quote:Op zondag 18 december 2005 16:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sst, ze kijken daar toch nooit
ik heb uiteraard op mijn werk al gevraagd wat de indrukken zijn van de nieuwe TOMTOM Rider,quote:Op zondag 18 december 2005 18:23 schreef bwt het volgende:
Zit net ANWB ProMotor te lezen zie ik daar een pagina grote advertentie van de TomTom Rider
Ziet er wel goed uit, een groot scherm, touch screen, en speciaal voor de 2 wieler ontworpen.
zo, en nu maar eens kijken wat voor reacties er hier op komen
Wat is de ANWB ProMotor? Netzoiets als de Kampioen maar dan op motoren gerichtquote:Op zondag 18 december 2005 18:23 schreef bwt het volgende:
Zit net ANWB ProMotor te lezen zie ik daar een pagina grote advertentie van de TomTom Rider
Ziet er wel goed uit, een groot scherm, touch screen, en speciaal voor de 2 wieler ontworpen.
hier kun je het zienquote:Op zondag 18 december 2005 18:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is de ANWB ProMotor? Netzoiets als de Kampioen maar dan op motoren gericht:p
Ah, jullie doen de support op die dingen.quote:Op zondag 18 december 2005 18:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb uiteraard op mijn werk al gevraagd wat de indrukken zijn van de nieuwe TOMTOM Rider,
het schijnt dat ie erg degelijk in elkaar gezet isal de electronica zit in een waterdichte aluminium behuizing
en het scherm zou ook van erg goede kwaliteit zijn.
de monteurs die al ingewerkt zijn voor de Rider zijn er erg van onder de indruk.
ik heb hem zelf nog niet in het eggie gezien maar dat zal niet zo lang meer duren![]()
Ik denk dat we ff moeten vragen om de TT aan te passen -> modem killerquote:Op zondag 18 december 2005 18:32 schreef hicham het volgende:
Knuppel in 't hoenderhok
[..]
errug veel plaatjes
[..]
Sorry, wou het motorenniveau even omhoog brengen
Zit nog eentje speciaal voor richardgie tussen
Ik heb ook een PDA met diezelfde software, werkt prima voor navigeren, maar voorquote:Op zondag 18 december 2005 18:23 schreef bwt het volgende:
Anders check je even je mail @ kaa_tje_quote:Op zondag 18 december 2005 19:02 schreef ondeugend het volgende:
Euhhh zeg grootkoppen ?
Gaan jullie mijn avatar ook even repareren ?
ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Hicham op zoek is naar een andere motorquote:Op zondag 18 december 2005 18:32 schreef hicham het volgende:
Knuppel in 't hoenderhok
heeeeeeleboel plaatjes![]()
Sorry, wou het motorenniveau even omhoog brengen
Zit nog eentje speciaal voor richardgie tussen
ik zal de info die ik heb hier posten uiteraardquote:Op zondag 18 december 2005 18:50 schreef bwt het volgende:
[..]
Ah, jullie doen de support op die dingen.
laat het weten als je meer weet dan wat er op die site van tomtom staat.
vind em wel erggur interessant
Klopt, vanmiddag verwisseld van server, moet ze zo nog uploadenquote:Op zondag 18 december 2005 19:11 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
de foto's werken niet van de motoren van de users
de nieuwe software is ook geschikt om er geplande toerritten mee te kunnen makenquote:Op zondag 18 december 2005 18:54 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ik heb ook een PDA met diezelfde software, werkt prima voor navigeren, maar voor
leuke toertochten is het allemaal niet zo geschikt. Voordat er opmerkingen komen: Ja
ik weet hoe het werkt, maar bijvoorbeeld een Garmin Streetpilot 2610 is veel geschikter
als je wilt toeren op vakantie etc. Kost iets meer, maar is meer dan een satnav zoals TomTom.
Als je alleen van A naar B wilt (net zoals ik, als ik in de auto zit) is TomTom
software ideaal, up-to-date en retesnel.
Hijsss LIEEEVVVVVVVVVVquote:
wat een lief beessiequote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef ondeugend het volgende:
* zucht.........
.
.
.
[[url=http://img131.imagevenue.com/loc90/th_0f8b7_flieft.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
Ik heb er een favoriete site van gemaakt.quote:
Hij is een zijquote:
Bij nieuw leven moest ik aan een nieuw poezebeest denken, maar dit is ook echt een lieverdje.quote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef ondeugend het volgende:
* zucht.........
.
.
.
[[url=http://img131.imagevenue.com/loc90/th_0f8b7_flieft.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
Een nieuw poezebeest is ook erg aanstaande.quote:Op zondag 18 december 2005 19:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bij nieuw leven moest ik aan een nieuw poezebeest denken, maar dit is ook echt een lieverdje.![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een nieuw poezebeest is ook erg aanstaande.
Druk op zoek... maar er zijn weinig nestjes om deze tijd.
Nee niet met een ventieltje die zelf aan geeft of de bandenspanning nog goed is (ook tot nu toe nooit over gelezen). We controleren altijd zelf voordat we gaan rijden. Aangezien je nooit fatsoenlijk ergens je banden kunt oppompen en het dan lastiger meten is omdat je een stukje hebt gereden, vullen we de bandjes hier met een handpompje. Ik vind het best ideaal.quote:Op zondag 18 december 2005 19:37 schreef SterkStaaltje het volgende:
Heeft iemand ervaring met dit soort ventiel dopjes
[afbeelding] [afbeelding]
om de bandenspanning een beetje in de gaten te houden.
Had zelf een keer gekeken voor die dingen, maar las er niet altijd veel goed over. Dus toen maar niet gekocht.quote:Op zondag 18 december 2005 19:37 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Ellende is dat ja dat die pomp dingen nooit passen. Je hebt ook van die ventielen die naar buiten staan. Maar ik merk toch vaak dat ik niet zo snel denk aan de spanning dus ga dit maar eens proberen.quote:Op zondag 18 december 2005 19:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee niet met een ventieltje die zelf aan geeft of de bandenspanning nog goed is (ook tot nu toe nooit over gelezen). We controleren altijd zelf voordat we gaan rijden. Aangezien je nooit fatsoenlijk ergens je banden kunt oppompen en het dan lastiger meten is omdat je een stukje hebt gereden, vullen we de bandjes hier met een handpompje. Ik vind het best ideaal.![]()
Dat is een kwestie van aanleren. In het begin moet je er even aan denken, maar als je dat steeds doet dan is het daarna een gewoonte. Ik vind het toch wel zo prettig. Het gaat om je eigen veiligheid en een goede controle is daarbij nooit weg. Ik merk ook dat bij goed onderhoud de motor altijd doet waar je om vraagt.quote:Op zondag 18 december 2005 20:02 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ellende is dat ja dat die pomp dingen nooit passen. Je hebt ook van die ventielen die naar buiten staan. Maar ik merk toch vaak dat ik niet zo snel denk aan de spanning dus ga dit maar eens proberen.
quote:Op zondag 18 december 2005 20:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van aanleren. In het begin moet je er even aan denken, maar als je dat steeds doet dan is het daarna een gewoonte. Ik vind het toch wel zo prettig. Het gaat om je eigen veiligheid en een goede controle is daarbij nooit weg. Ik merk ook dat bij goed onderhoud de motor altijd doet waar je om vraagt.
Jep, Ik heb ze er op zitten.quote:Op zondag 18 december 2005 19:37 schreef SterkStaaltje het volgende:
Woooaaarghhhquote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef ondeugend het volgende:
* zucht.........
.
.
.
![]()
Luilak, had je alle tijd voor vandaagquote:Op zondag 18 december 2005 19:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Klopt, vanmiddag verwisseld van server, moet ze zo nog uploaden
heH, wie, hoe, wat, waarquote:Op zondag 18 december 2005 19:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Hicham op zoek is naar een andere motor![]()
Dat meen je niet?quote:
Coolquote:Op zondag 18 december 2005 20:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Dit gebruik ik voor m'n banden.
Eventjes m'n mannetje laten slapen
Edit:
Ik snap het sowieso niet van die doppen. Op het moment dat ze rood kleuren heb je dat toch al gemerkt tijdens het rijden?
Je voelt het verschil tussen 2.3 of 2.8 toch?
Edit 2:
Ik heb een VTR gekocht![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 20:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Dit gebruik ik voor m'n banden.
Eventjes m'n mannetje laten slapen
Edit:
Ik snap het sowieso niet van die doppen. Op het moment dat ze rood kleuren heb je dat toch al gemerkt tijdens het rijden?
Je voelt het verschil tussen 2.3 of 2.8 toch?
Edit 2:
Ik heb een VTR gekocht![]()
Misschien durfde R2D2 niet te vertellen dat de motorzaak vandaag open was omdat jullie gisteren overwogen haar daar te treffen en Pepijn ook even had gechecked hoe ver het wasquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 20:51 schreef richardgie het volgende:
stuur moeders er altijd maar op uit.
Nummer 16 jaquote:En @hicham,ik neem aan dat je foto 16 of 42 bedoeld?
quote:Op zondag 18 december 2005 20:43 schreef hicham het volgende:
Wat is er met Peppo eigenlijk, neergegaan met minibiken?
Normaal meldt ie zich wel netjesaf
quote:Op zondag 18 december 2005 20:43 schreef hicham het volgende:
Dat meen je niet?![]()
Was 't vandaag koopzondag daar dan? Gefeliciteerd met je aankoop
quote:Op zondag 18 december 2005 20:47 schreef Rausdouwer het volgende:
Cool![]()
Maar hoe kun je dat nu vertellen als 2e edit?!
![]()
![]()
Vertel!
Nou durf ik het helemaal niet meer te vertellenquote:
Wie ben jij nou weer, ik ben op zoek naar Worldbeaterquote:Op zondag 18 december 2005 20:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kinderfeessie van 2 uur tot en met 8 uur.
Ik ben aardig doorgezaagd door dat hangen.![]()
Had Nick ook een groot gedeelte van de dag.![]()
Nu doet Chello het nu meer niet dan wel, was alweer vertrokken achter de compie na tig keer herstarten en F5'en.
Kon alleen maar in de mail komen.
Maar het is nog steeds retetraag, dus ik hoop morgen op een betere internetdag.
Dinsdag en woensdag is het gewoon weer het harde (buiten)leven.![]()
< voor Hicham.
![]()
![]()
Biatchquote:Op zondag 18 december 2005 21:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou durf ik het helemaal niet meer te vertellen![]()
Piccie maar dan![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 21:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Piccie maar dan![]()
[..]
[..]
[..]
Piccie maar dan![]()
Piccie maar dan![]()
Verkapt "ik lees het techniek forum vaker"quote:Op zondag 18 december 2005 21:07 schreef hicham het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/118913/1![]()
![]()
Zelfs de mensen die meestal wel behulpzaam zijn in het techniek forum kunnen het niet laten om de inkoppertjes te posten
![]()
Hoe kom je daar nou weer aanquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 21:07 schreef hicham het volgende:
Biatch
Heb je net een nieuwe motor laat je hem meteen omvallen![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 21:11 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ah jammer dat is dan weer een beetje een tegenvaller, maar ook heel mooi.![]()
quote:
Stap 1: ga op stagequote:Op zondag 18 december 2005 21:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Verkapt "ik lees het techniek forum vaker"![]()
Verkapt ik-ben-fan-van-J@P-op-MF postquote:Op zondag 18 december 2005 21:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had je die nepmotorrijders toch mooi tuk
Ik had gelezen dat je een lijstje ging makenquote:
Weltrustenquote:Op zondag 18 december 2005 21:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat je een lijstje ging makenMercy ook of rijdt hij nog zeker 1 seizoen door op de 900RR?
Welterusten
![]()
Die heeft z'n RR nog maar net 3 maanden ofzo, zijn naam is geen Pepijn hoorquote:Op zondag 18 december 2005 21:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mercy ook of rijdt hij nog zeker 1 seizoen door op de 900RR?
Ik denk dat Mercy nog heel erg blij is met zijn Blade. Ik ben ook heel blij met mijn Honda, maar qua uiterlijk heb ik misschien toch liever iets in 1 kleur met zwart. In ieder geval een minder bonte uitvoering. Meer p*rn he.quote:Op zondag 18 december 2005 21:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat je een lijstje ging makenMercy ook of rijdt hij nog zeker 1 seizoen door op de 900RR?
Welterusten
![]()
Gaat het alsnog niet door of kom je nog met een tussen/rag/budgetfiets?quote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef yup het volgende:
Jullie meoten die brommers over +-2 jaar te koop aanbieden voor goedkoop. Dan kan ik eentje kopen
Heb je geld over dan?quote:Op zondag 18 december 2005 22:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Over 2 jaar mag je die van mij hebben![]()
Ok danquote:Op zondag 18 december 2005 22:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gaat het alsnog niet door of kom je nog met een tussen/rag/budgetfiets?
Over 2 jaar mag je die van mij hebben![]()
Mooi gedaan, is wel het idee wat ik al langer in me kop heb zittenquote:
[..]
Piccie maar dan![]()
ik heb er nu al een staan voor goedkoopquote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef yup het volgende:
Jullie meoten die brommers over +-2 jaar te koop aanbieden voor goedkoop. Dan kan ik eentje kopen
Wat moet ik met een -dan- uit elkaar vallende BMW zonder remmenquote:Op zondag 18 december 2005 22:52 schreef yup het volgende:
Ok dan![]()
Maar je moet wel een ouwe B-M-W uit de steentijd accepteren als inruil. Bijbetaling van mijn kant is bespreekbaar
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/117593/quote:Op zondag 18 december 2005 23:13 schreef bwt het volgende:
[..]
Mooi gedaan, is wel het idee wat ik al langer in me kop heb zitten
waar hebbie die vandaan?
Met name de seatpipes. De rest vind ik minder belangrijk.quote:Op maandag 19 december 2005 06:43 schreef hicham het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/117593/
Zit jij serieus na te denken over het streetfighteren van je SV?
quote:Op zondag 18 december 2005 22:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik denk dat Mercy nog heel erg blij is met zijn Blade. Ik ben ook heel blij met mijn Honda, maar qua uiterlijk heb ik misschien toch liever iets in 1 kleur met zwart. In ieder geval een minder bonte uitvoering. Meer p*rn he.![]()
![]()
Waarschijnlijk zal ik ook nog zeker 1 seizoen met mijn Honda blijven rijden. Hangt een beetje af van een bod dat ik zou kunnen krijgen waarmee ik zelf ook weer vooruit kan komen.![]()
Edit: oh ja welterusten.![]()
Zolang als de winterstop geldt zal ze niet rijden..............................quote:Op maandag 19 december 2005 08:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mogge![]()
[..]
ik ben benieuwd hoelang jij nog met deze Honda rijd
![]()
ik denk niet dat ze dat lang volhoudquote:Op maandag 19 december 2005 09:11 schreef bwt het volgende:
[..]
Zolang als de winterstop geldt zal ze niet rijden..............................
Heb je3 op je laatste motoren nou eigenlijk uberhaupt wel zelf gereden of alleen maar aan gesleuteld en in onderdelen geinvesteerd voor een anderquote:Op maandag 19 december 2005 11:05 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Dribbel post als laatste in Nederlanders bij de Chinees. , dus ik klik automatisch daar, in de veronderstelling dat het de Fok! MC is.![]()
![]()
Als het droog is vanmiddag de KLX naar de motorzaak brengen, moet namelijk zeker 10 kilometer naar huis lopen.![]()
Woensdag wordt'ie op de laatste puntjes gefixed, en dan van het weekend de boel overschrijven.![]()
Morgen en woensdag op stap, dus de vrije tijd neemt af.![]()
![]()
Eerst maar even.![]()
![]()
Zo ook weg overigens.
Ik heb er volledig van genoten zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 19 december 2005 11:19 schreef stinkie het volgende:
Heb je3 op je laatste motoren nou eigenlijk uberhaupt wel zelf gereden of alleen maar aan gesleuteld en in onderdelen geinvesteerd voor een ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet bijgelezen, maar ik zie een verbaasde reactie van Hicham over een VTR..
... dus wat het ook moge zijn, R2D2 gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb er volledig van genoten zullen we maar zeggen.
Heb met de soes ook veel gereden, maar ik ga er geen geld meer instoppen, anders word het erg duur zeg maar. Zijn juist van die kleine dingen die aan onderdelen geen reet kosten maar aan tijd wel. En ik vind bijna 1000 euro aan groot onderhoud in 2 jaar tijd wel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet bijgelezen, maar ik zie een verbaasde reactie van Hicham over een VTR..
... dus wat het ook moge zijn, R2D2 gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op maandag 19 december 2005 12:05 schreef worldpimber het volgende:
Heeft iemand nog foto's van de bikes van ZX9R of Romius?
Ik vast nog wel ergens op de PC, maar waaahaaaaaaarOf gaan die nu uit de lijst?
Laten we hem er ook weer bij zettenquote:
zouquote:Op maandag 19 december 2005 12:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
Laten we hem er ook weer bij zetten
quote:Op maandag 19 december 2005 11:05 schreef Patrick281 het volgende:
Als het droog is vanmiddag de KLX naar de motorzaak brengen, moet namelijk zeker 10 kilometer naar huis lopen.![]()
Ik denk het ook niet. Waar had jij je sleutels ook al weer liggen?quote:Op maandag 19 december 2005 09:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dat lang volhoud![]()
Als het maar droog is en boven nulquote:Op maandag 19 december 2005 13:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Waar had jij je sleutels ook al weer liggen?![]()
Maar ik heb een vermoeden dat ik tussen kerst en oud & nieuw nog wel een kansje krijg om te rijden.![]()
Goeie middagquote:Op maandag 19 december 2005 14:13 schreef Makster het volgende:
Middag
Leef ook weerWas goed te doen het weekend, alleen ben ik geloof ik niet echt uit gerust, ben moeier dan voor het weekend
![]()
Vooral bij de Weerterbergen, allemaal vrijende paartjes in de bossenquote:Op maandag 19 december 2005 14:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Goeie middag![]()
Kan knap vermoeiend zijn zo'n weekend he![]()
![]()
richardgie moet trouwens nog kerstkaarten gaan schrijven![]()
![]()
![]()
Wat had jij er dan te zoeken?(Sorry,is een rotopmerking,kan ik het nog goed maken?Je mag gaan schelden hoorquote:Op maandag 19 december 2005 14:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vooral bij de Weerterbergen, allemaal vrijende paartjes in de bossen![]()
Ben je weer eens op kosten van de baas aan het chillen geslagen dit weekend?quote:Op maandag 19 december 2005 14:13 schreef Makster het volgende:
Middag
Leef ook weerWas goed te doen het weekend, alleen ben ik geloof ik niet echt uit gerust, ben moeier dan voor het weekend
![]()
Kan ik wel hebben hoorquote:Op maandag 19 december 2005 14:40 schreef richardgie het volgende:
Wat had jij er dan te zoeken?(Sorry,is een rotopmerking,kan ik het nog goed maken?Je mag gaan schelden hoor)
Ik heb het van horen zeggenquote:Wacht,ik ga de volgende keer wel mee,kunnen we samen toekijken![]()
't is FOKquote:Op maandag 19 december 2005 15:10 schreef R2-D2 het volgende:
Is FOK! bij iedereen zo traag of alleen bij mij?
Ik ben dan zo eigenwijs dat ik het toch effe zou gaan chekken.Geloof alles pas nadat ik het met eigen ogen heb gezien.Bij de meeste dingen dan.quote:Op maandag 19 december 2005 15:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kan ik wel hebben hoor [afbeelding]
[..]
Ik heb het van horen zeggen![]()
![]()
Fok is hier ook zo traag als dikke stront.De hele dag alquote:Op maandag 19 december 2005 15:15 schreef bwt het volgende:
[..]
't is FOK
't is middag
't is dus traag als stroop
![]()
![]()
Moet je dat neit is in niet gaan veranderen,dan merk je het welquote:Op maandag 19 december 2005 15:28 schreef bwt het volgende:
Scheelt dat ik op het werk niet altijd tijd heb om te FOKken.
Merk het dus neit zo veel
Het is typhuquote:Op maandag 19 december 2005 15:33 schreef bwt het volgende:
dan meot ik eerst ff leren zodner taalvauten te tiepen
iK sie ut al,teostebort op zun kOpquote:Op maandag 19 december 2005 15:41 schreef R2-D2 het volgende:
edit
quote:Op maandag 19 december 2005 15:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
iK sie ut al,teostebort op zun kOp.
En bwt,werk ze.
Heb je het voorgaande stukje gelezen?Weet je meteen hoe ik in elkaar steek,en wat ik mooi vindt.Inderdaad de eenvoudige,kleine dingen.Je begint me wel steeds beter te kennen zo geloof ik,moet dus een beetje op gaan passenquote:
Ik ga je alleen maar beter leren kennen denk ikquote:Op maandag 19 december 2005 15:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb je het voorgaande stukje gelezen?Weet je meteen hoe ik in elkaar steek,en wat ik mooi vindt.Inderdaad de eenvoudige,kleine dingen.Je begint me wel steeds beter te kennen zo geloof ik,moet dus een beetje op gaan passen.
Niet zo heel lang meer,ga 2 Januari weer voor hele halve dagen werken,dus dan alleen 's morgens en 's avonds/'s nachts nog maarquote:Op maandag 19 december 2005 16:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ga je alleen maar beter leren kennen denk ikwij zijn de enige 2 die tijd hebben om FOK! MC overdag vol te spammen
![]()
Hmmmmmmmzzzz, dan ga ik maar aardig zijn tegen collega's...quote:Op maandag 19 december 2005 16:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Niet zo heel lang meer,ga 2 Januari weer voor hele halve dagen werken,dus dan alleen 's morgens en 's avonds/'s nacht nog maar.
ik controleer het ook nog wel eens tussendoor hoorquote:Op maandag 19 december 2005 16:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ga je alleen maar beter leren kennen denk ikwij zijn de enige 2 die tijd hebben om FOK! MC overdag vol te spammen
![]()
Aardig zijn tegen collega's heb ik maar opgegevenquote:Op maandag 19 december 2005 16:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hmmmmmmmzzzz, dan ga ik maar aardig zijn tegen collega's... [afbeelding]
Tegen mezelf kletsen gaat ook gauw vervelen vooral omdat je het antwoord al weet![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 16:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik controleer het ook nog wel eens tussendoor hoor
is dat gezellig met je zelf in discussie gaan ?quote:Op maandag 19 december 2005 16:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Aardig zijn tegen collega's heb ik maar opgegeven,(maar heb nog bijna 2 weken overdag de tijd)
.
En het wedstrijd seizoen is ook weer begonnen.Speelt zich gelukkig bijna allemaal in de winter af,en dan nog al die feestdagen.In het voorjaar weer motorrijden,mag van de chirurg nog niet maar doe het lekker toch.Inderdaad richard hangt wat dat betreft van eigenwijzigheid aan elkaar
.En een goed gesprek met me zelf kan af en toe echt geen kwaad
.
In iedergeval weinig tegenspraak ,dus alles wat je zegt is per defenitie goed en waarquote:Op maandag 19 december 2005 16:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat gezellig met je zelf in discussie gaan ?![]()
En het niet eens wordenquote:Op maandag 19 december 2005 16:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat gezellig met je zelf in discussie gaan ?![]()
Een Honda:quote:Op maandag 19 december 2005 16:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor zo'n motor gaat mijn Blade meteen eruit![]()
Die minibike weegt inderdaad maar 24 kilo, kan in de toekomst wel op een rekje achterop de frituur.quote:Op maandag 19 december 2005 13:08 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Minibike in een rugzak en als je terug rijdt niet door te diepe plassen rijden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prioriteiten stellen.![]()
btw: waar kan ik dat van die VTR lezen.![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 16:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die minibike weegt inderdaad maar 24 kilo, kan in de toekomst wel op een rekje achterop de frituur.![]()
En voor nu, Half 5, ik blijf lekker thuis.
Weer 900 kilometer op de Fiero gezet, inrijden is aardig onderweg zo.![]()
Wist eigenlijk vanochtend al dat de motivatie nu wel weg zou zijn om de KLX weg te brengen.
Bedenk me net dat ik de motor misschien wel morgenochtend vroeg kan brengen als het droog is, en anders regel ik dinsdagavond wel wat.. onzeker.. maar ik vind het voor vandaag wel genoeg.
Eerst even waar ik vanochtend mee begonnen was hier....
Op pagina 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prioriteiten stellen.![]()
btw: waar kan ik dat van die VTR lezen.
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op maandag 19 december 2005 16:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die minibike weegt inderdaad maar 24 kilo, kan in de toekomst wel op een rekje achterop de frituur.![]()
En voor nu, Half 5, ik blijf lekker thuis.
Wist eigenlijk vanochtend al dat de motivatie nu wel weg zou zijn om de KLX weg te brengen.
Bedenk me net dat ik de motor misschien wel morgenochtend vroeg kan brengen als het droog is, en anders regel ik dinsdagavond wel wat.. onzeker.. maar ik vind het voor vandaag wel genoeg.
Eerst even waar ik vanochtend mee begonnen was hier....
hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prioriteiten stellen.![]()
btw: waar kan ik dat van die VTR lezen.![]()
![]()
En ik veroordeelde altijd mensen die niet teruglezen.quote:Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef R2-D2 het volgende:
Op pagina 1
Jij bent aardig.quote:
Hichamquote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik veroordeelde altijd mensen die niet teruglezen.![]()
![]()
Going to be a trend in the near, very near future..
[..]
Jij bent aardig.![]()
Wat veel foto's van Pimber, was die mee ofzo.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 16:44 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat maar eens op een warme prak uit.Kom vanavond nog wel effe langs(heb geloof ik toch niks te doen)![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je de wielen er ook mee gebalanseerd hebt.quote:Op zondag 18 december 2005 20:28 schreef bwt het volgende:
Jep, Ik heb ze er op zitten.
Kan ook zijn dat ik het kon voelen toen ik de motor uit de schuur haalde en hij wel een beetje vreemd veerde. Was in iedergeval wel op het dopje zichtbaar.
Die dopjes zijn ook in verschillende uitvoeringen voor verschillende spanningen te krijgen.
Slecht voorbeeld.quote:Kon perfect zien dat mijn band te laag op spanning was toen ik een lekke band had.
Heb je er op gereden, kom je uit met de zithoogte, kan je vandaag alweer gesprekken verstaan na het "beluisteren" van het uitlaatgeluid?quote:Op zondag 18 december 2005 21:07 schreef R2-D2 het volgende:
Piccie maar dan![]()
Jullie zijn ook wel makkelijk aan te spreken.. Bosche bollen.quote:Op maandag 19 december 2005 16:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ze willen niet als 1 gezien worden![]()
maar ze zijn ut wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fullcrum, you big fan of..
Deze post van Peerke gemist denk ik.
Ik moet nog 4 minuten downloaden..quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:14 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Village People... Moet ik meteen aan dit filmpje denken
Het gaat om het geluid denk ik.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Patrick281 op 19-12-2005 17:26:38 ]![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
Het rechterknipperlicht hangt los, een paar motorschoenen zou leuk zijn - of het schakelen met letterlijk een beleving zijn, en een SP hoort niet op de stoep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ging mij om het knipperlicht maar de rest...![]()
![]()
Ideetje voor Nick met Carnaval?
intuition will take you further than logics will ever do![]()
Ah, toch goed gezien dus.quote:Op maandag 19 december 2005 17:20 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Het ging mij om het knipperlicht maar de rest...![]()
Verwachte een instinker..
Thanks!quote:![]()
Verder vieren wij hier zo goed als geen carnaval.![]()
![]()
![]()
[Fluistermode]
Honda schijnt de grootste betrouwbaarheid te genieten
[/Fluistermode]
Ben er vandoor
Nadeel van een 2 pitter is de koude start.. de accu dus.. minpuntje eraf.quote:Op maandag 19 december 2005 17:34 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
[Fluistermode][afbeelding]
Honda schijnt de grootste betrouwbaarheid te genieten
[/Fluistermode]
[afbeelding]
Ben er vandoor![]()
Ik hoop dat je bike op een warm plekkie staat.En.
![]()
![]()
hij heeft geen schoenen aan dus schakelen zal niet echt gemakkelijk gaanquote:Op maandag 19 december 2005 16:57 schreef R2-D2 het volgende:
Puzzeltijd
Wat klopt hier niet?
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 17:15 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Mooi ding ja, helaas zijn Bagster tankhoezen héél erg 1992![]()
![]()
Ik nog wel denk ik, maar ze komen toch nooitquote:Op maandag 19 december 2005 12:05 schreef worldpimber het volgende:
Heeft iemand nog foto's van de bikes van ZX9R of Romius?
Ik vast nog wel ergens op de PC, maar waaahaaaaaaarOf gaan die nu uit de lijst?
900 kilometer vandaag aan het rijden geweest of moest je ergens heel ver wezen?quote:Op maandag 19 december 2005 16:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of is die 900 kilometer cumulatief over de afgelopen dagenquote:
Ah, misschien heb ik een Bandit 2 pitter danquote:Op maandag 19 december 2005 17:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nadeel van een 2 pitter is de koude start.. de accu dus.. minpuntje eraf.
Ik hoop dat je bike op een warm plekkie staat.En.
![]()
Vandaar de problemen die ik afgelopen tijd had![]()
![]()
hij is 24.1KWquote:Op maandag 19 december 2005 18:26 schreef hicham het volgende:
Ah, misschien heb ik een Bandit 2 pitter dan
Vandaar de problemen die ik afgelopen tijd haddus ze hebben gewoon 2 bougie kabels onklaar gemaakt
![]()
![]()
Dit is de echte YMCA.
Zal niet zeggen dat het Fullcum is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cryptisch he.quote:Op maandag 19 december 2005 18:26 schreef hicham het volgende:
900 kilometer vandaag aan het rijden geweest of moest je ergens heel ver wezen?
Of is die 900 kilometer cumulatief over de afgelopen dagen [afbeelding]![]()
Maar het is een totaalstand, een heel groot deel was wel vandaag, met een draaikolk in de tank.![]()
De garage houdt het op 2.000 mijl inrijden, vinnik wel erg veul.![]()
Over 600 kilometer gaat'ie lekker terug naar de garage voor verse olie.![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door Patrick281 op 19-12-2005 19:57:40 ]![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 19:38 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is de echte YMCA.
Zal niet zeggen dat het Fullcum is.![]()
De negers met Hayabusa's en verlengde achterbruggen zijn nu ook in het cross wereldje binnengedrongen.![]()
![]()
Het is overigens een CR500 blok in een Yamaha frame.
Nitropowerd.![]()
Net mijn nieuwe contract uitgeprint, 13 pagina's.. toch nog maar even doornemen voor morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teringquote:, download het hele bestand ineens met 955 Kb/s.
Leuke background, en hij kent de tekst niet eens uit zijn blote koppie.![]()
![]()
Ik vind 'm beter met een helm op en leren pakkiequote:
Dit is de echte YMCA.
Zal niet zeggen dat het Fullcum is.![]()
![]()
Wat is dat toch met motorrijders in leren pakken
Mercy, verklaar dit
Dat filmpje van een tijd geleden over bikewaves ging de motorrijder in het leer ook zo dansen aan het eindR2D2 had 'm ook gezien volgens mij, misschien dat die de URL nog heeft
![]()
Kan het filmpje alleen niet meer vinden op het web
Heb 'm wel op m'n PC staan maar geen zin om ergens up te loaden![]()
![]()
Ja, Hiesjam, dat filmpje hebben we allemaal ook gezien.![]()
Deze bewoog wat soepeler zeg maar... en er stond geen bed in beeld..![]()
Had ik al gezien maar vond het te triest om te postenquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 20:23 schreef Patrick281 het volgende:
Net mijn nieuwe contract uitgeprint, 13 pagina's.. toch nog maar even doornemen voor morgen.
Kom je meteen goed voor de dag morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, ik dacht dat een groot deel van de posters hier al op een leeftijd zit dat ze aan alzheimer toe zijn. Vandaar dat ik even jullie geheugen wou opfrissenquote:Op maandag 19 december 2005 20:30 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, Hiesjam, dat filmpje hebben we allemaal ook gezien.![]()
Deze bewoog wat soepeler zeg maar... en er stond geen bed in beeld..Heb jullie onderschat
![]()
![]()
http://media.putfile.com/bikewavesquote:Op maandag 19 december 2005 20:28 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Wat is dat toch met motorrijders in leren pakken
Mercy, verklaar dit
Dat filmpje van een tijd geleden over bikewaves ging de motorrijder in het leer ook zo dansen aan het eindR2D2 had 'm ook gezien volgens mij, misschien dat die de URL nog heeft
![]()
Kan het filmpje alleen niet meer vinden op het web
Heb 'm wel op m'n PC staan maar geen zin om ergens up te loadenintuition will take you further than logics will ever do![]()
quote:
Die jaVind het een grappig filmpje
De "Noob wave - Advanced" hebben worldpimber en ik nog zitten oefenen op de richardgie meet![]()
![]()
Kan je niet een keertje filmen & posten?quote:Op maandag 19 december 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Die jaVind het een grappig filmpje
De "Noob wave - Advanced" hebben worldpimber en ik nog zitten oefenen op de richardgie meet
Met een camera erbij proberen mensen zichzelf altijd te overtreffenquote:Op maandag 19 december 2005 20:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kan je niet een keertje filmen & posten?![]()
Lijkt me geen goed plan, wie weet wat er wel niet mis kan gaan als het handje loskomt van het stuur
Keep it real![]()
![]()
Neeeeee, als een duo:quote:Op maandag 19 december 2005 20:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Met een camera erbij proberen mensen zichzelf altijd te overtreffen
Lijkt me geen goed plan, wie weet wat er wel niet mis kan gaan als het handje loskomt van het stuur
Keep it real [afbeelding]
Gert & Hermien
Cow & Chicken
Tom & Jerry
Dit is de echte YMCA.
Zal niet zeggen dat het Fullcum is.
PwnedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We hebben geen leren pakkenquote:Op maandag 19 december 2005 20:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Neeeeee, als een duo:
Gert & Hermien
[afbeelding]
Cow & Chicken
[afbeelding]
Tom & Jerry
[afbeelding]
![]()
En als we die wel hadden, hadden we het nog niet gedaanCousin bonelessquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 20:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Had ik al gezien maar vond het te triest om te posten![]()
[..]
Kom je meteen goed voor de dag morgen
[..]
Ah, ik dacht dat een groot deel van de posters hier al op een leeftijd zit dat ze aan alzheimer toe zijn. Vandaar dat ik even jullie geheugen wou opfrissenHeb jullie onderschat
![]()
![]()
Wat een kutmongool zegquote:![]()
Vind hij dat nou echt tof om te doen
OWja avond en later
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
Jammer anders had je vast iets mogen lenen:quote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef hicham het volgende:
We hebben geen leren pakken
En als we die wel hadden, hadden we het nog niet gedaan
![]()
![]()
![]()
![]()
Ps:
@Pep: veel succes morgen![]()
Fake it 'till you make it![]()
![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door R2-D2 op 19-12-2005 22:17:16 ]intuition will take you further than logics will ever do![]()
Triplepwnedquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Cousin boneless [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Doctor Underpants![]()
I want to beeeeee, the king and queen of cheese![]()
![]()
zo, weer een flinke bestelling bij Motozoom gedaan. Ik heb de verwarmde handvaten maar laten liggen. ben geen mietje natuurlijk
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
24 januari is kaarsjebrand-en-schietgebedjes-maak-dag...dan moet ik afrijden...
Wat zou een leuke eerste motor zijn? Ben al verliefd geworden op een ZXR 750..."Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"![]()
ZXR-750quote:Op maandag 19 december 2005 22:43 schreef dribbel79 het volgende:
Wat zou een leuke eerste motor zijn? Ben al verliefd geworden op een ZXR 750...![]()
![]()
![]()
Ik vraag me af wie de grootste lol in zijn leven heeft.quote:Op maandag 19 december 2005 22:08 schreef R2-D2 het volgende:
Jammer anders had je vast iets mogen lenen:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Goed onthouden, ben nu al veel te laat op wegens off topic huishoudelijke klusjes en moet nog een overhemd strijken.quote:Ps:
@Pep: veel succes morgen![]()
Fake it 'till you make it![]()
![]()
Doe ik morgen wel.
![]()
En mijn collega had op MF gelezen dat ik de motor weg moest brengen en haalt mij nu morgenochtend vroeg(er) op bij de motorzaak.Heeft mij 20 minuten geleden pas gebeld.
![]()
Daarna brengt hij me zelfs thuis zodat ik het andere pak en schoenen aan kan trekken.![]()
![]()
Hij moet er zelf ruim een uur eerder voor van huis.![]()
![]()
Straks gaan er nog mensen die danspasjes van de avatar van R2D2 nadoen..
iew<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>![]()
Hieperdepiep richardgie is ook weer thuis.Nog één verjaardag dit jaar(die waarschijnlijk ook weer twee keer gevierd moet worden)twee kerst dagen een nieuwjaarsdag en nog 3 nieuwjaars-recepties en dan eindelijk weer een normaal leven(na begin Januari nog effe nog één verjaardag gevierd te hebben).Tering,zal blij zijn als het weer April is.Langere dagen,de vogeltjes beginnen weer te fluiten etc.
![]()
En weltrusten alvast,zij die nog wakker zijn,en voor hen die al liggen te knorren.
![]()
Heb zelf 11 jaar een ZXR 750 gehad.Prima motorquote:Op maandag 19 december 2005 22:43 schreef dribbel79 het volgende:
Wat zou een leuke eerste motor zijn? Ben al verliefd geworden op een ZXR 750...![]()
.
Veel plezier mee gehad.Maar om nou als eerste motor aan te schaffen?Nou ja dat moet je zelf maar weten,erg piekerig.
[ Bericht 2% gewijzigd door richardgie op 20-12-2005 00:51:50 ]![]()
Hee, nieuwe Fok! MC groepsfoto? Zet maar in de OPquote:Op maandag 19 december 2005 22:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jammer anders had je vast iets mogen lenen:
[afbeelding]
Wat schattig zeg.![]()
Hoi Patrick281, ik zie dat je de laatste tijd vaker post. Zou je je even kunnen voorstellen. Je staat namelijk niet in het OP lijstje met motorenquote:Dat is toch je eigen verjaardagquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:36 schreef richardgie het volgende:
Hieperdepiep richardgie is ook weer thuis.Nog één verjaardag dit jaar(die waarschijnlijk ook weer twee keer gevierd moet worden)Of tel je die niet mee
Mogguh![]()
![]()
![]()
Goedemorgen
![]()
Snel verder met het ochendritueel
verdomme, pak met hempie is toch heel wat kouder op de motot dan mijn normale kantooroutfitDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Kan je jouw bestelling nog aanpassen bij Motozoomquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:28 schreef stinkie het volgende:
verdomme, pak met hempie is toch heel wat kouder op de motot dan mijn normale kantooroutfit![]()
Thermo-underwear
Dat is inderdaad m'n eigen verjaardagquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/792340/4/50#33236866]dinsdag 20 december 2005 08:07
Dat is toch je eigen verjaardagOf tel je die niet mee
Mogguh.
Goeie morgen allemaal![]()
![]()
Thermo wear ruleZquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kan je jouw bestelling nog aanpassen bij Motozoom![]()
Thermo-underwear![]()
![]()
![]()
![]()
Vast wel wel vaker gedaan maar als ik 1 ding geleerd heb van het duiken en van het motorrijden is dat je dat soort dingen in 'gewone' winkels moet kopen (anders had ik het ook wel besteld, heb het nodig voor het duiken)quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kan je jouw bestelling nog aanpassen bij Motozoom![]()
Thermo-underwear
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:12 schreef richardgie het volgende:
Dat is inderdaad m'n eigen verjaardag.
Goeie morgen allemaal![]()
Ik heb m'n sexie onderbroek maar weggegooid want het zat voor geen meterquote:. Ik maak nu gebruik van een oude legging Ja, die heb ik vroeger ooit eens gedragen en ja die met die bloemetjes of een lange fietsbroek
Goeie morgen R2-D2quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb m'n sexie onderbroek maar weggegooid want het zat voor geen meter. Ik maak nu gebruik van een oude legging Ja, die heb ik vroeger ooit eens gedragen en ja die met die bloemetjes of een lange fietsbroek
![]()
![]()
Heb nog wel een heel sexy thermo onderbroek voor je.Kleur:Paars.Had ik vroeger aan in de bouw
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Goeie morgen R2-D2![]()
Heb nog wel een heel sexy thermo onderbroek voor je.Kleur:Paars.Had ik vroeger aan in de bouw
![]()
![]()
Geluid aan, deze is best goed![]()
En niet gelijk je pc uit het raam gooien als het niet lukt
Thermostring een oplossing ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb m'n sexie onderbroek maar weggegooid want het zat voor geen meter. Ik maak nu gebruik van een oude legging Ja, die heb ik vroeger ooit eens gedragen en ja die met die bloemetjes of een lange fietsbroek
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Thermostring een oplossing ?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Thermostring een oplossing ?![]()
![]()
Als een soort "tracing"zo heet dat toch
het schijnt als je bepaalde delen van je lichaam goed warm houd, dat je in het geheel ook minder last van de kou zal hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Als een soort "tracing"zo heet dat toch
![]()
![]()
weet alleen niet meer welke delen dat waren![]()
![]()
Gokje:quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het schijnt als je bepaalde delen van je lichaam goed warm houd, dat je in het geheel ook minder last van de kou zal hebben.![]()
weet alleen niet meer welke delen dat waren![]()
Handen & Voeten?intuition will take you further than logics will ever do![]()
je 'extremities' handen/vingers, voeten, hoofdquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het schijnt als je bepaalde delen van je lichaam goed warm houd, dat je in het geheel ook minder last van de kou zal hebben.![]()
weet alleen niet meer welke delen dat waren
Ik heb nog niet gekeken maar bestaan er verwarmde waterdichte handschoenen en verwarmde waterdichte schoenenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
je 'extremities' handen/vingers, voeten, hoofd
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Geluid aan, deze is best goed![]()
En niet gelijk je pc uit het raam gooien als het niet lukt![]()
![]()
.Jij bent wel een lekker ding he?
Met dat italiaaans
En ben je echt zo'n kouwkleum,dat je verwarmde waterdichte handschoenen en schoenen moet hebben?![]()
Er bestaat wel zadelverwarming(BMW),krijg je in iedergeval geen koud achterwerk.
Met koud weer stap je toch gewoon in je Panda![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door richardgie op 20-12-2005 12:25:32 ]![]()
vast wel, zo niet redelijk eenvoudig te maken, net als verwarmd shirt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken maar bestaan er verwarmde waterdichte handschoenen en verwarmde waterdichte schoenen![]()
Aantal duikers die ik ken hebben het zelf gedaan, oud shirt nemen, bedrading erdoor rijgen/naaien en aansluiten op accu
Bijv. http://digg.com/mods/Make_an_Electric_T-shirt
Die reacties over 'suicide' ook lachwekkend, Waldbrenner is een van de topduikers ter wereld op dit moment
Ik had het afgelopen zondag echt koud op de motor
Dat durf ik niet, ik zoek wel eventjes of het bestaat en of het betaalbaar isquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:06 schreef stinkie het volgende:
vast wel, zo niet redelijk eenvoudig te maken, net als verwarmd shirt.
Aantal duikers die ik ken hebben het zelf gedaan, oud shirt nemen, bedrading erdoor rijgen/naaien en aansluiten op accuintuition will take you further than logics will ever do![]()
Ik wil je wel even opwarmenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:08 schreef R2-D2 het volgende:
Ik had het afgelopen zondag echt koud op de motor![]()
![]()
![]()
BEn het shirt wel eens tegengekomen op een US site voor 40 dollar ofzo, zelf alleen ff de aansluiting maken naar de accu, maar dta moet geen probleem zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:08 schreef R2-D2 het volgende:
Ik had het afgelopen zondag echt koud op de motor![]()
[..]
Dat durf ik niet, ik zoek wel eventjes of het bestaat en of het betaalbaar isDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ha, die motorfappers;
Meerdere lagen kleding helpt toch ook veel? In ieder geval bij mij wel en ik les 1,5 uur lang... Alleen handen krijgen het koud + benen (spijkerbroek + trainingsbroek eronder)
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/83179/3
meedere lagen helpen ook ja. Luchtlaagjes ertussen zorgen voor isolatie. Daarom is wol ok zo warm, lekker veel lucht in de vezelsDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik wil je wel even opwarmen [afbeelding]![]()
Vooral m'n voeten, m'n Oxtars zijn wel waterdicht maar dubbele sokken houden de kou niet tegen. Op m'n ZZR heb ik er minder last van, waarschijnlijk door het kuipwerk. Op de XT is het gewoon kou lijdenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:11 schreef stinkie het volgende:
BEn het shirt wel eens tegengekomen op een US site voor 40 dollar ofzo, zelf alleen ff de aansluiting maken naar de accu, maar dta moet geen probleem zijn
Dubbele sokken knellen vaak af. Minder bloedtoevoer, geen ruimte voor een luchtlaagje, dus koud. Met duiken heb ik waterdichte handschoenen van een mm of 2 dik, daarin in een wollen handschoentje van ook zoiets. Beetje lucht erbij en met water van 4 graden hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Vooral m'n voeten, m'n Oxtars zijn wel waterdicht maar dubbele sokken houden de kou niet tegen. Op m'n ZZR heb ik er minder last van, waarschijnlijk door het kuipwerk. Op de XT is het gewoon kou lijden
wat je zou kunnen doen als je op je XT gaat raggen gewoon een paar kranten om je voeten doen in je laarzenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Vooral m'n voeten, m'n Oxtars zijn wel waterdicht maar dubbele sokken houden de kou niet tegen. Op m'n ZZR heb ik er minder last van, waarschijnlijk door het kuipwerk. Op de XT is het gewoon kou lijden![]()
mijn opa zweerde bij deze manier van warmhouden![]()
![]()
Thermo sokken en binnenhandschoetjes.Zijn ooit ontwikkeld door NASA voor in de ruimte.Is een heel dun weefsel en zit ongeveer het zelfe als Sinterklaas hanschoenen.Hier dan natuurlijk wel je gewone handschoenen en sokken overheen doenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Vooral m'n voeten, m'n Oxtars zijn wel waterdicht maar dubbele sokken houden de kou niet tegen. Op m'n ZZR heb ik er minder last van, waarschijnlijk door het kuipwerk. Op de XT is het gewoon kou lijden![]()
.
Denk dat ze soort gelijke dingen bij de reguliere motorhandel ook wel verkopen,maar hou vooral je kraag redelijk dicht.Als er geen koude lucht lang je nek en over je rug loopt,heb je het al een stuk warmer.
Heb zelf wel een paar thermo sokken,maar wordt wel een beetje natte bedoeling in die laarzen dan.
[ Bericht 9% gewijzigd door richardgie op 20-12-2005 12:39:41 ]![]()
Ik vind je opa een lieve man maar ik ga voor de tip van stinkiequote:Op dinsdag 20 december 2005 12:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat je zou kunnen doen als je op je XT gaat raggen gewoon een paar kranten om je voeten doen in je laarzen
mijn opa zweerde bij deze manier van warmhouden![]()
verwarmde handvaten heb je al vanaf 19 euro trouwensDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Moet er daar niet een aparte aansluiting voor gemaakt worden?Je moet de stekker toch ergens in pluggen lijkt me.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:38 schreef stinkie het volgende:
verwarmde handvaten heb je al vanaf 19 euro trouwens![]()
![]()
volgens mij zitten er een aansluiting bij voor op de accu. Anders heb je van die utility stekkers of gewoon een sigaretten aansteker.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Moet er daar niet een aparte aansluiting voor gemaakt worden?Je moet de stekker toch ergens in pluggen lijkt me.
Het is tot daar aan tyoe dat RV weer eens langskomt, maar z'n fanclub is er ook meteen als de kippen bij om 'm te begtroetenquote:
![]()
ik zit er nu echt aan te denken om vanavond ff op de motor te stappen (als het een beetje goed weer blijft)
ik wil weer rijden en in het weekend is het iedere keer kutweer![]()
![]()
Heb er eerlijk gezegd geen ervaring mee.Heb wel een stekker op m'n motor zitten waar je bijv.een luchtpomp op aan kan sluiten,dus daar zouden dan ook verwarmde handschoenen op aan gesloten kunnen worden.Maar stekker is eigenlijk bedoeld om de accu op te laden.Is er bij een BMW R1100S echt zowat niet uit te krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
volgens mij zitten er een aansluiting bij voor op de accu. Anders heb je van die utility stekkers of gewoon een sigaretten aansteker.![]()
's Avonds is het koud hoor...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:51 schreef Roderick2085 het volgende:
ik zit er nu echt aan te denken om vanavond ff op de motor te stappen (als het een beetje goed weer blijft)
ik wil weer rijden en in het weekend is het iedere keer kutweer
Rij je nog of maak je nog steeds gebruik van het OVquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
Gister was het wel prachtig weer hiero, leek wel lente. Heerlijk dat zonnetje op je bolIk heb sinds kort ook zo'n stekker voor de OptimateIII, daar kan je dus eventueel verwarmde handvaten op aansluitenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef richardgie het volgende:
Heb er eerlijk gezegd geen ervaring mee.Heb wel een stekker op m'n motor zitten waar je bijv.een luchtpomp op aan kan sluiten,dus daar zouden dan ook verwarmde handschoenen op aan gesloten kunnen worden.Maar stekker is eigenlijk bedoeld om de accu op te laden.Is er bij een BMW R1100S echt zowat niet uit te krijgen.
Dan weet ik al welke je bedoelt. Je hebt daar voor een paar euro een omvormer vor naar een standaard sigerettenaanstekerquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb er eerlijk gezegd geen ervaring mee.Heb wel een stekker op m'n motor zitten waar je bijv.een luchtpomp op aan kan sluiten,dus daar zouden dan ook verwarmde handschoenen op aan gesloten kunnen worden.Maar stekker is eigenlijk bedoeld om de accu op te laden.Is er bij een BMW R1100S echt zowat niet uit te krijgen.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vind je opa een lieve man maar ik ga voor de tip van stinkie
![]()
wij hebben ook gewoon thermosokken hoor
![]()
![]()
het is wel toevallig alsquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:46 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
en de grootste mechool is er ook weer iszich hier laat zien, vlot daarna kom jij ook even zwaaien
![]()
![]()
![]()
sja, je moet iets als je overdag van kwart voor 8 t/m kwart over 6 de deur uit bentquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
's Avonds is het koud hoor...
[..]
Rij je nog of maak je nog steeds gebruik van het OV
[..]
Ik heb sinds kort ook zo'n stekker voor de OptimateIII, daar kan je dus eventueel verwarmde handvaten op aansluiten![]()
![]()
maar in januari kan ik ook weer overdag rijden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij hebben ook gewoon thermosokken hoor
![]()
![]()
De "Krantentip" heb ik al vaker gehoord, net als uierzalf op je gezicht en op je handen
Ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:22 schreef Roderick2085 het volgende:
sja, je moet iets als je overdag van kwart voor 8 t/m kwart over 6 de deur uit bent![]()
En de dagen worden weer langerquote:maar in januari kan ik ook weer overdag rijden![]()
dat gebruik ik nu nog steedsquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
De "Krantentip" heb ik al vaker gehoord, net als uierzalf op je gezicht en op je handen![]()
en werkt perfect
vooral als het erg koud is
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat gebruik ik nu nog steedsen werkt perfect
![]()
Mensen die in de vorige eeur leven. Zeker ook nog een knijpkat asl verlichting he
Ja echt? Ik dacht dat niemand meer dat spul gebruikte joh!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat gebruik ik nu nog steedsen werkt perfect
![]()
![]()
Maar hee, als het werkt is het goed, waar kan je dat halen, bij de dierenarts![]()
Zouden ze boven de rivieren weten waar we het over hebben
Volgens mij wel,het principe is volgens mij het zelfde,alleen moet je een soort sigaretten aansteker-stekker op je handschoenen hebben.Normaal zouden ze zo'n stekker voor handschoenen dan wel ergens bij je kroonplaat monteren ofzo.Verwarmde hand vaten zitten ook op de accu aangesloten,alleen zijn de kabeltjes dan netjes weggewerkt.Maatje van de motrclub pompt er ook z'n luchtbed etc mee op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
's Avonds is het koud hoor...
[..]
Rij je nog of maak je nog steeds gebruik van het OV
[..]
Ik heb sinds kort ook zo'n stekker voor de OptimateIII, daar kan je dus eventueel verwarmde handvaten op aansluiten![]()
En als je het 's avonds koud hebt,laat het effe weten!![]()
![]()
Ik ga trouwens maar effe kerstkaarten zitten te spijkerschriften![]()
![]()
Precies!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mensen die in de vorige eeur leven. Zeker ook nog een knijpkat asl verlichting heDat bedoel ik
Boerenbondquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja echt? Ik dacht dat niemand meer dat spul gebruikte joh!![]()
Maar hee, als het werkt is het goed, waar kan je dat halen, bij de dierenarts![]()
Zouden ze boven de rivieren weten waar we het over hebben![]()
![]()
![]()
who care's ? als het werkt waarom dan een dure oplossing gebruiken ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mensen die in de vorige eeur leven. Zeker ook nog een knijpkat asl verlichting he![]()
Ik begin al in mezelf te pratenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:32 schreef richardgie het volgende:
En als je het 's avonds koud hebt,laat het effe weten!![]()
![]()
Ik ga trouwens maar effe kerstkaarten zitten te spijkerschriften![]()
Twijfel of ik het zonder jou wel red
Ze zeggen eenzaamheid dat went wel
Maar vanavond is het weer koud in bed
Oh ik wil jou
Oh ik wilIk ga dat vanmiddag ook halen, ik gebruik te dure hand- en gezichtscremequote:Op dinsdag 20 december 2005 13:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
who care's ? als het werkt waarom dan een dure oplossing gebruiken ?
nou, teovallig hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is wel toevallig alszich hier laat zien, vlot daarna kom jij ook even zwaaien
![]()
![]()
![]()
mechool
American Muscle Power![]()
ah jij bent zijn alteregoquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
nou, teovallig hoor![]()
mechool
![]()
![]()
Oei oei,richardgie moet dit even op zich in laten werkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik begin al in mezelf te praten
Twijfel of ik het zonder jou wel red
Ze zeggen eenzaamheid dat went wel
Maar vanavond is het weer koud in bed
Oh ik wil jou
Oh ik wil
[..]
Ik ga dat vanmiddag ook halen, ik gebruik te dure hand- en gezichtscreme
![]()
.
Ga eerst maar even mijn kerst pakket halen.
[ Bericht 2% gewijzigd door richardgie op 20-12-2005 14:56:01 ]![]()
Of bedoel je nou IQ.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vind je dat vreemd ? je heb hetzelfde post EQ![]()
![]()
![]()
Hoewel het in dit geval niet uitmaakt vermoed ik dat ie hier toch echt het EQ bedoeltquote:Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Vandaar dat het ook niet uitmaakt of ie de I of de E bedoeltquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik niet.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar wie is ShelbyMustang nou?
Van hetzelfde clubje
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hoewel het in dit geval niet uitmaakt vermoed ik dat ie hier toch echt het EQ bedoelt![]()
![]()
richardgie is ook weer terug.Kerstpakket gehaald en Lyrick van R2-D2 even in laten werken.Ben er weer helemaal klaar voor.
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:16 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook weer terug.Kerstpakket gehaald en Lyrick van R2-D2 even in laten werken.Ben er weer helemaal klaar voor.
wat heb jij met R2-D2 ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:16 schreef richardgie het volgende:
![]()
het lijkt wel of jullie getrouwd zijn![]()
![]()
![]()
Heb Rowwen Heze maaar even aan geslingerdquote:
We hebben geslapen,gevreen,gepraat heel lang aan een stuk
We droomden de dag naar beneden
De wegen warm van geluk
We lachte,we leefde,we baalden
waren moe of we haddebn het druk
We merkten niet hoe we verdwaalde
De wegen warm van geluk
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat heb jij met R2-D2 ?![]()
![]()
Been there, done that
![]()
Nou moet je ophouden, ik glij zo van m'n stoel afquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb Rowwen Heze maaar even aan geslingerd
We hebben geslapen,gevreen,gepraat heel lang aan een stuk
We droomden de dag naar beneden
De wegen warm van geluk
We lachte,we leefde,we baalden
waren moe of we haddebn het druk
We merkten niet hoe we verdwaalde
De wegen warm van geluk
![]()
R2-D2 heeft geloof ik m'n zwakke punt gevonden,en begint dit bastion een klein beetje te laten wankelen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat heb jij met R2-D2 ?![]()
![]()
![]()
Niet doen hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nou moet je ophouden, ik glij zo van m'n stoel af![]()
![]()
![]()
![]()
Kan hard aankomen,de grond.
![]()
Goed leren pak voorkomt dat wel hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Niet doen hoor![]()
![]()
![]()
Kan hard aankomen,de grond.
Moet ik de neuklijst van aan laten passen ?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Die passen we dan zelf wel aan hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Goed leren pak voorkomt dat wel hoor.
Moet ik de neuklijst van aan laten passen ?,maar toch bedankt
.
![]()
heyquote:
dat krijg je met afgestorven hersencellen he![]()
[ Bericht 27% gewijzigd door Mercy_symbol op 20-12-2005 16:11:14 ]![]()
het ligt er wel dik bovenop hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Die passen we dan zelf wel aan hoor,maar toch bedankt
.
![]()
![]()
Sorry hoor,maar R2-D2 weet ook iets meer van me dan de restquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het ligt er wel dik bovenop hoor![]()
.
En ik blijf het voor d'r opnemen.![]()
Ah, daar gaan we weer
Ik word bijna bang joh. Alleen al bij de gedachte dat Mohammed B, zijn tweeling-knurft en de opper-Laaf hun slechte adem komen laten ruiken
Nee, laat dat maar zitten hoor. Zoek maar een ander bats-slaafje![]()
![]()
Waaaaah
Leuk, kunnen we wel waarderenIk kom MSN niet op nu, lijst niet beschikbaar ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had je broer al aangesprokenmaar die reageert niet
![]()
ik heb iets voor je, maar weet niet of je er nog belangstelling bij heb![]()
, jij wel dan?
![]()
![]()
Op wie zit jij eigenlijk te reagerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah, daar gaan we weer
Ik word bijna bang joh. Alleen al bij de gedachte dat Mohammed B, zijn tweeling-knurft en de opper-Laaf hun slechte adem komen laten ruiken
Nee, laat dat maar zitten hoor. Zoek maar een ander bats-slaafjeLet op dit is gewoon een serieuze vraag en geen rotopmerking of steek onder de gordel.
![]()
Op wie? Op wat
Ik reageer op een stel Josti's die uit pure wanhoop een reactie posten als laatste poging mij te laten stoppen met posten hier
Ik lach des te harder.![]()
ZX-6R, mooi beginnersfietsjequote:Op maandag 19 december 2005 22:43 schreef dribbel79 het volgende:
Wat zou een leuke eerste motor zijn? Ben al verliefd geworden op een ZXR 750...Je kunt er alle kanten mee op, vooral als je niet begrenst bent
En het is een topmotor.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Op wie? Op wat
Ik reageer op een stel Josti's die uit pure wanhoop een reactie posten als laatste poging mij te laten stoppen met posten hier
Ik lach des te harder.![]()
Nu snapt de "buitestaander"het ook een beetje.![]()
beetje mak met begrenzingquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:17 schreef worldpimber het volgende:
ZX-6R, mooi beginnersfietsjeJe kunt er alle kanten mee op, vooral als je niet begrenst bent
En het is een topmotor.![]()
wel erg mooie fietsenkan ook niet anders he, kawa
![]()
![]()
![]()
Ik heb je de hele dag een beetje gemistquote:quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:49 schreef richardgie het volgende:
Die passen we dan zelf wel aan hoor,maar toch bedankt
.
Thnx FX
Sooooo true!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:17 schreef worldpimber het volgende:
ZX-6R, mooi beginnersfietsjeJe kunt er alle kanten mee op, vooral als je niet begrenst bent
En het is een topmotor.
* R2-D2 heeft geen zin meer om de VTR te testen eigenljik![]()
Broer zegt: Teveel power onderin en zenuwachtig onder de 2000 RPMJij ik dus wordt er zo vanaf gegooid, vooral omdat jij ik dus veel gas geeft bij het uitkomen van een bocht
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:32 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb je de hele dag een beetje gemist [afbeelding]Ben vanaf nu bezig met school afmaken en werken om een geldvoorraadje aan te leggen
Vandaar. Anders moet ik ook gaan borden wassen net zoals dat infuuspersoontje hierboven ergens.
quote:Sooooo true!
* R2-D2 heeft geen zin meer om de VTR te testen eigenljik![]()
Broer zegt: Teveel power onderin en zenuwachtig onder de 2000 RPMJij ik dus wordt er zo vanaf gegooid, vooral omdat jij ik dus veel gas geeft bij het uitkomen van een bocht
![]()
![]()
Wanneer koop ik jij dus nou ook een echte
? Niet zo een nepperd ZZR geval, maar een echte groene valse.
![]()
school.
![]()
Topic gaat oerend hard, maar er wordt weinig over motoren, motorrijden of aanverwante zaken gepraat..."Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"![]()
het is te koudquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:47 schreef dribbel79 het volgende:
Topic gaat oerend hard, maar er wordt weinig over motoren, motorrijden of aanverwante zaken gepraat...![]()
![]()
Als jij jij dus niet meer begrensd bentquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Ben vanaf nu bezig met school afmaken en werken om een geldvoorraadje aan te leggenVandaar. Anders moet ik ook gaan borden wassen net zoals dat infuuspersoontje hierboven ergens.
[..]Wanneer koop ik jij dus nou ook een echte
? Niet zo een nepperd ZZR geval, maar een echte groene valse.
![]()
school.
![]()
Ik heb de 1e optie op de ZX-6R waar ik op heb geredenIk wilde eerst nog op een 2-cylinder rijden omdat ik me voor de komende 2 jaar vastleg met de motor die ik nu aanschaf anders lijk ik teveel op Pepijn
Veel plezier @ School
Wil je weten wat voor eerste motor je moet kopen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:47 schreef dribbel79 het volgende:
Topic gaat oerend hard, maar er wordt weinig over motoren, motorrijden of aanverwante zaken gepraat...
Eentje met weinig onkosten:
- Lage aanschafprijs
- Valbeugels
- Airbag
- Bidonhouder
- Goedgekeurd AXA-slot
- Sigarettenaansteker
![]()
maw:
geef eens een hint van een motor die je eventueel zou willen aanschaffen, niemand hier is te beroerd om een middagje tegen een kleine onkostenvergoeding met je op te trekken om motoren te kijkenalleen ik, maar ik sta dan ook bekend als "Miss Poes"
In Februarie is de motorbeurs in Utrecht, als je je geduld kan bewaren zou ik zeker daarop wachten
![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door R2-D2 op 20-12-2005 17:00:06 ]intuition will take you further than logics will ever do![]()
je ben sigaretten aansteker vergeten te vermelden in je lijstjequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wil je weten wat voor eerste motor je moet kopen?
Eentje met weinig onkosten:
- Lage aanschafprijs
- Valbeugels
- Airbag
- Bidonhouder
- Goedgekeurd AXA-slot
![]()
maw:
geef eens een hint van een motor die je eventueel zou willen aanschaffen, niemand hier is te bereoerd om een middagje met je op te trekken om motoren te kijken alleen ik, maar ik sta dan ook bekend als "Miss Poes"
In Februarie is de motorbeurs in Utrecht, als je je geduld kan bewaren zou ik zeker daarop wachten
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je ben sigaretten aansteker vergeten te vermelden in je lijstje![]()
![]()
Pep![]()
Ik durf niet te reageren, moet ik 'n Topic openen
![]()
![]()
Wat zijn jullie aardig geweest vandaag voor mij, hoefde amper na te lezen.![]()
Ik heb een interessante dag gehad.
Vanochtend vroeg de motor weggebracht, alleen de eigenaar van de motorzaak kwam niet opdagen.
Maar inmiddels had ik al kennis gemaakt met iemand anders die voor onderhoud kwam.
Die zou wel op de KLX oppassen totdat er wel iemand was. (heb er niets meer over gehoord)
Daarna "snel" omkleden thuis, de motorgear verwisselen voor het krijtjespak.![]()
Ondertussen ging de telefoon, de Aprilia is gemaakt, het was gewoon het startrelais.
![]()
Die ga ik dan vrijdag of zaterdag ophalen.![]()
Daarna op bezoek bij die klant in Gouda, dat liep even spaak, de demo zou online gegeven worden door de collegas in Engeland, maar die konden niet in de conference software komen.
Affijn, 2 uur laterging de demo van start, en de eerste drie kwartier viel ik ook bijna in slaap.
![]()
Toen werd het qua demo wat interessanter en hebben we het bezoek nog even goed afgesloten.
Even lunchen alla Fok! MC meet bij de Mac Donalds vlak bij Dordrecht, en door naar de volgende klant.
Daar nog 2 kleine onnavolgbare vergaderingen van bijna 2 uur zitten toeluisteren, en toen weer naar huis.
![]()
Morgen @7:00 naar Schiphol, heb ik 4 afspraken waaronder een cursus, en rond half 7 s'avonds land ik weer in Nederland.
Kee, heb hem gelijk een schop gegeven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:07 schreef hicham het volgende:
Hoi Patrick281, ik zie dat je de laatste tijd vaker post. Zou je je even kunnen voorstellen. Je staat namelijk niet in het OP lijstje met motoren
En jij gelooft een Ford Fiesta woon~werk kantoorpikkie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:32 schreef R2-D2 het volgende:
Ja echt? Ik dacht dat niemand meer dat spul gebruikte joh!![]()
![]()
En dat is dan niet eens echt een belediging, je twijfelde niet aan zijn IQ.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
vind je dat vreemd ? je heb hetzelfde post EQ![]()
![]()
Naderhand wel alleen.
Mogelijk heeft iemand een Honda Rebbel te koop.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:47 schreef dribbel79 het volgende:
Topic gaat oerend hard, maar er wordt weinig over motoren, motorrijden of aanverwante zaken gepraat...![]()
Ideale beginnersmotor.![]()
![]()
Zal ik als binnenkomer voor vandaag het topic even sluiten.![]()
en hier gaan we verder
[ Bericht 41% gewijzigd door Rausdouwer op 20-12-2005 18:17:56 ]Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: