Hoeveel? Een ton? De man kwam eerst nog van AGOVV he dus die vangen er ook nog voor.quote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niet zo gek he: Huntelaat komt van PSV en we vangen geld voor hem...
Eigenbelang dus!
Dat valt wel mee, maar dat is in mijn ogen de enige goede rechtsbuiten die er in Nederland rondloopt.quote:
PSV heeft natuurlijk enorm geblunderd omtrent KJH, laten we daar nou geen witte doekjes om winden.quote:Op maandag 19 december 2005 14:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, 750.000 euro en een clausule als ik het goed heb.
quote:Op maandag 19 december 2005 15:41 schreef StarGazer het volgende:
Nee, maar Charisteas mag je hebben.
Dan mogen jullie bij psv aankloppen voor Sibonquote:
Babel heeft ook al een paar keer op rechts gespeeld, en toen trok hij ook constant naar binnen. Veel verschil zal het niet maken dusquote:Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Babel z'n eer te na. Maar als je erover nadenkt is Babel nog zo jong. Ik zeg, probeer 'm eens op rechts te zetten. Op links is het geen succes omdat hij stijf links is, maar op rechts hebben we ook alleen maar Rosales die niet vodoende presteert.
Dan nog liever zonder spitsquote:Op maandag 19 december 2005 15:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan mogen jullie bij psv aankloppen voor Sibon![]()
Michael Krohn-Dehli is geen rechtsbuiten. Maar verder heb je gelijk, probleem van Ajax ligt aan de vleugelspelers, want met een goede rechts- en linksbuiten scoren zowel Markus Rosenberg als Angelos Charisteas aan de lopende band, om nog maar te zwijgen over Ryan Babel.quote:Op maandag 19 december 2005 15:44 schreef partyyboyy het volgende:
Wat heb je aan 3 goede spitsen als je 4-3-3 speelt.
Koop dan 2 goede buitenspelers.
En waarom willen ze Jenner kopen als ze al Krohn-dehli en Rosales als rechtsbuiten hebben?
Dit is kapitaalvernietiging.
Le-zen. PSV heeft én een clausule afgesloten bij verkoop aan Heerenveen én het heeft recht op opleidingskosten. Daarnaast krijgt AGOVV natuurlijk geen drol, want daar stond ie nooit onder contract. Alleen De Graafschap, PSV en Heerenveen zouden opleidingskosten krijgen.quote:Op maandag 19 december 2005 15:38 schreef Martuh het volgende:
[..]
Hoeveel? Een ton? De man kwam eerst nog van AGOVV he dus die vangen er ook nog voor.![]()
Tuurlijk. Maar You win some, you lose some. Met Ruud hebben we er wel garen bij gesponnen. Plus KJ wilde niet bijtekenen, dan kun je hem beter een jaar van tevoren verkopen.quote:Op maandag 19 december 2005 15:41 schreef SCH het volgende:
[..]
PSV heeft natuurlijk enorm geblunderd omtrent KJH, laten we daar nou geen witte doekjes om winden.
Hij is een jaar uitgeleend geweest aan AGOVV, hoezo vangen hun er ook nog voor dan?quote:Op maandag 19 december 2005 15:38 schreef Martuh het volgende:
[..]
Hoeveel? Een ton? De man kwam eerst nog van AGOVV he dus die vangen er ook nog voor.![]()
4-4-2 met Klaas-Jan en rosenberg totdat we goede buitenspelers hebben, dan mag rosenberg op de bank.quote:Op maandag 19 december 2005 16:05 schreef pfaf het volgende:
Harrie linksbuiten, Klaas Jan centraal en Markus rechstbuiten. Klinkt grandioos, niet?
En dan in de zomerstop Shota terug.quote:Op maandag 19 december 2005 16:13 schreef pfaf het volgende:
En als Huntelaar na 3 wedstrijden niet gescoord heeft, kunnen we altijd nog Kufo kopen. Die schijnt ook wel zin in een hoger salaris te hebben.
Slimme jongen??? Kan je zo goed voetballen laat je je kwaliteiten een beetje verkloten bij Ajaxquote:Op maandag 19 december 2005 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar wil natuurlijk naar het WK van 2006 in Duitsland, een transfer naar Ajax in de winterstop is bijna een garantie voor een selectie. Slimme jongen dus!
Toch lief dat je Ajax goed vind.quote:Op maandag 19 december 2005 16:18 schreef scarryharry het volgende:
[..]
Slimme jongen??? Kan je zo goed voetballen laat je je kwaliteiten een beetje verkloten bij Ajax. Hij kan uit zoveel goede cubs kiezen en dan kies je ajax.
Ik kan me nog een topspeler herinneren die te lang bij Ajax is blijven hangen: Van der Vaart, moet je kijken hoe die nu speelt.
Arme Klaas Jan, dat wordt nog zwaar voor je![]()
Niet zozeer op de bank, het is toch alleen maar gunstig dat je dan twee goede spitsen hebt. (en eigenlijk 3 met Babel)quote:Op maandag 19 december 2005 16:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
4-4-2 met Klaas-Jan en rosenberg totdat we goede buitenspelers hebben, dan mag rosenberg op de bank.
quote:Op zondag 18 december 2005 14:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Huntelaar komt naar Feijenoord, let maar op.
Heb je gezien hoe vd Vaart nu speelt en hoe die speelde in zijn laatste periode bij Ajax?quote:Op maandag 19 december 2005 16:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch lief dat je Ajax goed vind.
En vd Vaart speelt helemaal niet, die is zwaar geblesseerd. Of is dat de schuld van Ajax? Ik snap je punt niet helemaal...
Inderdaad!!quote:Op maandag 19 december 2005 16:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb een dubbel gevoel bij Huntelaar. Allereerst kost hij behoorlijk wat geld. Ten tweede wil Ajax met de aankoop van Huntelaar terug naar een 4-3-3 systeem. Maar wat doen we dan met Rosenberg? Die jongen begint net in zijn vel te komen, en begint nu ook te scoren. Hetzelfde geldt voor Charisteas die een prima rendement heeft.
Als Ajax daadwerkelijk wil spelen met een 4-4-3 systeem, dan lijkt het mij zinvoller om te investeren in goede buitenspelers, dan in de zoveelste spits.
ajax is misschien wel een top-club maar totaal geen topploeg, Ajax is totaal geen stap hoger als Heerenveen, geen uitdaging voor hem aan dusquote:Op maandag 19 december 2005 16:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeie aankoop KJH! Ben benieuwd of ie het trekt bij een topclub!
En dan achteraf lopen mekkeren als hij naar een concurrent gaat omdat ze te lang hebben gewacht. Volgens mij staan er best wel wat clubs in de rij om hem binnen te halen, en op zich is het niet zo'n slechte zet om nu al actie te ondernemen - afgezien van het feit dat ik ook liever goede buitenspelers zie.quote:Op maandag 19 december 2005 15:35 schreef partyyboyy het volgende:
ik vind het nutteloos om KJ nu al te halen. Koop eerst eens een goede linksbuiten en verkoop 2 van de spitsen (charisteas en anastasiou).
Inderdaad, Ajax heeft een wereldspeler opgeleid, niets dan hulde.quote:Op maandag 19 december 2005 16:30 schreef scarryharry het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe vd Vaart nu speelt en hoe die speelde in zijn laatste periode bij Ajax?lijkt me duidelijk.....
Ik denk wel degelijk dat het trainingsniveau van Ajax stukken hoger ligt dan bij Heerenveen, maar ik heb dan ook niet zoveel voetbalverstand als jij.quote:Op maandag 19 december 2005 16:33 schreef scarryharry het volgende:
[..]
ajax is misschien wel een top-club maar totaal geen topploeg, Ajax is totaal geen stap hoger als Heerenveen, geen uitdaging voor hem aan dus
en vervolgens naar de klote geholpen klassequote:Op maandag 19 december 2005 16:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax heeft een wereldspeler opgeleid, niets dan hulde.
jammerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als hij [Huntelaar, DD] tussen Ajax en Feyenoord kan kiezen, dan kiest hij voor Ajax hoor. Dat weet ik 110% zeker en ik durf mijn lul er voor in het vuur te steken dat hij niet naar Rotterdam verkast.
Tuurlijk ben ik wel kritisch, zo vind ik het onzin dat Klaas Jan gekocht gaat worden. Óf dat Markus gekocht is.quote:Op maandag 19 december 2005 16:41 schreef scarryharry het volgende:
[..]
en vervolgens naar de klote geholpen klasseMoet je is kijken wat voor kwaliteit Ajax de laatste jaren heeft rondlopen en wat ze nu daadwerkelijk presteren. Een beetje kritische blik naar je clubje is totaal niet verkeerd
Eigenlijk heeft ie best een jodekop! Of is het jodenkop?quote:
misschien mogen ze dan ook wel een x een extra training beleggen in effectiviteit, met zoveel kwaliteit onder je niveau presteren, niets dan huldequote:Op maandag 19 december 2005 16:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk wel degelijk dat het trainingsniveau van Ajax stukken hoger ligt dan bij Heerenveen, maar ik heb dan ook niet zoveel voetbalverstand als jij.
Hahahaquote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef Rednas_7221 het volgende:
Hey daar ben ik weer,
ik was zojuist even aan het rondkijken op Wikipedia NL en "bij toeval" stuitte ik op de volgende pagina:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Klaas_Jan_Huntelaar
Ik raad jullie aan om ook eens een kijkje te nemen op deze pagina. Er gaat een wereld voor je open!
KJH die vanaf 2006 onder contract staat van ons aller Ajax.Primeurtje?
Jij je zin.quote:Op maandag 19 december 2005 16:45 schreef scarryharry het volgende:
[..]
misschien mogen ze dan ook wel een x een extra training beleggen in effectiviteit, met zoveel kwaliteit onder je niveau presteren, niets dan hulde![]()
Dit heeft niks met voetbalkennis te maken, dit heet gewoon je boerenverstand gebruiken![]()
Ok gehuurd, ik dacht dat ie gekocht was. Foutje dan.quote:Op maandag 19 december 2005 16:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij is een jaar uitgeleend geweest aan AGOVV, hoezo vangen hun er ook nog voor dan?
PSV vangt sowieso de opleidingskosten + 25% die zijn opgenomen in de clausule naar verluid...
Maar zoals SCH al zei heeft PSV (waarschijnlijk) geblunderd al vind ik KJH niet echt bij PSV passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |