Heb je3 op je laatste motoren nou eigenlijk uberhaupt wel zelf gereden of alleen maar aan gesleuteld en in onderdelen geinvesteerd voor een anderquote:Op maandag 19 december 2005 11:05 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Dribbel post als laatste in Nederlanders bij de Chinees. , dus ik klik automatisch daar, in de veronderstelling dat het de Fok! MC is.![]()
![]()
Als het droog is vanmiddag de KLX naar de motorzaak brengen, moet namelijk zeker 10 kilometer naar huis lopen.![]()
Woensdag wordt'ie op de laatste puntjes gefixed, en dan van het weekend de boel overschrijven.![]()
Morgen en woensdag op stap, dus de vrije tijd neemt af.![]()
![]()
Eerst maar even.![]()
![]()
Zo ook weg overigens.
Ik heb er volledig van genoten zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 19 december 2005 11:19 schreef stinkie het volgende:
Heb je3 op je laatste motoren nou eigenlijk uberhaupt wel zelf gereden of alleen maar aan gesleuteld en in onderdelen geinvesteerd voor een ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet bijgelezen, maar ik zie een verbaasde reactie van Hicham over een VTR..
... dus wat het ook moge zijn, R2D2 gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb er volledig van genoten zullen we maar zeggen.
Heb met de soes ook veel gereden, maar ik ga er geen geld meer instoppen, anders word het erg duur zeg maar. Zijn juist van die kleine dingen die aan onderdelen geen reet kosten maar aan tijd wel. En ik vind bijna 1000 euro aan groot onderhoud in 2 jaar tijd wel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet bijgelezen, maar ik zie een verbaasde reactie van Hicham over een VTR..
... dus wat het ook moge zijn, R2D2 gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op maandag 19 december 2005 12:05 schreef worldpimber het volgende:
Heeft iemand nog foto's van de bikes van ZX9R of Romius?
Ik vast nog wel ergens op de PC, maar waaahaaaaaaarOf gaan die nu uit de lijst?
Laten we hem er ook weer bij zettenquote:
zouquote:Op maandag 19 december 2005 12:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
Laten we hem er ook weer bij zetten
quote:Op maandag 19 december 2005 11:05 schreef Patrick281 het volgende:
Als het droog is vanmiddag de KLX naar de motorzaak brengen, moet namelijk zeker 10 kilometer naar huis lopen.![]()
Ik denk het ook niet. Waar had jij je sleutels ook al weer liggen?quote:Op maandag 19 december 2005 09:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dat lang volhoud![]()
Als het maar droog is en boven nulquote:Op maandag 19 december 2005 13:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Waar had jij je sleutels ook al weer liggen?![]()
Maar ik heb een vermoeden dat ik tussen kerst en oud & nieuw nog wel een kansje krijg om te rijden.![]()
Goeie middagquote:Op maandag 19 december 2005 14:13 schreef Makster het volgende:
Middag
Leef ook weerWas goed te doen het weekend, alleen ben ik geloof ik niet echt uit gerust, ben moeier dan voor het weekend
![]()
Vooral bij de Weerterbergen, allemaal vrijende paartjes in de bossenquote:Op maandag 19 december 2005 14:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Goeie middag![]()
Kan knap vermoeiend zijn zo'n weekend he![]()
![]()
richardgie moet trouwens nog kerstkaarten gaan schrijven![]()
![]()
![]()
Wat had jij er dan te zoeken?(Sorry,is een rotopmerking,kan ik het nog goed maken?Je mag gaan schelden hoorquote:Op maandag 19 december 2005 14:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vooral bij de Weerterbergen, allemaal vrijende paartjes in de bossen![]()
Ben je weer eens op kosten van de baas aan het chillen geslagen dit weekend?quote:Op maandag 19 december 2005 14:13 schreef Makster het volgende:
Middag
Leef ook weerWas goed te doen het weekend, alleen ben ik geloof ik niet echt uit gerust, ben moeier dan voor het weekend
![]()
Kan ik wel hebben hoorquote:Op maandag 19 december 2005 14:40 schreef richardgie het volgende:
Wat had jij er dan te zoeken?(Sorry,is een rotopmerking,kan ik het nog goed maken?Je mag gaan schelden hoor)
Ik heb het van horen zeggenquote:Wacht,ik ga de volgende keer wel mee,kunnen we samen toekijken![]()
't is FOKquote:Op maandag 19 december 2005 15:10 schreef R2-D2 het volgende:
Is FOK! bij iedereen zo traag of alleen bij mij?
Ik ben dan zo eigenwijs dat ik het toch effe zou gaan chekken.Geloof alles pas nadat ik het met eigen ogen heb gezien.Bij de meeste dingen dan.quote:Op maandag 19 december 2005 15:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kan ik wel hebben hoor [afbeelding]
[..]
Ik heb het van horen zeggen![]()
![]()
Fok is hier ook zo traag als dikke stront.De hele dag alquote:Op maandag 19 december 2005 15:15 schreef bwt het volgende:
[..]
't is FOK
't is middag
't is dus traag als stroop
![]()
![]()
Moet je dat neit is in niet gaan veranderen,dan merk je het welquote:Op maandag 19 december 2005 15:28 schreef bwt het volgende:
Scheelt dat ik op het werk niet altijd tijd heb om te FOKken.
Merk het dus neit zo veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |