.’’
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33224791
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:08 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dat hebben we gezien dit seizoen, meneer loopt zich telkens vast.... elke keer dezelfde doorzichtige actie. Hoe vaak staat Markus niet heeeeeeeeelemaal vrij, is een pass genoeg van Babel maar probeerd ie nog 4 spelers te passeren waardoor Markus inmiddels vast staat en Babel tjah de bal weer kwijt is....
En dat neem je Babel kwalijk? Hij is geen linksvoor, dus kun je ook niet verwachten dat hij daar goed speelt.
  maandag 19 december 2005 @ 20:31:12 #154
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33224817
Net ff FC Godenzonen zitten kijken...Martin van Geel was daar als gast..

van Geel : "AZ is geen topclub en zal ook nooit een topclub worden...."

Ik denk dat die van Geel wel een hele goeie is voor Ajax. Hij legde alles netjes uit waar ze meer bezig zijn en waar ze naar toe willen... Ik heb wel vertrouwen in die man..
|X|
|X|
pi_33225047
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Net ff FC Godenzonen zitten kijken...Martin van Geel was daar als gast..

van Geel : "AZ is geen topclub en zal ook nooit een topclub worden...."

Ik denk dat die van Geel wel een hele goeie is voor Ajax. Hij legde alles netjes uit waar ze meer bezig zijn en waar ze naar toe willen... Ik heb wel vertrouwen in die man..
Van Geel had ook wat over Vlaar te melden...
slettebak [@] gmail.com
pi_33225054
quote:
19/12/2005 - Transfer Vlaar van de baan?
(Gepost door P.)

Martin van Geel heeft bij het programma Godenzonen op AT5 uitleg gegeven over de positie van Ajax met betrekking tot de transfer van Ron Vlaar naar Ajax: die is wat Ajax betreft van de baan. de onderhandelingen zouden zijn afgebroken omdat vraag en aanbod te ver uit elkaar liggen. Van Geel weet niets omtrent een eventuele arbitragezaak, dat is de zorg van Ron Vlaar zelf.
.
slettebak [@] gmail.com
pi_33225199
Joepie. Geen Vlaar.
  maandag 19 december 2005 @ 20:43:05 #158
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33225248
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:41 schreef Radegast het volgende:
Joepie. Geen Vlaar.
ik vind het ook niet erg
pi_33225251
Misschien wel een spelletje van van Geel .
slettebak [@] gmail.com
pi_33225303
Ach ik zie eigenlijk liever Schilder, en die is gratis en uit de eigen jeugd.
pi_33225345
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:44 schreef Nashje het volgende:
Ach ik zie eigenlijk liever Schilder, en die is gratis en uit de eigen jeugd.
pi_33225355
Die gaan ze misschien verhuren, toch?
slettebak [@] gmail.com
pi_33225380
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:46 schreef JaWi het volgende:
Welnee, die gaat nog dit seizoen z'n debuut maken, let maar op!
pi_33225982
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:38 schreef JaWi het volgende:

[..]

.
Idd
Porcupine Tee - Normal
pi_33226080
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:46 schreef JaWi het volgende:
Ja, Ipswich wilde hem...
Klik dan als je durft
pi_33226257
Ajax - Psv is misschien op een zaterdag, is dit dan ook om 12.30 of zal dit dan een avondwedstrijd worden
slettebak [@] gmail.com
  maandag 19 december 2005 @ 21:15:37 #168
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33226484
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Zolang hij die ballen van z'n voeten af laat springen bij aanname, hoeft 'ie wat mij betreft niet op 9 gezet te worden.
pi_33226513
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef TerroRobbie het volgende:
avond lijkt me.
Altijd spannend bij de KNVB .
slettebak [@] gmail.com
pi_33226958
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:30 schreef Radegast het volgende:

[..]

En dat neem je Babel kwalijk? Hij is geen linksvoor, dus kun je ook niet verwachten dat hij daar goed speelt.
Kom op man zelfs een verdediger zou op die plekken nog Rosenberg weten te berijken, ik noem het egoisme
pi_33228802
Babel moet zeker nog wel een kans krijgen. Het kan toch niet dat de revelatie van vorig seizoen nu niets meer kan? (zelfde geld voor de nu alweer afgeschreven Rosales)
Houd van een lijntje.
  maandag 19 december 2005 @ 22:23:05 #172
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33229339
Ik zat net in de trein en ik deed m'n ogen even dicht waarna ik Huntelaar voor me zag in een Ajax shirt...
Jawel, je keek.
  maandag 19 december 2005 @ 22:25:31 #173
131729 jna
pi_33229446
Wie zouden jullie wel in Ajax shirt willen zien (Ronaldinho enz telt niet )
Jawel, je keek.
pi_33229687
Stam, Chivu, Davids, Gronkjaer en Van der Meyde.
Porcupine Tee - Normal
  maandag 19 december 2005 @ 22:32:28 #175
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33229794
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:30 schreef StarGazer het volgende:
Stam, Chivu, Davids, Gronkjaer en Van der Meyde.
Kluivert
pi_33229914
Gravesen, Seedorf, misschien Melchiot.
pi_33230447
Gravesen? Lijkt me onhaalbaar voor de Nederlandse competitie
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33230584
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
En wat vind jij van de transfer van KJH?
slettebak [@] gmail.com
pi_33230681
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ik gun hem dat van harte. Prima gozer en hoorde vrijdag trouwens al met uitgaan dat 't definitief is (tussen Huntelaar en Ajax). Ik hoop ook dat ie 't goed bij Ajax gaat doen als de transfersom is vast gesteld, want hij is een koning in de 16 en dat zijn maar weinig Nederlandse spitsen van zijn leeftijd en dus kan hij bepalend zijn voor de voorhoede van Oranje in de toekomst.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33230701
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef JaWi het volgende:

[..]

Beoogde transfer!
pi_33230723
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
Nu wel ja. Toen ie nog bij Everton zat had ik 'm wel zien komen naar Ajax of psv.
pi_33230726
Is denk ik voor het eerst dat ik het met je eens ben .
slettebak [@] gmail.com
pi_33230760
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nu wel ja. Toen ie nog bij Everton zat had ik 'm wel zien komen naar Ajax of psv.
Ik ook, maar hij zou nu zo naar Schalke, PSG of Atlético Madrid kunnen
pi_33230775
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef JaWi het volgende:
Is denk ik voor het eerst dat ik het met je eens ben .
Dat en dat koninginnedag in A'dam het leukst is.
pi_33230828
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar noem je dan ook 3 absolute topclubs op
Houd van een lijntje.
pi_33230839
quote:

[..]

Daar heb je gelijk in ja .
pi_33230917
quote:

[..]

Dat en dat koninginnedag in A'dam het leukst is.
.
slettebak [@] gmail.com
pi_33231169
Leuk dat we Huntelaar hebben enzo hoor, maar wat gaan we serieus doen met Rosenberg? Die gozer komt net los, man, zo krijgt hij zijn kans nooit.
pi_33231257
Erin laten staan. Huntelaar - Rosenberg .
  maandag 19 december 2005 @ 23:11:27 #190
131729 jna
pi_33231471
Hey precies dat plaatje van Huntelaar zag ik voor me Nashje
Jawel, je keek.
pi_33231514
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef jna het volgende:
Hey precies dat plaatje van Huntelaar zag ik voor me Nashje
.
pi_33231988
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Nashje het volgende:
Erin laten staan. Huntelaar - Rosenberg .
Dan komen we weer terug op een paar posts terug van ondergetekende: je kan Rosenberg en Huntelaar niet samen opstellen. Dat zal never nooit gebeuren (Blind wil neem ik echte vleugelspitsen?).

Dus, wat doen we met Rosenberg?
pi_33232017
19/12/2005 - 'Grote kans op terugkeer De Mul'
(Gepost door RvN)

BRON: AT5

AT5 meldt dat Ajax technsich directeur Martin van Geel in het programma FC Godenzonen liet doorschemeren dat Tom de Mul grote kans maakt om aan het einde van het seizoen terug te keren bij Ajax. De Amsterdammers zouden zeer tevreden zijn over de ontwikkeling van de Belgische rechtsbuiten.
slettebak [@] gmail.com
pi_33232095
Ik heb hem niet echt gevolgd, maar een rechtsbuiten is nooit weg...
  maandag 19 december 2005 @ 23:28:59 #195
45511 TimmyAsd
pi_33232136
Valt me nou niet echt op ozfo
pi_33232494
Toch maar wat vaker naar Vitesse kijken. De Mul heeft acties gemaakt die ik nog nooit eerder van 'm gezien heb .
pi_33232601
Zeker proberen met de Mul, beter dan iemand voor een paar miljoen halen.
pi_33232616
Heeft Cees Lok een aanbieding van Ajax gehad of zo
Houd van een lijntje.
pi_33232724
Ben net terug van werken, dus ik loop nu een beetje achter met de feiten, maar over Pienaar wil ik nog wel iets zeggen. Wat mij betreft mag 'ie de bank warmhouden. Oh nee! Die houden zichzelf al warm in de Arena!

God wat ben ik flauw...
pi_33232768
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:45 schreef -Wolf- het volgende:
Die houden zichzelf al warm in de Arena!
Damn, dat wist ik niet eens.
pi_33232838
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:46 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Damn, dat wist ik niet eens.
Niet gezien die verwarmde stoelen? Best geil. Beetje decadent, dat wel...

Hedwiges, kijk eens wat minder sip.
pi_33232975
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:49 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Niet gezien die verwarmde stoelen? Best geil. Beetje decadent, dat wel...
Weet wel hoe ze eruit zien (van die kuipjes, right?), maar wist niet dat ze verwarmd waren. Hoewel het op zich nog wel logisch is ook.
pi_33233847
En Lok weg bij NEC. Daar kan Ajax toch moeilijk aan bijgedragen hebben.
quote:
Trainer Lok opgestapt bij NEC

Uitgegeven: 20 december 2005 00:07
NIJMEGEN - NEC-trainer Cees Lok heeft maandag onverwacht zijn ontslag ingediend. Lok las kort voor de kerstborrel zijn ontslagbrief voor en nam daarna afscheid van de spelersgroep.

Er zou sprake zijn van structurele problemen tussen de trainer en de clubleiding. Bij NEC was maandagavond niemand voor commentaar bereikbaar.
pi_33234820
Is het al bekend welke spelers er meedoen met Ajax 2 tegen Helmond? Winst van Ajax 2 staat momenteel @ 4,6 genoteerd, dus wellicht ga ik flink inzetten
pi_33234872
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 01:01 schreef cultheld het volgende:
Is het al bekend welke spelers er meedoen met Ajax 2 tegen Helmond? Winst van Ajax 2 staat momenteel @ 4,6 genoteerd, dus wellicht ga ik flink inzetten
Is nog niet bekend, maar ga maar uit van Rosales, Anastasiou en Lindenbergh sowieso...
  dinsdag 20 december 2005 @ 01:04:26 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33234881
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft Cees Lok een aanbieding van Ajax gehad of zo
Ja, hij mag het G-team gaan trainen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33234882
Dus ik kan er vanuit gaan dat Ajax 2 "gewoon" wint? Dan ga ik er nu 50 euro of zo op gooien
  dinsdag 20 december 2005 @ 01:07:05 #208
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_33234929
Zo, aardig wat nieuws vandaag over onze club, kzal eens ff mn mening erover geven

1) Vertrek van Pienaar: na het Champions League-seizoen waarin we de kwartfinale bereikte heeft Steven nauwelijks nog kunnen imponeren wegens blessures c.q schorsingen (natrappen ) . Hopelijk vangen we nog wat geld en vertrekt deze jongeheer in de winterstop naar BVB

2) Gedoe rond Vlaar: Dit snap ik al helemaal niet... wáárom moet ajax hem halen? Er staat nu een defensie met Trabelsi - Heitinga - Vermaelen - Juanfran, als Trabelsi weg is kan Heitinga rechtsback, Grygera op zn plek en achter de hand hebben we nog de talentvolle Schilder, tevens kan er bij een gebrek ook beroep worden gedaan aan Maduro of Lindenbergh in het centrum van de verdediging, of er kan worden omgeschakeld naar 3-4-3, waarbij Heitinga/Grygera(bij afwezigheid Heitinga) - Grygera/Vermaelen (bij afwezigheid grygera óf heitinga dat gryg doorschuift naar rechts) - Juanfran/Vermaelen (bij afwezigheid juanfran). Er is dus helemaal geen behoefte aan het talent "Vlaar" , zou dus alleen maar kapitaalvernietiging zijn, en laten we dat nou na 5 jaren niet meer willen

3) Gedoe rond KJ Huntelaar: ten eerste wil ik even zeggen dat het tot nu toe alleen een akkoord is tussen Huntelaar en Ajax, en dus niet Heerenveen en Ajax, en aangezien de geldgeile voorzitters van tegenwoordig weet ik niet of Van der Velde aast op de hoofdprijs, of dat er een redelijk bedrag kan worden betaald. Ik weet niet of Ajax weer de hoofdprijs voor een spits wil betalen na Rosenberg en Charisteas.

Stel hij komt: Ene kant ben ik er blij mee, maar dan moet er 4-4-2 gaan worden gespeeld, aangezien Rosenberg er ook gewoon in moet, die gast heeft dan niet de techniek van Zlatan, maar hij komt er zeker . Ook moeten er minimaal 2 van de 5 aanvallers vertrekken (naast Yannis dus ook Babel of Charisteas), aangezien Babel nog enigzins potentie heeft, Charisteas, hoewel ik nog altijd vertrouwen in de Griek heb , maar eerlijk is eerlijk, liever KJH dan Charisteas, hopelijk zal Ajax hem dan verpatsen aan een mooie club voor de griek Over Babel kan ik kort zijn: denkt dat hij net zo goed is als Ronaldinho, laat hem maar lekker rijpen bij een andere eredivisieclub, want bij Ajax komt hij er met Charisteas/Huntelaar en Rosenberg toch niet aan te pas. Na een goede wedstrijd tegen Juventus is het trouwens alleen maar minder gedaan. Teveel omhoog geschreven door die pers hier. Mocht hij uberhaupt nog kans willen maken op een plaats in de selectiie voor het WK (alsjeblieft niet Marco ) dan moet hij het ergens anders zoeken!

4) ook wil ik nog even iets laten weten over Johan Cruijff, in zijn column in de Telegraaf laat hij weten veel vertrouwen te hebben in de huidige staf (met Fontein en van Geel) en eerlijk mensen, als Johan Cruijff dat heeft, wie zijn wij dan om dat niet te vinden? Martin van Geel dát is de beste transfer die Ajax de afgelopen jaren heeft gedaan naar mn mening, ik vertrouw volledig op deze persoon dat hij Ajax kan terugbrengen waar het hoort, en de rotzooi van Koeman en Van Eijden kan opruimen (lastige taak maar het gaat hem lukken

5) De Mul waarschijnlijk terug naar Ajax. Vorige week was ik aanwezig bij Sparta - Vitesse, kon weinig over de Mul zeggen, maar nooit slecht gevonden, dus hopelijk kan hij zn draai vinden en word het net als Andy van der Meyde (verhuurd door Ajax na een jaartje, aan FC Twente, na zn terugkomst uitgegroeid tot topspeler helaas ver***** bij Inter)

Al met al, zie ik de toekomst van ons aller Ajax zeer positief in met de volgende opstelling (bij komst Huntelaar en vertrek Pienaar (winterstop) en dat de Jong en Trabelsi pas aan het einde van het seizoen de club verlaten en bij vertrek Yannis/Charisteas

Stekelenburg

Trabelsi - Grygera - Heitinga - Juanfran

Maduro - Lindenbergh - Emanuelson

Sneijder

Huntelaar - Rosenberg

Bank
-Lobont
-Babel
-Charisteas/Yannis
-Vermaelen
-De Jong
-Galasek
-Manucharyan
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_33235743
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 01:04 schreef cultheld het volgende:
Dus ik kan er vanuit gaan dat Ajax 2 "gewoon" wint? Dan ga ik er nu 50 euro of zo op gooien
Hehe, ik heb een mooie multilink met oa Ajax 2 en Willem II.. Als alles goed gaat ben ik morgen 700euro rijker
pi_33235765
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 02:01 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hehe, ik heb een mooie multilink met Ajax 2 en Willem II.. Als alles goed gaat ben ik morgen 700euro rijker
hoeveel gooi je er op dan ?
pi_33235791
15 euro op Winst van Willem II, Ajax 2, Catania ( Serie B ) ManU, Barca en winst of gelijk van Heerenveen en Galatasaray..

Ajax 2 en Catania zijn in mijn ogen de enige twijfelgevalletjes
pi_33235815
Oh trouwens, over Ajax 2..
quote:
19/12/2005 - Regels KNVB omtrent speelgerechtigdheid spelers Jong Ajax
(Gepost door RvN)

Om misverstanden te voorkomen heeft de KNVB de regels nog eens uiteengezet omtrent de speelgerechtigdheid van spelers voor tweede elftallen in de Gatorade Cup (Jong Ajax dus).
Ajax Netwerk
Op grond van de reglementen mogen maximaal vier dispensatieveldspelers en één doelman ouder dan 23 jaar (peildatum: geboren 1 januari 1983) opgenomen worden in de selectie voor Jong Ajax.
Ajax Netwerk
Volgens het reglement mogen de spelers van Ajax in dezelfde speelronde slechts op één wedstrijdformulier voorkomen, dus of bij het eerste elftal of bij Jong Ajax. Reserves van donderdag mogen dinsdag dus niet meedoen bij Jong Ajax.
Ajax Netwerk
Daarnaast mogen spelers, die gedurende het seizoen 2005/'06 eenmaal in een wedstrijd van het eerste elftal van een club voor het toernooi om de Gatorade Cup daadwerkelijk zijn uitgekomen, niet meer deelnemen aan wedstrijden van het beloftenelftal voor hetzelfde toernooi. Spelers die speelminuten krijgen bij het eerste tegen FC Eindhoven mogen dus het gehele seizoen niet meer voor Jong Ajax uitkomen in de Gatorade Cup
Reken dus maar niet teveel op A-selectie spelers..
pi_33235830
Slapen maar, Economie tentamen om 9 uur, houdoe!
pi_33235851
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 02:05 schreef Jajong het volgende:
15 euro op Winst van Willem II, Ajax 2, Catania ( Serie B ) ManU, Barca en winst of gelijk van Heerenveen en Galatasaray..

Ajax 2 en Catania zijn in mijn ogen de enige twijfelgevalletjes
Das een hele mooie, succes
pi_33237120
quote:
Pienaar: 'Blind kwam zijn beloften niet na'

Steven Pienaar voetbalt komend seizoen bij Borussia Dortmund. Misschien maakt hij tijdens de komende transferperiode al de overstap naar BVB. In de nieuwe Voetbal International, nummer 51, vertelt Pienaar over zijn aanstaande afscheid.
Pienaar baalt er vooral van dat hij bij Ajax als rechtsbuiten moet spelen. 'Ik voel me niet lekker als ik weet dat ik op het veld niet alles kan geven. En dat is nu eenmaal zo als rechtsbuiten.'

'In een gesprek met Danny Blind heeft hij me overduidelijk aangegeven dat hij me achter de spitsen het beste vindt functioneren en mij dan ook op die plek wilde inzetten. De trainer wilde me in elk geval een kans geven. Maar ik heb op 10 nooit een echte kans gekregen. Een vriend van me zei laatst terecht dat ik wel mét maar nooit óp nummer 10 speel.'

'Als de trainer denkt dat er voor mij achter de spitsen geen plek is, moet hij dat eerlijk zeggen. Maar nu is hij gewoon zijn beloften niet nagekomen. Of dat vreemd is? Ja, Natuurlijk. En ja, het heeft me ook veel pijn gedaan.'
pi_33237129
Laat het natrappen maar beginnen.
Klik dan als je durft
pi_33237183
quote:
20/12/2005 - Enorme vraagprijzen voor Vlaar en Huntelaar
(Gepost door RvN)

De Telegraaf meldt dat AZ voor Ron Vlaar een transferprijs van maar liefst 3,5 miljoen euro vraagt. Volgens de krant zou naast Ajax, Feyenoord en PSV nu ook Tottenham Hotspur interesse hebben getoond voor Ron Vlaar.

Ook de transferprijs voor Huntelaar is fors te noemen. Volgens De Telegraaf gaat het om 10 miljoen euro. Barbara Barend zei gisteren in het programma Voetbal Insite dat Ajax volgens haar bronnen 4 miljoen euro zou hebben geboden. Tegenover De Telegraaf wilden Heerenveen en Huntelaar geen commentaar geven op de onderhandelingen.
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:54:32 #218
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_33237194
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 08:45 schreef Suijk het volgende:
laat hem maar lekker oprotten in de winterstop dan. desnoods gratis.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:54:43 #219
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33237196
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 08:45 schreef Suijk het volgende:
Er zijn wel erg veel ex-spelers die natrappen na (aanstaand) vertrek uit amsterdam is het niet....?
pi_33237204
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 08:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Wat een jankerd zeg
"ze hebben me geen kans gegeven"
Maar je speelde wel 9 van de 10 wedstrijden als een drol de laatste tijd!

Ik begin het een beetje zat te worden dat dit soort spelers (pienaar, sonck, de Jong, enzovoorts)
altijd alleen maar kritiek uiten op de club of de trainer, maar nooit eens een beetje zelfkritiek kunnen hebben.

Niet dat Ajax en Blind alles zo goed voor elkaar hebben, integendeel zelfs, maar dat constante gezeik op de club is ook hoogst vervelend aan het worden. Pienaar, kijk eens naar jezelf en durf dan eens te zeggen dat je goed gespeeld hebt dit seizoen. En dan heb ik het over meer dan 1 wedstrijd achter elkaar . . . . .
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:05:39 #221
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_33237324
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef JaWi het volgende:
Ajax - Psv is misschien op een zaterdag, is dit dan ook om 12.30 of zal dit dan een avondwedstrijd worden
zaterdagmiddag zal de politie nooit goed vinden, het is dan veels te druk in de stad. En als ze het 's avonds doen, dan is het hele stadion stomdronken. Kortom, ik zie die zaterdagavond wel zitten
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_33237332
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 08:54 schreef PyTh het volgende:

[..]

Er zijn wel erg veel ex-spelers die natrappen na (aanstaand) vertrek uit amsterdam is het niet....?
Het probleem is alleen, en dat is iets waar velen het wel over eens zijn, dat spelers van Ajax over het algemeen een groot ego hebben . . .

Het natrappen kan dus in een aantal gevallen met een korreltje zout genomen worden.
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:11:40 #223
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33237379
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:06 schreef Robar het volgende:

[..]

Het probleem is alleen, en dat is iets waar velen het wel over eens zijn, dat spelers van Ajax over het algemeen een groot ego hebben . . .

Het natrappen kan dus in een aantal gevallen met een korreltje zout genomen worden.
Misschien wel, maar het gebeurt vaker wel dan niet dat natrappen....zegt misschien ook wel iets over de club ajax.
Bij andere clubs zie je dit niet of nauwelijks...

Ik zie trouwens een wedstrijd op een Zaterdagavond ook wel zitten
pi_33237394
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:11 schreef PyTh het volgende:

[..]

Misschien wel, maar het gebeurt vaker wel dan niet dat natrappen....zegt misschien ook wel iets over de club ajax.
Bij andere clubs zie je dit niet of nauwelijks...
Je mening geven is geen probleem, maar kom niet met onzin aan dat je niet op je plekkie staat enzo. Pienaar speelde ver onder zijn kunnen, maar die spiegel wil hij dan weer niet inkijken.
Klik dan als je durft
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:37:40 #225
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33237700
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:13 schreef Suijk het volgende:
Pienaar speelde ver onder zijn kunnen, maar die spiegel wil hij dan weer niet inkijken.
Ben ik absoluut met je eens, pienaar heeft buiten 1 seizoen om weinig tot niks laten zien..
Al denkt de "echte" kenner daar heel anders over natuurlijk
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:38:49 #226
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33237709
Huntelaar
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:40:18 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33237734
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:37 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ben ik absoluut met je eens, pienaar heeft buiten 1 seizoen om weinig tot niks laten zien..
Al denkt de "echte" kenner daar heel anders over natuurlijk
Wie is die echte kenner? methodmich? Die wist zeker dat als Steven Pienaar in de zomer van 2006 bij Ajax vertrekt, hij naar een topclub zou gaan en niet naar subtoppers zoals Manchester City, Borussia Dortmund of Celtic. Soms gaat je liefde (voor een speler) zover dat je het allemaal niet meer objectief ziet.
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:51:18 #228
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33237902
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wie is die echte kenner? methodmich? Die wist zeker dat als Steven Pienaar in de zomer van 2006 bij Ajax vertrekt, hij naar een topclub zou gaan en niet naar subtoppers zoals Manchester City, Borussia Dortmund of Celtic. Soms gaat je liefde (voor een speler) zover dat je het allemaal niet meer objectief ziet.
In 1x goed M0NTANA, je gaat door voor de koelvriescombinatie
Die lobby voor pienaar komt natuurlijk ook niet voort uit het niets, hij kent steven namelijk persoonlijk!

Hoorde gisteren dat pienaar Dortmund nog een beetje afhoudt omdat hij hoopt dat Arsenal nog interesse toont
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:52:12 #229
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33237915
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:51 schreef PyTh het volgende:

[..]

In 1x goed M0NTANA, je gaat door voor de koelvriescombinatie
Die lobby voor pienaar komt natuurlijk ook niet voort uit het niets, hij kent steven namelijk persoonlijk!

Hoorde gisteren dat pienaar Dortmund nog een beetje afhoudt omdat hij hoopt dat Arsenal nog interesse toont
Arsenal kan iedereen gebruiken op dit moment.
pi_33237933
Arsenal zit ook echt te wachten op een spelertje wat alleen op de 10 wil spelen... Pienaar is geen van Persie
pi_33237985
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Arsenal zit ook echt te wachten op een spelertje wat alleen op de 10 wil spelen... Pienaar is geen van Persie
Misschien heeft Arsenal haar ambitie wel naar benenden gesteld en hebben ze daar een speler voor nodig om te zorgen dat ze die ambitie niet overstijgen?
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:58:56 #232
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33238039
Steven Pienaar in de PL? Zelfs in de eredivisie gaat hij bij iedere scheet al naar de grond en ook in Duitsland zal hij het zwaar krijgen. Van alle spelers die hun contract bij Ajax niet willen verlengen, zal ik Steven Pienaar het minst missen! Die maakt Ajax simpelweg niet sterker, ook niet op tien!
pi_33238233
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
Steven Pienaar in de PL? Zelfs in de eredivisie gaat hij bij iedere scheet al naar de grond en ook in Duitsland zal hij het zwaar krijgen. Van alle spelers die hun contract bij Ajax niet willen verlengen, zal ik Steven Pienaar het minst missen! Die maakt Ajax simpelweg niet sterker, ook niet op tien!
Sluit me hier helemaal bij aan!!
Kerel moet niet zeuren dat die niet op 10 speelt, laatste 2 jaar bakt hij er weinig tot niks meer van..
Rosales weer rechtsbuiten zetten en dan paar wedstrijden laten staan
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33238857
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 08:55 schreef Robar het volgende:

[..]

Wat een jankerd zeg
"ze hebben me geen kans gegeven"
Maar je speelde wel 9 van de 10 wedstrijden als een drol de laatste tijd!

. .
Als je even verder leest zou je gelezen hebben dat het ging over de 10 positie....
zijn spel op rechtsbuiten lijkt mij dan niet relevant.
pi_33238877
Uhm... als H'veen echt 10 miljoen wil voor JKH... hoe groot is de kans dat dit afketst?
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:48:22 #236
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33238910
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:47 schreef -Wolf- het volgende:
Uhm... als H'veen echt 10 miljoen wil voor JKH... hoe groot is de kans dat dit afketst?
Groot
pi_33238947
als KJH op zn strepen gaat staan zal de prijs een stuk lager worden hoor. Hveen zal niets hebben aan een ontevreden KJH
pi_33238959
Kunnen we niet 1 van onze spitsen ruilen? We hebben er nu al zoveel. Een Griek minder zou al prettig zijn.
pi_33239008
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:46 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Als je even verder leest zou je gelezen hebben dat het ging over de 10 positie....
zijn spel op rechtsbuiten lijkt mij dan niet relevant.
Daar ben ik het niet mee eens.
Ten eerste heeft hij weleens die rol vervuld.
Ten tweede heeft hij met zijn spel niet het respect verdient dat hij zoekt.
Ten derde heeft hij onder andere op de rechtsbuiten positie laten zien dat hij ook geen materiaal is voor de 10 positie.
Ten vierde zijn er meerdere andere spelers die daar beter uit de voeten kunnen.
pi_33239085
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:52 schreef Robar het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens.
Ten eerste heeft hij weleens die rol vervuld.
Ten tweede heeft hij met zijn spel niet het respect verdient dat hij zoekt.
Ten derde heeft hij onder andere op de rechtsbuiten positie laten zien dat hij ook geen materiaal is voor de 10 positie.
Ten vierde zijn er meerdere andere spelers die daar beter uit de voeten kunnen.
Hij speelde op 10 gewoon naar behoren. En iemand kan op rechtsbuiten volgens jou laten zien of hij al dan niet 10 materiaal is? Of je bent geniaal, of je kraamt nu enorme onzin uit

Gezien het spel dit jaar twijfel ik sterk aan de stelling dat de huidige spelers beter olp 10 kunnen spelen van Pienaar...
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:55:57 #241
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33239094
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:52 schreef Robar het volgende:

Don't get me wrong, ik vind pienaar ook van een bedenkenlijk niveau maar kun je de door mij gequote uitspraak misschien eens nader toelichten?
pi_33239115
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:55 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij speelde op 10 gewoon naar behoren. En iemand kan op rechtsbuiten volgens jou laten zien of hij al dan niet 10 materiaal is? Of je bent geniaal, of je kraamt nu enorme onzin uit

Gezien het spel dit jaar twijfel ik sterk aan de stelling dat de huidige spelers beter olp 10 kunnen spelen van Pienaar...
Pienaar kan zoveel beter, dat heeft 'ie al eens laten zien, een jaar lang. Toen stond 'ie ook niet standaard op 10.
Klik dan als je durft
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:57:25 #243
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33239122
Anastasiou en Samaras bij Heerenveen in de spits
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:03:41 #244
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33239238
quote:
Huntelaar kan met Ajax CL spelen

Mocht Klaas Jan Huntelaar in de winterstop naar Ajax verkassen, kan hij in de UEFA Champions League voor de Amsterdammers uitkomen. Dat valt te concluderen uit de regels van de Europese voetbalbond UEFA.

In regel 15.13 staat dat spelers alleen voor een andere club mogen uitkomen als hun vorige club in een ander toernooi uit heeft gekomen of nog uitkomt. De huidige club van Huntelaar, SC Heerenveen, speelt UEFA Cup.
quote:
Spurs mogelijk oplossing voor Vlaar

Tottenham Hotspur heeft zich gemeld voor Ron Vlaar, weet De Telegraaf vandaag te melden. De verdediger ligt momenteel in de clinch met zijn club AZ en gaf al eerder aan er alles aan te doen om een transfer naar Ajax af te dingen. Dat laatste is, omdat Ajax de transferprijs te hoog vindt, een lastige zaak.

Martin Jol, de succesvolle Nederlandse trainer bij de Spurs, wil Vlaar graag naar Londen halen. De kans is groot dat Tottenham de gevraagde transferprijs voor Vlaar wel wil ophoesten. AZ-voorzitter Dirk Scheringa wil bovendien niet onderhandelen met Ajax, maar staat wel open voor andere clubs.

Vlaar gaf eerder deze week aan dat hij zich gechanteerd voelt door AZ en trainer Louis van Gaal. De Noord-Hollandse club gaf de Hensbroeker hierop een schorsing, maar vandaag meldt hij zich weer bij de AZ-selectie.

Naar verluidt vraagt AZ 3,5 miljoen euro voor de talentvolle verdediger. Ajax zou niet verder gekomen zijn dan een bod van één miljoen euro. Het dagblad meldt overigens ook dat Feyenoord en PSV nog interesse hebben.
pi_33239274
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:

[..]

Pienaar kan zoveel beter, dat heeft 'ie al eens laten zien, een jaar lang. Toen stond 'ie ook niet standaard op 10.
Voor rechtshalf is hij ook geschikt ja. Maar ik kan mij goed voorstellen dat als je na tijden misbruikt te zijn op rechtsbuiten, het vertrouwen en de grote vorm kwijt bent.
pi_33239296
Tering, 3,5 mln voor een verdediger van 20 jaar die haast nog niks heeft gepresteerd maar wel een goeie ''kan'' worden?! Laat m dan maar naar Tottenham gaan
1 mln vind ik een keurig prijsje!!
A.F.C.A.
pi_33239329
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]
W000t, Huntelaar in de CL . Meesterlijk.

Maar Rosenberg dan? (Ik blijf het herhalen)
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:10:22 #248
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33239377
=====Sneijder=====
Rosenberg=Huntelaar
pi_33239535
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef DeTolk het volgende:
=====Sneijder=====
Rosenberg=Huntelaar
Dat was niet moeilijk te verzinnen.
pi_33239541
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef DeTolk het volgende:
=====Sneijder=====
Rosenberg=Huntelaar
Tjees, moet ik dan ook herhalen dat Huntelaar alleen voor het 4-3-3 systeem naar Ajax is gekomen en dat een 4-4-2 met Rosenberg geen optie is?

Ik wil niet blijven zeuren oid, maar niemand gaat serieus in op de vraag wat er met Rosenberg moet gebeuren. Das jammer, want die gozer komt net los. Krijgt ie uberhaupt nog speeltijd als Huntelaar volgend jaar de sterren van de hemel speelt? Nee, natuurlijk niet. Damn, man, weer een spits verneukt / te vroeg afgeschreven omdat we per se een ster wilden hebben.
pi_33239579
Jongens, jongens, niet meteen gaan wanhopen. Eerst maar eens kijken wat er gebeurt.
pi_33239701
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:18 schreef -Wolf- het volgende:
Jongens, jongens, niet meteen gaan wanhopen. Eerst maar eens kijken wat er gebeurt.
Das waar. Maar je begrijpt mn 'frustratie' en zorgen over Rosenberg?
pi_33239728
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:23 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Das waar. Maar je begrijpt mn 'frustratie' en zorgen over Rosenberg?
Begrijp t ook, vond t ook nogal onnodig om nu ALWEER een spits te kopen (wel een goeie daarentegen maar toch..).
Rosenberg begint eindelijk goed te voetballen, dus laat m nu maar lekker staan
A.F.C.A.
pi_33239763
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:17 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Tjees, moet ik dan ook herhalen dat Huntelaar alleen voor het 4-3-3 systeem naar Ajax is gekomen en dat een 4-4-2 met Rosenberg geen optie is?
Hoe weet je dat?
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:27:49 #255
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33239890
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:27 schreef pfaf het volgende:
Huntelaar op de bank.
A.F.C.A.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:33:15 #257
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33239966
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:17 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik wil niet blijven zeuren oid, maar niemand gaat serieus in op de vraag wat er met Rosenberg moet gebeuren. Das jammer, want die gozer komt net los. Krijgt ie uberhaupt nog speeltijd als Huntelaar volgend jaar de sterren van de hemel speelt? Nee, natuurlijk niet. Damn, man, weer een spits verneukt / te vroeg afgeschreven omdat we per se een ster wilden hebben.
Ik weet niet waar je dit allemaal vandaan haalt maar KJH kan prima naast/samen met Markus spelen in een 442 systeem. En helemaal als je Snijder daar achter heb staan.
Als er voor volgend seizoen naar buitenspelers wordt gekeken dan kan je ook in een 433 systeem prima spelen met KJH en Markus....
Dus ik denk dat jij je een beetje onnodig zit op te fokken....
|X|
|X|
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:34:17 #258
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33239996
ajax kan eerst beter wat fatsoenlijke buitenspelers aantrekken voordat ze Klaas bij Heerenveen ophalen anders heeft het ook niet zo veel zin lijkt me.
pi_33240025
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:33 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je dit allemaal vandaan haalt maar KJH kan prima naast/samen met Markus spelen in een 442 systeem. En helemaal als je Snijder daar achter heb staan.
Als er voor volgend seizoen naar buitenspelers wordt gekeken dan kan je ook in een 433 systeem prima spelen met KJH en Markus....
Dus dan KJH of Markus erachter en dan Sneijder weer linkshalf ofzo bedoel je denk ik?! Dan speel je meer 334, wel erg gewaagd
A.F.C.A.
pi_33240158
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Omdat het beleid van Ajax 4-4-3 is; daar mag Blind nu even vanaf wijken vanwege de resultaten, maar anders tikt technisch directeur Van Geel hem op de vingers (die moet het sportieve beleidsplan bewaken, waarin letterlijk staat dat Ajax in principe met 4-3-3 moet spelen). En waarom heeft Ajax anders opeens zoveel interesse in De Mul, Jenner en hebben ze Krohn-Deli gehaald? Allemaal buitenspelers.
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:33 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

W.b. 4-4-2: zie boven.

W.b. 4-3-3: alsof Rosenberg een vleugelspeler is . Krijg je het Babel / Sonck verhaal. Blind wil toch terug naar het 'ideale Ajax'? Echte vleugelspelers, met een goede spits in de punt. Ik zie Rosenberg echt niet elke wedstrijd de achterlijn halen en een voorzet geven hoor, daar is ie te veel een centrumspits voor.

Maar ik fok mezelf mss idd te veel op . Toch zie ik het somber in voor Rosenberg.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:44:59 #261
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33240315
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:39 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Omdat het beleid van Ajax 4-4-3 is; daar mag Blind nu even vanaf wijken vanwege de resultaten, maar anders tikt technisch directeur Van Geel hem op de vingers (die moet het sportieve beleidsplan bewaken, waarin letterlijk staat dat Ajax in principe met 4-3-3 moet spelen). En waarom heeft Ajax anders opeens zoveel interesse in De Mul, Jenner en hebben ze Krohn-Deli gehaald? Allemaal buitenspelers.
[..]

W.b. 4-4-2: zie boven.

W.b. 4-3-3: alsof Rosenberg een vleugelspeler is . Krijg je het Babel / Sonck verhaal. Blind wil toch terug naar het 'ideale Ajax'? Echte vleugelspelers, met een goede spits in de punt. Ik zie Rosenberg echt niet elke wedstrijd de achterlijn halen en een voorzet geven hoor, daar is ie te veel een centrumspits voor.

Maar ik fok mezelf mss idd te veel op . Toch zie ik het somber in voor Rosenberg.
Ik heb niet gezegd dat Markus als buitenspeler gebruikt moet worden.
Misschien is het een optie om Markus als "9" en KJH als "10" te gebruiken....
|X|
|X|
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:47:36 #262
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33240389
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:44 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat Markus als buitenspeler gebruikt moet worden.
Misschien is het een optie om Markus als "9" en KJH als "10" te gebruiken....
Lijkt me niet...

Nummer 10 is de verbindingsspeler tussen het middenveld en de aanval.

KJH moet zo dicht mogelijk bij de goal van de tegenstander spelen om het optimale rendement eruit te halen.
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:53:36 #263
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33240558
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:47 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lijkt me niet...

Nummer 10 is de verbindingsspeler tussen het middenveld en de aanval.

KJH moet zo dicht mogelijk bij de goal van de tegenstander spelen om het optimale rendement eruit te halen.
Ja ...dat zou de "10" moeten doen je...
Maar het lijkt me toch erg sterk dat ze KJH hebben gehaald om Markus op de bank te zetten?? Dat zou zonde zijn van het geld dat hij gekost heeft en van Markus zijn talent.
Aan de andere kant zal KJH wel gehaald zijn voor een 433 systeem (442 voor zolang het duurt) maar wat zijn ze dan in godsnaam van plan met een aantal spelers volgend jaar????
|X|
|X|
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:53:38 #264
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_33240559
Ja, want met Sonck was het zo'n succes op 10 .
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:54:32 #265
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_33240586
Wat is er mis met twee goede jonge spitsen te hebben?
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:55:32 #266
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33240623
Daar is niks mis mee. Maar we hebben er straks 4.
pi_33240689
Nu al problemen met mogelijke opstellingen
pi_33240697
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:55 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Kom op zeg, je kan heus wel van te voren zien of iemand op 10 uit de voeten kan of niet. . .
Daar hoef je echt niet geniaal voor te zijn.
Ik zie dit seizoen gewoon te veel dingen, die mij ervan doen overtuigen dat pienaar niet op 10 moet spelen. En dat kun je ook zien als iemand rechtsbuiten speelt ja!
Pienaar moet gewoon niet zeuren, want hij heeft wel de kans gehad om zich te laten zen.
Hij heeft bijna steevast een basisplaats gehad, dus het kan bijna geen vertrouwenskwestie meer zijn. Pienaar is gewoon op zijn tere zieltje getrapt en dat is zijn probleem.
pi_33240707
Idd en das toch een beetje te veel van het goede, 4 spitsen
A.F.C.A.
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:00:42 #270
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33240782
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:39 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Toch zie ik het somber in voor Rosenberg.
Ik vrees juist voor Huntelaar. Zonde, speelt zo leuk bij Faen.
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:03:09 #271
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33240862
Pienaar kan op de 10 spelen, kwalitatief gezien. Maar hij komt fysiek gewoon tekort. Misschien dat 't komt omdat 'ie zich niet gewaardeerd voelt, maar het is natuurlijk wel iemand die bij het minte of geringste duwtje op de grond ligt.

Hij laat trouwens wel goede dingen zien hoor, vooral in de combinatie. Maar die 10 opeisen is gewoon te achterlijk voor woorden. Daar is 'ie zelf lang niet doelgericht voor. De kansen die hij dikwijls mist, moet een Ajax 10 er gewoon in rammen. Doe je dat niet, en zit daar al ruim 4 jaar geen verbetering in, dan is dat pech en met een mooie strik erom naar Dortmund, en dan hopen dat Rosicky naar Madrid vertrekt.

Bovendien speelt Ajax tegenwoordig met een verdedigende middenvelder in 't centrum, en dus al helemaal niet meer met een 10.
pi_33240884
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:55 schreef PyTh het volgende:

[..]

Don't get me wrong, ik vind pienaar ook van een bedenkenlijk niveau maar kun je de door mij gequote uitspraak misschien eens nader toelichten?
Je kunt aan een speler zien (tactisch vernuft, passingcapaciteiten, inzicht, overzicht, sturing) dat een speler op een bepaalde positie zou kunnen spelen. Pienaar speelde vaak rechtsbuiten, vandaar dat ik die positie noemde. Het gaat niet specifiek om de rechtsbuiten positie, maar van elke speler kun je wel redelijk goed inschatten of ze op 10 uit de voeten kunnen. Pienaar kan er misschien wel uit de voeten, maar ik vind het een enorm risico gezien zijn manier van spelen. Daarbij heeft hij laten zien de laatste tijd niet over alle capaciteiten te beschikken die naar mijn mening voor die positie vereist zijn. Ik zie dat in ieder geval zo. En dat heeft niets met genialiteit te maken. Hoe denk je dat er in de jeugd bepaald wordt dat een linksbuiten toch maar beter rechtsback kan worden? Het is gewoon een optelsom van de capaciteiten en wegstrepen van eisen. Ik vind Pienaar niet geschikt voor de 10 positie bij Ajax. Sneijder vind ik daar wel geschikt voor. Van der Vaart was de ideale 10 in mijn ogen.

Maar het blijft uiteraard slechts mijn mening
pi_33240892
Huntelaar mag komen, maar dan moet wel de plaats van Rosenberg gegarandeerd blijven. Dus of een 4-4-2 opstelling of Huntelaar op de bank beginnen. Want het lijkt erop dat Rosenberg nu pas echt los komt.
Koning.
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:06:12 #274
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33240950
Sneijder is fysiek ook te licht voor de 10. Bovendien heeft hij juist een persoonlijke voorkeur voor de 8 volgens mij. Niks aan doen, juist een verademing dat hij niet liever op 10 speelt.
pi_33240992
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:06 schreef twi het volgende:
Sneijder is fysiek ook te licht voor de 10. Bovendien heeft hij juist een persoonlijke voorkeur voor de 8 volgens mij. Niks aan doen, juist een verademing dat hij niet liever op 10 speelt.
Tsja, als dat zijn keuze is en Blind gaat daarmee accoord, dan is dat tooch prima?
Maar goed, zoals ik al zei, naar mijn gevoel zou Sneijder het daar prima doen, omdat Sneijder namelijk wel doelgericht kan spelen.
pi_33241004
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:03 schreef twi het volgende:
Bovendien speelt Ajax tegenwoordig met een verdedigende middenvelder in 't centrum, en dus al helemaal niet meer met een 10.
Komt wel weer. Blind experimenteerde laatst alweer met een inschuivende nr 4.
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:06 schreef twi het volgende:
Waar weet ik niet meer, maar ik weet zeker dat ik Sneijder heb horen zeggen dat hij graag op de 10 speelt. Volgens mij stond het in de Volkskrant of het AD van afgelopen maandag. Daarin zei hij iets van: 'Met 4-4-2 heb je als nr 10 veel minder ruimte om diep te gaan, maar ben je wel veel meer een echte spelverdeler. Bij 4-3-3 ben je wel meer betrokken bij de aanval.' Oid. Hij praat hier over zichzelf, even voor de duidelijkheid. Sneijder ziet zichzelf dus echt wel op de nr 10 spelen en dat doet ie de laatste tijd dan ook vaak.
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:09:54 #277
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33241044
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:08 schreef Roeni3 het volgende:
Komt wel weer. Blind experimenteerde laatst alweer met een inschuivende nr 4.
Wat hopeloos is gefaald door de verdedigende blunders van Maduro.
pi_33241084
Vraagje: Wie vinden jullie nu echt onomstreden bij Ajax?

In mijn ogen is dat geen een dit seizoen, ja toch.... ik denk dan Trabelsi voor zover hij speelde!
pi_33241094
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:11 schreef Rekkie het volgende:
Vraagje: Wie vinden jullie nu echt onomstreden bij Ajax?

In mijn ogen is dat geen een dit seizoen, ja toch.... ik denk dan Trabelsi voor zover hij speelde!
Urb en Sneijder
pi_33241130
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:12 schreef VoreG het volgende:

[..]

Urb en Sneijder
Sneijder.. ja eensch.... veel beter dan vorig seizoen en een stuk volwassener!

Urb is veelbelovend meer (nog) niet vind ik
pi_33241174
Onomstreden (uitgaande van de kwaliteit en vorm en NIET van contractduur):

Emanuelson
Trabelsi
Grygera
Sneijder
pi_33241179
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:12 schreef VoreG het volgende:

[..]

Urb en Sneijder
Eensch en Grygera
A.F.C.A.
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:22:08 #283
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:23:43 #284
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33241375
Bogdan Lobont, Hans Vonk, Julien Escudé, Maxwell, Steven Pienaar, Yannis Anastasiou, Nourdin Boukhari en (mits Klaas-Jan Huntelaar overkomt van Heerenveen) Angelos Charisteas mogen van mij deze winterstop al weg, daarbij mag ook eventueel Tomás Galásek aan het eind van het seizoen wel weg. Hatem Trabelsi en Nigel de Jong mogen van mij blijven, maar willen zelf weg. Uit de jeugd mogen Michael Goossens, Jeffrey Sarpong, Kenneth Vermeer en Robbert Schilder aan de selectie worden toegevoegd plus de aankopen Ron Vlaar, Gijs Luirink, Klaas-Jan Huntelaar, Julian Jenner en Denny Landzaat. Dan hebben we een heel mooi team!
pi_33241383
Boukhari

Nee, natuurlijk Sneijder en Gry...

Misschien kunnen ze huntelaar kopen en dan gelijk verhuren tot einde seizoen aan heerenveen... zien we in de zomer wel wie de nieuwe centrumspits is...
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:24:36 #286
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33241398
Stekelenburg ook, natuurlijk.
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:24:37 #287
53851 BoNi
pi_33241399
Ik vind vooralsnog niemand onomstreden.
Ik zou tot een aantal weken geleden Emanuelson en Trabelsi hebben gezegd, maar dat geldt momenteel niet meer.
Schitterend!
pi_33241411
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
Bogdan Lobont, Hans Vonk, Julien Escudé, Maxwell, Steven Pienaar, Yannis Anastasiou, Nourdin Boukhari en (mits Klaas-Jan Huntelaar overkomt van Heerenveen) Angelos Charisteas mogen van mij deze winterstop al weg, daarbij mag ook eventueel Tomás Galásek aan het eind van het seizoen wel weg. Hatem Trabelsi en Nigel de Jong mogen van mij blijven, maar willen zelf weg. Uit de jeugd mogen Michael Goossens, Jeffrey Sarpong, Kenneth Vermeer en Robbert Schilder aan de selectie worden toegevoegd plus de aankopen Ron Vlaar, Gijs Luirink, Klaas-Jan Huntelaar, Julian Jenner en Denny Landzaat. Dan hebben we een heel mooi team!
Zo jij hebt geld over....
pi_33241488
Bogdan Lobont, Hans Vonk, Trabelsi, Julien Escudé, Maxwell, Steven Pienaar, Yannis Anastasiou, Nourdin Boukhari mogen van mij deze winterstop al weg, daarbij mag ook eventueel Tomás Galásek en Charisteas aan het eind van het seizoen wel weg. Hatem De Jong mag van mij blijven, maar wil zelf weg. Uit de jeugd mogen Michael Goossens, Jeffrey Sarpong en Robbert Schilder en de Mul aan de selectie worden toegevoegd plus de aankoop KJH (die we gelijk weer verhuren tot einde seizoen aan heerenveen, zodat we van de zomer Charisteas kunnen verkopen en niet nu)
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:28:35 #290
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33241495
Lobont 2 miljoen, Escude 2 miljoen, Pienaar 1 miljoen, Charisteas 4 miljoen, daar kun je Jenner, Vlaar en Luirink toch wel voor halen? Vllar voor die paar ton na de arbitragezaak, Jenner voor een miljoen of anderhalf a twee en hetzelfde voor Luirink.

Dan moet je even bijleggen voor Landzaat, maar dan ben je er bijna al. Maargoed, moet je ze wel voor die (overigens zeer schappelijke) bedragen kwijt zien te raken. Kan je eventueel je eigen vermogen nog een keertje aanspreken voor Mathijsen, voor de zekerheid op links centraal.

Overigens puur ter illustratie, van Luirink weet ik niks en Groningen staat ook niet dusdanig goed dat ik van een van hun verdedigers onder de indruk moet zijn eigenlijk.
pi_33241528
quote:
Ben t er bijna helemaal mee eens.. Denk dat Galasek weg wil aan t eind van t seizoen maar is wel degelijk belangrijk voor t team met al zijn ervaring enzo!
Nog even dit jaartje blijven en dan Landzaat kopen
A.F.C.A.
pi_33241532
quote:
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:31:01 #293
53851 BoNi
pi_33241550
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:28 schreef twi het volgende:
Lobont 2 miljoen, Escude 2 miljoen, Pienaar 1 miljoen, Charisteas 4 miljoen, daar kun je Jenner, Vlaar en Luirink toch wel voor halen? Vllar voor die paar ton na de arbitragezaak, Jenner voor een miljoen of anderhalf a twee en hetzelfde voor Luirink.

Dan moet je even bijleggen voor Landzaat, maar dan ben je er bijna al. Maargoed, moet je ze wel voor die (overigens zeer schappelijke) bedragen kwijt zien te raken. Kan je eventueel je eigen vermogen nog een keertje aanspreken voor Mathijsen, voor de zekerheid op links centraal.
Je vergeet voor het gemak even Huntelaar die nog gefinancieerd moet worden ?
Schitterend!
pi_33241570
Hoe wil men in godsnaam landzaat kopen? Je heb calimero Scheringa die zijn spelers niet naar het grote Ajax wil late vertrekken, dus moeten we het ergens anders zoeken. Plus het feit dat gigantische bedragen vraagt. Niet doen dus.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_33241572
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:28 schreef twi het volgende:

Alleen voor Pienaar zal Ajax 1 miljoen vangen. Geen club gaat 4 miljoen voor Charisteas betalen. Escudé is ook geen 2 miljoen waar en Lobont zal al helemaal geen 2 miljoen opbrengen.
Luirink zal bovendien allerminst goedkoop zijn, want iedereen bij Groningen weet ook wel dat Luirink een toekomstige topper is.
pi_33241618
Aan al dat gespeculeer heb je niks aan, niks is zeker !
We zien t wel in de winterstop en anders wel in de zomer ...
A.F.C.A.
pi_33241643
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:31 schreef SoA-Holic het volgende:
Hoe wil men in godsnaam landzaat kopen? Je heb calimero Scheringa die zijn spelers niet naar het grote Ajax wil late vertrekken, dus moeten we het ergens anders zoeken. Plus het feit dat gigantische bedragen vraagt. Niet doen dus.
En dan wint Scheringa. Mooi niet! Gewoon blijven doorgaan want wat Scheringa doet is not-done.
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:35:22 #298
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33241649
Charisteas loopt 5 op 7 dit seizoen, en is nog steeds de man die Griekenland het EK bezorgde. Kortom, bij coaches als Koeman moet 4 miljoen wel te doen zijn. Kan me ook voorstellen dat ze bij clubs in Griekenland deze nationale held ook wel willen hebben.

Escude is gewoon 2 miljoen waard, en Lobont idem dito als uitstekende nationale doelman van Roemenie. Benfica wil hem ook wel hebben, en die betalen dat soort bedragen dan ook gewoon. 't Is dus alleen de vaag wie Escude wil hebben.
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:35:48 #299
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33241653
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alleen voor Pienaar zal Ajax 1 miljoen vangen. Geen club gaat 4 miljoen voor Charisteas betalen. Escudé is ook geen 2 miljoen waar en Lobont zal al helemaal geen 2 miljoen opbrengen.
Luirink zal bovendien allerminst goedkoop zijn, want iedereen bij Groningen weet ook wel dat Luirink een toekomstige topper is.
Ik vind SQD nog wel een aardige zakcent waard.
En Ajax is "zo gek geweest" een vermogen neer te leggen voor de doelpunten van het EK 2004, misschien is een andere club dat ook wel. Hoewel ik neit het vermoeden heb dat Harrie wil vertrekken.
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:36:26 #300
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33241667
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

En dan wint Scheringa. Mooi niet! Gewoon blijven doorgaan want wat Scheringa doet is not-done.
Inderdaad. Landzaat is geen wereldtopper, maar je hebt op rechts gewoon iemand nodig, liefst Nederlands en met ervaring. Dan kom je al snel op Landzaat uit, ,al is die ervaring niet allemaal op het hoogste niveau.
pi_33241691
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Tja, en dan? Wil je stug 10 mnl voor denny neerleggen? Dan gaat ie akkoord en hij lacht ie zich rot. Als die eikel zoveel blijft vragen moet Ajax geen enkele poging ondernemen om een speler te halen van die tijdelijke topclub.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')