Ken niet zoveel mensen uit de regio Utrecht. Degene die ik ken gaan niet of hebben al een volle auto...En ik heb ook nog een kerstborrel woensdag, dus ja...quote:Op maandag 19 december 2005 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vervoer terug lijkt me zo geregeld toch?
Zijn genoeg feyenoorders uit regio utrecht toch?
Maar thuis voor de buis is ook leuk![]()
Dat zijn wel heel veel smoesjes in 2 zinnen zeg..quote:Op maandag 19 december 2005 11:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ken niet zoveel mensen uit de regio Utrecht. Degene die ik ken gaan niet of hebben al een volle auto...En ik heb ook nog een kerstborrel woensdag, dus ja...
Ok, ok. Geef het toe, durf gewoon niet.quote:Op maandag 19 december 2005 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veel smoesjes in 2 zinnen zeg..![]()
![]()
Hebt ze dikke tieten?quote:Op maandag 19 december 2005 11:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je ken wel bij mij logeren!
Als je van mijn vriendin afblijft!
quote:Op maandag 19 december 2005 11:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ok, ok. Geef het toe, durf gewoon niet.![]()
Joda JCquote:Op maandag 19 december 2005 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tegen welke gevaarlijke club moeten jullie dan?
Feijenoord wint de beker en het kampioenschap.quote:Op maandag 19 december 2005 12:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Joda JC![]()
feyenoord verliest trouwens na strafschoppen
Ik waardeer je doorzettingsvermogen CM, zoals een echte feyenoorder betaamt maar je komt waarschijnlijk toch weer bedrogen uitquote:Op maandag 19 december 2005 12:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord wint de beker en het kampioenschap.
Kampioenschap natuurlijk door te winnen in Eindhoven op woensdagavond.
nope, geen auto, zou met trein moeten, geen mogelijkheid om terug te gaan dan helaas.quote:Op maandag 19 december 2005 10:48 schreef xboxps2 het volgende:
wie gaan er trouwens woensdag ?
Ik sla een x over.quote:Op maandag 19 december 2005 10:48 schreef xboxps2 het volgende:
wie gaan er trouwens woensdag ?
Denkie van andersom. Wordt peentjes zweten voor de verantwoordelijke in Eindhovenquote:Op maandag 19 december 2005 12:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik waardeer je doorzettingsvermogen CM, zoals een echte feyenoorder betaamt maar je komt waarschijnlijk toch weer bedrogen uit![]()
Zou wel mooi zijn als PSV op een Woensdagavond thuis tegen feyenoord kampioen wordt![]()
Indien het een kampioenswedstrijd wordt zal het iig een heet avondje worden in Aprilquote:Op maandag 19 december 2005 13:27 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Denkie van andersom. Wordt peentjes zweten voor de verantwoordelijke in Eindhoven![]()
Maar goed, niet op de zaken vooruit lopen..
Ff iets anders, iedereen weet hier al wie er kampioen wordt, bekerwinnaar, en wat de uitslag van woensdag wordt, maar ken er nou niemand mijn vraag beantwoorden over Frankie's vriendin?
hehe
quote:Op maandag 19 december 2005 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er in April dan ?EJK marathon?
![]()
Geen idee wat hier staat, maar ik ben blij dat we geen 10mln voor m hebben neergelegdquote:Op maandag 19 december 2005 15:44 schreef Kaap het volgende:
Immers, als je niet voor ons wilt spelen maar voor de joden, den krieg je moah kenker zak moah zehhuh
Ik heb er m'n handen vol aan!quote:Op maandag 19 december 2005 13:27 schreef Staanplaats het volgende:
maar ken er nou niemand mijn vraag beantwoorden over Frankie's vriendin?
hehe
Jij ziet Feyenoord liever 1 mil neerleggen voor een spits van het niveau Hoogendorp/'N Kufo? Ik vind 10 miljoen ook te duur maar als Huntelaar de enige optie is...quote:Op maandag 19 december 2005 16:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat, maar ik ben blij dat we geen 10mln voor m hebben neergelegd![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 16:18 schreef bart83 het volgende:
[..]
Jij ziet Feyenoord liever 1 mil neerleggen voor een spits van het niveau Hoogendorp/'N Kufo? Ik vind 10 miljoen ook te duur maar als Huntelaar de enige optie is...
Yup. Begreep dat je een tijdelijke kan halen aan de kassa´s daar...quote:Op maandag 19 december 2005 16:14 schreef Erasmusch het volgende:
Voor een roda-vak moet je toch ook een roda-cc meenemen?
En Boateng voor Paauwe.quote:Op maandag 19 december 2005 16:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Cruz terug en Larsson. Gio terug als linksback!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |