Gaten voor de sierquote:Op maandag 19 december 2005 15:53 schreef MewBie het volgende:
[..]
Die andere 5 gaten zijn gewoon voor de sier hoorals je wat beter kijkt zie je ook dat het een andere soort gaten zijn dan de andere 5
Hmmmm, da's toch ook errug mooi zeg, met die donkere binnenkant!quote:Op maandag 19 december 2005 15:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan vooral deze, schitterend
[afbeelding]
BX rijderquote:Op maandag 19 december 2005 18:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik vind wieldoppen stoer, want die zie je niet zo vaak meer [afbeelding]
wauw rota'squote:Op maandag 19 december 2005 18:29 schreef Furb het volgende:
dit zijn mijn wieltjes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
nee...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:50 schreef Pumatje het volgende:
wauw rota's
wat vind je daar zo speciaal aan dan??quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:21 schreef Go0s het volgende:
Wil nog een keer Pirelli's onder m'n Jetta voor in de zomer
Zijn volgens mij GTI velgen die ze ook is bij Discovery op zo'n mk1 GTI hadden gezetquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:47 schreef Furb het volgende:
[..]
wat vind je daar zo speciaal aan dan??![]()
zijnnog rukbanden ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:47 schreef Furb het volgende:
[..]
Gatverdamme wat lelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:07 schreef Salvad0R het volgende:
Duurste ter wereld
Kwart miljoen dollar per stuk.
[afbeelding]
Vind die wel bij oudere VW's passen. Ik hou meer van het zogehete "old school" dan allemaal dat lichtmetale en tupperware gedoe...quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:47 schreef Furb het volgende:
[..]
die Pirelli velgen zijn ZWAAR old-skoolquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:44 schreef Go0s het volgende:
[..]
Vind die wel bij oudere VW's passen. Ik hou meer van het zogehete "old school" dan allemaal dat lichtmetale en tupperware gedoe...![]()
Die velgen zag ik laatst onder een golf1 gti zitten, ziet er mooi uit als ze goed gepoetst zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 07:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
die Pirelli velgen zijn ZWAAR old-skool
[afbeelding]
ik zou het knap vinden als je er nu nog aan kunt komen (weet niet of ze nog leverbaar zijn).
Het is volgens mij geen Pirelli velg maar een Pirelli type velg (gemaakt door een ander bedrijf in opdracht van Pirelli)
verchroomd, waarschijnlijk ... origineel waren ze afgedraaid met blanke lak (binnenkant P's zwart)quote:Op woensdag 21 december 2005 11:31 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Die velgen zag ik laatst onder een golf1 gti zitten, ziet er mooi uit als ze goed gepoetst zijn![]()
Die zitten onder een Corsa die bij mij hier in de buurt staat, ziet wel wel ok uit. Die Corsa heeft trouwens ook Steinmetz spul erop zittenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
De OZ - Titan velgen:
[afbeelding]
Ik heb al een topic op Fok! voorbij zien komen van, volgens mij, een nissan 350Z met velgen van dat spul erop. Kan alleen het topic niet meer vinden.quote:Op zondag 18 december 2005 15:25 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
yes, this is a metal
[..]
Voor degene die Star Trek nog kennen (met Kirk en de Walvissen). Daar hoode ik voor het eerst van transparant aluminium maar sinds enige tijd is het dus geen science fiction meer
Nog even en er komen hopelijk 100% doorzichtige velgen (en dan bedoel ik niet die met lexaanplaat)
die waren van lexaan iddquote:Op woensdag 21 december 2005 19:53 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ik heb al een topic op Fok! voorbij zien komen van, volgens mij, een nissan 350Z met velgen van dat spul erop. Kan alleen het topic niet meer vinden.
edit: Hmm, lees te snel, die waren vast met lexaanplaat of niet?
Heb wel eens gehoord dat "Pirelli's" met 8 P's onder honda zaten, en met 9 P's onder VW... Weet niet zeker of dat klopt. Steek is verder hetzelfdequote:Op woensdag 21 december 2005 07:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
die Pirelli velgen zijn ZWAAR old-skool
[afbeelding]
ik zou het knap vinden als je er nu nog aan kunt komen (weet niet of ze nog leverbaar zijn).
Het is volgens mij geen Pirelli velg maar een Pirelli type velg (gemaakt door een ander bedrijf in opdracht van Pirelli)
Ik heb ook een week met een andere velg gereden, omdat die ander even bij de garage lag ter reperatie. En dat zag toen ook niet uit...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Bets wel droog, ik zag vandaag zo'n auto rijden, ik zag hem van de linker-kant, had ie daar vet mooie velgen. En toen daarna zag ik hem vanrechts, had ie rechts-achter zo'n k*t wieldop. xD
Het zijn standaard 14" wieltjes van de MX-5/Miata. Geen idee wat het met band weegt, auto staat nu in winterslaapquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zit aardig wat rubber omheenWat weegt het wiel (op spanning) ?
Die zijn zooooooooo geilquote:
Als je echt naar zo'n soort velgen op zoek bent dan zou ik eens gaan kijken naar Rota velgen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:46 schreef pAin het volgende:
[..]
Die zijn zooooooooo geil. Onder een zwarte of witte auto
![]()
![]()
.
Ooit eens na wezen vragen wat ze kosten, waren 1600 eurotjes excl. banden in zelfs nog 16 inch (dacht ik), dus reken op een kleine 2200 met banden. Niet dat ze passen onder mn auto, maar ik was benieuwd hoeveel ze kosten.
Ja, das dus het probleem; mijn steek staat er niet tussen, ik heb steek 4x108 (Citroen Saxo)quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:54 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als je echt naar zo'n soort velgen op zoek bent dan zou ik eens gaan kijken naar Rota velgen.
Zie bv www.rarerims.nl setje 17" Volk replica's zit op 660¤ (voor 4 dus)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:02 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Standaard ATS velgen zo te zien.
Ik vind de diepere variant mooier.
Onder een C200 ook wel denkquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:04 schreef pAin het volgende:
[..]
Die zijn ook ERG mooi (voor onder de SLR dan).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |