AGOVV heeft hem gehuurd destijds en PSV is met Heerenveen een doorverkoopclausule overeengekomen.quote:Op maandag 19 december 2005 15:38 schreef Martuh het volgende:
[..]
Hoeveel? Een ton? De man kwam eerst nog van AGOVV he dus die vangen er ook nog voor.![]()
quote:AZ legt Vlaar boete op
AZ heeft Ron Vlaar een boete opgelegd naar aanleiding van diens uitspraken in De Telegraaf van vorige week. De 19-jarige verdediger stelde dat hij gechanteerd werd door trainer Louis van Gaal.
Overigens zijn verder geen maatregelen getroffen tegen Vlaar. De centrumverdediger blijft een volwaardig lid van de AZ-selectie. De Alkmaarse club deed geen mededelingen over de hoogte van de boete.
Wat dan?quote:Op maandag 19 december 2005 17:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die K staat ergens anders voor hoor...![]()
Maar ja, als ajax ook interesse heeft, is de keuze natuurlijk snel gemaaktquote:Op maandag 19 december 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Feyenoord wilde hem ook maar wat graag hebben.
Vlaar is toch al 20?quote:
Nee.quote:Op maandag 19 december 2005 18:21 schreef Radegast het volgende:
Mag Huntelaar nou meedoen tegen Inter?
Ik had de aankoop juist minder begrepen als hij speciaal voor inter gehaald wasquote:Op maandag 19 december 2005 18:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan begrijp ik de aankoop nu nog minder.
quote:19/12/2005 - Dortmund bevestigt komst Pienaar
(Gepost door RvN)
Vorige week meldde Talpa het al. Vandaag bevestigde de financieel directeur van Borussia Dortmund tegenover het ANP (zie Nu.nl) dat Steven Pienaar de Duitse club komt versterken. Dat gebeurt in ieder geval aan het einde van het seizoen als de Zuid-Afrikaan transfervrij is, wellicht nog eerder.
Hij komt pas in de zomer heb ik elders gelezen.quote:Op maandag 19 december 2005 18:38 schreef Radegast het volgende:
Hopen dat Atletico snel Rosicky koopt, dan kan Ajax nog wat poen vangen voor Pienaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |