Gaten voor de sierquote:Op maandag 19 december 2005 15:53 schreef MewBie het volgende:
[..]
Die andere 5 gaten zijn gewoon voor de sier hoorals je wat beter kijkt zie je ook dat het een andere soort gaten zijn dan de andere 5
Hmmmm, da's toch ook errug mooi zeg, met die donkere binnenkant!quote:Op maandag 19 december 2005 15:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan vooral deze, schitterend
[afbeelding]
BX rijderquote:Op maandag 19 december 2005 18:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik vind wieldoppen stoer, want die zie je niet zo vaak meer [afbeelding]
wauw rota'squote:Op maandag 19 december 2005 18:29 schreef Furb het volgende:
dit zijn mijn wieltjes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
nee...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:50 schreef Pumatje het volgende:
wauw rota's
wat vind je daar zo speciaal aan dan??quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:21 schreef Go0s het volgende:
Wil nog een keer Pirelli's onder m'n Jetta voor in de zomer
Zijn volgens mij GTI velgen die ze ook is bij Discovery op zo'n mk1 GTI hadden gezetquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:47 schreef Furb het volgende:
[..]
wat vind je daar zo speciaal aan dan??![]()
zijnnog rukbanden ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:47 schreef Furb het volgende:
[..]
Gatverdamme wat lelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:07 schreef Salvad0R het volgende:
Duurste ter wereld
Kwart miljoen dollar per stuk.
[afbeelding]
Vind die wel bij oudere VW's passen. Ik hou meer van het zogehete "old school" dan allemaal dat lichtmetale en tupperware gedoe...quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:47 schreef Furb het volgende:
[..]
die Pirelli velgen zijn ZWAAR old-skoolquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:44 schreef Go0s het volgende:
[..]
Vind die wel bij oudere VW's passen. Ik hou meer van het zogehete "old school" dan allemaal dat lichtmetale en tupperware gedoe...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |