6 jaar bij Ajax en nooit een echte kans gehad op z'n favoriete plekquote:Steven Pienaar verruilt Ajax definitief voor Borussia Dortmund. Voorzitter Watzke van de Duitse club heeft dit vandaag bevestigd.
Onduidelijk is alleen nog wanneer Pienaar richting Dortmund vertrekt. Als de Tsjech Tomas Rosicky in de winterstop naar Atletico Mardrid vertrekt, is de kans groot dat Pienaar vanaf januari al in Duitsland speelt. Dortmund vraagt dertien miljoen euro voor de Tsjechische spelverdeler, Madrid wil daar op dit moment nog niet aan voldoen.
Steven Pienaar wordt bij Dortmund de vijfde speler die de eredivisie verruilt voor de Bundesliga. Eerder trok Dortmund al Ebi Smolarek, Dennis Gentenaar, Cedric van der Gun en Matthew Amoah aan.
Iedereen is diep van binnen een klein beetje Ajacied, dat blijkt wel uit onze vrienden Cartman, cultheld en Dylan Dog.quote:Op maandag 19 december 2005 14:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben neutraal he, vandaar waarschijnlijk dat ik er een mening op na houd die niet geheel 100% pro-ajax is!
Anastasiou gaat weg en Charisteas blijft denk ik ook niet lang. Dan heb je Rosenberg, Huntelaar en Babel, in mijn ogen een prima voorhoede.quote:Op maandag 19 december 2005 14:41 schreef zjroentje het volgende:
Een spits is volgens mij niet echt een prioriteit....
Als het allemaal doorgaat hebben we dus straks Huntelaar, Rosenberg, Charisteas, Babel en Anastasiou. Het contract van Yannis zal wel niet verlengd worden, dus zitten we nog met 4 spitsen voor 1 plek. Proberen die andere Griek maar te slijten.
Wat een gelul. PSV kan verschillend spelen. Ik vind KJ te traag voor ons systeem. Kun jij het niet mee eens zijn hoor, dat mag...quote:Op maandag 19 december 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een gelul. Systemen worden bij PSV per seizoen aangepast vanwege de aangekochte spelers.
Maar zo krijgt Babel ook helemaal geen minuten.quote:Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Anastasiou gaat weg en Charisteas blijft denk ik ook niet lang. Dan heb je Rosenberg, Huntelaar en Babel, in mijn ogen een prima voorhoede.
VoH doet het ondanks z'n beperkte snelheid en totale gebrek aan techniek anders best aardigquote:Op maandag 19 december 2005 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat een gelul. PSV kan verschillend spelen. Ik vind KJ te traag voor ons systeem. Kun jij het niet mee eens zijn hoor, dat mag...
En devv05:![]()
Volgens mij is dat Babel z'n eer te na. Maar als je erover nadenkt is Babel nog zo jong. Ik zeg, probeer 'm eens op rechts te zetten. Op links is het geen succes omdat hij stijf links is, maar op rechts hebben we ook alleen maar Rosales die niet vodoende presteert.quote:Op maandag 19 december 2005 14:46 schreef zjroentje het volgende:
Maar zo krijgt Babel ook helemaal geen minuten.
Ik zeg verhuren aan Vitesse. Die spelen ook 4-3-3 en raken Amoah kwijt.![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 14:42 schreef devv05 het volgende:
Iedereen is diep van binnen een klein beetje Ajacied, dat blijkt wel uit onze vrienden Cartman, cultheld en Dylan Dog.
Als noodoplossing ja. In principe staat ie niet in de basis.quote:Op maandag 19 december 2005 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
VoH doet het ondanks z'n beperkte snelheid en totale gebrek aan techniek anders best aardig
Niet zo gek he: Huntelaat komt van PSV en we vangen geld voor hem...quote:Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
![]()
Lijkt wel een kern van waarheid in te zitten als je ziet hoeveel fans van Feijenoord en PSV meer met Ajax bezig zijn in vergelijking met hun eigen cluppie..
Pienaar is een waardeloze speler. Ik snap niet waar al die belangstelling voor hem vandaan komt.quote:Op maandag 19 december 2005 14:39 schreef 2Drix het volgende:
Pienaar dus naar Dortmund![]()
[..]
6 jaar bij Ajax en nooit een echte kans gehad op z'n favoriete plek![]()
Gelukkig, maar geen strik erom, das te duur.quote:Op maandag 19 december 2005 14:39 schreef 2Drix het volgende:
Pienaar dus naar Dortmund![]()
[..]
6 jaar bij Ajax en nooit een echte kans gehad op z'n favoriete plek![]()
Ik ben er nog steeds voor om, als Pienaar en de Jong straks weggaan in de winterstop, en als Blind aan 442 blijft vasthouden, om Rosales op rechtshalf te zetten. Verdedigend vond ik hem in die wedstrijden die ik hem heb gezien best oke, en bij omschakeling kan hij dan mooi rechtsbuiten spelen. Op linkshalf dan Emanuelson, dan heb je 2 flanken die zowel verdedigend als aanvallend aardig uit de voeten kunnen.quote:Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Babel z'n eer te na. Maar als je erover nadenkt is Babel nog zo jong. Ik zeg, probeer 'm eens op rechts te zetten. Op links is het geen succes omdat hij stijf links is, maar op rechts hebben we ook alleen maar Rosales die niet vodoende presteert.
Whehe. Dan voeren we wel direct de topscoorderslijst aan.quote:
Joh, van die paar ton die je krijgt kan je de selectie net aan een keertje heen en weer naar Lyon vliegen. Heb 't ooit eens uitgerekend aan de hand van het geld wat Groningen kreeg voor Robben. Dat was van 18 miljoen euro geloof ik 5 ton.quote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Niet zo gek he: Huntelaat komt van PSV en we vangen geld voor hem...
Eigenbelang dus!
Wat nou wij hebben slecht scorende spitsenquote:Op maandag 19 december 2005 14:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Whehe. Dan voeren we wel direct de topscoorderslijst aan.![]()
Er zijn vast wel andere clubs dan Ajax die hem willen.quote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niet zo gek he: Huntelaat komt van PSV en we vangen geld voor hem...
Eigenbelang dus!
Onzin. Pienaar kan prima andere spelers bedienen en is zeer goed in de kleine ruimte. Dat hij het wat weinig laat zien, dat is jammer. Maar daarom zijn we ook niet zo treurig over z'n vertrek.quote:Op maandag 19 december 2005 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pienaar is een waardeloze speler. Ik snap niet waar al die belangstelling voor hem vandaan komt.
Mits PSV met Heerenveen een bepaalde doorverkoopclausule is overeengekomen....quote:Op maandag 19 december 2005 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Joh, van die paar ton die je krijgt kan je de selectie net aan een keertje heen en weer naar Lyon vliegen. Heb 't ooit eens uitgerekend aan de hand van het geld wat Groningen kreeg voor Robben. Dat was van 18 miljoen euro geloof ik 5 ton.
Even opzoeken hoe dat destijds is gegaan....Maar volgens mij was z'n contract gewoon ten einde in Eindhoven.quote:Op maandag 19 december 2005 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mits PSV met Heerenveen een bepaalde doorverkoopclausule is overeengekomen....
Als hij bij Ajax slaagt zal hij bovendien ook een stuk meer opleveren dan het bedrag dat psv ervoor krijgt. Kapitaalvernietiging dus.quote:Op maandag 19 december 2005 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Joh, van die paar ton die je krijgt kan je de selectie net aan een keertje heen en weer naar Lyon vliegen. Heb 't ooit eens uitgerekend aan de hand van het geld wat Groningen kreeg voor Robben. Dat was van 18 miljoen euro geloof ik 5 ton.
Elk kwartje is welkom bij ons! Trouwens, Lyon doen we vanuit kostenbesparingsoogpunt met de bus...quote:Op maandag 19 december 2005 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, 750.000 euro en een clausule als ik het goed heb.quote:Op maandag 19 december 2005 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Even opzoeken hoe dat destijds is gegaan....Maar volgens mij was z'n contract gewoon ten einde in Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |