Welke jodin hoopt er nou in godsnaam dat Feyenoord alle wedstrijden verliestquote:Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf.
Je laat je wel weer goed kennen. Echt een bevestiging dat je niet zo snel een dommer iemand vind dan jij. Uiteraard wel in dit topic daar lopen genoeg trieste lui als jij rond. Word eens volwassen en gedraag je is als een echte kerel. Als ik niet zo'n kater had zou ik je graag een pak op de broek willen geven om je is op te voeden. Een slimme knul kunnen we immers niet van je maken aangezien je een domme boerenkinkel bent met het iq van een mesthoop.![]()
Ik kijk over het hele seizoen. Het was niet altijd mooi, er zat wel vaak strijd in. Zeker in de thuiswedstrijden. De laatste 3 wedstrijden miste die strijd in 2 wedstrijden ja. Jammer, maar gelijk lopen zeiken is ook weer wat. Gewoon doorgaan en meer strijd leveren en daarom ook mn mouwen opstropen.quote:Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan je nou tevreden zijn als je gelijktspeelt tegen RBC en verliest van ADO in zo'n korte tijd.
Luinge is een slechte scheids, maar zoek het eerder even bij Feyenoord dat ze deze wedstrijd hebben verknald. Er is gewoon niet goed gespeeld en daar had de scheids geen invloed op.quote:Op zondag 18 december 2005 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
Het rare is dat luinge altijd de lul is, maakt niet uit waar hij fluit...
Zou dat aan de supporters liggen of aan zijn gefluit???
Het is trouwens algemeen bekent dat luinge een vieze thuisfluiter is...
Ook al schoppen ze de tegenpartij van de mat....
Dat ze bagger gespeeld hebben ben ik met je eens...quote:Op zondag 18 december 2005 15:04 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik kijk over het hele seizoen. Het was niet altijd mooi, er zat wel vaak strijd in. Zeker in de thuiswedstrijden. De laatste 3 wedstrijden miste die strijd in 2 wedstrijden ja. Jammer, maar gelijk lopen zeiken is ook weer wat. Gewoon doorgaan en meer strijd leveren en daarom ook mn mouwen opstropen.
[..]
Luinge is een slechte scheids, maar zoek het eerder even bij Feyenoord dat ze deze wedstrijd hebben verknald. Er is gewoon niet goed gespeeld en daar had de scheids geen invloed op.
Het is ook vooral een uit probleem. Thuis willen ze wel maar uit niet.quote:Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Toch opvallend, dat het tegen sterke en voetballende teams wel lukt. Ik zie wat parallellen met het Nederlands elftal.
Tuurlijk willen ze wel, ze kunnen niet.quote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is ook vooral een uit probleem. Thuis willen ze wel maar uit niet.
Gefeli Ludacriss
Ik heb het vooral over de inzet. Thuis lijken ze opgedweept te worden door het publiek. Wanneer deze lekker achter ze staat rollen ze de tegenstander op. De felle strijd zoals het jagen e.d. lijken ze niet echt te doen in uitwedstrijden.quote:Op zondag 18 december 2005 17:00 schreef F1Bas het volgende:
Tuurlijk willen ze wel, ze kunnen niet.
nee maar ze verliezen wel elke keer punten tegen degradanten. Dus dan doen ze blijkbaar niet genoeg anders winnen ze gewoon dik. Als je 3 klasses beter bent hoor je gewoon makkelijk te winnen en als dat niet gebeurt dan is dat scherpte of inzet die ontbreekt. En daar mogen ze hard gestraft voor worden dit begint namelijk een structureel probleem te worden.quote:Op zondag 18 december 2005 17:05 schreef snabbi het volgende:
Heb je dat gemekker ook weer. Ze staan niet te juichen dat ze verliezen hoor![]()
Volgens mij is dat al een structureel probleem sinds 1996 ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 17:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
nee maar ze verliezen wel elke keer punten tegen degradanten. Dus dan doen ze blijkbaar niet genoeg anders winnen ze gewoon dik. Als je 3 klasses beter bent hoor je gewoon makkelijk te winnen en als dat niet gebeurt dan is dat scherpte of inzet die ontbreekt. En daar mogen ze hard gestraft voor worden dit begint namelijk een structureel probleem te worden.
Sinds wanneer zijn AZ ook joden?quote:Op zondag 18 december 2005 18:05 schreef Football_Lad het volgende:
Hoor je op de terugweg dat de joden(AZ en A...) gewonnen hebben!Ik hoef geen Talpa te zien vanavond,kanker maar op......
Eerst gingen ze massaal naar A... en sinds 'n paar jaar(sinds 't goed gaat) naar AZ!!Is toch gewoon zo,dat weten jullie zelf ook....Voor mij ben je dan gewoon 'n jood.Eens 'n jood,altijd 'n jood.....quote:
Beetje overdreven, maar zit wel wat in. Van de zomer komen ze weer terugquote:Op zondag 18 december 2005 18:15 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Eerst gingen ze massaal naar A... en sinds 'n paar jaar(sinds 't goed gaat) naar AZ!!Is toch gewoon zo,dat weten jullie zelf ook....Voor mij ben je dan gewoon 'n jood.
quote:Eens 'n jood,altijd 'n jood.....
En rondjes laten lopen gaat daar tegen helpenquote:Op zondag 18 december 2005 17:53 schreef yvette1982 het volgende:
nee maar ze verliezen wel elke keer punten tegen degradanten. Dus dan doen ze blijkbaar niet genoeg anders winnen ze gewoon dik. Als je 3 klasses beter bent hoor je gewoon makkelijk te winnen en als dat niet gebeurt dan is dat scherpte of inzet die ontbreekt. En daar mogen ze hard gestraft voor worden dit begint namelijk een structureel probleem te worden.
Kom op, 1 wedstrijd, we staan 3e en maar met 2 punten verschil, als we van az winnen staan we gelijk met az en 3 achter op psv, als psv verliest staan we er weer met z'n 3en, niet dat ze zo snel van nec zullen verliezen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:25 schreef xboxps2 het volgende:
ik heb er geen vertrouwen meer in
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat er dingen moeten veranderen want clubs als ADO en RBC komen we straks nog een keer tegen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kom op, 1 wedstrijd, we staan 3e en maar met 2 punten verschil, als we van az winnen staan we gelijk met az en 3 achter op psv, als psv verliest staan we er weer met z'n 3en, niet dat ze zo snel van nec zullen verliezen.
Ik kan er eerlijk gezegt wel om lachen, niks tegen ado dan ook, pracht club, vooral de supporters.quote:
Clubs als psv en ajax ook. Als we van joden en boeren zouden verliezen en van ado en rbc winnen hadden we even veel punten hoor, deze manier is het beter want ado en rbc 3 puntjes gunnen is minder gevaarlijk dan psv die gunnen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef bart83 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat er dingen moeten veranderen want clubs als ADO en RBC komen we straks nog een keer tegen.
Thuis ja...dan worden het gewoon uitslagen van rond de 5, 6-0. Dat weet je zelf ook wel...quote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef bart83 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat er dingen moeten veranderen want clubs als ADO en RBC komen we straks nog een keer tegen.
En wat schiet je daar mee op kanker-mongool???Of je nou als nr.2,3,4 of 5 eindigt,we moeten toch allemaal playoffs spelen!!Ik weet niet of je 't in de gaten heb,maar Heerenveen heeft net zoveel kans op CL als wij 2!Wat heb je eraan om als 2de te eindigen en dan géén CL te halen,door die kanker playoffs!!Alleen in NL heb je zo'n kut-competitie.......quote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef patrickt37 het volgende:
We staan nog maar 8 punten achter de Kakkerlakken.![]()
![]()
![]()
Ik hoop het ook, maar denk het niet. Het zou enorm gezichtsverlies zijn voor de KNVB en daar zijn ze te trots voor.quote:Op zondag 18 december 2005 23:36 schreef Cart_man het volgende:
Denk dat die playoffs maar eenmalig zullen zijn. Dat hoop ik althans...
Zonder tegenstand kun je niet voetballen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef bart83 het volgende:
Huntelaar schijnt zich dus te goed te voelen voor Feyenoord.
Kutjoch, wat mij betreft voetbalt ie volgende week z'n laatste wedstrijd.
jawel, gallery playquote:Op zondag 18 december 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zonder tegenstand kun je niet voetballen.
'maar acht punten' dat zijn toch 2 verloren wedstrijden en 1 keer gelijkspel verschil.quote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef patrickt37 het volgende:
We staan nog maar 8 punten achter de Kakkerlakken.![]()
![]()
![]()
Klaas Jan.quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef bart83 het volgende:
Huntelaar schijnt zich dus te goed te voelen voor Feyenoord.
Kutjoch, wat mij betreft voetbalt ie volgende week z'n laatste wedstrijd.
Hij komt niet naar Feyenoord. 100% zeker en dat weet ik al een tijdje.quote:Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klaas Jan.. Die knaap kan uitstekend voetballen, als Kuyt weg zou gaan zou hij een goede vervanging zijn imo.
De gesprekken zijn anders positief verlopen. Maar we zien wel, loopt genoeg jong talent rond, we moeten het alleen vinden.quote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij komt niet naar Feyenoord. 100% zeker en dat weet ik al een tijdje.
Dat zou mooi zijn, zo'n claucio figuurtje daar zit ik iig niet op te wachten.quote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef cultheld het volgende:
Een gesprek kan toch ook positief verlopen zonder dat er gelijk conclusies aan verbonden worden? Ik weet voor de volle 100 % zeker dat Huntelaar naar Amsterdam verkast. Goh, zou dat komen doordat iedereen het er over had toen hij vrijdag aan het stappen was in mijn vaste tent en ik z'n broertje nog ff tegen kwam?quote:Op maandag 19 december 2005 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De gesprekken zijn anders positief verlopen. Maar we zien wel, loopt genoeg jong talent rond, we moeten het alleen vinden.
Wat boeit dat, als hij de doelpunten maakt? Tuurlijk is het leuk als we een figuur als kuyt hebben die zich helemaal inzet en nog eens een uitstraling heeft dat heel het legioen achter hem staat. Als we winnen winnen we, is het mooi dan is dat mooi meegenomen.quote:Op maandag 19 december 2005 00:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, zo'n claucio figuurtje daar zit ik iig niet op te wachten.
Maar van een talent mag je niet meteen verwachten dat ie topscorer van Nederland gaat worden. We moeten ook een spits hebben die er al staat, de enige optie is misschien ons tuinmannetjequote:Op maandag 19 december 2005 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De gesprekken zijn anders positief verlopen. Maar we zien wel, loopt genoeg jong talent rond, we moeten het alleen vinden.
weet jij wie Glaucio is?quote:Op maandag 19 december 2005 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat boeit dat, als hij de doelpunten maakt? Tuurlijk is het leuk als we een figuur als kuyt hebben die zich helemaal inzet en nog eens een uitstraling heeft dat heel het legioen achter hem staat. Als we winnen winnen we, is het mooi dan is dat mooi meegenomen.
Niet aan de hele wereld, wel aan iedereen die hij tegen komt. Zo trots zijn mensen er namelijk op als familieleden bij de mooiste club der aarde gaan voetballenquote:Op maandag 19 december 2005 00:23 schreef Jasza het volgende:
Trouwens Cultheld, denk je echt dat ze broertje het aan de hele wereld gaat vertellen ofzo
Ik ben de hele wereld niet en in Doetinchem zijn we allemaal heel normaal.quote:Op maandag 19 december 2005 00:23 schreef Jasza het volgende:
Trouwens Cultheld, denk je echt dat ze broertje het aan de hele wereld gaat vertellen ofzo
quote:Op maandag 19 december 2005 00:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet aan de hele wereld, wel aan iedereen die hij tegen komt. Zo trots zijn mensen er namelijk op als familieleden bij de mooiste club der aarde gaan voetballen
Doe eens niet zo dramatisch joh! Kuijt en Kalou gaan Feyenoord een godsvermogen opbrengen.quote:Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef bart83 het volgende:
Ik begin te vrezen voor volgend seizoen. Ik zou geen enkele haalbare spits weten die in de buurt kan komen van de 20 goals. En zonder die goals van Kuijt zijn we echt een subtopper/middenmotor.
Laat Jansen alsjeblieft een wonder verrichten
Oh god, rot toch op.quote:Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef bart83 het volgende:
Ik begin te vrezen voor volgend seizoen. Ik zou geen enkele haalbare spits weten die in de buurt kan komen van de 20 goals. En zonder die goals van Kuijt zijn we echt een subtopper/middenmotor.
We hebben gezien wat er met Ajax gebeurt is, maar die hebben nog wel redelijk wat kwaliteit op het middenveld en in de verdediging. Wij dus niet echt, dus kun je nagaan hoe erg het gaat worden.
Laat Jansen alsjeblieft een wonder verrichten
Is dat die cruz die ik nog ken uit "99? Speelt die inmiddels wel voetbal, een teamsport dus?quote:Op maandag 19 december 2005 00:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dramatisch joh! Kuijt en Kalou gaan Feyenoord een godsvermogen opbrengen.
Alle kaarten zetten op de transfervrije Julio Ricardo Cruz, lijkt mij.
Hij is uiteindelijk bij Inter terecht gekomen, dus het zal allemaal wel meevallen. Terughalen zeg ik.quote:Op maandag 19 december 2005 00:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat die cruz die ik nog ken uit "99? Speelt die inmiddels wel voetbal, een teamsport dus?
Hij is inmiddels eens tuk volwassener lijkt me en heeft dan ook beter inzicht gekregen in het seplletje. Lijkt me wel een goede keuze, hij is toch transfervrij. Maar ook nog andere spelers, just in case.quote:Op maandag 19 december 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is uiteindelijk bij Inter terecht gekomen, dus het zal allemaal wel meevallen. Terughalen zeg ik.
Kalou gaat ws niet zoveel opbrengen (door z'n aflopende contract), en Kuijt gaat idd veel geld opbrengen maar daar ligt het probleem niet. Ajax had miljoenen te besteden en nu lopen daar bijna alleen maar subtop-spitsen rond. PSV zit ook krap in de aanvallers Waarom zou Feyenoord dan wel 1 of 2 topspitsen (in wording) kunnen vinden? Zoveel geluk als bij K2 heb je niet altijd.quote:Op maandag 19 december 2005 00:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dramatisch joh! Kuijt en Kalou gaan Feyenoord een godsvermogen opbrengen.
Alle kaarten zetten op de transfervrije Julio Ricardo Cruz, lijkt mij.
ik heb t nooit zo op Cruz en zn maniertjes gehad. Hopelijk knalt ie er in de arena nog n paar in, maar ik heb liever iemand anders in de spitsquote:
Dat is nog maar de vraag natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2005 00:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh god, rot toch op.Kuijt en Kalou doen het minder dan vorig jaar en Feyenoord presteert beter.
Niet van Kalou, wel van Kuijt. Beeld je eens in dat daar Charisteas en Sibon stonden ofzo.quote:We zijn helemaal niet zo afhankelijk van hun twee als iedereen denkt.
'Vrij goed' ja, maar daar word je geen kampioen mee natuurlijk.quote:En zo slecht zijn we niet meer hoor. Bahia, Greene, Hofs en De Guzman enzo doen het vrij goed allemaal. Dus doe iedereen een plezier en log gewoon uit, met je gezeik altijd.
Weet je niet, doemdenkerij die nergens op gebaseerd is.quote:Op maandag 19 december 2005 00:57 schreef bart83 het volgende:
[..]
Niet van Kalou, wel van Kuijt. Beeld je eens in dat daar Charisteas en Sibon stonden ofzo.Dan stonden we er slechter voor als Ajax.
Nee, realistisch zijn en voorruit denken. Wat is Feyenoord nou zonder K2?quote:Op maandag 19 december 2005 01:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je niet, doemdenkerij die nergens op gebaseerd is.
Ik denk dat Feyenoord meer is dan je zou denken zonder Kuijt en Kalou.quote:Op maandag 19 december 2005 01:11 schreef bart83 het volgende:
[..]
Nee, realistisch zijn en voorruit denken. Wat is Feyenoord nou zonder K2?
Ik vestig al m'n hoop op Jansen want van Wotte moeten we het niet hebben denk ik.
hmm ik ben bang dat hij er niet activer is op geworden in Italie hoor...quote:Op maandag 19 december 2005 09:11 schreef xboxps2 het volgende:
hopelijk keert cruz terug volgend jaar
Vertelde ie je dat vanacht nadat jullie aan het nagenieten warenquote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2005 09:41 schreef Kaap het volgende:
[..]
Vertelde ie je dat vanacht nadat jullie aan het nagenieten waren![]()
Ikke!quote:Op maandag 19 december 2005 10:48 schreef xboxps2 het volgende:
wie gaan er trouwens woensdag ?
Presentéquote:Op maandag 19 december 2005 10:48 schreef xboxps2 het volgende:
Ga je toch met de trein vanuit Amersfoort man!quote:Op maandag 19 december 2005 11:27 schreef Cart_man het volgende:
Niet aanwezig. Geen auto, dus niet te doen...
Altijd jammer dat er zo negatief word gedacht.quote:Op zondag 18 december 2005 21:25 schreef xboxps2 het volgende:
ik heb er geen vertrouwen meer in
Heeft weinig nut zoiets. Heen ken wel, maar terug niet.quote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga je toch met de trein vanuit Amersfoort man!
Je ken wel bij mij logeren!quote:Op maandag 19 december 2005 11:41 schreef Cart_man het volgende:
Heeft weinig nut zoiets. Heen ken wel, maar terug niet.
Vervoer terug lijkt me zo geregeld toch?quote:Op maandag 19 december 2005 11:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heeft weinig nut zoiets. Heen ken wel, maar terug niet.
Ken niet zoveel mensen uit de regio Utrecht. Degene die ik ken gaan niet of hebben al een volle auto...En ik heb ook nog een kerstborrel woensdag, dus ja...quote:Op maandag 19 december 2005 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vervoer terug lijkt me zo geregeld toch?
Zijn genoeg feyenoorders uit regio utrecht toch?
Maar thuis voor de buis is ook leuk![]()
Dat zijn wel heel veel smoesjes in 2 zinnen zeg..quote:Op maandag 19 december 2005 11:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ken niet zoveel mensen uit de regio Utrecht. Degene die ik ken gaan niet of hebben al een volle auto...En ik heb ook nog een kerstborrel woensdag, dus ja...
Ok, ok. Geef het toe, durf gewoon niet.quote:Op maandag 19 december 2005 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veel smoesjes in 2 zinnen zeg..![]()
![]()
Hebt ze dikke tieten?quote:Op maandag 19 december 2005 11:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je ken wel bij mij logeren!
Als je van mijn vriendin afblijft!
quote:Op maandag 19 december 2005 11:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ok, ok. Geef het toe, durf gewoon niet.![]()
Joda JCquote:Op maandag 19 december 2005 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tegen welke gevaarlijke club moeten jullie dan?
Feijenoord wint de beker en het kampioenschap.quote:Op maandag 19 december 2005 12:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Joda JC![]()
feyenoord verliest trouwens na strafschoppen
Ik waardeer je doorzettingsvermogen CM, zoals een echte feyenoorder betaamt maar je komt waarschijnlijk toch weer bedrogen uitquote:Op maandag 19 december 2005 12:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord wint de beker en het kampioenschap.
Kampioenschap natuurlijk door te winnen in Eindhoven op woensdagavond.
nope, geen auto, zou met trein moeten, geen mogelijkheid om terug te gaan dan helaas.quote:Op maandag 19 december 2005 10:48 schreef xboxps2 het volgende:
Ik sla een x over.quote:Op maandag 19 december 2005 10:48 schreef xboxps2 het volgende:
Denkie van andersom. Wordt peentjes zweten voor de verantwoordelijke in Eindhovenquote:Op maandag 19 december 2005 12:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik waardeer je doorzettingsvermogen CM, zoals een echte feyenoorder betaamt maar je komt waarschijnlijk toch weer bedrogen uit![]()
Zou wel mooi zijn als PSV op een Woensdagavond thuis tegen feyenoord kampioen wordt![]()
Indien het een kampioenswedstrijd wordt zal het iig een heet avondje worden in Aprilquote:Op maandag 19 december 2005 13:27 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Denkie van andersom. Wordt peentjes zweten voor de verantwoordelijke in Eindhoven![]()
Maar goed, niet op de zaken vooruit lopen..
Ff iets anders, iedereen weet hier al wie er kampioen wordt, bekerwinnaar, en wat de uitslag van woensdag wordt, maar ken er nou niemand mijn vraag beantwoorden over Frankie's vriendin?
hehe
quote:Op maandag 19 december 2005 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er in April dan ?EJK marathon?
![]()
Geen idee wat hier staat, maar ik ben blij dat we geen 10mln voor m hebben neergelegdquote:Op maandag 19 december 2005 15:44 schreef Kaap het volgende:
Immers, als je niet voor ons wilt spelen maar voor de joden, den krieg je moah kenker zak moah zehhuh
Ik heb er m'n handen vol aan!quote:Op maandag 19 december 2005 13:27 schreef Staanplaats het volgende:
maar ken er nou niemand mijn vraag beantwoorden over Frankie's vriendin?
hehe
Jij ziet Feyenoord liever 1 mil neerleggen voor een spits van het niveau Hoogendorp/'N Kufo? Ik vind 10 miljoen ook te duur maar als Huntelaar de enige optie is...quote:Op maandag 19 december 2005 16:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat, maar ik ben blij dat we geen 10mln voor m hebben neergelegd![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 16:18 schreef bart83 het volgende:
[..]
Jij ziet Feyenoord liever 1 mil neerleggen voor een spits van het niveau Hoogendorp/'N Kufo? Ik vind 10 miljoen ook te duur maar als Huntelaar de enige optie is...
Yup. Begreep dat je een tijdelijke kan halen aan de kassa´s daar...quote:Op maandag 19 december 2005 16:14 schreef Erasmusch het volgende:
Voor een roda-vak moet je toch ook een roda-cc meenemen?
En Boateng voor Paauwe.quote:Op maandag 19 december 2005 16:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Cruz terug en Larsson. Gio terug als linksback!
quote:Op maandag 19 december 2005 17:41 schreef Staanplaats het volgende:
Doe zo'n wedstrijd dan gewoon in de vrije verkoop, en op vrij vervoer.
quote:19-12-2005: Piet Bouts maandagavond overleden
[Bron: Feyenoord.nl]
Huisfotograaf Piet Bouts is maandagavond op 83-jarige leeftijd overleden. Bouts was meer dan een halve eeuw werkzaam voor Feyenoord en de Supportersvereniging. Bouts had al enige tijd gezondheidsproblemen, maar bracht desondanks onlang nog een bezoek aan Feyenoord-Heracles waar hij volgens eigen met veel warmte werd ontvangen.
Namens FR-Fans.nl heel veel sterkte aan de nabestaanden met dit verlies.
Niet waardeloos. Het is nu een ajacied en dus hij mag van mijn part zijn beide benen breken en voor altijd gehandicapt raken.quote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef patrickt37 het volgende:
Een paar bladzijdes terug liep iedereen te roepen van blijdschap dat Huntelaar naar 010 zou komen, en de perfecte vervanger zou zijn voor KutKuyt.
Nu hij ineens bij ons komt spelen, is het een waardeloze speler. Proef ik iets van afgunst?
De transfer is nog niet rondquote:Op maandag 19 december 2005 20:48 schreef Cart_man het volgende:
Niet waardeloos. Het is nu een ajacied en dus hij mag van mijn part zijn beide benen breken en voor altijd gehandicapt raken.
Vooruitquote:R.I.P. meneer Bouts.
Thomasson.quote:
Als hij naar Ajax wil mag hij wel een keer meedoen in een rel, ala picardi.quote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Maar hij wil wel, dus breken die benen.
Geweldige humor!quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als hij naar Ajax wil mag hij wel een keer meedoen in een rel, ala picardi..
Geweld =quote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef patrickt37 het volgende:
Geweld, geweld, geweld en nog eens geweld.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Maar hij wil wel, dus breken die benen.
Denk dat ie na 2 goede seizoenen wel weg is helaas.... Er zitten nu al scouts en coaches van Engelse topclubs voor hem op de tribune.quote:Op maandag 19 december 2005 17:11 schreef Erasmusch het volgende:
Ik hoop toch niet dat De Guzman binnen 2 jaar al pleite is...
Ach zeg allemaal niks. Eerst meer eens dit hele seizoen goed spelen...quote:Op maandag 19 december 2005 22:06 schreef bart83 het volgende:
[..]
Denk dat ie na 2 goede seizoenen wel weg is helaas.... Er zitten nu al scouts en coaches van Engelse topclubs voor hem op de tribune.
Leo toch...quote:19-12-2005: Leonardo afgetest bij Cercle Brugge
[Bron: FR-Fans.nl]
Op de website Sport.be valt te lezen dat Leonardo is afgetest bij Cercle Brugge. De aanvaller van Feyenoord is overbodig geworden in de selectie van Erwin Koeman en mag op zoek naar een andere club. Bij Cercle Brugge mocht hij direct weer inpakken want de Bruggenaren vonden de instelling van Leonardo niet voldoende. Opvallend is dat enkele maanden geleden ook Magrao proef mocht draaien bij de Belgische club, hij hier ook afgetest werd en nu naar alle waarschijnlijkheid een contract gaat tekenen bij het kwalitatief veel betere Kvc Westerlo.
Hij wil zelf terug toch?quote:Op maandag 19 december 2005 22:26 schreef Merkie het volgende:
Had Ebi eigenlijk nog wel bij Feyenoord willen zien. Ze hadden 'm achteraf gezien beter kunnen verhuren ipv verkopen.
Hij zat ook in de clinch met van marwijk toen toch? Hij zelf wilde nooit weg op dat na...quote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef Erasmusch het volgende:
De meesten hier waren anders blij dat we nog 1,5mln voor Ebi kregen. En dat was toen ook gewoon een mooie prijs.
Haha ja daarom traint hij nu onder Bert..quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij zat ook in de clinch met van marwijk toen toch? Hij zelf wilde nooit weg op dat na...
Sja, zijn rol was in Rotterdam een beetje uitgespeeld. Neemt niet weg dat ik vind dat 'ie het opzich opnieuw zou mogen proberen, maar dat gaat helaas niet meer.quote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef Erasmusch het volgende:
De meesten hier waren anders blij dat we nog 1,5mln voor Ebi kregen. En dat was toen ook gewoon een mooie prijs.
Nee, met Gullit.quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij zat ook in de clinch met van marwijk toen toch? Hij zelf wilde nooit weg op dat na...
Zoek maar een paar bladzijdes terug, ik heb die gozer nooit gemogenquote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef patrickt37 het volgende:
Een paar bladzijdes terug liep iedereen te roepen van blijdschap dat Huntelaar naar 010 zou komen, en de perfecte vervanger zou zijn voor KutKuyt.
Nu hij ineens bij ons komt spelen, is het een waardeloze speler. Proef ik iets van afgunst?
Waarom mag je 'm niet?quote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zoek maar een paar bladzijdes terug, ik heb die gozer nooit gemogen![]()
Oja, wist eventjes niet meer met wie het was.quote:Op maandag 19 december 2005 22:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, met Gullit.
Spelers als Ebi zijn broodnodig. Zie gisteren...
quote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef cultheld het volgende:
Waarom mag je 'm niet?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef snabbi het volgende:
Ik heb helemaal niets met die huntelaar. De wedstrijden dat ik hem heb zien spelen maakt hij altijd overtredingen uit frustratie enzo. Dat wordt gewoon een nederlandse versie van claucio glaucio.
Nu je Panini-album uit 1970 er nog bij pakkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zit wat Feyenoord liederen te luisteren om achter een screensaver te zetten, wat geeft dat toch een mooi gevoel. Krijg het helemaal warm..
Mijn Feyenoord
Dit maakt jou zo een sukkel hè.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu je Panini-album uit 1970 er nog bij pakken
Zo oud ben ik niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu je Panini-album uit 1970 er nog bij pakken
Gepikeerd?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:55 schreef cultheld het volgende:
Waarom is het dan verkeerd om aan het beste jaar van Feyenoord te refereren?
Wat vindt de Feijenoorder hier trouwens de leukste Feijenoord liedjes?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zit wat Feyenoord liederen te luisteren om achter een screensaver te zetten, wat geeft dat toch een mooi gevoel. Krijg het helemaal warm..
Mijn Feyenoord
Mijn Feyenoord vind ik erg mooi. Huppie huppie wordt ik heel blij van. En dan heb je nog hand in hand en geen woorden maar daden die gewoon helemaal het Feyenoord gevoel geven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:58 schreef Kaap het volgende:
[..]
Wat vindt de Feijenoorder hier trouwens de leukste Feijenoord liedjes?
Waar ze vandaan komen heb ik geen idee van maar ze zingen een prachtnummer over Feyenoord.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:26 schreef bart83 het volgende:
One Two Trio, dat zijn toch een stel limbo's/moffen?Zijn die voor Feyenoord?
"En als ze spelen gaan de boys van Arie Haan"quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:30 schreef pc-fr34k het volgende:
one two trio - Dat is Feyenoord,
Het is dan ook alweer een ouder nummer. Maar mag ik vrgaen wat er zo slecht is aan arie haan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:17 schreef snabbi het volgende:
[..]
"En als ze spelen gaan de boys van Arie Haan"![]()
quote:Ghaly droomt van Premiership
Feyenoord-middenvelder Hossam Ghaly hoopt op een transfer naar het Engelse Premiership. De Egyptenaar, die dit seizoen wekelijks speelt bij zijn club Feyenoord, zegt toe te zijn aan een volgende stap in zijn carrière.
De Premier League geniet de voorkeur van Ghaly. De Feyenoorder hoort van zijn vriend en landgenoot Achmed "Mido" Hossam steeds de mooiste verhalen over het land.
"Helemaal na de verhalen die ik steeds hoor van Mido, is de Premier League voor mij een logische volgende stap", vertelt Ghaly aan de website van Egyptianplayers. "Volgens Mido is de sfeer in Engeland echt uniek. Dat wil ik meemaken."
"Momenteel ben ik erg tevreden bij Feyenoord. Het team draait goed en het doet me goed dat we PSV en AZ blijven achtervolgen. Maar dit is alweer mijn derde seizoen bij Feyenoord, en ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet toe ben aan een nieuwe uitdaging."
Hmm ik vind het niet echt wat om dat te gaan zingen wanneer het niet meer zo isquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Het is dan ook alweer een ouder nummer. Maar mag ik vrgaen wat er zo slecht is aan arie haan?.
Je moet iets vieren hequote:Op dinsdag 20 december 2005 19:05 schreef bart83 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FEEST IN ROTTERDAM
Dit is het eerste feestje, want als Jansen nu TD wordt komen er de komende tijd nog wel meer feestjes aanquote:
2008, dus nog ff wachtenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:19 schreef snabbi het volgende:
Prima. Nu GKL nog. Tijd voor vernieuwingen... zeg maar jong talent niet alleen in de basiself
Edquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hmm ik vind het niet echt wat om dat te gaan zingen wanneer het niet meer zo is
Ik zing ook geen say oe a ed de goey meer
Zegt ook wat over wat contracten tegenwoordig nog waard zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef rotskibo het volgende:
(maand geleden nog contract verlengd)
idd, hij twijfelde of ie niet op het veld wilde staan maar uiteindelijk toch besloten te blijven om Feyenoord weer aan de top te brengenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef rotskibo het volgende:
Eindelijk is die lul weg
(maand geleden nog contract verlengd)
haha jij bentecht zo'n sukkeltje hehquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:55 schreef cultheld het volgende:
Waarom is het dan verkeerd om aan het beste jaar van Feyenoord te refereren?
contracten zijn er alleen nog maar voor afkoopsommen helaas, een financiele garantie, niets meer helaas. (uitzonderingen daargelaten)quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zegt ook wat over wat contracten tegenwoordig nog waard zijn.
quote:MARK WOTTE EN FEYENOORD BINNENKORT UITEEN
Feyenoord heeft Mark Wotte de vrijheid gegeven weer trainer te worden en te onderhandelen met belangstellende clubs. De wil van de technische directeur van Feyenoord om terug te keren naar het veld heeft hij vorige week kenbaar gemaakt. Mark Wotte, die twee jaar in dienst was bij Feyenoord, zal morgen een beëindigingovereenkomst tekenen en de komende twee weken gebruiken om de lopende zaken over te dragen aan de drie andere directieleden bij Feyenoord.
Het is Feyenoord niet bekend of Mark Wotte al in onderhandeling is met een club. ‘Dat is ook onze zaak niet’, aldus directeur Chris Woerts. ‘Wij hebben zijn verzoek en motivatie aangehoord. We hebben het vervolgens intern besproken en er een akkoord op gegeven. Mark heeft aangegeven dat het bij hem weer kriebelt om op het veld te staan. Dat was voor ons een meer dan duidelijk signaal’.
Wie Mark Wotte bij Feyenoord gaat opvolgen is nog niet besproken. ‘Jorien Van den Herik is er al jaren een voorstander van om die functie te splitsen’, weet Woerts. ‘Ik zou me kunnen voorstellen dat er uiteindelijk voor wordt gekozen om de technische verantwoordelijkheid niet te koppelen aan de commerciële en financiële verantwoordelijkheid. Onderhandelingen over het aan en verkopen van spelers gebeurt dan in de toekomst door iemand anders dan diegene die spelers voetbaltechnisch beoordeelt. In de voetballerij is dat nu veelal in handen van de technisch directeur, maar dat is achterhaald. En omdat we binnen Feyenoord de kwaliteiten voor die gesplitste functie in huis hebben, zie ik niet gebeuren dat we een nieuwe technisch directeur zullen aantrekken’.
bronquote:Salomon Kalou wordt weer genoemd binnen PSV
20-12-2005 || Bron: || Aantal keren bekeken: 350
De eventuele komst van Feyenoorder Salomon Kalou naar PSV lijkt opnieuw een gevolg te krijgen. Salomon Kalou werd afgelopen zomer enkele keren nadrukkelijk in verband gebracht met de Eindhovenaren. Hij gaf zelfs via de media aan dat hij diep in zijn hart naar PSV wilde vertrekken. Tot een akkoord kwam het echter niet.. of toch wel? Binnen de Eindhovense club word zijn naam opnieuw genoemd als versterking voor het volgende seizoen.
Het schijnt dat bij de gesprekken van afgelopen zomer tussen Feyenoord en PSV een soort akkoord is ontstaan waardoor de spits alsnog volgend seizoen naar Eindhoven zou verkassen. Dit was ook de reden dat Kalou en diens zaakwaarnemer geen juridische stappen gezet hebben tegen Feyenoord. Echter zal PSV nog wel de hoofdprijs moeten betalen, ondanks dat het contract van de Ivoriaan maar tot 2007 loopt. Maar PSV zal daar geen struikelblok in vinden. Na dit seizoen verwacht iedereen dat de in vorm verkerende Jefferson Farfan zijn transfer naar een Europese topclub zal maken, waar PSV een aardige transfersom uit kan halen.
De Kalou soap lijkt dus nu al weer begonnen te zijn, ondanks dat het seizoen nog één helft te gaan heeft.
europesoccer.nl.... Die site is nog minder betrouwbaar dan v-bal.nlquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef Cart_man het volgende:
Dit gezeik begint ook weer...
[..]
bron
Geen paspoort geven en verkopen naar het buitenland.
Farfan en Alex brengen ook nog wel wat op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef Merkie het volgende:
Van welk geld? Hoorde vanmiddag nog op de radio dat PSV vorig seizoen een verlies van 11 miljoen had gemaakt.
Alex is van Chelsea toch? Maar goed, het is onzin om voor veel geld een speler te halen als je een miljoenenverlies geleden hebt. Maarja, Loekie zou toch liever kiezen voor ¤10 miljoen in 't rood + Huntelaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:23 schreef bart83 het volgende:
[..]
Farfan en Alex brengen ook nog wel wat op.
Sja, jij wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef bart83 het volgende:
Alex is deels van Chelsea geloof ik, niemand snapt hoe dat zit. Liever 10 miljoen in het rood + een topspits dan geen cent schuld en het straks met Hoogendorp ofzo doen.
Mja voorlopig huren ze hem. Ze vroegen al of hij versneld gekocht werd, maar dat kon PSV niet betalen zei Hiddink toen. Dus zal wel fabeltje zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef rotskibo het volgende:
Geloof er niks van, daarbij dat PSV 12 miljoen verlies heeft gedraaid vorig jaar en Koné al gehaald heeft.
Ik dacht dat ie voor 10mln was overgenomenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
Mja voorlopig huren ze hem. Ze vroegen al of hij versneld gekocht werd, maar dat kon PSV niet betalen zei Hiddink toen. Dus zal wel fabeltje zijn.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:36 schreef Merkie het volgende:
Sja, jij wel.![]()
Geld wat je niet hebt moet je niet uitgeven...
Totdat je een keertje misgokt, en dan gaan lopen janken op de coolsingel, of het college van B&W nog wat centen wil storten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef bart83 het volgende:
Alex is deels van Chelsea geloof ik, niemand snapt hoe dat zit. Liever 10 miljoen in het rood + een topspits dan geen cent schuld en het straks met Hoogendorp ofzo doen.
Hiddink zei toen bij de wedstrijden dat ze hem huurde en aan het eind van het seizoen zouden kopen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht dat ie voor 10mln was overgenomen
Ik dacht dat ze hem onderhand al gekocht hadden. Weet het vrij zeker eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
Mja voorlopig huren ze hem. Ze vroegen al of hij versneld gekocht werd, maar dat kon PSV niet betalen zei Hiddink toen. Dus zal wel fabeltje zijn.
quote:MARK WOTTE EN FEYENOORD BINNENKORT UITEEN
‘Jorien Van den Herik is er al jaren een voorstander van om die functie te splitsen’, weet Woerts. ‘Ik zou me kunnen voorstellen dat er uiteindelijk voor wordt gekozen om de technische verantwoordelijkheid niet te koppelen aan de commerciële en financiële verantwoordelijkheid. Onderhandelingen over het aan en verkopen van spelers gebeurt dan in de toekomst door iemand anders dan diegene die spelers voetbaltechnisch beoordeelt. In de voetballerij is dat nu veelal in handen van de technisch directeur, maar dat is achterhaald. En omdat we binnen Feyenoord de kwaliteiten voor die gesplitste functie in huis hebben, zie ik niet gebeuren dat we een nieuwe technisch directeur zullen aantrekken’.
Precies, maar waarom reageer je nog op Loek?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:47 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Totdat je een keertje misgokt, en dan gaan lopen janken op de coolsingel, of het college van B&W nog wat centen wil storten?
Feijenoord doet het gewoon goed naar zijn middelen. Lopen nu goede voetballers rond, die in de toekomst de kassa kunnen doen rinkelen.
Er is er maar één die denkt zoals hij.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef Staanplaats het volgende:
Omdat ze hier nog steeds geen 'negeer-modus' hebben ingebouwd.. haha
Nee denk omdat hij telkens een andere schuilnaam heeft, wordt er gek van. Dus Bart is weer Loek? Tering zelfs een schizofreen zou hier moe van worden..
Wordt tijd, zo een knop.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef Staanplaats het volgende:
Omdat ze hier nog steeds geen 'negeer-modus' hebben ingebouwd.. haha
Eindelijkquote:De plek waar Koeman lijkt in te grijpen is de rechtsbackpositie. Alexander Östlund speelde vooral in de eerste helft slecht en moet zich met een fitte Pieter Collen achter zich serieus zorgen gaan maken.
In fok tools zit dat, maar dat mag niet meer van Danny.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef Erasmusch het volgende:
idd Cartman zou wel handig zijn zo'n negeerknop...Wat vind jij, cultheld?
Wel een Feyenoorder. En de oprichter van Fok.quote:
Het ene sluit het andere niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wel een Feyenoorder. En de oprichter van Fok.
Ken wel zijn, blijft een lul.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wel een Feyenoorder. En de oprichter van Fok.
Mee eens. Ik weet nog dat die zijn invalbeurten maakte in de UEFA cup, die ging er voor. Ik zou het best vinden als hij de strijd aangaat met Ostlund. Die concurrentie zal ook voor Ostlund goed zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:59 schreef Cart_man het volgende:
Collen, iemand die strijd voor elke meter.
Clubliefde is passé in het huidige voetbal...quote:Op woensdag 21 december 2005 08:46 schreef Camplo het volgende:
wat een clubliefde daar in het dorp aan de maas
Komt inderdaad niet of nauwelijks meer voor....alles draait tegenwoording om de ¤ 'squote:Op woensdag 21 december 2005 09:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Clubliefde is passé in het huidige voetbal...
Ook niet gek, wie wil nou niet op zn 35ste al met pensioen kunnen. Al is dat in het geval van wotte niet van toepassing natuurlijk, maar voor een aantal spelers wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:53 schreef PyTh het volgende:
Komt inderdaad niet of nauwelijks meer voor....alles draait tegenwoording om de ¤ 's
Mooiquote:Guzman langer bij Feyenoord
De Telegraaf komt met het nieuws dat Feyenoord bezig is het contract van Jonathan de Guzman te verlengen. De talentvolle middenvelder speelde pas 11 wedstrijden in het eerste elftal, maar maakt een verpletterende indruk. Enkele Europese topclubs hebben de geboren Canadees op haar verlanglijstje staan.
Het talent mocht na zijn achttiende verjaardag mee voetballen met Feyenoord. Eerder was De Guzman nog niet speelgerechtigd, maar door een werkvergunning aan te vragen kon hij wel zijn debuut in de Kuip maken. Zijn spel is vanaf de eerste wedstrijd al indrukwekkend en dit is niet in het buitenland onopgemerkt gebleven.
De hoofdscout van Chelsea, Frank Arnesen, zou voor het duel met PSV speciaal naar Rotterdam zijn gevlogen om de middenvelder met eigen ogen actie te zien. Ook bondscoach Marco van Basten en analist Willem van Hanegem zijn onder de indruk van De Guzman.
Haha, gozer bemoei je nou maar lekker met Nigel "oh kijk mij eens opperneus, en amsterdammer zijn" de Jong..quote:Op woensdag 21 december 2005 08:46 schreef Camplo het volgende:
wat een clubliefde daar in het dorp aan de maas
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joods varken.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef Staanplaats het volgende:
Wie is Tobbes nou weer?
fan van Kanequote:Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef Staanplaats het volgende:
Wie is Tobbes nou weer?
En nu weer gewoon stoer terug achter je webcam.............quote:
Que? Bron enzo?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:41 schreef bart83 het volgende:
Het lijkt er op dat Collen vanavond speelt.
Alexander Östlund lijkt geslachtofferd te worden na de wanprestaties van Feyenoord tegen RBC Roosendaal (2-2) en ADO Den Haag (2-1). Trainer Erwin Koeman heeft aangekondigd in het bekerduel met Roda JC enkele veranderingen aan te gaan brengen ten opzichte van de basiself in Den Haag.quote:
Hij heeft eerder aangegeven in een interview dat hij er voor gaat. Hij weet dat dit zijn laatste kans is om zich te bewijzen bij Feijenoord. Nu inderdaad hopen dat hij deze kans met beide handen aanpakt.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd of Collen de kans eens pakt. Heeft veel pech gehad, maar ook bij andere clubs niet laten zien op huurbasis dat hij voor Feye kon spelen. Maar minder dan Östlund is onmogelijk.
Ik bespeur hier toch enige frustratie.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef mister_popcorn het volgende:
dom jodejoch kankerstraal lekker op
Zo, jij kunt goed tegen je verlies, zeg!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef mister_popcorn het volgende:
dom jodejoch kankerstraal lekker op
Jij moet gewoon ophoepelen voor altijdquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef bart83 het volgende:
Ik ga bijna naar Gullit terug verlangen
Zo gek is dat niet als je in 4 dagen 2 wedstrijden verliest die je gewoon behoort te winnen.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik bespeur hier toch enige frustratie.
Ja ik ook, alleen ik begrijp echt niet waarom. Feyenoord mag blij zijn dat het maar bij 1-0 is gebleven.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik bespeur hier toch enige frustratie.
ik ben niet bepaald vrolijk nee als Feyenoord verliest, en wat ik dan zeker niet trek zijn van die lamme joodse varkens die lekker veilig achter hun computertje kom trollen hierquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo, jij kunt goed tegen je verlies, zeg!![]()
Onzin. 1-0 is terecht, maar Roda deed verder helemaal niets meer.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, en ik begrijp echt niet waarom. Feyenoord mag blij zijn dat het maar bij 1-0 is gebleven.![]()
Ja maar als Kuijt voor 20 miljoen wordt verkocht en Kalou voor 30 miljoen, dan heeft Feyenoord 50 miljoen en daar kan Feyenoord dan Landzaat, Mathijsen, Samaras, Luirink, Coelho en Gio voor halen!!!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef bart83 het volgende:
Ik ga bijna naar Gullit terug verlangen
Gatorade Cup...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef Erwtensoep het volgende:
jongens jongens het is de amstel cup maar!!
de enige prijs die jullie konden winnen, maar toch
Mag het hopenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef devv05 het volgende:
Nu de jaarlijkse afdaling weer is ingezet blijven jullie wel weer even uit ons mooie topic vandaan toch?
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar als Kuijt voor 20 miljoen wordt verkocht en Kalou voor 30 miljoen, dan heeft Feyenoord 50 miljoen en daar kan Feyenoord dan Landzaat, Mathijsen, Samaras, Luirink, Coelho en Gio voor halen!!!!!
En natuurlijk jezelf dik in de schulden stekenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar als Kuijt voor 20 miljoen wordt verkocht en Kalou voor 30 miljoen, dan heeft Feyenoord 50 miljoen en daar kan Feyenoord dan Landzaat, Mathijsen, Samaras, Luirink, Coelho en Gio voor halen!!!!!
Toch loek?
En jullie gedroegen je zeker voorbeelding, toen jullie ons versloegen in de ArenA?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik ben niet bepaald vrolijk nee als Feyenoord verliest, en wat ik dan zeker niet trek zijn van die lamme joodse varkens die lekker veilig achter hun computertje kom trollen hier
Hehe, vertel mij wat. Volgens mij hebben wij ook niet bepaald een succesvol seizoen tot nu toe.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef Merkie het volgende:
Zo gek is dat niet als je in 4 dagen 2 wedstrijden verliest die je gewoon behoort te winnen.
Hehe, of van die gasten die vanachter hun computer een volslagen onbekende uit gaan scheldenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik ben niet bepaald vrolijk nee als Feyenoord verliest, en wat ik dan zeker niet trek zijn van die lamme joodse varkens die lekker veilig achter hun computertje kom trollen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |