abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33216983

Altijd al een keer willen doen, een Ajax-topic openen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33217006
Pienaar dus naar Dortmund
quote:
Steven Pienaar verruilt Ajax definitief voor Borussia Dortmund. Voorzitter Watzke van de Duitse club heeft dit vandaag bevestigd.

Onduidelijk is alleen nog wanneer Pienaar richting Dortmund vertrekt. Als de Tsjech Tomas Rosicky in de winterstop naar Atletico Mardrid vertrekt, is de kans groot dat Pienaar vanaf januari al in Duitsland speelt. Dortmund vraagt dertien miljoen euro voor de Tsjechische spelverdeler, Madrid wil daar op dit moment nog niet aan voldoen.

Steven Pienaar wordt bij Dortmund de vijfde speler die de eredivisie verruilt voor de Bundesliga. Eerder trok Dortmund al Ebi Smolarek, Dennis Gentenaar, Cedric van der Gun en Matthew Amoah aan.
6 jaar bij Ajax en nooit een echte kans gehad op z'n favoriete plek
pi_33217057
Een spits is volgens mij niet echt een prioriteit....

Als het allemaal doorgaat hebben we dus straks Huntelaar, Rosenberg, Charisteas, Babel en Anastasiou. Het contract van Yannis zal wel niet verlengd worden, dus zitten we nog met 4 spitsen voor 1 plek. Proberen die andere Griek maar te slijten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33217080
Mooi. Pienaar weg, hopelijk vangen we er nog wat voor.
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:23 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ho ho, ik ben neutraal he, vandaar waarschijnlijk dat ik er een mening op na houd die niet geheel 100% pro-ajax is!
Iedereen is diep van binnen een klein beetje Ajacied, dat blijkt wel uit onze vrienden Cartman, cultheld en Dylan Dog.
pi_33217105
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:41 schreef zjroentje het volgende:
Een spits is volgens mij niet echt een prioriteit....

Als het allemaal doorgaat hebben we dus straks Huntelaar, Rosenberg, Charisteas, Babel en Anastasiou. Het contract van Yannis zal wel niet verlengd worden, dus zitten we nog met 4 spitsen voor 1 plek. Proberen die andere Griek maar te slijten.
Anastasiou gaat weg en Charisteas blijft denk ik ook niet lang. Dan heb je Rosenberg, Huntelaar en Babel, in mijn ogen een prima voorhoede.
  maandag 19 december 2005 @ 14:43:12 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33217110
TT is kut, moet sowieso beginnen met: Het Grote AFC Ajax topic #240:
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33217152
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een gelul. Systemen worden bij PSV per seizoen aangepast vanwege de aangekochte spelers.
Wat een gelul. PSV kan verschillend spelen. Ik vind KJ te traag voor ons systeem. Kun jij het niet mee eens zijn hoor, dat mag...

En devv05:
Wat een vrouw!
spits!
pi_33217175
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef devv05 het volgende:

[..]

Anastasiou gaat weg en Charisteas blijft denk ik ook niet lang. Dan heb je Rosenberg, Huntelaar en Babel, in mijn ogen een prima voorhoede.
Maar zo krijgt Babel ook helemaal geen minuten.

Ik zeg verhuren aan Vitesse. Die spelen ook 4-3-3 en raken Amoah kwijt.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 19 december 2005 @ 14:47:35 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33217198
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat een gelul. PSV kan verschillend spelen. Ik vind KJ te traag voor ons systeem. Kun jij het niet mee eens zijn hoor, dat mag...

En devv05:
VoH doet het ondanks z'n beperkte snelheid en totale gebrek aan techniek anders best aardig
  maandag 19 december 2005 @ 14:49:02 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33217233
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:46 schreef zjroentje het volgende:
Maar zo krijgt Babel ook helemaal geen minuten.

Ik zeg verhuren aan Vitesse. Die spelen ook 4-3-3 en raken Amoah kwijt.
Volgens mij is dat Babel z'n eer te na. Maar als je erover nadenkt is Babel nog zo jong. Ik zeg, probeer 'm eens op rechts te zetten. Op links is het geen succes omdat hij stijf links is, maar op rechts hebben we ook alleen maar Rosales die niet vodoende presteert.
pi_33217237
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:42 schreef devv05 het volgende:
Iedereen is diep van binnen een klein beetje Ajacied, dat blijkt wel uit onze vrienden Cartman, cultheld en Dylan Dog.

Lijkt wel een kern van waarheid in te zitten als je ziet hoeveel fans van Feijenoord en PSV meer met Ajax bezig zijn in vergelijking met hun eigen cluppie..

Hopen dat Pienaar nog wat oplevert, al betwijfel ik dat met die blessure van hem. Dortmund vind ik trouwens helemaal geen club voor hem.
pi_33217238
Moet het niet HET GROTE AFC AJAX TOPIC zijn?
Houd van een lijntje.
pi_33217296
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:47 schreef twi het volgende:

[..]

VoH doet het ondanks z'n beperkte snelheid en totale gebrek aan techniek anders best aardig
Als noodoplossing ja. In principe staat ie niet in de basis.
VoH is een 'variant' op Huntelaar: slechter over de grond, beter in de lucht. Iets minder langzaam, meer ervaring, beter met de elleboogjes...
Wat een vrouw!
spits!
pi_33217317
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Lijkt wel een kern van waarheid in te zitten als je ziet hoeveel fans van Feijenoord en PSV meer met Ajax bezig zijn in vergelijking met hun eigen cluppie..
Niet zo gek he: Huntelaat komt van PSV en we vangen geld voor hem...

Eigenbelang dus!
Wat een vrouw!
spits!
pi_33217342
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:39 schreef 2Drix het volgende:
[..]

Pienaar is een waardeloze speler. Ik snap niet waar al die belangstelling voor hem vandaan komt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33217358
Goede aankoop speler

Wat een luxe, scorende spitsen
pi_33217364
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:39 schreef 2Drix het volgende:
[..]

Gelukkig, maar geen strik erom, das te duur.
pi_33217369
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef twi het volgende:

[..]

Volgens mij is dat Babel z'n eer te na. Maar als je erover nadenkt is Babel nog zo jong. Ik zeg, probeer 'm eens op rechts te zetten. Op links is het geen succes omdat hij stijf links is, maar op rechts hebben we ook alleen maar Rosales die niet vodoende presteert.
Ik ben er nog steeds voor om, als Pienaar en de Jong straks weggaan in de winterstop, en als Blind aan 442 blijft vasthouden, om Rosales op rechtshalf te zetten. Verdedigend vond ik hem in die wedstrijden die ik hem heb gezien best oke, en bij omschakeling kan hij dan mooi rechtsbuiten spelen. Op linkshalf dan Emanuelson, dan heb je 2 flanken die zowel verdedigend als aanvallend aardig uit de voeten kunnen.
pi_33217372
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:53 schreef VoreG het volgende:
Wat een luxe, scorende spitsen
Whehe. Dan voeren we wel direct de topscoorderslijst aan.
  maandag 19 december 2005 @ 14:54:53 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33217383
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:

Eigenbelang dus!
Joh, van die paar ton die je krijgt kan je de selectie net aan een keertje heen en weer naar Lyon vliegen. Heb 't ooit eens uitgerekend aan de hand van het geld wat Groningen kreeg voor Robben. Dat was van 18 miljoen euro geloof ik 5 ton.
pi_33217392
TT in de lijn van de vorige topics iets aangepast.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33217401
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Whehe. Dan voeren we wel direct de topscoorderslijst aan.
Wat nou wij hebben slecht scorende spitsen
pi_33217403
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Eigenbelang dus!
Er zijn vast wel andere clubs dan Ajax die hem willen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 19 december 2005 @ 14:56:09 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33217415
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pienaar is een waardeloze speler. Ik snap niet waar al die belangstelling voor hem vandaan komt.
Onzin. Pienaar kan prima andere spelers bedienen en is zeer goed in de kleine ruimte. Dat hij het wat weinig laat zien, dat is jammer. Maar daarom zijn we ook niet zo treurig over z'n vertrek.
pi_33217420
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:54 schreef twi het volgende:

[..]

Joh, van die paar ton die je krijgt kan je de selectie net aan een keertje heen en weer naar Lyon vliegen. Heb 't ooit eens uitgerekend aan de hand van het geld wat Groningen kreeg voor Robben. Dat was van 18 miljoen euro geloof ik 5 ton.
Mits PSV met Heerenveen een bepaalde doorverkoopclausule is overeengekomen....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 19 december 2005 @ 14:57:14 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33217439
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Mits PSV met Heerenveen een bepaalde doorverkoopclausule is overeengekomen....
Even opzoeken hoe dat destijds is gegaan....Maar volgens mij was z'n contract gewoon ten einde in Eindhoven.
pi_33217451
quote:

[..]

Als hij bij Ajax slaagt zal hij bovendien ook een stuk meer opleveren dan het bedrag dat psv ervoor krijgt. Kapitaalvernietiging dus.
Houd van een lijntje.
pi_33217452
quote:

[..]

Elk kwartje is welkom bij ons! Trouwens, Lyon doen we vanuit kostenbesparingsoogpunt met de bus...

En inderdaad, hebben jullie de topscorer, zeker als ie in zijn laatste wedstrijd voor Heerenveen er nog drie bijknalt!
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 19 december 2005 @ 14:57:57 #29
82589 S-Two
barba macacu
pi_33217454
Ik weet het nog niet met Huntelaar. Het is natuurlijk een hele goede voetballer, maar dan zal Charisteas wel moeten worden verkocht. Maar goed, eerst maar wachten tot dat de berichten volledig en officieel zijn.

Wat twi zei ben ik het trouwens wel mee eens. Huntelaar in de zomer laten komen en dan Charisteas in de etalage zetten

Ajaxxxxxx
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_33217461
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:57 schreef twi het volgende:

[..]

Even opzoeken hoe dat destijds is gegaan....Maar volgens mij was z'n contract gewoon ten einde in Eindhoven.
Nee, 750.000 euro en een clausule als ik het goed heb.
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')