Gaat het alsnog niet door of kom je nog met een tussen/rag/budgetfiets?quote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef yup het volgende:
Jullie meoten die brommers over +-2 jaar te koop aanbieden voor goedkoop. Dan kan ik eentje kopen
Heb je geld over dan?quote:Op zondag 18 december 2005 22:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Over 2 jaar mag je die van mij hebben![]()
Ok danquote:Op zondag 18 december 2005 22:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gaat het alsnog niet door of kom je nog met een tussen/rag/budgetfiets?
Over 2 jaar mag je die van mij hebben![]()
Mooi gedaan, is wel het idee wat ik al langer in me kop heb zittenquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 21:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nou durf ik het helemaal niet meer te vertellen![]()
Piccie maar dan![]()
ik heb er nu al een staan voor goedkoopquote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef yup het volgende:
Jullie meoten die brommers over +-2 jaar te koop aanbieden voor goedkoop. Dan kan ik eentje kopen
Wat moet ik met een -dan- uit elkaar vallende BMW zonder remmenquote:Op zondag 18 december 2005 22:52 schreef yup het volgende:
Ok dan![]()
Maar je moet wel een ouwe B-M-W uit de steentijd accepteren als inruil. Bijbetaling van mijn kant is bespreekbaar
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/117593/quote:Op zondag 18 december 2005 23:13 schreef bwt het volgende:
[..]
Mooi gedaan, is wel het idee wat ik al langer in me kop heb zitten
waar hebbie die vandaan?
Met name de seatpipes. De rest vind ik minder belangrijk.quote:Op maandag 19 december 2005 06:43 schreef hicham het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/117593/
Zit jij serieus na te denken over het streetfighteren van je SV?
quote:Op zondag 18 december 2005 22:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik denk dat Mercy nog heel erg blij is met zijn Blade. Ik ben ook heel blij met mijn Honda, maar qua uiterlijk heb ik misschien toch liever iets in 1 kleur met zwart. In ieder geval een minder bonte uitvoering. Meer p*rn he.![]()
![]()
Waarschijnlijk zal ik ook nog zeker 1 seizoen met mijn Honda blijven rijden. Hangt een beetje af van een bod dat ik zou kunnen krijgen waarmee ik zelf ook weer vooruit kan komen.![]()
Edit: oh ja welterusten.![]()
Zolang als de winterstop geldt zal ze niet rijden..............................quote:Op maandag 19 december 2005 08:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mogge![]()
[..]
ik ben benieuwd hoelang jij nog met deze Honda rijd
![]()
ik denk niet dat ze dat lang volhoudquote:Op maandag 19 december 2005 09:11 schreef bwt het volgende:
[..]
Zolang als de winterstop geldt zal ze niet rijden..............................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |