http://www.ajaxonline.org/1726.htmquote:Op maandag 19 december 2005 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Even opzoeken hoe dat destijds is gegaan....Maar volgens mij was z'n contract gewoon ten einde in Eindhoven.
Als hij bij Ajax slaagt gaat hij echt niet ineens voor veel meer dan 8 miljoen de deur uit hoor. Hij heeft gewoon niet de potentie van een Ibrahimovic.quote:Op maandag 19 december 2005 14:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Als hij bij Ajax slaagt zal hij bovendien ook een stuk meer opleveren dan het bedrag dat psv ervoor krijgt. Kapitaalvernietiging dus.
quote:Op maandag 19 december 2005 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mits Tenzij PSV met Heerenveen een bepaalde doorverkoopclausule is overeengekomen....
ach ja, in termijnen ook nogquote:Op maandag 19 december 2005 15:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie heeft het over Ibrahimovic. Je kan Huntelaar wel vergelijken met het niveau Kuijt en die gaat ook 15 miljoen euro opleveren.
Bovendien was 16 miljoen voor Zlatan natuurlijk een lachertje.
Dat moest hij maar eens niet doen...quote:Op maandag 19 december 2005 14:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En inderdaad, hebben jullie de topscorer, zeker als ie in zijn laatste wedstrijd voor Heerenveen er nog drie bijknalt!
Is betrouwbaar.quote:Op maandag 19 december 2005 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
Wie weet of het Duitse Sport1 betrouwbaar is?
Voetbalzone, dat dan weer wel.quote:Spaanse interesse voor Juanfran
Pieter Hanson | 19-12-2005 14:19:42
Wed ¤15 gratis bij MrBookmaker
Mocht Ajax besluiten om de optie tot koop in het huurcontract van Juanfran niet te lichten, dan hoeft de linkervleugelverdediger niet te wanhopen. Volgens De Telegraaf hebben Levante en Malaga belangstelling voor de Spanjaard.
Ajax, dat Juanfran momenteel huurt van Besiktas, zal in de winterstop besluiten of het de linksback definitief overneemt. Trainer Danny Blind liet zich al enkele keren zeer positief over hem uit.
25% van 10 miljoen is toch nog altijd 2.5 miljoen Euri twitje.........thank you for thatquote:Op maandag 19 december 2005 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Joh, van die paar ton die je krijgt kan je de selectie net aan een keertje heen en weer naar Lyon vliegen. Heb 't ooit eens uitgerekend aan de hand van het geld wat Groningen kreeg voor Robben. Dat was van 18 miljoen euro geloof ik 5 ton.
Hij mag van mij een contract tekenen hoor....hij doet het goed...quote:Op maandag 19 december 2005 15:21 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Voetbalzone, dat dan weer wel.
Waarom denk je dat ik het zeg?quote:Op maandag 19 december 2005 15:21 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Dat moest hij maar eens niet doen...
Laatste wedstrijd voor de "winterstop" is Heerneveen - AJAX......
Ik denk ook dat ie het daarom zei hequote:Op maandag 19 december 2005 15:21 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Dat moest hij maar eens niet doen...
Laatste wedstrijd voor de "winterstop" is Heerneveen - AJAX......
quote:'Ajax heeft oogje op Jenner'
Ajax volgt nadrukkelijk de verrichtingen van Julian Jenner, zo meldt AD Sportwereld vandaag. De Amsterdammers zijn op zoek naar versterking voor de rechtsbuitenpositie en legden in dat kader eerder Michael Krohn-Dehli (RKC Waalwijk) vast.
De 21-jarige Jenner heeft bij NAC Breda nog een contract tot medio 2007. Naar verwachting zullen de Bredanaars geen exorbitant hoge transfersom voor de rechterspits vragen.
In oktober werd Ajax ook al gelinkt aan Jenner. Toen zaten Gerard van der Lem en Ruud Krol voor hem op de tribune bij de wedstrijd NAC - FC Twente (1-1).
quote:
Jenner-fan?quote:
Hoeveel? Een ton? De man kwam eerst nog van AGOVV he dus die vangen er ook nog voor.quote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niet zo gek he: Huntelaat komt van PSV en we vangen geld voor hem...
Eigenbelang dus!
Dat valt wel mee, maar dat is in mijn ogen de enige goede rechtsbuiten die er in Nederland rondloopt.quote:
PSV heeft natuurlijk enorm geblunderd omtrent KJH, laten we daar nou geen witte doekjes om winden.quote:Op maandag 19 december 2005 14:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, 750.000 euro en een clausule als ik het goed heb.
quote:Op maandag 19 december 2005 15:41 schreef StarGazer het volgende:
Nee, maar Charisteas mag je hebben.
Dan mogen jullie bij psv aankloppen voor Sibonquote:
Babel heeft ook al een paar keer op rechts gespeeld, en toen trok hij ook constant naar binnen. Veel verschil zal het niet maken dusquote:Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Babel z'n eer te na. Maar als je erover nadenkt is Babel nog zo jong. Ik zeg, probeer 'm eens op rechts te zetten. Op links is het geen succes omdat hij stijf links is, maar op rechts hebben we ook alleen maar Rosales die niet vodoende presteert.
Dan nog liever zonder spitsquote:Op maandag 19 december 2005 15:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan mogen jullie bij psv aankloppen voor Sibon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |